quote:Op maandag 03 oktober 2005 16:12 schreef Speedphreax het volgende:
[...]
As if! Ga daar maar eens op zitten als volwassene. Zo'n 50cc tweetakt haalt het bij lange na niet bij zo'n 110cc of 125 4-takt die is afgeveerd op hoog gewicht.
Onderstaande ga ik wellicht zelf verkopen. Overigens worden ze wel een heel stukje duurder dan die goedkope China rommel die je veel op markplaats/speurders ziet staan
Kenteken kan wel maar dan wel alleen op Thumpstars en Monsters. Je kunt ze in Belgie door een belgische eigenaar op kenteken laten zetten en dan naar NL importeren. Er zijn in .be bedrijven die ze binnenkort met kenteken gaan leveren.
deeltje 319 mistquote:
Waaaahquote:
En, hoe was je eerste werkdagje sinds je tijdelijk ongeplande vakantie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:24 schreef bwt het volgende:
TVP
Drempelvreesquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En die stinkende BMW haalt de 3 ton niet eens volgens mij![]()
![]()
![]()
Shit had ik nu maar niet geklikt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:11 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham hier klikken.![]()
En nu ff wat doen, pics volgen hopelijk.![]()
Coolquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaaah [afbeelding] mijn ogen [afbeelding] wat heb je gedaan [afbeelding]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:45 schreef stinkie het volgende:
net ff kettingreinigen en invetten en afstellen, zie ik dat de bout waar mijn achteras mee vastzit eraf getrid is, as was ook al beginnen te schuiven.....
Morgen maar even met de auto naar het werk dan maar
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Shit had ik nu maar niet geklikt.Er stond nog alleen Hicham bij ook.
![]()
Nu zie ik helemaal groen.![]()
Nieuwsgierige aagjesquote:
En daar ben je blij om? Wat heb je gedaan danquote:
Volvoquote:Wat is de beste vrouw ter wereld?
Rijdt als een Saab, trekt als een Scania, zuigt als een Nilfisk, naait als een Husqvarna. (die van die naaimachines dan...)
Een Zweedse ..
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil het alleen graag weten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
[..]Mooi op tijd gezien
[..]
[..]
Nieuwsgierige aagjes
Het was mijn link
[..]
En daar ben je blij om? Wat heb je gedaan dan
Hij heeft het al hartstikke druk joh. Eerst 3 pagina's typen over z'n nieuwe baan, dan nog CDtjes ophalen...quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil moet het alleen graag weten.![]()
Godver, luie kubo'squote:
ik ben blij dat in nu even niet meer hoef te werkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
En daar ben je blij om? Wat heb je gedaan dan
Werken zal ie, hij heeft lang genoeg mogen niksenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij heeft het al hartstikke druk joh. Eerst 3 pagina's typen over z'n nieuwe baan, dan nog CDtjes ophalen...![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Godver, luie kubo'sHebben weer gangmakers nodig zeker
Heb het mp3'tje op repeat gezet en zit nu zo achter de PC [afbeelding] heen en weer te swingen [afbeelding]
Maar het is op een zaterdag zie ik, zaterdagavond ofzoWant Youssef werkt 's zaterdags
en zondags
en maandags
en dinsdags
en woensdags
en donderdags
en vrijdags
![]()
Ik zit weer aan mijn smileyquota in deze post dus ik ga in de volgende post verder ... [afbeelding]
Ik wens dergelijke smilies niet te zien jegens mijn postquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wens dergelijke smilies niet te zien jegens mijn post
Zouden alle Bandit rijders een steekje los hebben zitten![]()
het zal waarschijnlijk in Wolluk zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
.. okay, waar waren we gebleven
Ik zal straks even overleggen met pimber. Heb je nog meer info over die bowlingavond of is er verder nog niets bekend? Niet dat dat per se nodig is, maar wel handig om zoveel mogelijk te weten
Woohoo dan kom ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en mocht het nodig zijn kunnen jullie ook blijven pitten hoor![]()
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
je zal ook eens buiten de MC posten he
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het zal waarschijnlijk in Wolluk zijn![]()
verder is er nog niets bekend
![]()
quote:Aanwijzing
Er kon geen adres worden gevonden die aan uw invoer voldoet!
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
stond al in mijn agendaquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Samen met Loesjeen Kim
![]()
Lijkt me wel leuk!Ga alleen straks even lezen in het topic wat het exacte plan is, hou er ook rekening mee dat het vanaf morgen een maand lang vasten is
![]()
Mag ik jullie niet mee lastig vallen
![]()
![]()
Damn, echt jammer dat ik de laatste meet niet mee kon, gummen met dit weer bevalt me eigenlijk zeer goed, zeker voor de stoplichtenscheelt een paar liter zweet.
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
stond al in mijn agendamaar dat is verder niet erg hoor. Ramadan of niet, jullie zijn gewoon welkom, mits het een beetje te regelen is.
Maar het bowlen willen ze wel met eten combineren. Ik weet niet of het voor jullie dan zo leuk is, want ik neem aan dat het eerst bowlen is en dan eten.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
stond al in mijn agendamaar dat is verder niet erg hoor. Ramadan of niet, jullie zijn gewoon welkom, mits het een beetje te regelen is.
Maar het bowlen willen ze wel met eten combineren. Ik weet niet of het voor jullie dan zo leuk is, want ik neem aan dat het eerst bowlen is en dan eten.
Check de OPquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik kan zo even niet de tijd vinden dat ze het geheel willen plannen
![]()
Je bedoelt die presentatrice met het syndroom van downquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ziet die Yorinde op Veronica er smerig uit zegwat ze nu aan heeft
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:08 schreef worldpimber het volgende:![]()
Wat Pepijn daar allemaal brabbelt na die post over dat topic begrijp ik ook niet echt, maar ik neem aan dat de nieuwswaarde niet veel hoger zal liggen dan de rest van de reacties hier gewoonlijk dus niet echt nodig om er op terug te vallen
En als wij het doet hangen we er gelijk als een aap naast.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef hicham het volgende:
Wolluk = Waalwijk dus, slechts 100 km van Amsterdam vandaan
[..]
Je bedoelt die presentatrice met het syndroom van down
Begrijp echt niet welke kneus het in z'n hoofd haalt haar programma's te laten presenteren
Ik gooi altijd spontaan de TV in de woonkamer uit het raam als ik haar kop op de TV zie, we zijn nu al bezig aan onze 223ste TV en mijn vader vind het niet meer leuk
Dat is toch dat wijf met die paardenkop uit De Grote Beurt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ziet die Yorinde op Veronica er smerig uit zegwat ze nu aan heeft
![]()
Ja, en nu heeft ze iets aan waardoor het lijkt of ze iets te veel pakjes sigaretten naar binnen heeft gewerkt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is toch dat wijf met die paardenkop uit De Grote Beurt?![]()
Ja, die met die rotte kop, schorre stem en platgeslagen neus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is toch dat wijf met die paardenkop uit De Grote Beurt?![]()
quote:
quote:
Morgen Ramadan dus ?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Morgen Ramadan dus ?
Dan moet ik even mijn pannekoekfotos op gaan zoeken !!!!
Als 'jullie' het zouden doen zou ik dat ook tof vinden hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als wij het doet hangen we er gelijk als een aap naast.![]()
![]()
Ik raap die van Makster op ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij mag ook wellis tandenrapen
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:20 schreef ploderus het volgende:
Ok, het was niet helemaal de bedoeling vanavond op Fok! te komen want kheb het veel te druk, maar deze kon ik jullie gewoon niet onthouden
Ciao!
Sfeerkillerquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]Grappig gedaan, maar ik moet wel even zeggen dat het in scene is gezet heH
Het is uit 1 of andere reclame geknipt
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef ondeugend het volgende:
Morgen Ramadan dus ?
Dan moet ik even mijn pannekoekfotos op gaan zoeken !!!!
Nee, op zo'n MotoGP machine kan iedereen het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
Als 'jullie' het zouden doen zou ik dat ook tof vinden hoor
[afbeelding]
De ene aap, is de andere niet
Sorryquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef ploderus het volgende:
[..]
SfeerkillerNou issie nie leuk meer
![]()
![]()
Nou ja, nog één keertje kijken dan
Als je Rietvaerder heet wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, op zo'n MotoGP machine kan iedereen het.![]()
quote:
*kijkt naar vetkwabjes*quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zat vandaag inderdaad te denken dat ik mij morgen moet gaan inhouden met uitingen over hapjes.
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
Stug crossbandje.
[[url=http://img280.imageshack.us/img280/852/p1010967web3wt.th.jpg]afbeelding][/URL]
En het hielp geen sikkepit.![]()
quote:
Rode loctite? Geeft de kleur ook nog wat aan dan, mijn achterschijf zat ook precies hetzelfde vast.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
Vanavond eerst de remschijf eraf wezen slopen.![]()
Verder blijkt op de foto rechts dat een nacht en een dag kruipolie ook niets uitmaakt.
Zie de zwarte kopjes van de olie, was dus verder geen millimeter in het schroefdraad gezakt.![]()
Ook niet bedankteen vroegere eigenaar, die de boutjes in rode loctite had gezet.
![]()
Maar ik kan het welquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
De ene aap, is de andere niet
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:54 schreef worldpimber het volgende:
Rode loctite? Geeft de kleur ook nog wat aan dan, mijn achterschijf zat ook precies hetzelfde vast.Kreeg hem nog wel normaal los, maar met vastdraaien heb ik 2 koppen dolgedraaid. Die gaat dus een aantal jaar niet meer los, want dan moet ik moeite doen
![]()
Oprijden jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
En dolgedraaid en niet meer los zijn 2 verschillende dingen.![]()
Moeite doenjij ging die fiets toch oprijden?
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:01 schreef worldpimber het volgende:
Oprijden jaKapotrijden tegen een boom liever niet
![]()
quote:Ik weet ook niet echt hoe ik het moet zeggen, het is idd niet doldraaien. Ik heb hem eerst normaal los kunnen draaien, maar met het vastdraaien weer (netjes met de aangegeven waarden van het WPH) werden het gat waar je de imbus dus indoet in plaats van een veelhoek een rondje
![]()
zo wel duidelijk
![]()
Had Stinkie die nou ook maar op zijn brommer gebruikt.quote:Op dinsdag 05 oktober 2004 13:23 schreef _gijs_ het volgende:
hmmm. er zijn honderden verschillende typen loctite geloof ik. voor vele verschillende toepassingen, zoals o.a vlakken afdichting, schroefdraadborging, schroefdraadafdichting, voor het vastzetten van tandwielen op assen, lijm e.d
vrijwel allemaal voorzien van hun eigen kleurtje, dus lichtblauw, donkerblauw, vaal blauw,
ik gebruik thuis eigenlijk alleen loctite voor schroefdraad borging en schroefdraad afdichting.
loctite 222 voor schroefdraadborging (rood/roze)deze is vrij makkelijk ook weer los te krijgen mocht dat noodig zijn. en idd loctite 243 die blauwe voor als het nog vaster moet zitten)
en ik gebruik een rode loctite ... voor schroefdraad afdichting ( o.a geschikt voor hydrauliek pneumatiek enz.)
Tsjah, een kleine disclaimer altijd omdat een ongelukje in een klein hoekje kan zittenquote:
quote:beschrijving methode
Nou je bent nu al rijp voor de sloop met deze post i.c. met verkeerde code.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ik zal je tip in overweging nemen, alhoewel ik twijfel of mijn bouten niet gewoon al rot genoeg zijn en het nu te laat is
Meestal ram ik de inbus er namelijk wel ff goed in, maar dat zonder te pijpen en te slikken
Onbijt ze morgen![]()
Hebben we die ring nog gezien, want volgens mij kan ik me daar nog wel wat van herinneren![]()
Ke, laat maar weten waar en hoe en voor hoeveel en zoquote:
denk dat het veerclipje afgebroken is, want dat was al roestigquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
Info over loctite, via Google uit een M-F chopper topic.![]()
![]()
[..]
Had Stinkie die nou ook maar op zijn brommer gebruikt.![]()
En een veerclipje is sowiezo standaardzoals ik van een sleutelhanger gewoon zo'n rondje had gebruikt in het gat van de as.
![]()
schitterend filmpjequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:20 schreef ploderus het volgende:
Ok, het was niet helemaal de bedoeling vanavond op Fok! te komen want kheb het veel te druk, maar deze kon ik jullie gewoon niet onthouden
Ciao!
Is wel erg vroeg hoor 8.45 op het werk zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:10 schreef ondeugend het volgende:
Nee jij moet vroeg opstaan voor je nieuwe baan.
Yep, je kan je hele leven weer omgooien. Maar het is voor een goed doel toch ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Is wel erg vroeg hoor 8.45 op het werk zijn
betekend dat ik om 8 uur 10 weg moet zijn.
en dat ik dus op tijd me nest uit moet zijn om ook weg te kunnen.
Wekker stat dus op 7 uur
met een beetje mazzel ben ik dan om 7.30 er uit
wheeeeee, veeeels te vroeg
Je band is lekquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
Stug crossbandje.
[[url=http://img280.imageshack.us/img280/852/p1010967web3wt.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Nee Hicham, de e overbuurman is verderop al druk aan het klussen dus die kon ik niet vragen.![]()
Euuhquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Ke, laat maar weten waar en hoe en voor hoeveel en zo
Dan kunnen we ook een winter meet doen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:52 schreef bwt het volgende:
hey, geen vroege vogels?
Ik heb je nog 1 keer zien posten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
i-net ligt eruit thuis
bwt feli
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:52 schreef bwt het volgende:
hey, geen vroege vogels?
Viel mee gelukkigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb je nog 1 keer zien posten.
Daarna was het nagelbijten dus.![]()
![]()
Waarom denken die auto's nou niet een beetje mee?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan Makster dat ie een aparte zwaai verdiend?
Of is dat juist slecht?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:52 schreef hollander172 het volgende:
Waarom denken die auto's nou niet een beetje mee?20 meter voor de pomp..............
![]()
Waarom kon die ene druppel, die ene druppel er nou niet meer van af....?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |