quote:
Tijd is wat mij betreft wel goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Naar Zwolle - Lichtmis (NL, 8028)
Afstand 89,6 km.
Reisduur 01:01
Uh volgens de routeplanner is het ongeveer 2 uur rijden naar Barneveld, maar ik denk dat ik iets langer onderweg ben. Vertrek om 9:45 uit Twijzel, dus ongeveer 10:45 bij de Lichtmis.
Verwacht tussen 11:45 en 12:15 aan te komen in Barneveld. Misschien dat het handig is om wat mobiele nummers uit te wisselen
Heeft ie nu alquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:12 schreef RB het volgende:
@ Fulcrum_x
Zal je zo een mailtje sturen met m`n 06 nummer
Ok is goed, als jij dat stukkie navigeert vind ik het bestquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:11 schreef RB het volgende:
[..]
Tijd is wat mij betreft wel goed![]()
Zwolle - Lichtmis (NL, 8028)
Naar Zelderseweg , Barneveld - Terschuur (NL, 3784)
Afstand 73,5 km.
Reisduur 00:56
Gaan we het laaste stuk binnendoorvia ermelo-->Putten-->Voorthuizen
quote:
Is geen probleem is allemaal recht toe recht aan tot de A1.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ok is goed, als jij dat stukkie navigeert vind ik het best![]()
quote:
Daar ga ik dus morgen op rijdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Zal deze maar even op de deur hangen.. weet ik tenminste waar ik ongeveer voor spaar![]()
[..]
![]()
Hoe laat morgen bij het watertoren hotel? ergens tussen 10:45 en 11:00 uur?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Daar ga ik dus morgen op rijden
Zoals gezegd, ziet er niet uit natuurlijkKuipwerk is zwaar gedateerd! MAar het blaast wel
Owja, mijn foutquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is een klassieker! Niks mis met het uiterlijk
![]()
One hour photoquote:
Met die belgische smurf zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
One hour photo![]()
![]()
Beter zap je naar de muscles van Bruxels![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik kwam gister de klas binnen, in vol leren ornaat. Wil gaan zitten, hoor ik een medestudente zeggen: 'mag ik je wat vragen?'
Ik stem toe, natuurlijk mag ze dat.
Zegt ze... waarom heb je altijd die batterijlader op je rug?![]()
Ze is blond ja.. MAAR HOE KOM JE NOU OP ZO'N VRAAG![]()
Vast niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik snapte haar niet eens, en nadat ze wees op mijn backprotector heb ik haar maar eens gevraagd of ze dat meende. Je had haar kop moeten zien, ze was doodserieus![]()
Dan denkt iedereen dat ie zo een te gek gave motorrijder is met een soeppaahspporrtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
En waarom kom je in vol ornaat binnenvallen in de les, zou ik nooit doen.![]()
|Kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Makster het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo lenig als een ballet danser, sterker nog, was die krullekop geen balletdanser voordat hij tof ging doen met oosterse vechtkunst
Spreek je uit ervaringquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen dat ie zo een te gek gave motorrijder is met een soeppaahspporrtNa schooltijd loopt ie eerst naar de achterkant van het gebouw en wacht tot iedereen weg is, vervolgens gaat ie 'r snel vandoor met de GS500 en hoopt ie dat niemand 'm ziet
165quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef RB het volgende:
[..]
|Klopt![]()
kereltje is maar iets van 165 ofzo
Nee tuurlijk nietquote:
Doelde op je broertjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietIk heb sowieso een textielen pak, dus dat komt niet zo poserig over
Plus dat ik niks te verbergen heb met m'n Bandit
Zelfs toen ie onder de modder zat heb ik 'm pal voor het gebouw gezet waar ik stage loop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |