abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31220211
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 23:08 schreef Fulcrum_X het volgende:

En dan zeggen dat mannen varkens zijn..
[..]
Heb ik nooit gezegd, dat denk ik alleen maar
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31220213
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 23:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
oeps..
Oprapen en wegwezen
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 23:09 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ongeveer 220Km per dag waarvan 3/4 langzaam en filerijden. Leuke bochten maar daar beginnen de files meestal.

Wel vermoeiend filerijden
pi_31220237
Ik ga ook naar bed
intuition will take you further than logics will ever do
  woensdag 5 oktober 2005 @ 23:13:48 #229
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31220241
Hm heb em maar op Veronica gezet, de lekkerste
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_31220274
  woensdag 5 oktober 2005 @ 23:15:30 #231
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31220304
Dag allemaal die gaan slapen:
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_31220336
Ik ga slapie doen.Welterusten.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 23:20:07 #233
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31220461
OOk al maffen.
T word weer rustig hier
pi_31220541
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:42 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Dan moet ie nog flink groeien
[..]

Wanneer mag je op voor je manouvreerdiploma?
21 oktober mag ik, ik hoop dat ik het haal...

8je gaat wel redelijk, noodstop, precisiestop etc. ook... Ontwijken gaat soms goed soms heel slecht.

Slalom gaat ook redelijk.

Alleen langzame slalom moet echt beter... Naja hoop dat het kan ga zeker wat meer rijlessen nemen (als ik doekoe heb )
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:43 schreef richardgie het volgende:

[..]

Heb je wel een autorijbewijs?Ben je al wat meer berekend op het gedrag van je mede weggebruikers!
Klopt heb hem al vanaf November 2004... Zeg maar dat ik hem bijna een jaartje heb...
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:44 schreef bwt het volgende:

[..]

En als je je papiertje hebt merk je dat dat spiegels kijken toch best wel belangrijk is.
al die verrrelkte koekblikkers die dat niet doen en jou onderuit willen halen (zonder dat ze het zelf weten)
jij wilt me bangmaken zodat ik geen motor meer ga rijden

Maar serieus wat je zegt klopt ECHT WEL... Naja snelwegen etc. wil ik wel zoveel mogelijk ontwijken het liefst
  woensdag 5 oktober 2005 @ 23:26:31 #235
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31220637
Wees niet bang.
de rij opleidingen van tegenwoordig zorgen goed voor je
Damn wat een lekkere meiden op veronica nu
pi_31221654
morgen al die n00Bs

genoeg fokruimte 2day manager is vrij
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:04:30 #237
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_31221939
Mogguh.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:06:24 #238
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31221950

Linkje voor Youssef.

Vanochtend het stuk waar ik gisteren een uur over deed in drie kwartier gedaan.
Uitgeslapen benen en geen tegenwind doen een hoop.
Alleen die scholieren die je als je wat vroeger bent moet inhalen, rijden 5 rijen in de breedte.

De route gaat een heel stuk langs de A15. (het stuk waar ik gisteren tegenwind had )
Alleen in Rotterdam ga ik binnendoor want dan loopt er geen fietspad meer.

Het heeft toch wel charme als je op een onverlicht fietspad om 7 uur zo'n vierkant putdekseltje ontwijkt en in een diepe kuil rijdt met je fiets.

Neem bij afstanden korter dan 25 km wat vaker de fiets mensen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31221954
Mogguh
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 23:09 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ongeveer 220Km per dag waarvan 3/4 langzaam en filerijden. Leuke bochten maar daar beginnen de files meestal.
Jij woont 110 km van je werk vandaan
Krijg je daar geen vierkante banden van en een hartverzakking van elke dag moeten tanken
pi_31221983
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:

Linkje voor Youssef.
Het ergste is nog dat op die korte afstanden het omkleden en onthoezen / ontsloten van je motor relatief gezien veel te veel tijd kost
quote:
Vanochtend het stuk waar ik gisteren een uur over deed in drie kwartier gedaan.
Uitgeslapen benen en geen tegenwind doen een hoop.
Alleen die scholieren die je als je wat vroeger bent moet inhalen, rijden 5 rijen in de breedte.

De route gaat een heel stuk langs de A15. (het stuk waar ik gisteren tegenwind had )
Alleen in Rotterdam ga ik binnendoor want dan loopt er geen fietspad meer.
Het heeft toch wel wat als je op een onverlicht fietspad om 7 uur zo'n vierkant putdekseltje ontwijk en in een diepe kuil rijdt met je fiets.

Neem bij afstanden korter dan 25 km wat vaker de fiets mensen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voor je conditie elke ochtend naar het werk fietsen Alleen het kost zoveel tijd
pi_31222001
Zalm bijna Financiën-recordhouder
quote:
Vrijdag krijgt Zalm, die in zijn vrije tijd een fervent flipperaar is, van de Nederlandse Flipper Vereniging een flipperkast cadeau.

Triple-post
pi_31222058
Mysterie korte gammaflits opgelost
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 07:23 schreef panter80 het volgende:
wat een kling klare Bull***T
wat een stelletje R*****S hebben die nou echt niets anders te doen dan 35 jaar lang onder zoeken naar hoe zwaar dat speldeknopje nou eigenlijk is.
en dan nog hebben ze daar een weegschaal heen gestuurd?
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 07:59 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Zwijg, ongelukkige. Jouw moeder wordt toch ook niet gevraagd waarom ze al 35 jaar toiletjuffrouw bij de Mac Donalds is.

DIt soort ontdekkingen lijken voor mensen die er geen kont vanaf weten wellicht onbelangrijk, maar het tegendeel is waar.

Kwartet
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:39:34 #243
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31222231
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:11 schreef hicham het volgende:
Het ergste is nog dat op die korte afstanden het omkleden en onthoezen / ontsloten van je motor relatief gezien veel te veel tijd kost

Toen ik de motorscoot nog had scheelde het maar 10 minuten met fietsen door het uit de schuur halen, omkleden etc.
quote:
Goed voor je conditie elke ochtend naar het werk fietsen Alleen het kost zoveel tijd
Normaal moet ik maar 2 x ca. 10 kilometer. Kost me een half uur meer per dag dus.
En volgens mij houd ik ineens meer geld over sinds 2 maanden.
Ten eerste is het beter voor het milieu natuurlijk daarna de gezondheid en dan ook nog de euro's.

Damn, wat een mooi uitzicht hier met die mist over de havens.
Het gaat nu ook pas echt dichtzitten.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:51:06 #244
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31222369
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef hicham het volgende:
Jij woont 110 km van je werk vandaan
Krijg je daar geen vierkante banden van en een hartverzakking van elke dag moeten tanken
Had ik in 2003 ook, half jaar volgehouden met de motorscoot en toen ontslag genomen zonder nieuwe baan in het vooruitzicht. Werd er ziek van iedere dag met de motorscoot.
En ook omdat een luie collega 1.000 euro meer verdiende, een pensioen had van 900 euro per maand, 300-400 euro op zijn gsm verbelde tijdens vakantie en weekenden, en ook nog gratis de beschikking had over een Citroen C5. Wel jammer van die Citroen alleen.

Er kon voor mij niet eens een lease auto'tje af zo polste ik.
Deden hetzelfde werk.

Maar ik was natuurlijk ook al een lease auto gewend van mijn werk ervoor, extra irritant.
Dat went zo snel, geen onderhouds en benzinekosten.

Edit: en hoe denkt R2D2 dat in de winter te gaan doen meestal valt het in december nog wel uit te houden op 2 wielen, maar de tweede helft van januari wordt zo goed als onmogelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 06-10-2005 09:00:57 ]
pi_31222483
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Toen ik de motorscoot nog had scheelde het maar 10 minuten met fietsen door het uit de schuur halen, omkleden etc.
Ik ging vorig jaar elke dag met de motor naar school voor een afstand van ongeveer 8 km

Met de brommer was het 15 minuten. Ding uit de berging halen en raggen maar
Met de motor 20 minuten, omkleden, slot eraf en bij aankomst ook weer omkleden

In de zomer met bergschoenen door de school lopen
In de winter zonder jas door de school lopen (motorjas in kluisje opgeborgen)

Was meer omdat ik me niet echt veilig voel met een brommer die net de 50 km/h haalt en auto's die per se 60 km/h willen rijden En natuurlijk omdat een motor gewoon stoer is
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Had ik in 2003 ook, half jaar volgehouden met de motorscoot en toen ontslag genomen zonder nieuwe baan in het vooruitzicht. Werd er ziek van iedere dag met de motorscoot.
En ook omdat een luie collega 1.000 euro meer verdiende, een pensioen had van 900 euro per maand, 300-400 euro op zijn gsm verbelde tijdens vakantie en weekenden, en ook nog gratis de beschikking had over een Citroen C5. Wel jammer van die Citroen alleen.

Er kon voor mij niet eens een lease auto'tje af zo polste ik.
Deden hetzelfde werk.

Maar ik was natuurlijk ook al een lease auto gewend van mijn werk ervoor, extra irritant.
Goede keuze

Ik dacht eerst dat het niet zo lastig zou zijn, 45 km naar Leiden elke keer voor m'n stage, no problemo Desnoods met de motor, want dan maakt het omkleden niet zo veel meer uit op een langere afstand

Maar na berekening kwam ik erachter dat mijn stagevergoeding dan voor het overgrote deel aan benzinekosten op zou gaan en vierkante banden zijn nou ook niet bepaald toppiejoppie Dus ik ga nu altijd met het OV. Best relaxed hoor, de trein Alleen mijn totale reistijd is nu altijd een uur heen en een uur terug. Als ik gewoon een stage in Amsterdam had op maximaal 15 minuten afstand dan had ik nu elke dag anderhalf uur meer vrije tijd ... om te slapen bijvoorbeeld, dat kan ik wel gebruiken nu
pi_31222487

donderdag 6 oktober 2005 @ 09:02:08 #247
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_31222503
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
Idd. Krijg ook elke keer weer een hartverzakking als ik alles bij elkaar optel. .......en dan heb ik nog een retegoedkope auto qua onderhoud en verbruik.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 09:11:03 #248
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31222615
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:00 schreef hicham het volgende:
In de zomer met bergschoenen door de school lopen
Verhaal.
Bergschoenen.

Als ik met de motor ben dan zit ik hier ook met legerkisten op kantoor. Moet je ze horen de witte boorden.

Is ook slecht voor je enkels de hele week van die hoge schoenen dragen.
Ben een keer afgebrand door een fysiotherapeutster.
(ook een snoeiharde trainster van 1 of ander dameshandbalteam en tevens ijzervreetster )

Toen reed ik nog niet eens motor, maar in 1990 vond ik die dingen wel stoer staan.
We hadden ze altijd met stappen aan, altijd handig 5 centimeter groter zijn, en macho dansen tussen kapotgeslagen bierglazen.

En echt nette schoenen vond je toen nog voor sjappie's.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 09:13:33 #249
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31222656
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:02 schreef hollander172 het volgende:
Idd. Krijg ook elke keer weer een hartverzakking als ik alles bij elkaar optel. .......en dan heb ik nog een retegoedkope auto qua onderhoud en verbruik.
M'n leaseauto moest toen een nieuwe brandstofpomp > 2.500 euro.

De garage wilde eerst de bon niet laten zien, kreeg ik ook normaliter nooit onder ogen.
Maar ik was nieuwsgierig wat ze allemaal gedaan hadden.

Uiteraard ook weer nieuwe banden en alweer ruitenwissers.

Zie die receptioniste nog twijfelend die bon overhandigen.
Boeie
leaseauto
  donderdag 6 oktober 2005 @ 09:19:47 #250
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')