he, wat jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef ondeugend het volgende:
sepo
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef bwt het volgende:
[..]
he, wat jammer
was ik je ook daarmee nog voor
Aangezien jij al tig keer aangegeven hebt om neer te gaan.......en ut nie doet....zie ik mij nu genoodzaakt om te gaan, trustequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:54 schreef bwt het volgende:
fipo
Maar mijn liefste..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Aangezien jij al tig keer aangegeven hebt om neer te gaan.......en ut nie doet....zie ik mij nu genoodzaakt om te gaan, trusteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
see u all sunday
Er komt een dag.......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar mijn liefste..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welterustenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snel aan mijn figuur gaan werkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Er komt een dag.......
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Aangezien jij al tig keer aangegeven hebt om neer te gaan.......en ut nie doet....zie ik mij nu genoodzaakt om te gaan, trusteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
see u all sunday
Hoe zit het met jouw bruid eigenlijk ?quote:
Dé bruid is toch een slet geworden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw bruid eigenlijk ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je de kamelen al bijelkaar ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan je dan niet beter die kamelen houden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dé bruid is toch een slet geworden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wordt weer een tripje naar de bergen voor mij om de kamelen voor een dom wijf in te ruilen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nieuwe bruid > nieuwe kamelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dé bruid is toch een slet geworden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wordt weer een tripje naar de bergen voor mij om de kamelen voor een dom wijf in te ruilen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dating Topic
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
see u all sunday
Hey, nou had jij het zelfde probleem zie ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Er komt een dag.......
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik kan je niet verlatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat was dat dan voor idee?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.pep's idee was het beste imhoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey, voor beledigingen jegens mensen hebben we Fulcrum en/of SM rijders al keejquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bòring! een fàtsige fàtsoensrakker mee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop