Kon helaas niet meer replyen in andere topic.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
uhm... ik mis wat volgens mij![]()
Ik help Hicham.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
Kon helaas niet meer replyen in andere topic.....![]()
kan de heer in kwestie zich even melden![]()
Ik denk dat dit ook geen succes was geworden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:36 schreef Makster het volgende:
Nee en dat is het enige waar ik blij om ben. Dat aantrappen is me zo verschrikkelijk tegen gevallen, damn woman![]()
Bij nader inzien had ik er ook gewoon naast moeten gaan staan en er op moeten springen, werkt ook prima bij mijn buurjoch. En ik ben ook nog is sterker met mijn linkerpoot ivm voetballen enzo![]()
Maar hij heeft vast wel een busje.quote:Gozert komt uit Zutpen![]()
Ga jij je er nu ook nog mee bemoeienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik help Hicham.![]()
En wat ga je morgen in Amsterdam doen?![]()
Ow ja, ik weet het al.![]()
Nou dan moet je wel vroeg opstaan, want hij leest bij voor zon(d)sopgang.![]()
Ach, we nemen hier gewoon langzaam de boel overquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ga jij je er nu ook nog mee bemoeien, beware of the DB-Invasion
![]()
En heb je zeker gespiekt op MF![]()
wist ut wel dat het geen goed idee was om me bij FOK aan te sluiten![]()
On fucking mogelijk om die CR aan te trappen, respect voor uw been. Ik snap nu ook de foto's van je been wat beterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik help Hicham.![]()
En wat ga je morgen in Amsterdam doen?![]()
Ow ja, ik weet het al.![]()
Nou dan moet je wel vroeg opstaan, want hij leest bij voor zon(d)sopgang.![]()
[..]
Ik denk dat dit ook geen succes was geworden.
[..]
Maar hij heeft vast wel een busje.![]()
Zutphen is errûg ver.![]()
Heb er ooit mijn woord voor moeten vergeven dat als mijn favo band ooit zou optreden in Nederland ik absoluut zou gaan kijken.. miste concert in Rotterdamen checkte de kaart en zag mijzelf n mijn mini met beslagen ramen i.c.m. de natte herfst niet helemaal naar die uithoek rijden.
![]()
It wasn't mequote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kon helaas niet meer replyen in andere topic.....![]()
kan de heer in kwestie zich even melden![]()
We lijven ze gewoon in bij DB........quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ach, we nemen hier gewoon langzaam de boel over
Zo, echt een invasie van de bollen,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:49 schreef TR_Roadkill het volgende:Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch
Dubbel genieten
Klik hier voor het MF-FOK! programma
![]()
![]()
[afbeelding]
Vindt het maar een matige boel, waar blijft de groep motoren die massaal door dat kleine bochtje wil? Wat uiteraard niet past waardoor ze maar over elkaar heen gaan stuiteren en het publiek een leuke crash kan aanschouwenquote:
Hij was toch vast gelopen, moet je dat niet eerst fixen voor je normaal kan kicken?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:08 schreef Makster het volgende:
On fucking mogelijk om die CR aan te trappen, respect voor uw been. Ik snap nu ook de foto's van je been wat beter![]()
![]()
Nee, joh, tuurlijk nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:14 schreef hicham het volgende:
Hey, dit topic wordt gekaapt door Bollen
Ik eis een titelwijziging en een verandering van de OP
[..]
It wasn't me
Dan neem ik een bossche bol mee, kunnen we honkballenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:18 schreef hicham het volgende:
Zie nu ook de subtiele wijzigingen in de FAQLeuk Roadkill
Ik neem dus volgende keer mijn wapenstok mee naar de meet![]()
Warmloper ja, nu kan jij hem zelfs aan kickenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Wel netjes die OP, kunnen sommigen nog wat leren met eigen inbreng![]()
[..]
Hij was toch vast gelopen, moet je dat niet eerst fixen voor je normaal kan kicken?![]()
is dat je nieuwe projectjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Ook wel gek![]()
Heeft wel wat geen kontje
[afbeelding]
Nee niet mijn project, wel de zelfde basis.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
is dat je nieuwe projectje, heeft potentieel!!! vooral die uitlaat is erg cool zo
![]()
Owkee aardig gekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Ik vind net gewoon 2.600 euro op een spaarrekening waarvan ik het bestaan vergeten was.![]()
Had hem ook al 3 maanden niet gebruikt.
Leuk die renterekening en plusrekeningen optie's bij telebankieren.![]()
Moest even geld terugboeken, want de PTT stond vandaag ineens op de zaak bij de expeditie met de wielen van Haan.Die moet ik nu dus op het postkantoor ophalen zonder auto, schiet alsnog niet op met bezorgen op het werk.
![]()
Rodamoto stuurt de banden ook naar de zaak, hopelijk morgen, kunnen ze daarna samen door naar een zakenrelatie waar onze chauffeur 3 keer per week langsrijdt. Die zou ze even gratizzz monteren.![]()
Nu alleen de velgen nog terughalen na het betalen van 675 euro op het postkantoor dus.
Stiekem even wat langer in de pauze ofzo, en een veel te grote doos op het stuur van de fiets.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |