Ok, dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is ook slecht voor je enkels de hele week van die hoge schoenen dragen.![]()
Ben een keer afgebrand door een fysiotherapeutster.
(ook een snoeiharde trainster van 1 of ander dameshandbalteam en tevens ijzervreetster![]()
)
Je vergeet je bomberjack en kale vriendjes in het verhaal te betrekkenquote:Toen reed ik nog niet eens motor, maar in 1990 vond ik die dingen wel stoer staan.![]()
quote:We hadden ze altijd met stappen aan, altijd handig 5 centimeter groter zijn, en macho dansen tussen kapotgeslagen bierglazen.![]()
En echt nette schoenen vond je toen nog voor sjappie's.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De garage wilde eerst de bon niet laten zien, kreeg ik ook normaliter nooit onder ogen.
Maar ik was nieuwsgierig wat ze allemaal gedaan hadden.
Uiteraard ook weer nieuwe banden en alweer ruitenwissers.![]()
Zie die receptioniste nog twijfelend die bon overhandigen.
Boeie
leaseauto![]()
wist dit ook nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Is ook slecht voor je enkels de hele week van die hoge schoenen dragen.![]()
Ben een keer afgebrand door een fysiotherapeutster.
(ook een snoeiharde trainster van 1 of ander dameshandbalteam en tevens ijzervreetster![]()
)
Die vrienden van mij hebben een totale afwezigheid van enige vorm van discriminatie dan ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:27 schreef hicham het volgende:
Je vergeet je bomberjack en kale vriendjes in het verhaal te betrekken
BMW T-shirt verhaal.quote:
Je snapt dat ik nooit bij de Ford dealer in Spijkenisse zal komen voor prive onderhoud.quote:[afbeelding]kutbedrijven. De eerstvolgende nacht met molotov cocktails terugkomen, dat zou je moeten doen
Leaseauto my ass, de maatschappij verloedert en daar moet je wat aan doen
![]()
quote:En voor nu F5 ik eventjes niet meer [afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wist dit ook nietzou ik daarom van die zwakke enkels hebben
Loop al 10 jaar op hogere schoenen dan normaal…
Probeer deez eensz, ken ze niet maar had ik via MF toen ik vroeg hoe ik aan mooie verzonken RVS boutjes kan komen voor de motor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:52 schreef stinkie het volgende:
godverdomme anderhalf uur onderweg geweest om op kantoor te komen
Morgen voor het laatst met de auto. Mijn enige doel dit weekend is het bemachtigen van een moer om die as vast te zetten
damnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:Ja swa.
Ik had mijn enkel verstuikt doordat ik tijdens de Nin Jitsu les een sprong over het paard en trap in de lucht linksom uitvoerde inplaats van volgens instructie rechtsom. Eigenwijs.![]()
Kom ik bij de fysio binnenlopen met mijn legerkisten....![]()
Fysio:Wat doe jij met die schoenen, ben je helemaal gek ofzo!
![]()
![]()
Ik:euh, zwakke enkels en zo krijg ik toch steun.
![]()
Fysio: NEE, zo worden ze zwakker en zwakker, die spieren moeten zich wel kunnen ontwikkelen!![]()
Ik: oh mevrouw.![]()
Week erop met normale schoenen:![]()
Fysio kijkt niet op of om:Je hebt je oefeningen zeker niet gedaan heH!!!!!!!![]()
Ik:euh.
Hoe weet zij dat nou weer...
Een ijs-speedway motor?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had ik in 2003 ook, half jaar volgehouden met de motorscoot en toen ontslag genomen zonder nieuwe baan in het vooruitzicht. Werd er ziek van iedere dag met de motorscoot.
En ook omdat een luie collega 1.000 euro meer verdiende, een pensioen had van 900 euro per maand, 300-400 euro op zijn gsm verbelde tijdens vakantie en weekenden, en ook nog gratis de beschikking had over een Citroen C5. Wel jammer van die Citroen alleen.![]()
Er kon voor mij niet eens een lease auto'tje af zo polste ik.![]()
Deden hetzelfde werk.![]()
Maar ik was natuurlijk ook al een lease auto gewend van mijn werk ervoor, extra irritant.
Dat went zo snel, geen onderhouds en benzinekosten.![]()
Edit: en hoe denkt R2D2 dat in de winter te gaan doenmeestal valt het in december nog wel uit te houden op 2 wielen, maar de tweede helft van januari wordt zo goed als onmogelijk.
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
Leuke lichte circuitfiets voor erbij.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:06 schreef richardgie het volgende:
Een ijs-speedway motor?![]()
Is ook goed voor het wegdek.![]()
Heb jaren lang een doorwerk over-all voor op een booreiland gehad.Begon bij +5 graden al warm te worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Of:
[afbeelding]
Nog afgezien van dat, hoe warm je je ook kleedt, na een half uur breekt je weerstand.![]()
Outrages!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:meer dan dat
nog altijd een mogelijke toekomstige kandidaat
ben benieuwd hoe licht een 600 aan zal voelen na mijn zwaargewicht-periode
Ah, heb ik ook eens van mijn zwager gehad, zat alleen veel te strak.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:20 schreef richardgie het volgende:
Heb jaren lang een doorwerk over-all voor op een booreiland gehad.Begon bij +5 graden al warm te worden.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]meer dan dat
nog altijd een mogelijke toekomstige kandidaat
ben benieuwd hoe licht een 600 aan zal voelen na mijn zwaargewicht-periode
Kort gezegd, saaie sukkels dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:40 schreef Patrick281 het volgende:
Perfecte modelknapen zonder echte bijzondere negatieve eigenschappen.![]()
Sjoelenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook binnen de lijnen der wet is plezier te vinden.![]()
Hoor je mij zeggen van niet dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook binnen de lijnen der wet is plezier te vinden.![]()
quote:
Nop, maar net alsoif er geen optie''s zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:29 schreef hollander172 het volgende:
Hoor je mij zeggen van niet dan?
quote:
quote:Maar je loopt alweer te snel vooruit op de zaken.
Anti testosteron pillen slikken jij.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:jij ben ook van het ene uiterste naar de andere gegaan
![]()
Of met een paar bevroren handen je koppeling proberen in te knijpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, heb ik ook eens van mijn zwager gehad, zat alleen veel te strak.
Daar kan je letterlijk uitzweten.![]()
Alleen dan nog je handen, voeten en hoofd erin verpakken.![]()
Ik ben meerdere malen met het oog door de naald gekropen omdat je handcoordinatie wat afneemt met die kou.![]()
Direct na de rit een lange trap aflopen met je koude knieen is ook leuk.![]()
Net alsof je gewrichten even geen smering hebben.![]()
Je moet niet te vaak veranderen hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:alweer te lang geleden dat ik heb gereden
en die Gixxer zag ik gister voorbij komen op M-F (die jongen die hem na een maand rbw te hebben alweer weg doet
) dus werd er weer even aan herrinert
Daar komt ie fiets vandaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
Motoport Rotjeknor heeft trouwens onderdelen altijd met 1-2 dagen binnen.![]()
Moet nog een tandwiel voor de GPZ wielen ophalen waar ik geen flikker meer aan heb.
Vrijdag besteld, kon zaterdagochtend al bellen of'ie binnen was.![]()
of proberen te remmen terwijl je arm gevoelloos is omdat je rugzak te strak zitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Of met een paar bevroren handen je koppeling proberen in te knijpen.![]()
Ga nu even naar de tandarts om mijn gebit weer te laten restaureren.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
Je moet niet te vaak veranderen hoor.
Het leven is continu aan verleidingen blootstaan.
Niet toegeven maakt de man.
![]()
quote:
Dan is het dankzij Soesoekie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:39 schreef stinkie het volgende:
2 dagenIk wacht al anderhalf jaar op mijn 'in bestelling zijnde' kettingspanners.....
Want?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
Nop, maar net alsoif er geen optie''s zijn.![]()
Ik heb nu tijdelijk een project aangenomen wat verder van huis is. Normaal gesproken blijf ik in de regio en hoef ik niet meer dan 25 Km te rijden Daarom die XT, voor in de winter. Ik dacht lekker veel motorrijervaring op te doen, maar dat valt tegen als je alleen files rijdt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: en hoe denkt R2D2 dat in de winter te gaan doenmeestal valt het in december nog wel uit te houden op 2 wielen, maar de tweede helft van januari wordt zo goed als onmogelijk.
![]()
tuurlijk, dankzij de oplettendheid van een leasebakrijder en mijn immer scherpe reflexen wisten we elkaar net te ontwijkenquote:
Ik hoop dat daar goede bandjes omliggen dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef R2-D2 het volgende:
Daarom die XT, voor in de winter.
Dat zou ik ook denken, maar het zijn juist bijzondere persoonlijkheden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef hollander172 het volgende:
Want?Ze klinken gewoon als saaie sukkels.
Mijn ervaring is er juist erg stipt en behulpzaam.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:07 schreef stinkie het volgende:
En ja, MotorP. te R. wijtte het ook al aan Soesoeki. Helaas geloof ik daar niet zo in als het om die toko gaat
Voor die 600 euro kan ik me geen buil vallen denk ik. Hij is al voorzien van wegbanden en een andere voorvork etc... Ik denk dat de motorkleding meer gaat kosten dan de motorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar goede bandjes omliggen dan.![]()
Terreinbandjes zijn gemaakt voor los zand, en geven zeer weinig grip op asfalt, en al helemaal niet als het nat is.![]()
De windbescherming op een XT is natuurlijk ook nog eens nihil.
Bikkelvrouw.![]()
![]()
Er komt een lied in me op... Vriendschap is een illusie ...quote:Dat zou ik ook denken, maar het zijn juist bijzondere persoonlijkheden.![]()
laten je nooit vallen, benaderen iedereen zonder vooringenomen mening.![]()
Echt bijzonder toffe gasten.
Minder leuk dat de ene geemigreerd is naar Frankrijk voor zijn werk, en de andere midden tussen de kinderen zit en derhalve op Makster gaat lijken qua tijdtekort.![]()
Maar als je over de mail leest: Sorry voor de laatste tijd, maar ook als we niet spreken denken we aan je........![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:26 schreef R2-D2 het volgende:
Er komt een lied in me op... Vriendschap is een illusie ...
ja, gevolgd door een hele hoge rekening. Ik herrinner me nog dat een kleine beurt 1100 euro moest gaan kosten. Mits ik even ruim 2 weken zonder fiets kon, want de afgesproken paar dagen haalden ze niet. Uiteindelijk bleef daat 650 van over, inclusief banden en startknop.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar goede bandjes omliggen dan.![]()
Terreinbandjes zijn gemaakt voor los zand, en geven zeer weinig grip op asfalt, en al helemaal niet als het nat is.![]()
De windbescherming op een XT is natuurlijk ook nog eens nihil.
Bikkelvrouw.![]()
![]()
[quote]
Als ik een dubbel F had zitten zou ik het ok niet koud hebben in de winter.
[qoute]
Mijn ervaring is er juist erg stipt en behulpzaam.![]()
Blablabla, verkooppraatjesquote:Op donderdag 09 juni 2005 23:22 schreef Chrisz het volgende:
ja 150 moet hij met gemak halen, maak je je wat kleiner misschien 170, maar veel meer zal het niet worden.
Maargoed, als ze je pakken op 170 ben je je rijbewijs al kwijt... dus tis maar net hoeveel sneller je wilt..
Heb je nog voorkeurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wie kan mij een aantal recente meet pics mailen?
Thx
mocht het niet doorgaan, mail ff een linkje waar dat kreng staat ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, motorcrosslaarzen. Ik ga zaterdag mischien een XT kopen uit '83. Kickstarter enzo.
Ik heb het model alleen nog niet op internet gevonden.
En daar moet kleding bij
Ik heb daar 3 fietsen in onderhoud gehad, njente problemo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:37 schreef stinkie het volgende:
ja, gevolgd door een hele hoge rekening. Ik herrinner me nog dat een kleine beurt 1100 euro moest gaan kosten. Mits ik even ruim 2 weken zonder fiets kon, want de afgesproken paar dagen haalden ze niet. Uiteindelijk bleef daat 650 van over, inclusief banden en startknop.....
Dan heb ik inmiddels heel wat meer vertrouwen in Goedhart.
nee, niet van mijn motor maar van alle motorenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef hicham het volgende:
Heb je nog voorkeurMoet het van jouw motor zijn ofzo?
Nou, danheb je betere ervaringen dan ikzelf. Ze kregen het in de winkel zelfs voor elkaar om categorisch te ontkennen dat ze nog een kettingset hadden liggen, terwijl die knakker in de werkplaats net had gezegt 'ja, er ligt er boven nog 1, kun je wel meenemen'quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb daar 3 fietsen in onderhoud gehad, njente problemo.
Ja rekenen kunnen ze wel, maar het haalt het niet bij Safe Motors.![]()
Beide receptionisten (die met de kale knikkers) zijn wel wereldgasten.
Bij Motoport ging hij zelfs eens aan een tankdop sleutelen die ik alleen maar even in de pauze wilde afgeven.
Zijn monteurs waren ook aan het lunchen, maar de beste vriend ging het even zelf doen. Kosteloos.![]()
Maar inderdaad groot onderhoud moet je niet bij de grote ketens doen.![]()
De KLX gaat ws. eens naar Meurs motors in Bleiswijk. Klepjes stellen.
Al het andere doen we gewoon zelf.
Ik zal een foto maken, het is een oerlelijk ding. Maar wel makkelijk als ik 'm kan startenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
mocht het niet doorgaan, mail ff een linkje waar dat kreng staat ofzo
maat van me had geloof ik dat model. Dat kreng startte al door naar de kickstarter te kijken. Zoals het hoort dus, ipv die kneuzen CR500tjesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zal een foto maken, het is een oerlelijk ding. Maar wel makkelijk als ik 'm kan starten
Heb wat pics verzameld van de lekdijk meet met veel motoren erop, welk formaat ongeveer? Want ik heb alleen de originelen, maar kan ze nu wel ff resizenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, niet van mijn motor maar van alle motorenen liever niet op origineel formaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |