quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Deze? Op welk kanaal komt die mongolenzooi?![]()
Gelukkig geen Vmaxen hier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:30 schreef Oblivion het volgende:
http://cgi.ebay.nl/1111-U(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Iets voor de liefhebbers?
Loopt wel heel snel af!
En nee het is niet van mij, noch van een bekende.
Moest opeens aan de fok motorclub denken!
quote:Rossi not a stunt, insist Ferrari
Ferrari chairman Luca di Montezemolo says MotoGP star Valentino Rossi will only race for the team in Formula One if he has a serious chance of winning.
Rossi has agreed to test regularly for Ferrari next year to establish whether he could make the switch.
"He is not obliged to race in F1. If he decides to, it is because he decides he is ready to win," said Di Montezemolo.
"He is very popular with Italians but we don't need popularity. We need a winning driver."
If we come together, it will be to win the championship and not to put on a show
Luca di Montezemolo
The only person to have won world titles on two and four wheels is Briton John Surtees.
Rossi, 26, is on course for a fifth successive MotoGP world title, and has a year left on his Yamaha contract.
He has already tested at Ferrari's team's private track and technical director Ross Brawn said he was impressed by his potential.
"Neither he nor we have a pistol to our heads," said Di Montezemolo.
"If something comes of it, it will above all be his decision. If Ferrari and Rossi come together, it will be to win the world championship and not to put on a show that we do not need."
Story from BBC SPORT:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/sport1/hi/motorsport/4212056.stm
© BBC MMV
Even tot elkaar gekomen = nieuwe kans.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:59 schreef hollander172 het volgende:
Hoe moet ik nu verder met dit weekdier omgaan?Heb wel vaker te maken gehad met grote kleine kinderen maar deze slaat alles.
Fok was vanochtend even heel snel!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
Check die vette foto's van Team Suzuki.![]()
En ja Fok! is traag, zit nu alles in het snel reageren venster in te voeren.![]()
Ik zit wel vol,maar zonder buikje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:50 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis, met een vol buikje
dankzij ondeugend
![]()
Morgenvroeg om 4 uur al in de auto zitten
moet om 6 uur in Den Helder zijn voor een paar dagen op het grote water
l
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:51 schreef ondeugend het volgende:
Kom ik net een filmpje tegen van Hicham die bij Riet achterop zit.![]()
Avondquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:50 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis, met een vol buikje
dankzij ondeugend
![]()
Morgenvroeg om 4 uur al in de auto zitten
moet om 6 uur in Den Helder zijn voor een paar dagen op het grote water
l
Daarom zeg ik ook buikjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zit wel vol,maar zonder buikje.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Avond
Ondeugd is wel zorgzaam heh![]()
4 uur is wel erg vroegZat ervandaag om 6 uur in en dat was al VEEEEELSTE vroeg
![]()
Jij moest vandaag vliegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:59 schreef RB het volgende:
[..]
Hey vriend
4 uur is nog niet zo`n ramp![]()
Het is veel erger als je de hele dag moet wachten omdat ze niet vliegen kunnen ivm mist oid![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:51 schreef ondeugend het volgende:
Kom ik net een filmpje tegen van Hicham die bij Riet achterop zit.![]()
Probeer wel een bierbuikje te kweken,maar dat wil ook al niet lukken.quote:
Bij mij staat hij onder de naam: BanditN600 ....14 MBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat is het nummer van dat filmpje, want die moet ik ook nog hebben![]()
Lijkt van voren wel verdacht veel op een BMW F 650 GS.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
Mocht ik snel een baantje vinden, dan komt er een Aprilia 650 strada bij.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik met Stinky allroaden.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
Mocht ik snel een baantje vinden, dan komt er een Aprilia 650 strada bij.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik met Stinky allroaden.![]()
Die is van die aankoopproefritmeet toen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bij mij staat hij onder de naam: BanditN600 ....14 MB
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die is van die aankoopproefritmeet toen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:08 schreef richardgie het volgende:
Lijkt van voren wel verdacht veel op een BMW F 650 GS.
Beter neem ik ze beide.quote:
Moet morgen vroeg om 6 uur inchecken in Den Helder, en dan tot zaterdag als alles goed gaat mits het weer het toelaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij moest vandaag vliegen![]()
![]()
Hoe lang gaat u op pad deze week? En wat voor werk doe je nu eigenlijk preciesBooreiland bikkel toch
Daagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja mocht iemand hem willen dan moet hij zich maar melden...
Ik ben nu eerst weg...
Oh ja, dat compilatie filmpjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bij mij staat hij onder de naam: BanditN600 ....14 MB
Ja,vindt je niet als je zo naar die derde foto kijkt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Spaghetti lijkt op brâtwurst.
![]()
[..]
Beter neem ik ze beide.![]()
Maar zo'n Strada kan er nog wel afen het is een kilometervreter voor dagelijks gebruik.
Yamaha XTZ motorblok .. alhoewel dat dan wel weer minder is qua karakter op een italo bike................
Daar was riet niet bijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die is van die aankoopproefritmeet toen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:15 schreef RB het volgende:
[..]
Moet morgen vroeg om 6 uur inchecken in Den Helder, en dan tot zaterdag als alles goed gaat mits het weer het toelaat.
Zit nu bij een afdeling die onderhoud reparatie en testing en alle bijkomende zaken doet aan olie en gasputtendie ons bedrijf heeft
Booreiland is verleden tijd heb nu andere functie![]()
Beter van wel jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
Beter neem ik ze beide.![]()
Maar zo'n Strada kan er nog wel afen het is een kilometervreter voor dagelijks gebruik.
Yamaha XTZ motorblok .. alhoewel dat dan wel weer minder is qua karakter op een italo bike................
Klinkt wel als een toffe jobquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:15 schreef RB het volgende:
[..]
Moet morgen vroeg om 6 uur inchecken in Den Helder, en dan tot zaterdag als alles goed gaat mits het weer het toelaat.
Zit nu bij een afdeling die onderhoud reparatie en testing en alle bijkomende zaken doet aan olie en gasputtendie ons bedrijf heeft
Booreiland is verleden tijd heb nu andere functie![]()
Ik ga vliegen om 7 uur morgenvroeg als het goed isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar ga je nou vliegen of niet
, waar zitten die gasputten dan wel niet
Je bedoelt dat gedrongen uiterlijk bij die wielspinfoto vanaf de voorkant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:19 schreef richardgie het volgende:
Ja,vindt je niet als je zo naar die derde foto kijkt?![]()
Alleen de koplamp heeft een iets andere vorm.
Bij de echt goede, leuke, toffe en kicken proefritmeet niet nee.quote:
Das een rare bootquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:25 schreef RB het volgende:
[..]
Ik ga vliegen om 7 uur morgenvroeg als het goed is![]()
Op de noordzee staan ongeveer 50 van zulke dingen
[afbeelding]
Rukken, internetten over de satelliet, video's kijken, beetje ouwehoeren met de mannen, zuipen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:29 schreef Makster het volgende:
Wonen daar ook mensen opEn zo ja, what the fuck moeten die doen op een vrije dag
![]()
Das toch hetzelfde als een booreiland?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:25 schreef RB het volgende:
[..]
Ik ga vliegen om 7 uur morgenvroeg als het goed is![]()
Op de noordzee staan ongeveer 50 van zulke dingen
[afbeelding]
Hahahahaha wilde net zeggen, eingelijk niks anders dan dat ik dus doe als ik vrij benquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rukken, internetten over de satelliet, video's kijken, beetje ouwehoeren met de mannen, zuipen.
Eigenlijk een heel normaal leven dus.![]()
Doe is, kan je lachenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:35 schreef RB het volgende:
Als ik iets verkeerd gedaan heb ziet het er ongeveer zo uit
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Is dat BE?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:37 schreef Patrick281 het volgende:
Mooi heH zo'n allroad?
[afbeelding]
OF alle tweequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Das toch hetzelfde als een booreiland?
Maar wel kickuh, ipv dat gaylord baantje van Makster... of vrachtwagenchauffeur![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
rukkendreb pagha, internetten over de satelliet, video's kijken, beetje ouwehoeren met de mannen, zuipen.
Nee,de derde foto.Zo met die grijze kappen naast de koplamp,de vorm van het spatbord en de kappen/windgelijders naast de tank.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat gedrongen uiterlijk bij die wielspinfoto vanaf de voorkant.
Of toch de tweede foto met functionele ruimte in de neptank?![]()
Nou ja het voorgaande type was natuurlijk een samenwerkingsverband tussen die merken.![]()
Maar deeez vind ik veel mooier dan de F-650.
Enige overeenkomst is dat'ut een allroad is, en die lijken voor toerrijders wat meer op elkaar zoals ik nog amper verschil zie in supersportmotoren.![]()
Of hoe Jappen tegen Europeanen aankijken, en wij tegen de Jappen.![]()
[..]
Bij de echt goede, leuke, toffe en kicken proefritmeet niet nee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |