![]()
Waar kan ik me opgeven voor de poetsvereniging?
![]()
Denk dat ik toch maar vaker ga poetsen, heb vandaag voor het eerst mijn hele motor schoongemaakt met behulp van remmenreiniger die ook geschikt is voor kunststof
![]()
Is wel wat duurder dan WD-40, maar dat had ik momenteel niet in huis dus heb dat maar gebruikt. Wat een eitje zeg, met dergelijke hulpmiddelen
![]()
Ik neem alles terug, ik ga vaker poetsen
![]()
Op een zaterdagmiddagje met het zonnetje op je bol en ruim de tijd nemend is het helemaal niet erg om te poetsen
![]()
Dus nu is mijn motor grotendeels blingbling, althans, relatief blingbling in vergelijking met hoe die eerst was. Ik heb namelijk niet alles gedaan, busje remmenreiniger was op een gegeven moment op
![]()
Maar het belangrijkste gedeelte heb ik gedaan en de toon is gezet. Eerstvolgende keer dat ik ga poetsen weet ik hoe ik het moet aanpakken en kan ik alles tot in details doen
![]()
Ik heb zelfs ontdekt dat mijn velgen niet matzwart zijn maar glimmend zwart
![]()
Maar achtervelg heb ik niet gedaan, toen was m'n busje al bijna op + kettingvet is een stuk lastiger poetsen dan het vuil op de voorste velg
![]()
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:06 schreef PeerkeMikuni het volgende:[..]
Heb je nou al die bus WD-40 gehaald, dan ben je in een half uur klaar
Ohja, en dan heeft je broer meteen weer groene velgen, in plaats van groen/antraciet
WD-40 doe ik de volgende keer
![]()
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef Rausdouwer het volgende:Zowel stickers als merchandise wilden we eigenlijk al een tijdje. Aangezien het vandaag toch een beetje een relaxt dagje was, hebben we dit maar eens geregeld.
Honda freaks
![]()
Wat voor merchandise hebben jullie het over
![]()
En wat voor stickers
[ Bericht 8% gewijzigd door hicham op 15-10-2005 18:18:53 ]