Hebben jullie een nederlandse moeder?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:06 schreef hicham het volgende:
@ondeugend, ja ze doet mee. Dat ze Hollandse is geeft haar geen uitzonderingen in de regels
Daar doen ze niet moeilijk over die moslims.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:28 schreef hollander172 het volgende:
Hebben jullie een nederlandse moeder?
Vaag idd.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:37 schreef hollander172 het volgende:
Vaag idd.
Verklaard meteen een hele hoop.
Hey een nieuwe Fok!MC'erquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hebben jullie een nederlandse moeder?
Neeeeequote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
Neeeee [afbeelding]
Nou doe je het gewoon expres, volgens mij had ik die al een keer gepost namelijk
Zal zo eens kijken M-F loopt hier even niet.quote:
Hier doet MF 't momenteel ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken M-F loopt hier even niet.(wit schermpie al een halve minuut)
Die gozer heeft een complex.quote:
Ondertitel.quote:ik heb geen 150pk nodig om te bewijzen hoe grote kloten ik heb
p.s. nu weet ook een 748 rijder hoe het is om in de bocht buitenom voorbij gereden te worden door iemand die ook nog vriendelijk naar je zwaait
Maar ja dat slijt wel.quote:met rs250 sneller dan gsxr600
Wakker worden GVD!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:50 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
Ja slapen is normaal wel lekker, maar vandaag ben ik zo gaar als wat. Misschien helpt het als ik dalijk iets actiefs ga doen.
ik heb al een heel lijstje met klusjes klaar liggen.![]()
De vaatwasser loopt al. Nu eerst een bakkiequote:
Alweer, heb je een abonnement op Duitsland genomen ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:45 schreef Herr.Flick het volgende:
Ach het gaat wel, gister nog bij m'n maat geweest, maar hij kan nog niet veel.Zijn motor is gisteren aangekomen bij MP Westerhoven, vandaag komt de expert er al bij.
Vrijdag ga ik naar het beloofde schnitzelland in duitsland, zo'n mega schnitzel bunkeren!![]()
![]()
Even flink jezelf heen en weer schudden word je wel wakker vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:50 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
Ja slapen is normaal wel lekker, maar vandaag ben ik zo gaar als wat. Misschien helpt het als ik dalijk iets actiefs ga doen.
ik heb al een heel lijstje met klusjes klaar liggen.![]()
Zo'n motor slagschip moet je wel gebruiken natuurlijk waar die voor is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:58 schreef hicham het volgende:
Alweer, heb je een abonnement op Duitsland genomen ofzo?
We hebben helaas de kans niet gehad om daar een schnitzel te gaan scoren, we zouden dit doen op de terugweg van onze korte vakantie, maar helaas is dit ook niet doorgegaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Alweer, heb je een abonnement op Duitsland genomen ofzo?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |