Ga je mee dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel plaatjes waar fok!mc'ers opstaan natuurlijk
[..]
ja ja jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nou, wat waren dan de antwoorden, laat ons niet langer in spanning
Misschien kun je je dat beter afvragen voordat je zoiets post.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, komen ze nu ineens posten terwijl ik net wat te doen krijg![]()
Was mijn opmerking over motorrijkwaliteiten van vrouwen zo erg?
OP-foto moet idd geupdate worden, maar tot nog toe geen tijd / zin voor gehad![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:48 schreef hicham het volgende:
Okay, dat is een stuk duidelijker dan [afbeelding]
Zeg het maar als je een proefrit gaat doen, kan de hele Fok!MC 'm ff testen - proefritmeet!!!
ik ben bang dat het hele weekend klote weer wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
ZIet er niet goed uit zaterdag[afbeelding]
meteen pekelgeschiktheid testenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben bang dat het hele weekend klote weer wordt![]()
Het valt nog wel mee toch? Misschien dat er maar 1x een buitje valt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
ZIet er niet goed uit zaterdag[afbeelding]
rest van de week ziet er ook zo uit, hello herfstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee toch? Misschien dat er maar 1x een buitje valt?![]()
als het de komende dagen veel regent (zoals volgens mij ook voorspelt is?) dan moet het dit weekend toch wel weer mooi weer worden?!![]()
het wordt ook al steeds kouderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
rest van de week ziet er ook zo uit, hello herfst![]()
Bekend fenomeen, dalijk word het nog kouder, dan moet bij ons dag en nacht de CV branden, anders word de verwarming niet warmquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het wordt ook al steeds koudervooral door die wind wordt het zo koud buiten en bij ons in huis tocht het best wel dus daar voel je de kou ook al.
![]()
Dat je met deze lieve motorscheurende dame kunt msn-en.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Bekend fenomeen, dalijk word het nog kouder, dan moet bij ons dag en nacht de CV branden, anders word de verwarming niet warm(gelukkig hoeven we geen stookkosten te betalen
)
Puur uit nieuwsgierigheid, wat is dat voor kleurenvlindertje naast je icoontje?
kdacht al zoiets, maar in je profiel staat niets bij msnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat je met deze lieve motorscheurende dame kunt msn-en.![]()
wellusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
kdacht al zoiets, maar in je profiel staat niets bij msn
Nee, ik hoopte dat jij ging en dan een foto van jezelf maakt terwijl je kou lijdtquote:
Het houdt maar niet op, ze hebben zelfs m'n telefoonnummer achterhaaldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien kun je je dat beter afvragen voordat je zoiets post.![]()
![]()
Maar waarom vraag je het je nu af dan? Krijg je dreigmailtjes en zo?![]()
Uit d'r profielquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
kdacht al zoiets, maar in je profiel staat niets bij msn
Staat er toch echt hoorquote:MSN:
Kennisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
Ja, en?Ik werd net gebeld door een kennis
quote:
Heb je goed voor elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vandaag laatste zonnige dag, naar het schijnt.. Ben nu al een aantal uur als een gek huiswerk aan het maken, dan kan ik straks nog effe op de moto [afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Als je een nacht in zo'n tentje in het beierse woud hebt doorgebracht, denk ik dat je niet veel keus hebt over hoe blauw je eruit ziet
was ook maar ideetjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:16 schreef worldpimber het volgende:
Mogguh
[..]
KennisWiieeeeee (waah)
[..]Alleen heeft niet iedereen ruimte voor een kentekenplaathouder volgens mij
![]()
[..]
Heb je goed voor elkaarDat was ook mijn plan, maar ben iets te laat wakker geworden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |