Nou, ik ben er net geweest en volgens mij kwam ik net na jou en toen was ie er opeens welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:45 schreef Roderick2085 het volgende:
bij Control... hoezo?
hij zit bij een klein motorzaakje in (sinds een paar maanden)...
je zal het vast niet kennen![]()
quote:als je op bestellen klikt ergens op die pagina komt er te staan dat dat ding 139 euro kost...
ik vind het redelijk prijzig voor iets wat eigenlijk geheel overbodig is (het is wel handig, dat zeker)
Sprayen gaat tog prima,en als je ut een beetje bijhoudt, dan is het tog okéquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat hierboven ook gezegd.![]()
![]()
Ik vind het best duur voor alleen maar een doorsmeerdersapparaatje. Maar handig zou het zeker zijn! Hoewel sprayen ook niet zo erg is. Hoeft normaal ook maar 1x per 500 km.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat hierboven ook gezegd.![]()
![]()
Ik vind het best duur voor alleen maar een doorsmeerdersapparaatje. Maar handig zou het zeker zijn! Hoewel sprayen ook niet zo erg is. Hoeft normaal ook maar 1x per 500 km.
Ha,en jij hopen dat ik nooit meer terug kom zeker?Helaas weet ik de weg in het maaiveld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als jij nou es goed gaat zoeken in dat maaiveld..........![]()
Ze zijn in ieder geval al bij de Leeuwarderweg en de Boelelaan geweest (als je dat wat zegt).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:13 schreef worldpimber het volgende:
@ Rausdouwer, tnx voor de tipDe flitsers zijn inderdaad rijkelijk bedeelt momenteel in Amsterdam, en allemaal wegen waar ik van plan ben straks te komen
![]()
Precies.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Sprayen gaat tog prima,en als je ut een beetje bijhoudt, dan is het tog oké
ja, ik weet ut wel, gemak dient de mens, maar toch
OPM is een Player!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn dan is ie vast niet zo geheimzinnig erover![]()
volgens mij heeft makster het bij het rechte eindjeOPM heeft een neukertje
![]()
![]()
Ah uiteindelijk is het één pot nat hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
doorsmeer apparaten zien er iets anders uit hoor
![]()
![]()
Jij zegt hetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha,en jij hopen dat ik nooit meer terug kom zeker?Helaas weet ik de weg in het maaiveld.
Dat zullen er meer doen........quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel met het handje.![]()
ik zeg www.pro-oiler.com , geld gaat zo'n kettingsmeersysteem toch wel kosten, dus koop dan meteen de beste en gebruiksvriendelijkequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:
Damn, met dit weer zit ik echt te twijfelen
Net als in die film van Chuckie....quote:
Dus als jij naar de buren gaat,dan strooi je broodkruimeltjes.Ik zij toch,ik ken de weg daar!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jij zegt het, en helaas worden al je achtergelaten broodkruimeltjes opgegeten
Rebbeltjuh is ook héél goed in maisvelden, oh nee, das weer wat anders
Zou dat een goede openingszin zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Net als in die film van Chuckie....
"Hi, I'm Chuckie....wanna play"
Originéél is ie zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zou dat een goede openingszin zijn?![]()
Hé, no offence Mr. Maaiveldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dus als jij naar de buren gaat,dan strooi je broodkruimeltjes.Ik zij toch,ik ken de weg daar!
Eerst even gekeken wie je bent,weet het alweer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, no offence Mr. Maaiveld![]()
![]()
ga nooit naar de buren![]()
waarschijnlijk zal het wel werken van Vrouw naar Man, maar van Man naar Vrouw...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Originéél is ie zeker
zal 'm es uitproberen![]()
Heb ik iets gemist hieroquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Eerst even gekeken wie je bent,weet het alweer.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dat zullen er meer doen........![]()
Nee,maar gisteren was je zo gezellig,en vandaag ben ik het lijdend voorwerp.Nu intresseerd me dat niet zoveel,maar het valt wel op.quote:
Ja, de aan de Boelelaan ligt de VUquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval al bij de Leeuwarderweg en de Boelelaan geweest (als je dat wat zegt).![]()
Heb jij nou zo een apparaatje op je motor? Kan me wel herinneren dat je een schermpje op je stuur had zitten dat verdacht veel lijkt op dat ding op de website. Ok scottoiler valt af omdat het een druppel systeem is, maar omdat er zoveel Engels op die site staat vraag ik het maar aan jouquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
ik zeg www.pro-oiler.com , geld gaat zo'n kettingsmeersysteem toch wel kosten, dus koop dan meteen de beste en gebruiksvriendelijke
Kom op zeg, we leven in luxe, huur desnoods een negertje in die dat voortaan altijd voor je doetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Precies.Ik vind 120 Euro daar dan ook te veel voor. Dan doe ik het wel met het handje.
![]()
Had er al gereageerd, maar sommige mensen hebben gewoon echt teveel geldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Te koop: CBR600RR uit 2003 met 250 kilometer!![]()
Ben héél gezellig hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,maar gisteren was je zo gezellig,en vandaag ben ik het lijdend voorwerp.Nu intresseerd me dat niet zoveel,maar het valt wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |