quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef stinkie het volgende:
Het vrouwelijk orgasme is een fabeltje. Een sprookje in het leven geroepen door de feministische bewegingen. Je hoeft er dus echt geen moeite voor te doen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef stinkie het volgende:
Het vrouwelijk orgasme is een fabeltje. Een sprookje in het leven geroepen door de feministische bewegingen. Je hoeft er dus echt geen moeite voor te doen.
nou bij mij lukt het anders bijna nooitquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:23 schreef Silven het volgende:
Vrouwen komen makkelijk klaar..
of je gaat er nog serieus op in ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:02 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is wel echt de slechtste smoes die ik ooit heb gehoort van iemand die zijn vriendin niet aan haar trekken kan laten komen
![]()
Je hebt vast nog nooit een vrouw huilend en kronkelend van genot achtergelaten na een goede befbeurt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef stinkie het volgende:
ik heb genoeg vrouwen huilend achter gelaten. Hoezo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt vast nog nooit een vrouw huilend en kronkelend van genot achtergelaten na een goede befbeurt?
Sounds good.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef nozem het volgende:
Je hebt vast nog nooit een vrouw huilend en kronkelend van genot achtergelaten na een goede befbeurt?
Hhm huis schoonmaken, boodschapjes evenin huis halen etc..quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef Hunk007 het volgende:
Wat is er nou lekkerder dan een vrouw kronkelend van genot te zien nagenieten op bed
Huilen en kronkelen kan ook best een indicatie ze zijn dat je wat te ruw bezig was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef nozem het volgende:
Zelf klaarkomen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef Hunk007 het volgende:
Wat is er nou lekkerder dan een vrouw kronkelend van genot te zien nagenieten op bed
Was jij dat? Ik moest huilen omdat m'n lip tussen je beugel zat!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat is leuk, zelf klaarkomen is lekker.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef obs het volgende:
Ah joh toch lief je meisje een pleziertje geven![]()
Vergis je je niet met de kringspier? Als je een vrouw beft en je wil tegelijkertijd in d'r ogen kijken als ze klaarkomt....quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Hunk007 het volgende:
D'r is niks zo lekker geil, dan een vrouw klaar te laten komen, terwijl je haar diep in de ogen kijkt.
Heerlijk....![]()
En als je je wel vergist vinden wij dat hélemaal niet erg. Het is namelijk afschuwelijk lekker om over je anus te worden gelikt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef R2-D2 het volgende:
Vergis je je niet met de kringspier? Als je een vrouw beft en je wil tegelijkertijd in d'r ogen kijken als ze klaarkomt....
Heb je het nou zelf al eens gedaan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als je je wel vergist vinden wij dat hélemaal niet erg. Het is namelijk afschuwelijk lekker om over je anus te worden gelikt.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En als je je wel vergist vinden wij dat hélemaal niet erg. Het is namelijk afschuwelijk lekker om over je anus te worden gelikt.
Ik wil je er wel een keer bij helpen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
nou bij mij lukt het anders bijna nooit
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik wil je er wel een keer bij helpen?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik wil je er wel een keer bij helpen?
dat komt omdat je mij nog nooit hebt ontmoetquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat komt omdat je mij nog nooit hebt ontmoet
ik welquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef nozem het volgende:
[..]
of ze moet het gefaket hebben, maar ja, dat weet je nooit zeker natuurlijkquote:
Dat is ook helemaal niet boeiend.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
of ze moet het gefaket hebben, maar ja, dat weet je nooit zeker natuurlijk
met de geestelijke gesteldheid van jouw vriendin is alles twijfelachtig natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
of ze moet het gefaket hebben, maar ja, dat weet je nooit zeker natuurlijk
Een goede minnaar hoeft er inderdaad niet zoveel moeite voor te doen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef stinkie het volgende:
een slimme minnaar bespaard zich de moeitequote:Op maandag 3 oktober 2005 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een goede minnaar hoeft er inderdaad niet zoveel moeite voor te doen.
Hij likt gewoon goed. Volg eens een befcursus bij hem. Misschien dat je er nog wat van op kan steken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
met de geestelijke gesteldheid van jouw vriendin is alles twijfelachtig natuurlijk
hoi Qweaquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Wexqer het volgende:
[..]
Hij likt gewoon goed. Volg eens een befcursus bij hem. Misschien dat je er nog wat van op kan steken.
Er heeft nog niemand om gevraagd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef speknek het volgende:
Heb je het nou zelf al eens gedaan?
Ik maakte ook een grapje. Ik zal het eens proberen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:38 schreef erodome het volgende:
Je moet ook niet wachten tot het gevraagd wordt, je moet tijdens het pijpen gewoon even afdalen naar zijn ballen en dan nog even rustig aan doorgaan richting anus, dan merk je erg snel of het gewaardeerd wordt of niet
so AGREE with u!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Hunk007 het volgende:
D'r is niks zo lekker geil, dan een vrouw klaar te laten komen, terwijl je haar diep in de ogen kijkt.
Heerlijk....![]()
Hahaha begrijp ik dat goed? Dus als ik mijn vriend een vrouwelijk orgasme wil laten ervaren (dus zoals het bij mij voelt..) moet ik zijn eikel als een clitoris "behandelen"? Dat ga ik es uitproberen...weer es wat anders dan "gewoon" pijpenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:28 schreef BennyNL het volgende:
ontopic: je kunt als man een vrouwelijk orgasme ervaren door je eikel als een clitoris te "behandelen"vergt wat oefening en zorgvuldigheid, maar het resultaat is geweldig
Als je het bij jezelf kan kan je dat ook aan een ander "leren".quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef FoxyLady69 het volgende:
Nog nooit vaginaal gehad, baal ervan als en stekker.. haha Ik ben sowieso enorrrrrm moeilijk daarmee.Ik kan t alleen bij mezelf.. Helaas..............
het resulteert ook (naar mijn idee) in een combinatie van die 2..immers het gebied rond je bekken krijgen krijgen heerlijke spanningen en je komt uiteindelijk klaar met als gevolg ejaculatie, wat ongeveer een gevoel van vaginaal klaarkomen geeft?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:02 schreef Gekke_mus het volgende:
[..]
Hahaha begrijp ik dat goed? Dus als ik mijn vriend een vrouwelijk orgasme wil laten ervaren (dus zoals het bij mij voelt..) moet ik zijn eikel als een clitoris "behandelen"? Dat ga ik es uitproberen...weer es wat anders dan "gewoon" pijpenGeweldig daar had ik nog nooit van gehoord!! Maar ik neem aan dat dat alleen op gaat voor het gevoel van "clitoriaal" klaarkomen en niet voor het vaginaal klaarkomen.... Mijn voorkeur gaat uit naar de combinatie van die 2, te hard, te lekker!!
![]()
![]()
Da's soms makkelijker gezegd dan gedaan. Ik krijg het ondanks veel oefenen en aanwijzingen ook nog altijd niet voor elkaar om door toedoen van een ander klaar te komen. Dus dan maar met mezelf doen waar die ander bij is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef hollander172 het volgende:
Als je het bij jezelf kan kan je dat ook aan een ander "leren".
Nofi maar dat lijkt me echt lastig, als ik het om zou draaien zou mijn vriendin echt pissed zijn als het haar niet lukt en als ik het zelf doe wel..........quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's soms makkelijker gezegd dan gedaan. Ik krijg het ondanks veel oefenen en aanwijzingen ook nog altijd niet voor elkaar om door toedoen van een ander klaar te komen. Dus dan maar met mezelf doen waar die ander bij is.
ook geen straf om het te zien hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's soms makkelijker gezegd dan gedaan. Ik krijg het ondanks veel oefenen en aanwijzingen ook nog altijd niet voor elkaar om door toedoen van een ander klaar te komen. Dus dan maar met mezelf doen waar die ander bij is.
Er is een apparaatje dat je met 1 druk op de knop naar genot brengt.. Als je vrouw bent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:40 schreef Hunk007 het volgende:
Op welke manier kom je het allerlekkerst klaar.
Of in welke volgorde, hoe vinden jullie het lekker om klaar te komen.
Wat moet een man doen om jullie helemaal gek te maken???
Met de hand, met de mond, tijdens het neuken...
Ben benieuwd naar de reactie's![]()
Zo af en toe is dat wel leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De meeste mannen vinden het volgens mij wel geil om te kijken hoe een vrouw het met zichzelf doet...
Mijn vriendin had er ook altijd last mee tot ik het bij mezelf een keer deed en toen was die drempel ook weg.quote:Ik durfde dat alleen nooit goed, maar ik heb me daar onlangs overheen gezet en dat was wel een overwinning. Ik vind het zelf niet zo'n probleem, maar ik vind het wel jammer dat het niet lukt. Ik vind het heel fijn om mijn minnaar te zien klaarkomen door toedoen van mij, dus andersom zal dat ook gelden.
Tja, dat zeggen ze ook van vibo's. Maar die doen voor mij dus drie keer niks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Er is een apparaatje dat je met 1 druk op de knop naar genot brengt.. Als je vrouw bent.
Zag ik laatst op tv. Lachwekkend
Hoe doe ik dat? M'n eikel beffenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:28 schreef BennyNL het volgende:
[..]
of je gaat er nog serieus op in ook![]()
ontopic: je kunt als man een vrouwelijk orgasme ervaren door je eikel als een clitoris te "behandelen"vergt wat oefening en zorgvuldigheid, maar het resultaat is geweldig
Wanna meet sometimequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel 'The point of no return'.. als je dat van jezelf weet, dan weet je precies wanneer je moet stoppen om het daarna nog heviger te maken.. Naar mijn idee is dat inderdaad vlak voordat de emmer overlooptquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan überhaupt niet vaginaal klaarkomen.
Ik ga eens wat oefenen met dat uitstellen. Maar je hebt gewoon orgasmes van minutenlang?Ik ben jaloers op je...
Wat is het moment dat je stopt? Is dat het moment dat het orgasme eigenlijk al begint, bij de eerste 'golf' zeg maar, of is het vlak voor je over het randje gaat?
handen laten vastbinden dan kun je niet doorgaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mij wordt wel eens verteld dat ik op een kerel lijk. Blijkbaar ook qua orgasmes. Zo intens als veel vrouwen ze beschrijven, zijn ze bij mij absoluut niet. Don't get me wrong, ik vind mijn orgasmes goddelijk, maar de intensiteit is altijd ongeveer gelijk en het gevoel concentreert zich voornamelijk rond mijn kut en in mijn onderbuik. Ze duren ook altijd ongeveer even lang. Magoed, ik ga wel eens een beetje oefenen met uitstellen. Vind ik alleen moeilijk! Op het moment dat het orgasme bijna komt, MOET ik bijna wel doorgaan.
ja maar er is wel een lang voorspel aan vooraf gegaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Binnen 1 minuut? Van puur en alleen neuken?
zondequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in, heb ik gemerkt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:17 schreef Blackletter het volgende:
ik kom het lekkerste klaar, als ik mezelf vinger en mijn vriend stimuleert mijn g-spott. als ik dan klaarkom is het echt super heftig en hardstikke lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |