Jadus, kreeg net elke keer foutmelding maar nu doet ie hetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef R2-D2 het volgende:
Wat was de website ook alweer van de motorkledingwinkel in Duitsland? Louis.de?
Ben ik net klaar, lees ik dit ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
(lekdijk had ik zelf ook nog btw)
De verhoudingen op deze foto kloppen niet, ik ben wel klein maar niet zo klein.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:05 schreef stinkie het volgende:
Zullen we R2-D2 zo op een meet tegenkomen![]()
sowwyquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben ik net klaar, lees ik dit ...
Ok even opnieuw dus
Hoiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De verhoudingen op deze foto kloppen niet, ik ben wel klein maar niet zo klein.
Dat je me in een soortgelijke houding zal tegenkomen is niet uitgesloten
Ik kon net niet met m'n teentjes aan de grond komen![]()
Ja dat zijn dus de lekdijk pics, die had ik al verzonden alvorens ik je reactie lasquote:
Dat mag ik hopen, want het 'zwaartepunt' zit bij haar niet op de juiste plekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De verhoudingen op deze foto kloppen niet,
Laat even weten waar en wanneer.Wil ik bij zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De verhoudingen op deze foto kloppen niet, ik ben wel klein maar niet zo klein.
Dat je me in een soortgelijke houding zal tegenkomen is niet uitgesloten
Ik kon net niet met m'n teentjes aan de grond komen![]()
Alles wat motorrijders boeit he.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef worldpimber het volgende:
Pfff, lekker bezig mensen [afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Fysio:Wat doe jij met die schoenen, ben je helemaal gek ofzo!
![]()
![]()
Ik:euh, zwakke enkels en zo krijg ik toch steun.
![]()
Fysio: NEE, zo worden ze zwakker en zwakker, die spieren moeten zich wel kunnen ontwikkelen!![]()
Ik: oh mevrouw.![]()
Herkenbaar in de winter, elke dag de ballen in je liesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben meerdere malen met het oog door de naald gekropen omdat je handcoordinatie wat afneemt met die kou.![]()
Direct na de rit een lange trap aflopen met je koude knieen is ook leuk.![]()
Net alsof je gewrichten even geen smering hebben.![]()
Ben alweer terug, tjokvolle kantine, ik bestel een shaslick met tomatensaus krijg ik een slaatje met tomatensausquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef worldpimber het volgende:
Voor stinkie nog van het nieuwsbericht dat ie gisteren postte: hierrrr een reconstructieOf is iedereen nou alweer aan het werk
![]()
De 13e... Succes in ieder geval!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom ff melden dat ik op donderdag de 13de me examen ga rijden! Daarna zal ik me hier weer een keer melden, al dan niet met rijbewijs!
Wees blij dat het op Donderdag de 13de is.Voor het zelfde geld is het Vrijdag de 13de.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom ff melden dat ik op donderdag de 13de me examen ga rijden! Daarna zal ik me hier weer een keer melden, al dan niet met rijbewijs!
Is ook moeilijk te zien,het verschil tussen een shaslick ding en een slaatje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben alweer terug, tjokvolle kantine, ik bestel een shaslick met tomatensaus krijg ik een slaatje met tomatensausWat een muts zeg...
Maar dan maakt zo'n filmpje me toch weer aan het lachen![]()
Mijn collega bestelde een "frietje met", vraagt zij:"met wat?"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is ook moeilijk te zien,het verschil tussen een shaslick ding en een slaatje.![]()
Met mes en vork natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mijn collega bestelde een "frietje met", vraagt zij:"met wat?"![]()
Ik denk idd niet dat het daar goedkoper van was geworden!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wees blijk dat het op Donderdag de 13de is.Voor het zelfde geld is het Vrijdag de 13de.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
De verhoudingen op deze foto kloppen niet,
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:57 schreef stinkie het volgende:
maat van me had geloof ik dat model. Dat kreng startte al door naar de kickstarter te kijken.
Zoals het hoort dus, ipv die kneuzen CR500tjes
En waar is dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
Maar dank jullie en... blijf van de weg donderdag rond een uur of 3!
In en rond Utrecht! Aan de kant van de Galgewaard zegmaar!quote:
Oooooooh daar!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
In en rond Utrecht! Aan de kant van de Galgewaard zegmaar!
Grappig.quote:
Najah, het mooiste zou zijn om gewoon de hele A2 t/m A28 leeg te houden en daarmee ook het centrum van Utrecht! Of zou dat teveel gevraagt zijn?quote:
Ik zie er niet echt de humor van inquote:
Ben niet de enige dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grappig.![]()
Ik voel het altijd pijn doen bij dat soort filmpjes.
quote:Kende hem al trouwens.![]()
Ik weet wat hij dacht toen de motor onder 'm uitreed.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:21 schreef hicham het volgende:
Shit, ik zei nog zo tegen mezelf, niet teveel willen voor de camera![]()
Krijg nou tieten!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet wat hij dacht toen de motor onder 'm uitreed.![]()
Beetje kort dag iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
Najah, het mooiste zou zijn om gewoon de hele A2 t/m A28 leeg te houden en daarmee ook het centrum van Utrecht! Of zou dat teveel gevraagt zijn?
Precies!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Krijg nou tieten!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Die had ik al een keer gecapt, maar ben hem kwijt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:31 schreef hicham het volgende:
Er is hier een hamster op het werk die kan hoepelen, waar is m'n cam [afbeelding]
Tering, heb ik weer..........quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
In en rond Utrecht! Aan de kant van de Galgewaard zegmaar!
Succesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
Je weet wel, die gozer die gisteravond even kwam buurten
Hij heeft geen keus, ik stalk hemquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar wordt het ook een FokMC'er?
Big nosequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:04 schreef R2-D2 het volgende:
FWEE WODEWICK!!!
Voor de filmkenners: Monty Python, Life of Brian
Jij bent tot nu toe de enige die de grappen snapt en de films kentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Big nose![]()
![]()
* Mercy_symbol heeft DVD uiteraard
Moest even kijken wat je bedoelde.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk idd niet dat het daar goedkoper van was geworden!
Maar dank jullie en... blijf van de weg donderdag rond een uur of 3!
eens kijken of jij bij bent qua goeie filmsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jij bent tot nu toe de enige die de grappen snapt en de films kent![]()
Als beloning mag jij naar een poes en tieten kijken
Shit, alleen voor Martie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jij bent tot nu toe de enige die de grappen snapt en de films kent![]()
Als beloning mag jij naar een poes en tieten kijken
Helaas, ik herken het niet. Ik ga te weinig naar de bioscoop en de afgelopen maanden heb ik meer gereden dan DVD-tjes gekeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eens kijken of jij bij bent qua goeie films
mmmkay that would be greath Peter![]()
Wieieeeeeeee???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben ook al een lurkster aan het overhalen om zich aaan te melden hier![]()
![]()
is niet in de bioscoop geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Helaas, ik herken het niet. Ik ga te weinig naar de bioscoop en de afgelopen maanden heb ik meer gereden dan DVD-tjes gekeken.![]()
Rausdouwer?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben ook al een lurkster aan het overhalen om zich aaan te melden hier![]()
![]()
Ik weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat ze te oud voor jou is
![]()
Oh, helemaal vergetenquote:
Weet ze dan wel al waar dit forum is te vinden?quote:Rebbel is een bossche boldie durft hier niet te komen
![]()
![]()
ik heb haar ook wel eens verteld dat ik van 2 walletjes eetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, helemaal vergeten
[..]
Weet ze dan wel al waar dit forum is te vinden?Ze kende fok niet toen ik dat aan haar vertelde
en hoe kan je Raus nou vergeten ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, helemaal vergeten
[..]
Weet ze dan wel al waar dit forum is te vinden?Ze kende fok niet toen ik dat aan haar vertelde
Was meer een stille hint dat ze vaker moet postenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en hoe kan je Raus nou vergeten ?![]()
![]()
![]()
![]()
is de enige motorrijdende chick van de FOK-MC
![]()
of er reageert niemandquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Was meer een stille hint dat ze vaker moet posten
Alhoewel, als ze een keertje post zijn wij natuurlijk allemaal 'toevallig' weg
Zodra ik een digitale camera heb zal ik een foto maken en postenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en hoe kan je Raus nou vergeten ?![]()
![]()
![]()
![]()
is de enige motorrijdende chick van de FOK-MC
![]()
R2-D2 staat niet in de OPvoor het geval dat je daarmee komt aanzetten
![]()
ZZ-R600 toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zodra ik een digitale camera heb zal ik een foto maken en posten
Iemand een ideetje welke camera ik het beste kan kopen?
Die vraag is net zo universeel als welke motor je moet kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef R2-D2 het volgende:
ik heb een Konica KD400Z en ben er erg tevreden overquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zodra ik een digitale camera heb zal ik een foto maken en posten
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
Roderick2085 is geslaagd, we hebben er een nieuw GS500 rijder bij [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je weet wel, die gozer die gisteravond even kwam buurten
Voor als ie straks nog gaat bijlezen
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ikke dus, vanavond m'n papiertje ophalen en dan lekker zelf rijden
![]()
waar is mijn fietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Poginkje gedaan voor nwe OP pic:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_OP.jpg]afbeelding][/url]
zeg het maar…suggesties zijn welkom
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
binnenkort 1200cc foto's dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef R2-D2 het volgende:Verkapt: Kijk mij een photobucket account hebben![]()
Foto's zijn leukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:16 schreef Patrick281 het volgende:Hoezo de chef is er vandaag niet.
![]()
![]()
quote:Ik vind hem heel leuk.Sta er zelf ook nog net op namelijk.
![]()
Yupquote:Photoshop?
Als je hem in lagen houd kan je af en toe ook nog makkelijk wat foto's wisselen zonder gelijk van voren af aan te moeten beginnen.![]()
dat zeg ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Foto's zijn leuk
Uitwerking baggerKleuren komen niet mooi uit, foto's slecht verkleind en komt een beetje flets over.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zoals ik zei, suggesties zijn welkom en een held ben ik niet met PS dus knock yourself out
Volgens Hicham.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:16 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb geen zin om marktonderzoek te doen. De camera moet klein zijn en zolang mogelijk werken, dat is alles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |