nu welquote:
je bent er altijd bij en morgen is het voor Fok MC termen een redelijk grote opkomstquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:53 schreef bwt het volgende:
ondergetekende laat het afweten geloof ik
Heb ik gezien.Werkt perfect,topquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:03 schreef bwt het volgende:
Voor de luie mensen heb ik in de laatste post van het vorige topic maar ff een link gemaakt naar de huidige
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bent er altijd bij en morgen is het voor Fok MC termen een redelijk grote opkomstgewoon komen dus
studeren kan de hele week nog![]()
Sowieso overal opletten want er wordt de laatste tijd alleen nog maar meer geflitst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:57 schreef bwt het volgende:
let ook ff op de edit
Heb je nou al die bus WD-40 gehaald, dan ben je in een half uur klaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Ik ga ook maar eens wat nuttigs doen, mijn motor poetsen bijvoorbeeld. Kijken of ik er wat van bak![]()
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Zowel stickers als merchandise wilden we eigenlijk al een tijdje. Aangezien het vandaag toch een beetje een relaxt dagje was, hebben we dit maar eens geregeld.![]()
WD-40 doe ik de volgende keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:06 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Heb je nou al die bus WD-40 gehaald, dan ben je in een half uur klaar![]()
Ohja, en dan heeft je broer meteen weer groene velgen, in plaats van groen/antraciet![]()
Honda freaksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Zowel stickers als merchandise wilden we eigenlijk al een tijdje. Aangezien het vandaag toch een beetje een relaxt dagje was, hebben we dit maar eens geregeld.![]()
je denkt toch niet dat wij op jou wachten hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Naar Zwolle - Lichtmis (NL, 8028)
Afstand 89,6 km.
Reisduur 01:01
Uh volgens de routeplanner is het ongeveer 2 uur rijden naar Barneveld, maar ik denk dat ik iets langer onderweg ben. Vertrek om 9:45 uit Twijzel, dus ongeveer 10:45 bij de Lichtmis.
Verwacht tussen 11:45 en 12:15 aan te komen in Barneveld. Misschien dat het handig is om wat mobiele nummers uit te wisselen
Leuke is dat ik na een ritje vandaag de velgen met een normale poetsdoek in één keerquote:
Honda stickers?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef hicham het volgende:
Honda freaks
Wat voor merchandise hebben jullie het overEn wat voor stickers
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:43 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Leuke is dat ik na een ritje vandaag de velgen met een normale poetsdoek in één keer
weer blinkend kreeg, omdat dat WD40 spul vuilafstotend werkt![]()
[..]
Honda stickers?![]()
[afbeelding]
Heb net mijn achterremleiding voorzien van nieuwe banjo's (aangezien Bon ze verneukt hadquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:30 schreef hicham het volgende:Ga zo door Makster
Hoe ver ben je nu met die KLX, nog steeds aan het wachten op / zoeken naar een geschikte spuiter
Je hebt nog niks op die CR gereden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik kwam gister de klas binnen, in vol leren ornaat. Wil gaan zitten, hoor ik een medestudente zeggen: 'mag ik je wat vragen?'
Ik stem toe, natuurlijk mag ze dat.
Zegt ze... waarom heb je altijd die batterijlader op je rug?![]()
Ze is blond ja.. MAAR HOE KOM JE NOU OP ZO'N VRAAG![]()
Kom anders op die ZXR750 naar de meetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb net mijn achterremleiding voorzien van nieuwe banjo's (aangezien Bon ze verneukt had) en gemonteerd.
Morgne ga ik ff blazen op de ZXR van mijn zwager (een 750 amerikaanse import met 115 pk op het achterwiel)
Daarnaast wilde ik ook die KLX in elkaar pleuren en gewoon gaan rijden zonder dat ie gespoten is, of morgen de tank in de epoxy. Het een of het ander gaat het worden
Ja die CR, heb er toch dik 7 km op gereden![]()
Moet toegeven dat het tering jantje pleuris zonde is om hem weg te doen maar ik zoek toch wat om weer eens mee te gaan op tour tochten enzo. De KLX blijft want dat is puur speelplezier![]()
MAarja moet dus consessies gaan doen, het is wel zo dat die CR in principe de gekste is die er is maarja![]()
Barneveld tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat antwoorde je?
[..]
Kom anders op die ZXR750 naar de meet![]()
sterf 25 kw sletquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:54 schreef worldpimber het volgende:
CR verhalen, lachwekkend gewoon die SM'ers
Ik snapte haar niet eens, en nadat ze wees op mijn backprotector heb ik haar maar eens gevraagd of ze dat meende. Je had haar kop moeten zien, ze was doodserieusquote:
Barneveld jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Barneveld toch![]()
Ding ziet er trouwens niet uit man, mijn zwager is er 2 keer mee gepleurd en hij komt ui 91 ofzo maar hij blaast als een aap![]()
Blazen? Jij was toch zogenaamd bekeerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Barneveld toch![]()
Ding ziet er trouwens niet uit man, mijn zwager is er 2 keer mee gepleurd en hij komt ui 91 ofzo maar hij blaast als een aap![]()
[..]
sterf 25 kw slet![]()
![]()
Iets meer respect zou wel fijn zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Blazen? Jij was toch zogenaamd bekeerd
Maar ik lees dat je zo te zien wat naweeën hebGelukkig kan ik je meteen het snot voor de ogen rijden als je morgen komt
Maar je komt niet, dat begrijp ik wel, gevalletje spontane Larsicum
Indoor minibike, karten, paintball, ideeen genoeg voor als het te ranzig weer wordt voor motorrijdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat trouwens ook leuk is is in de winter indoor minibiken met zijn alle ! Deden we met de HOLEC ook weleens, das echt lachen![]()
Dat doe jij toch elke dag met die GS van jequote:
Jammer dat je er morgen niet bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat doe jij toch elke dag met die GS van je![]()
![]()
Ik heb hier ook nog het nodige stapeltje liggen. Ze blijven die dingen ook maar sturen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat doe jij toch elke dag met die GS van je![]()
![]()
Wat ee ncrap formulieren van de belastingdienst allemaal zeg heeHeb er een gewoonte van gemaakt om die shit op te sparen, zit nu met een berg crap op mijn buro, je zou er bijna ambtenaar van worden
![]()
batsen etc.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Indoor minibike, karten, paintball, ideeen genoeg voor als het te ranzig weer wordt voor motorrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |