quote:
Dat zeg ik, Gammaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ga je effe slapen, is er weer een nieuw topic
Tja, het is toch niet zo'n kunst om een OP te copy-pasten en het juiste topicnummer in te typen?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Tja, het is toch niet zo'n kunst om een OP te copy-pasten en het juiste topicnummer in te typen?![]()
![]()
Ben jij geen helmjosti dan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Tja, het is toch niet zo'n kunst om een OP te copy-pasten en het juiste topicnummer in te typen?![]()
Ik heb al een goede OP gemaakt, meer kun je vandaag echt niet van me verwachten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
Ho! Stop! Niet allemaal tegelijk posten jongens, dit gaat veel te snel!!!
moet je ook niet gaan slapenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zo dat gaat hard hieroGa je effe slapen, is er weer een nieuw topic
ik ben dan echt niet vriendelijk als ze mij uit bed bellen voor onzinquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
Nee, daar werd ik vanochtend nog eens op gewezen door een of ander zielig type, die vond dat ie geen contact met kon krijgen (tijd van de email, half 5 vanochtend)
die opmerking sloeg wel aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, komen ze nu ineens posten terwijl ik net wat te doen krijg![]()
Was mijn opmerking over motorrijkwaliteiten van vrouwen zo erg?
OP-foto moet idd geupdate worden, maar tot nog toe geen tijd / zin voor gehad![]()
Dat moest er nog bijkomen, gelukkig was het geen telefoontje maar een email, en doorgaans belt mijn laptop me daar niet voor uit bedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben dan echt niet vriendelijk als ze mij uit bed bellen voor onzin![]()
Zijn in ieder geval echte bikkel foto's.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Hier een paar winterplaatjes die geschikt zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vergis ik mij nou ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
*kuch*
* Herr.Flick wil nog steeds een keer met de Ural naar het treffen toe....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval echte bikkel foto's.![]()
![]()
Alleen rij ik niet op een olifant.![]()
ja nee neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vergis ik mij nou ?ik dacht dat jij een een modje was
![]()
of ben je als modje geroyeerd ?
![]()
U gaat .........quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar je ben niet meer blauwdus toch geroieerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...... door voor de koelkast!---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
U gaat .........nee klopt, ik ging ook voor de MagnetronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...... door voor de koelkast!![]()
Maar nee, ben nog nooit blauw geweest en ambieer dat ook totaal niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee klopt, ik ging ook voor de Magnetron![]()
Als je een nacht in zo'n tentje in het beierse woud hebt doorgebracht, denk ik dat je niet veel keus hebt over hoe blauw je eruit zietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:48 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Maar nee, ben nog nooit blauw geweest en ambieer dat ook totaal niet.
dan hebben ze jou gekloondquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:48 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Maar nee, ben nog nooit blauw geweest en ambieer dat ook totaal niet.
Wel plaatjes waar fok!mc'ers opstaan natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Hier een paar winterplaatjes die geschikt zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een gebogen kentekenplaat en geen kentekenplaathouderquote:
Ja, en?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:19 schreef stinkie het volgende:
Ik heb net gebeld naar die zaak die die TransAlp te koop heeft staan
Of de prijs van 950 wel klopte, of het ding uberhaupt rijd en of ik eventueel zaterdag langs kan komen (mits zin en tijd enzo)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
Waar heb je over gebeld dan? Een proefrit? Dit is toch geen spelletje hints ofzo [afbeelding]![]()
Nou, wat waren dan de antwoorden, laat ons niet langer in spanningquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Of de prijs van 950 wel klopte, of het ding uberhaupt rijd en of ik eventueel zaterdag langs kan komen (mits zin en tijd enzo)
Ga je mee dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel plaatjes waar fok!mc'ers opstaan natuurlijk
[..]
ja ja jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nou, wat waren dan de antwoorden, laat ons niet langer in spanning
Misschien kun je je dat beter afvragen voordat je zoiets post.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, komen ze nu ineens posten terwijl ik net wat te doen krijg![]()
Was mijn opmerking over motorrijkwaliteiten van vrouwen zo erg?
OP-foto moet idd geupdate worden, maar tot nog toe geen tijd / zin voor gehad![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:48 schreef hicham het volgende:
Okay, dat is een stuk duidelijker dan [afbeelding]
Zeg het maar als je een proefrit gaat doen, kan de hele Fok!MC 'm ff testen - proefritmeet!!!
ik ben bang dat het hele weekend klote weer wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
ZIet er niet goed uit zaterdag[afbeelding]
meteen pekelgeschiktheid testenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben bang dat het hele weekend klote weer wordt![]()
Het valt nog wel mee toch? Misschien dat er maar 1x een buitje valt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
ZIet er niet goed uit zaterdag[afbeelding]
rest van de week ziet er ook zo uit, hello herfstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee toch? Misschien dat er maar 1x een buitje valt?![]()
als het de komende dagen veel regent (zoals volgens mij ook voorspelt is?) dan moet het dit weekend toch wel weer mooi weer worden?!![]()
het wordt ook al steeds kouderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
rest van de week ziet er ook zo uit, hello herfst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |