nu welquote:
je bent er altijd bij en morgen is het voor Fok MC termen een redelijk grote opkomstquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:53 schreef bwt het volgende:
ondergetekende laat het afweten geloof ik
Heb ik gezien.Werkt perfect,topquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:03 schreef bwt het volgende:
Voor de luie mensen heb ik in de laatste post van het vorige topic maar ff een link gemaakt naar de huidige
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bent er altijd bij en morgen is het voor Fok MC termen een redelijk grote opkomstgewoon komen dus
studeren kan de hele week nog![]()
Sowieso overal opletten want er wordt de laatste tijd alleen nog maar meer geflitst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:57 schreef bwt het volgende:
let ook ff op de edit
Heb je nou al die bus WD-40 gehaald, dan ben je in een half uur klaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Ik ga ook maar eens wat nuttigs doen, mijn motor poetsen bijvoorbeeld. Kijken of ik er wat van bak![]()
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Zowel stickers als merchandise wilden we eigenlijk al een tijdje. Aangezien het vandaag toch een beetje een relaxt dagje was, hebben we dit maar eens geregeld.![]()
WD-40 doe ik de volgende keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:06 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Heb je nou al die bus WD-40 gehaald, dan ben je in een half uur klaar![]()
Ohja, en dan heeft je broer meteen weer groene velgen, in plaats van groen/antraciet![]()
Honda freaksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Zowel stickers als merchandise wilden we eigenlijk al een tijdje. Aangezien het vandaag toch een beetje een relaxt dagje was, hebben we dit maar eens geregeld.![]()
je denkt toch niet dat wij op jou wachten hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Naar Zwolle - Lichtmis (NL, 8028)
Afstand 89,6 km.
Reisduur 01:01
Uh volgens de routeplanner is het ongeveer 2 uur rijden naar Barneveld, maar ik denk dat ik iets langer onderweg ben. Vertrek om 9:45 uit Twijzel, dus ongeveer 10:45 bij de Lichtmis.
Verwacht tussen 11:45 en 12:15 aan te komen in Barneveld. Misschien dat het handig is om wat mobiele nummers uit te wisselen
Leuke is dat ik na een ritje vandaag de velgen met een normale poetsdoek in één keerquote:
Honda stickers?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef hicham het volgende:
Honda freaks
Wat voor merchandise hebben jullie het overEn wat voor stickers
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:43 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Leuke is dat ik na een ritje vandaag de velgen met een normale poetsdoek in één keer
weer blinkend kreeg, omdat dat WD40 spul vuilafstotend werkt![]()
[..]
Honda stickers?![]()
[afbeelding]
Heb net mijn achterremleiding voorzien van nieuwe banjo's (aangezien Bon ze verneukt hadquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:30 schreef hicham het volgende:Ga zo door Makster
Hoe ver ben je nu met die KLX, nog steeds aan het wachten op / zoeken naar een geschikte spuiter
Je hebt nog niks op die CR gereden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik kwam gister de klas binnen, in vol leren ornaat. Wil gaan zitten, hoor ik een medestudente zeggen: 'mag ik je wat vragen?'
Ik stem toe, natuurlijk mag ze dat.
Zegt ze... waarom heb je altijd die batterijlader op je rug?![]()
Ze is blond ja.. MAAR HOE KOM JE NOU OP ZO'N VRAAG![]()
Kom anders op die ZXR750 naar de meetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb net mijn achterremleiding voorzien van nieuwe banjo's (aangezien Bon ze verneukt had) en gemonteerd.
Morgne ga ik ff blazen op de ZXR van mijn zwager (een 750 amerikaanse import met 115 pk op het achterwiel)
Daarnaast wilde ik ook die KLX in elkaar pleuren en gewoon gaan rijden zonder dat ie gespoten is, of morgen de tank in de epoxy. Het een of het ander gaat het worden
Ja die CR, heb er toch dik 7 km op gereden![]()
Moet toegeven dat het tering jantje pleuris zonde is om hem weg te doen maar ik zoek toch wat om weer eens mee te gaan op tour tochten enzo. De KLX blijft want dat is puur speelplezier![]()
MAarja moet dus consessies gaan doen, het is wel zo dat die CR in principe de gekste is die er is maarja![]()
Barneveld tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat antwoorde je?
[..]
Kom anders op die ZXR750 naar de meet![]()
sterf 25 kw sletquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:54 schreef worldpimber het volgende:
CR verhalen, lachwekkend gewoon die SM'ers
Ik snapte haar niet eens, en nadat ze wees op mijn backprotector heb ik haar maar eens gevraagd of ze dat meende. Je had haar kop moeten zien, ze was doodserieusquote:
Barneveld jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Barneveld toch![]()
Ding ziet er trouwens niet uit man, mijn zwager is er 2 keer mee gepleurd en hij komt ui 91 ofzo maar hij blaast als een aap![]()
Blazen? Jij was toch zogenaamd bekeerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Barneveld toch![]()
Ding ziet er trouwens niet uit man, mijn zwager is er 2 keer mee gepleurd en hij komt ui 91 ofzo maar hij blaast als een aap![]()
[..]
sterf 25 kw slet![]()
![]()
Iets meer respect zou wel fijn zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Blazen? Jij was toch zogenaamd bekeerd
Maar ik lees dat je zo te zien wat naweeën hebGelukkig kan ik je meteen het snot voor de ogen rijden als je morgen komt
Maar je komt niet, dat begrijp ik wel, gevalletje spontane Larsicum
Indoor minibike, karten, paintball, ideeen genoeg voor als het te ranzig weer wordt voor motorrijdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat trouwens ook leuk is is in de winter indoor minibiken met zijn alle ! Deden we met de HOLEC ook weleens, das echt lachen![]()
Dat doe jij toch elke dag met die GS van jequote:
Jammer dat je er morgen niet bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat doe jij toch elke dag met die GS van je![]()
![]()
Ik heb hier ook nog het nodige stapeltje liggen. Ze blijven die dingen ook maar sturen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat doe jij toch elke dag met die GS van je![]()
![]()
Wat ee ncrap formulieren van de belastingdienst allemaal zeg heeHeb er een gewoonte van gemaakt om die shit op te sparen, zit nu met een berg crap op mijn buro, je zou er bijna ambtenaar van worden
![]()
batsen etc.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Indoor minibike, karten, paintball, ideeen genoeg voor als het te ranzig weer wordt voor motorrijden
geeft helemaal nietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorrijden is niks van gekomenmorgen maar zien hoever we komen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jammer dat je er morgen niet bent![]()
Ik zal is met mijn ballen tegen je kont batsen, kijken of je dan nog zo tof bentquote:
Hahahhahah heb nog nooit een marokkaan zien bowlenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:37 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb wel zin om die Fulcrum echt met z'n allen te batsen morgen, ontgroening enzo![]()
Bij gebrek aan aanwezige Maksters
![]()
Paintbolluh/kartenBinnenkort als het weer sneeuwt misschien 1 malig doen ofzo
itt tot dat homofiele bowlgebeuren
![]()
Heb er zin anquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zal is met mijn ballen tegen je kont batsen, kijken of je dan nog zo tof bent![]()
![]()
Vieze flikkerquote:
Ik heb 2 keer met wat vrienden in het kader van "sportdag" met school gebowled...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahhahah heb nog nooit een marokkaan zien bowlen![]()
Kennen ze dat uberhaupt in Marokko
Ze zijn echt van plan om met zijn alle te gaan bowlenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer met wat vrienden in het kader van "sportdag" met school gebowled...Volgens mij hebben we toen meer kapot gemaakt dan ons lief was
Vooral die zware ballen
Maar die hufters van de Bollen hebben de datum volgens mij rond het einde van de ramadan geplannend en dan kunnen we ook niet.
Heus welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar jij vindt het ook wel lekker toch?![]()
En dat kwam wel mooi uit zeker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer met wat vrienden in het kader van "sportdag" met school gebowled...Volgens mij hebben we toen meer kapot gemaakt dan ons lief was
Vooral die zware ballen
Maar die hufters van de Bollen hebben de datum volgens mij rond het einde van de ramadan geplannend en dan kunnen we ook niet.
Zonder werkend plaatje te zien kan ik daar 3400 % mee instemmenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Zo'n Z1000 is eigenlijk ook wel gaaf![]()
Heb hem nu 11 keer gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Er heerst hier een demoniserende cultuur jegens de bowlingfans...
Kijk The Big Lebowski en je snapt dat bowlen übercool is
Dat wil zeggen dat je oud bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:45 schreef Makster het volgende:
We begonnen vaak om een uur of 7 ofzo terwijl de zon toen al om een uur of 6 op kwam en pas ver na 21:00 uur neer ging.
*fingers crossed* we vinden het echt heel erg spijtig dat we niet kunnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En dat kwam wel mooi uit zeker.![]()
![]()
Jep, en we zoeken al de volgende grote islamitische feestdag, dan gaan we weer met zijn allen wat doen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vooral die zware ballen
Stop de hetzequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Jep, en we zoeken al de volgende grote islamitische feestdag, dan gaan we weer met zijn allen wat doen!
![]()
Ali had het zo ie zo wel zwaar ja. Mohammed trouwens ook die gast was dik geworden maar an de ramadan was dat ook wel overquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat je oud bentOver een paar jaar is het weer zo ver, maar zon laat onder = zon vroeg op.. lange dagen korte nachten
Dus ik denk dat ali het toen nog wel zwaarder het en rond een uur of half 5 moest stoppen met eten
![]()
[..]
*fingers crossed* we vinden het echt heel erg spijtig dat we niet kunnen![]()
Avondquote:
Ja is over gespoten, zo is hij niet origineel geleverd, in ieder geval niet in Hollandquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/kopen/1/f0/11542273.jpg]afbeelding][/url]
Mooie kleurstelling voor ZX-6R, nooit eerder gezien.. opnieuw gespoten zeker?![]()
Goedkoop ook trouwens, vanaf 3000 euri
quote:
Tijd is wat mij betreft wel goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Naar Zwolle - Lichtmis (NL, 8028)
Afstand 89,6 km.
Reisduur 01:01
Uh volgens de routeplanner is het ongeveer 2 uur rijden naar Barneveld, maar ik denk dat ik iets langer onderweg ben. Vertrek om 9:45 uit Twijzel, dus ongeveer 10:45 bij de Lichtmis.
Verwacht tussen 11:45 en 12:15 aan te komen in Barneveld. Misschien dat het handig is om wat mobiele nummers uit te wisselen
Heeft ie nu alquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:12 schreef RB het volgende:
@ Fulcrum_x
Zal je zo een mailtje sturen met m`n 06 nummer
Ok is goed, als jij dat stukkie navigeert vind ik het bestquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:11 schreef RB het volgende:
[..]
Tijd is wat mij betreft wel goed![]()
Zwolle - Lichtmis (NL, 8028)
Naar Zelderseweg , Barneveld - Terschuur (NL, 3784)
Afstand 73,5 km.
Reisduur 00:56
Gaan we het laaste stuk binnendoorvia ermelo-->Putten-->Voorthuizen
quote:
Is geen probleem is allemaal recht toe recht aan tot de A1.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ok is goed, als jij dat stukkie navigeert vind ik het best![]()
quote:
Daar ga ik dus morgen op rijdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Zal deze maar even op de deur hangen.. weet ik tenminste waar ik ongeveer voor spaar![]()
[..]
![]()
Hoe laat morgen bij het watertoren hotel? ergens tussen 10:45 en 11:00 uur?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Daar ga ik dus morgen op rijden
Zoals gezegd, ziet er niet uit natuurlijkKuipwerk is zwaar gedateerd! MAar het blaast wel
Owja, mijn foutquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is een klassieker! Niks mis met het uiterlijk
![]()
One hour photoquote:
Met die belgische smurf zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
One hour photo![]()
![]()
Beter zap je naar de muscles van Bruxels![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik kwam gister de klas binnen, in vol leren ornaat. Wil gaan zitten, hoor ik een medestudente zeggen: 'mag ik je wat vragen?'
Ik stem toe, natuurlijk mag ze dat.
Zegt ze... waarom heb je altijd die batterijlader op je rug?![]()
Ze is blond ja.. MAAR HOE KOM JE NOU OP ZO'N VRAAG![]()
Vast niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik snapte haar niet eens, en nadat ze wees op mijn backprotector heb ik haar maar eens gevraagd of ze dat meende. Je had haar kop moeten zien, ze was doodserieus![]()
Dan denkt iedereen dat ie zo een te gek gave motorrijder is met een soeppaahspporrtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
En waarom kom je in vol ornaat binnenvallen in de les, zou ik nooit doen.![]()
|Kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Makster het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo lenig als een ballet danser, sterker nog, was die krullekop geen balletdanser voordat hij tof ging doen met oosterse vechtkunst
Spreek je uit ervaringquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen dat ie zo een te gek gave motorrijder is met een soeppaahspporrtNa schooltijd loopt ie eerst naar de achterkant van het gebouw en wacht tot iedereen weg is, vervolgens gaat ie 'r snel vandoor met de GS500 en hoopt ie dat niemand 'm ziet
165quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef RB het volgende:
[..]
|Klopt![]()
kereltje is maar iets van 165 ofzo
Nee tuurlijk nietquote:
Doelde op je broertjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietIk heb sowieso een textielen pak, dus dat komt niet zo poserig over
Plus dat ik niks te verbergen heb met m'n Bandit
Zelfs toen ie onder de modder zat heb ik 'm pal voor het gebouw gezet waar ik stage loop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |