Nou, ik ben er net geweest en volgens mij kwam ik net na jou en toen was ie er opeens welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:45 schreef Roderick2085 het volgende:
bij Control... hoezo?
hij zit bij een klein motorzaakje in (sinds een paar maanden)...
je zal het vast niet kennen![]()
quote:als je op bestellen klikt ergens op die pagina komt er te staan dat dat ding 139 euro kost...
ik vind het redelijk prijzig voor iets wat eigenlijk geheel overbodig is (het is wel handig, dat zeker)
Sprayen gaat tog prima,en als je ut een beetje bijhoudt, dan is het tog okéquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat hierboven ook gezegd.![]()
![]()
Ik vind het best duur voor alleen maar een doorsmeerdersapparaatje. Maar handig zou het zeker zijn! Hoewel sprayen ook niet zo erg is. Hoeft normaal ook maar 1x per 500 km.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat hierboven ook gezegd.![]()
![]()
Ik vind het best duur voor alleen maar een doorsmeerdersapparaatje. Maar handig zou het zeker zijn! Hoewel sprayen ook niet zo erg is. Hoeft normaal ook maar 1x per 500 km.
Ha,en jij hopen dat ik nooit meer terug kom zeker?Helaas weet ik de weg in het maaiveld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als jij nou es goed gaat zoeken in dat maaiveld..........![]()
Ze zijn in ieder geval al bij de Leeuwarderweg en de Boelelaan geweest (als je dat wat zegt).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:13 schreef worldpimber het volgende:
@ Rausdouwer, tnx voor de tipDe flitsers zijn inderdaad rijkelijk bedeelt momenteel in Amsterdam, en allemaal wegen waar ik van plan ben straks te komen
![]()
Precies.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Sprayen gaat tog prima,en als je ut een beetje bijhoudt, dan is het tog oké
ja, ik weet ut wel, gemak dient de mens, maar toch
OPM is een Player!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn dan is ie vast niet zo geheimzinnig erover![]()
volgens mij heeft makster het bij het rechte eindjeOPM heeft een neukertje
![]()
![]()
Ah uiteindelijk is het één pot nat hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
doorsmeer apparaten zien er iets anders uit hoor
![]()
![]()
Jij zegt hetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha,en jij hopen dat ik nooit meer terug kom zeker?Helaas weet ik de weg in het maaiveld.
Dat zullen er meer doen........quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel met het handje.![]()
ik zeg www.pro-oiler.com , geld gaat zo'n kettingsmeersysteem toch wel kosten, dus koop dan meteen de beste en gebruiksvriendelijkequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:
Damn, met dit weer zit ik echt te twijfelen
Net als in die film van Chuckie....quote:
Dus als jij naar de buren gaat,dan strooi je broodkruimeltjes.Ik zij toch,ik ken de weg daar!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jij zegt het, en helaas worden al je achtergelaten broodkruimeltjes opgegeten
Rebbeltjuh is ook héél goed in maisvelden, oh nee, das weer wat anders
Zou dat een goede openingszin zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Net als in die film van Chuckie....
"Hi, I'm Chuckie....wanna play"
Originéél is ie zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zou dat een goede openingszin zijn?![]()
Hé, no offence Mr. Maaiveldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dus als jij naar de buren gaat,dan strooi je broodkruimeltjes.Ik zij toch,ik ken de weg daar!
Eerst even gekeken wie je bent,weet het alweer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, no offence Mr. Maaiveld![]()
![]()
ga nooit naar de buren![]()
waarschijnlijk zal het wel werken van Vrouw naar Man, maar van Man naar Vrouw...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Originéél is ie zeker
zal 'm es uitproberen![]()
Heb ik iets gemist hieroquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Eerst even gekeken wie je bent,weet het alweer.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dat zullen er meer doen........![]()
Nee,maar gisteren was je zo gezellig,en vandaag ben ik het lijdend voorwerp.Nu intresseerd me dat niet zoveel,maar het valt wel op.quote:
Ja, de aan de Boelelaan ligt de VUquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval al bij de Leeuwarderweg en de Boelelaan geweest (als je dat wat zegt).![]()
Heb jij nou zo een apparaatje op je motor? Kan me wel herinneren dat je een schermpje op je stuur had zitten dat verdacht veel lijkt op dat ding op de website. Ok scottoiler valt af omdat het een druppel systeem is, maar omdat er zoveel Engels op die site staat vraag ik het maar aan jouquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
ik zeg www.pro-oiler.com , geld gaat zo'n kettingsmeersysteem toch wel kosten, dus koop dan meteen de beste en gebruiksvriendelijke
Kom op zeg, we leven in luxe, huur desnoods een negertje in die dat voortaan altijd voor je doetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Precies.Ik vind 120 Euro daar dan ook te veel voor. Dan doe ik het wel met het handje.
![]()
Had er al gereageerd, maar sommige mensen hebben gewoon echt teveel geldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Te koop: CBR600RR uit 2003 met 250 kilometer!![]()
Ben héél gezellig hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,maar gisteren was je zo gezellig,en vandaag ben ik het lijdend voorwerp.Nu intresseerd me dat niet zoveel,maar het valt wel op.
jep, ik heb zo een apparaatje op mijn motor, omdat ik geen middenbok heb en er schijt ziek van werd om elke keer als ik door een regenbui reed dat ding op te bokken en dan de ketting te smeren (btw, om de 500km is aan de lange kant)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij nou zo een apparaatje op je motor? Kan me wel herinneren dat je een schermpje op je stuur had zitten dat verdacht veel lijkt op dat ding op de website. Ok scottoiler valt af omdat het een druppel systeem is, maar omdat er zoveel Engels op die site staat vraag ik het maar aan jouOp welke wijze werkt dat ding dat jij erop hebt liggen?
Gelukkig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben héél gezellig hooren nee hoor je bent egnie het lijdend voorwerp
en blijkbaar valt ut niet op dat ik alleen maar een beetje plaag
......maar goed, dat interesseert je niet meer
![]()
als ik jou nou vervang als lijdend voorwerp en meselluf opoffer als meewerkend
voorwerp......sijn we dan weer on speaking terms![]()
Nee, dat hoeft nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:58 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
jep, ik heb zo een apparaatje omdat ik op de middenbok schijt
Ik zal vanavond wel wat foto's posten
dat is toch pure kapitaal vernietiging ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had er al gereageerd, maar sommige mensen hebben gewoon echt teveel geld![]()
Zitten er ook tussen die een hayabusa gloed nieuw kopen de kappen er direct vanaf halen en het geheel gaan verbouwen...
...kennelijk komen niet alleen de armen onder ons op het forum.
en hoe bevalt het systeem jou ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:58 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
jep, ik heb zo een apparaatje op mijn motor, omdat ik geen middenbok heb en er schijt ziek van werd om elke keer als ik door een regenbui reed dat ding op te bokken en dan de ketting te smeren (btw, om de 500km is aan de lange kant)
Pro-oiler werkt op afstand, dus elke zoveel meter (of km) een paar druppels olie. Dus als je sneller rijd, leg je sneller een afastand af en word er dus meer gesmeerd, sta je stil, word er niet gesmeerdIk zal vanavond wel wat foto's posten
Cardan,Cardan,Cardan,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en hoe bevalt het systeem jou ?
Storingsgevoelig volgens de concurrentie.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef richardgie het volgende:
Cardan,Cardan,Cardan,: Riem,Riem,Riem
![]()
ja dat kan ik me ook nog herinnerenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Storingsgevoelig volgens de concurrentie.![]()
Ralf had ook zo'n ding op de Fazer, kan me niet herinneren dat hij er nu gelijk 1 voor de nieuwe SV1000 kocht.![]()
Op een meet had hij ook een ongelijk versleten ketting.
Slangetje was verstopt geraakt.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms moet je voor een goeie smeerbeurt op je knieenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tijdens het ketting smeren kan je ook gelijk even de spanning en de conditie van je ketting controlerenen zoveel werk is het nou ook weer niet
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms moet je voor een goeie smeerbeurt op je knieen![]()
![]()
Leeftijd he,..... I know, I've been therequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
En ik heb inmiddels(helaas)genoeg eelt op m'n ziel.
Maar voor gezelligheid ben ik wel te vinden.Vandaar op Dinsdag altijd midden in de nacht pas thuis.![]()
mmm,als ik je berichten zo lees krijg ik het idee dat je wel aan een grote beurt toe bentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Blijft een relatief dure en zware oplossing natuurlijk,maar bij de meeste sportwagens wordt ook cardan gebruikt,dus de nadelen zullen wel tegen de voordelen opwegen.Nu hebben de meeste van deze bolides het motorblok wel achterin zitten,maar denk eens aan een Dodge Viper etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Storingsgevoelig volgens de concurrentie.![]()
Ralf had ook zo'n ding op de Fazer, kan me niet herinneren dat hij er nu gelijk 1 voor de nieuwe SV1000 kocht.![]()
Op een meet had hij ook een ongelijk versleten ketting.
[..]
![]()
Ik vind dat de evolutie wel een beetje achterblijft, snap echt geen donder van de fabrikanten wat dat betreft.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm,als ik je berichten zo lees krijg ik het idee dat je wel aan een grote beurt toe bent
Is dat zo? Dan zal ik me bij deze op de achtergrond houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm,als ik je berichten zo lees krijg ik het idee dat je wel aan een grote beurt toe bent
Had die XT500 dan niet onlangs onderhoud gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef stinkie het volgende:
dan raak je straks alleen maar gefrustreerdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan zal ik me bij deze op de achtergrond houden.
R2-D2 goes low profile
Duckttapequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
Gezocht: hulpje in de huishouding.
Voor alle lichte voorkomende werkzaamheden v/v.
De stofzuiger doet ineens raar, net de bovenverdieping compleet gedaan, verhuis de zooi naar beneden en wil verder gaan, moet ik nu de aan~uit knop ineens constant ingedrukt houden, anders valt hij uit.
En dat is erg lastig als je een heel huis rond wilt gaan.
De actieradius is nu nog maar 1 vierkante meter, en dan de boel opschuiven.
Dus wie wil mijn knopje ingedrukt houden, dan doe ik het zware werk wel.![]()
Beloning uiteraard in overleg.![]()
Is een kruimeldief een optie voor je ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
Gezocht: hulpje in de huishouding.
Voor alle lichte voorkomende werkzaamheden v/v.
De stofzuiger doet ineens raar, net de bovenverdieping compleet gedaan, verhuis de zooi naar beneden en wil verder gaan, moet ik nu de aan~uit knop ineens constant ingedrukt houden, anders valt hij uit.
En dat is erg lastig als je een heel huis rond wilt gaan.
De actieradius is nu nog maar 1 vierkante meter, en dan de boel opschuiven.
Dus wie wil mijn knopje ingedrukt houden, dan doe ik het zware werk wel.![]()
Beloning uiteraard in overleg.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Is een kruimeldief een optie voor je ?
wat moet hij nou met een vrouw zonder benen ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is een kruimeldief een optie voor je ?
Pity youquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel megapowerrrrr nodig, want het zuigen gebeurt niet iedere dag.![]()
En verder ga ik mij niet vertonen met een kruimelzuiger.
You recognize a man by his tools.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb jij dan ook een knopje wat je telkens ingedrukt moet houden dan![]()
Nee, bij mijn knopjes hoef je alleen maar in de buurt te komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
Pity you![]()
You recognize a man by his tools? Heb jij dan ook een knopje wat je telkens ingedrukt moet houden dan![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
Is dat Nono the Nilfisk![]()
je hebt je hulpje dus al gevonden
Je hebt zo'n bewegingssensor.........quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, bij mijn knopjes hoef je alleen maar in de buurt te komen.![]()
![]()
[..]
Moet alleen gelijkvloers gaan wonen.
Hij kan niet op de tweede verdieping komen.
Dat zeiden ze er niet bij op Marktplaats.nl.![]()
Een aanwijsapparaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Je hebt zo'n bewegingssensor.........![]()
Hey Rausie !quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is de route al bekendzoja, doe es posten
en waar en hoe laat verzamelen?? geen zin om terug te bladeren
quote:***************************************
tot en met maandag
Vrijdag nog geregeld zon en droog,
daarna meer bewolking en af en toe
regen.Middagtemperatuur rond 19 graden.
do vr za zo ma
zon % 80 50 30 40 30
kans op
neersl. % 10 20 50 40 60
min.temp. 13 14 14 14 13
max.temp. 20 20 18 19 17
wind
-richting Z Z Z Z Z
-kracht 4 4 3 4 3
HEe chef, wat hoor ik nu heb je een nieuw neukertjequote:
jullie weten het lekker lomp te zeggen maar iddquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Makster het volgende:
[..]
HEe chef, wat hoor ik nu heb je een nieuw neukertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeuhhhhquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jullie weten het lekker lomp te zeggen maar iddgelukkig leest ze (nog) niet mee...(tenminste, hoop ik...)
En je wilt haar natuurlijk hier wel weghouden.......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jullie weten het lekker lomp te zeggen maar iddgelukkig leest ze (nog) niet mee...(tenminste, hoop ik...)
ach ze zou je toch niet herkennen op foto'squote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
(doordenkertje
)Ik zie het nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier zie je wat kawasaki in feite echt is
[afbeelding]
Dat is het welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat kan ik me ook nog herinnerenik hoef er al geen 1 meer
![]()
tijdens het ketting smeren kan je ook gelijk even de spanning en de conditie van je ketting controlerenen zoveel werk is het nou ook weer niet
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Makster het volgende:
HEe chef, wat hoor ik nu heb je een nieuw neukertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I would appreciatequote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:58 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
jep, ik heb zo een apparaatje op mijn motor, omdat ik geen middenbok heb en er schijt ziek van werd om elke keer als ik door een regenbui reed dat ding op te bokken en dan de ketting te smeren (btw, om de 500km is aan de lange kant)
Pro-oiler werkt op afstand, dus elke zoveel meter (of km) een paar druppels olie. Dus als je sneller rijd, leg je sneller een afastand af en word er dus meer gesmeerd, sta je stil, word er niet gesmeerdIk zal vanavond wel wat foto's posten
Dat is het welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat kan ik me ook nog herinnerenik hoef er al geen 1 meer
![]()
![]()
Picsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef hicham het volgende:
Hoi
Tering wat was dat veel bijlezen zeg
Ik begrijp het al, als ik er niet ben wordt er veel meer gepost. Ik blijf wel weg voortaan![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, ik had ook nog wel wat reacties onder mijn CTRL+V, maar die ben ik dus kwijtgeraakt weer![]()
FokMC'en is hard werken, anders gaat het helemaal fout
Hier trouwens die gast die een >> limited edition<<hayabusa koopt en direct alle kuipen in de verkoop zet
![]()
Zonde van juist zo'n limited edition.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, ik had ook nog wel wat reacties onder mijn CTRL+V, maar die ben ik dus kwijtgeraakt weer![]()
FokMC'en is hard werken, anders gaat het helemaal fout
Hier trouwens die gast die een >> limited edition<<hayabusa koopt en direct alle kuipen in de verkoop zet
![]()
Je moet ook gewoon blijven posten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef hicham het volgende:
Hoi
Tering wat was dat veel bijlezen zeg
Ik begrijp het al, als ik er niet ben wordt er veel meer gepost. Ik blijf wel weg voortaan![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon blijven posten.![]()
![]()
Ik denk dat het velen weinig kan boeien. De vraag die wetenschappers heden ten dage bezig houdt is of jij nou wel of geen route ergens heb liggen gezien je eerdere opmerking jegens onze loverboy OPMquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
-edit
Bovenstaande gaat dus over de meet waar ik vandaag ben geweestDagje vrij genomen van werk [afbeelding]
Jij vroeg om picsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik denk dat het velen weinig kan boeien. De vraag die wetenschappers heden ten dage bezig houdt is of jij nou wel of geen route ergens heb liggen gezien je eerdere opmerking jegens onze loverboy OPM
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Was trouwens voor het eerst dat nakeds in de meerderheid waren
5 nakeds en 2 supersports, waarbij er 1 half vernaggeld was (een CBR)
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3822575 << pics![]()
-edit
Bovenstaande gaat dus over de meet waar ik vandaag ben geweestDagje vrij genomen van werk [afbeelding]
Of door binnenhuisarchitectdudes / homo'squote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
Dit zal wel weer alleen door SM dudes begrepen worden.![]()
[[url=http://img419.imageshack.us/img419/5388/p1011024web0kw.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img419.imageshack.us/img419/1160/p1011026web6mj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img419.imageshack.us/img419/8383/p1011028web5fd.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
heb je hier nou iets te veel in de zon gezeten![]()
![]()
Als ik zin 1 lees, en dan zin 2 dan lijkt het wel een comming out.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Of door binnenhuisarchitectdudes / homo's
Zo'n zwarte remhendel past natuurlijk beter bij de rest van het zwarte stuur
Bòring! een fàtsige fàtsoensrakker mee.quote:Dat was de pa van de organisator, die kwam ook meerijden
Vandaar dat die naked ernaast een ruitje heeft, die's van hem
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Mwah hij nam een quasi agressieve houding aan en daar hou ik niet zo van. Ook de aankondiging dat het "anders mis zou gaan" heeft bij mij niet de voorkeur.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
Even tot elkaar gekomen = nieuwe kans.![]()
Die moet je dan ook gunnen.
Huhu, gezien zijn gekozen "methode" is dat heel lastig ja....quote:Ik lees uit je verhaal eigenlijk al dat je het moeilijk kan verkroppen om dit ook te doen.![]()
No fucking way, hij werkt er overigens ook korter dan ik en kan echt helemaal niks.......quote:Je zou op een gegeven moment een paar keer hulp van hem kunnen vragen, en laten zien dat je zijn mening waardeert.
Vandaag ging ie zelf lopen eikelen en daarmee heeft ie voor mij wederom een grens overschreden, I'm gonna kill the bastard.quote:Gaat het na een week niet beter kan je besluiten dat het hem eruit, of jij eruit wordt.
Dus dan kan je hem weer systematisch en onopvallend gaan jennen.
Dan is hij waarschijnlijk zo weg daar.![]()
Liever niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan zal ik me bij deze op de achtergrond houden.
R2-D2 goes low profile
jij smerige .........quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Was trouwens voor het eerst dat nakeds in de meerderheid waren
5 nakeds en 2 supersports, waarbij er 1 half vernaggeld was (een CBR)
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3822575 << pics![]()
-edit
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
Dit zal wel weer alleen door SM dudes begrepen worden.![]()
[[url=http://img419.imageshack.us/img419/5388/p1011024web0kw.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img419.imageshack.us/img419/1160/p1011026web6mj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img419.imageshack.us/img419/8383/p1011028web5fd.th.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |