Sorry ik verveel me.. lunchpauzequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zal nog eens zo snel mogelijk een topic aanmaken hierzo, stelletje lamzakken
Hij is lekker in het zonnetje aan het toeren nouwquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, hoe is het met de route van je broertje? (of was hij eerder buiten?)
Ik zag je topic op M-F. Afdeling Sm, allroad en cross.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:50 schreef stinkie het volgende:
Alp ten naam gesteld
scheelt mevrijdag weer kostbare tijd
Jullie zijn begonnen met deeltje 333.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef Rausdouwer het volgende:
hehe eindelijk van die Rotterdam TT af![]()
Die middelstequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
effe wat eye-candy posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
GSR 600.. en was die 2e niet een TDM?
eh KTM bedoelde ik jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Suzuki BB king, en die tweede is de KTM RC8.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe staat het met ons logoeen levertijd van meer dan 6 maanden is niet echt mooi meer.
![]()
Ook hallo, kennen we je van eerder of ga je je nog voorstellenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:46 schreef artharpe het volgende:
Op dit moment druk bezig om m'n rijbewijs te halen. Theorie en bijzondere verrichtingen zijn binnen. Gelukkig lekker lesweer vandaag!
Het is een mannetje hoor..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ook hallo, kennen we je van eerder of ga je je nog voorstellen![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
eh KTM bedoelde ik ja![]()
En ik had op MF ergens iets gelezen over een GSR600 met die foto erbij..
jaja.. foutje bedanktquote:
Mooie bike.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
Over design gesproken van de tailunit met het achterlicht in combi met de uitlaten.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Prima toch?quote:
Ga jij eens even gauw je mond spoelen stomme stinkfriesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh sorry ik wist niet dat je op mannen viel![]()
Hoe kan je de middelste nou geen ragbike noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik zie alleen in die bovenste een potentieleragbike, die andere 2
Het zijaanzicht weet ik nog zo net niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooie bike.![]()
Beter dan die andere drie.![]()
Het kan misschien wel een ragbike zijn, maar mooi vind ik hem zeker niet. Voor jou te zo te zien zeker het einde?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe kan je de middelste nou geen ragbike noemen.
Of is je Kawa dat ook niet.![]()
Who the hell do you think you are to get a BB King? Jij hebt eg wel een groot egoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja als ik zo'n BB king zou krijgen van een bewonderaarster dan zou ik hem wel houden denk ik.![]()
Nope.....die jij bedoelt is BB Queenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is trouwens geen BB kingdat is namenlijk een zanger
het is een Suzuki B King![]()
ik kan ook wel een gefortuneerde suikertante gebruiken hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Who the hell do you think you are to get a BB King? Jij hebt eg wel een groot ego![]()
maar ach....iemand met véél geld is nooit weg natuurlijk![]()
Zoiets, maar dan zonder hometrainerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Net het koekepan moment achter de rug.![]()
![]()
![]()
![]()
wellus zie editquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope.....die jij bedoelt is BB Queen
bij nader inzien.....heb je wéér gelijk![]()
Een KTM is toch alleen mooi in het oranjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Mooier dan de KTM is overigens bijna niets op deeez aardbol.![]()
Beetje fantasie apparaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind deze qua vormgeving erg mooi![]()
Strikt genomen beoordeel ik ook niet het design, maar het merk en de rijeigenschappen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef worldpimber het volgende:
Het kan misschien wel een ragbike zijn, maar mooi vind ik hem zeker niet. Voor jou te zo te zien zeker het einde?Kan me niet voorstellen op zo een ding te zitten
![]()
Don't think so Tim.quote:Op dat ding kijken de mensen je gewoon straal voorbij naar de ZX-6R die naast je staat
Ik heb nog steeds het naieve idee dat er misschien verstandige vrouwen bestaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
Who the hell do you think you are to get a BB King? Jij hebt eg wel een groot ego![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope.....die jij bedoelt is BB Queen
bij nader inzien.....heb je wéér gelijk![]()
Ah, ik was even koffie halen .. maar inderdaad we denken hetzelfde.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Een KTM is toch alleen mooi in het oranje![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is trouwens geen BB kingdat is namenlijk een zanger
[afbeelding]
het is een Suzuki B King![]()
[afbeelding]
Geld?Heb ik niet,maaaar spullen!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
maar ach....iemand met véél geld is nooit weg natuurlijk![]()
ROODquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, ik was even koffie halen .. maar inderdaad we denken hetzelfde.![]()
Wat is eigenlijk de huiskleur van Ônda.![]()
OPM, zie de 1 na laatste pagina van het vorige topic.quote:
Ik zie een bloedverwant rechts.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
Damned, wanneer gaat er nou eens iemand iets stoms zeggennu moet ik ze zo maar posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
de driede schijnt het afgelopen te zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef Makster het volgende:
Middag
Heb het gehad voor vandaag
Nog iemand iets tofs te melden
HEe, Lims, bijna suikerfeest tochVolgende week als ik correct ben
Allroad is Allroad, ook met een Alpquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef Patrick281 het volgende:
Goede topictitel.![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zag je topic op M-F. Afdeling Sm, allroad en cross.![]()
Er wordt trouwens nog steeds in gepost.![]()
Die dingen kan je altijd bij Fulcrum gebruikenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
Damned, wanneer gaat er nou eens iemand iets stoms zeggennu moet ik ze zo maar posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op 2 of (quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef Makster het volgende:
Middag
Heb het gehad voor vandaag
Nog iemand iets tofs te melden
HEe, Lims, bijna suikerfeest tochVolgende week als ik correct ben
Bedoel je dat apparaat dat je al 3 maanden staat aan te trappenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:47 schreef Patrick281 het volgende:
25 Kw koopje.![]()
< Voor de aspirantjes.![]()
![]()
Maar het is een heilig stukje van M-F.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:45 schreef stinkie het volgende:
Allroad is Allroad, ook met een Alp
En ik ben er al offroad meegeweest tenslotte he, welliswaar heeeeel voorzichtig, maar toch
Ik dacht hetzelfde maar liet het maar voor wat het was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:48 schreef worldpimber het volgende:
Die dingen kan je altijd bij Fulcrum gebruiken
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het is een heilig stukje van M-F.![]()
![]()
![]()
Je bent vast al meer off road geweest dan ik met de KLX in een half jaar op de weg ga rijden .![]()
![]()
[..]
Ik dacht hetzelfde maar liet het maar voor wat het was.![]()
![]()
Op de bovenstaande tekst moet je klikken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:49 schreef richardgie het volgende:
Bedoel je dat apparaat dat je al 3 maanden staat aan te trappen![]()
Ik hoop van niet.quote:
Geintje,ik had hem al een tijdje door hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op de bovenstaande tekst moet je klikken.![]()
Sowiezo als je een blauwe tekst ziet zit er een link in.
< is 60 pk bij 90-105 kilo, met een hele smalle en agressieve powerbandlaten we daar maar geen aspirantjes op zetten.![]()
[..]
Ik hoop van niet.
Maar "vroeger" moest ik ook 1-2 keer per week tanken hoor.![]()
![]()
Er gebeurt hier trouwens van alles, volgens mij is er een ongeluk gebeurt bij de fabrieken in de Botlek.![]()
Eerst al een soort harde hoorntoon van 10 minuten, en nu een half uur later hoor je ambulances aan en af rijden.![]()
ik hoop het ook niet voor jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op de bovenstaande tekst moet je klikken.![]()
Sowiezo als je een blauwe tekst ziet zit er een link in.
< is 60 pk bij 90-105 kilo, met een hele smalle en agressieve powerbandlaten we daar maar geen aspirantjes op zetten.![]()
[..]
Ik hoop van niet.
Maar "vroeger" moest ik ook 1-2 keer per week tanken hoor.![]()
![]()
Er gebeurt hier trouwens van alles, volgens mij is er een ongeluk gebeurt bij de fabrieken in de Botlek.![]()
Eerst al een soort harde hoorntoon van 10 minuten, en nu een half uur later hoor je ambulances aan en af rijden.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
zodat je ook weer onder de mensen komt![]()
hij was dan ook niet echt vriendelijk bezig hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
ikuzus gebanned zag ik opeens achter zijn naam?Das die man waar ik voor mijn paddockstand langs ging. Klik ik eens op z'n historie
Zou je toch niet verwachten van zo een volwassen, reeds jaren gezinshoofd
Ben ik met de ZXR toen ook geweest.Niet zo heel voorzichtig,maar ook niet geheel vrijwillig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Allroad is Allroad, ook met een Alp
En ik ben er al offroad meegeweest tenslotte he, welliswaar heeeeel voorzichtig, maar toch
Vrijwillig offroad gaan met een SS kan ook heel goed hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben ik met de ZXR toen ook geweest.Niet zo heel voorzichtig,maar ook niet geheel vrijwillig.![]()
Kan niks vinden over OPM, maar ik schat in dat hij een neukertje heeft gevondenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OPM, zie de 1 na laatste pagina van het vorige topic.![]()
[..]
Ik zie een bloedverwant rechts.![]()
Doe er nog maar 1 met wat lèkkers.![]()
Euh, met jou weet je het nooit, maar je gaat met sprongen vooruit dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef richardgie het volgende:
Geintje,ik had hem al een tijdje door hoor.![]()
Net alsof je dan saai en voorspelbaar gaat worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Kan niks vinden over OPM, maar ik schat in dat hij een neukertje heeft gevonden
Mijn model Hondaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vrijwillig offroad gaan met een SS kan ook heel goed hoorStuitert alleen wat harder volgens mij, maar op z'n tijd best leuk
Deed ik in het begin nog wel best vaak
Damn, met dit weer zit ik echt te twijfelen
Je kon er op wachten, is best een heethoofd af en toequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
ikuzus gebanned zag ik opeens achter zijn naam?Das die man waar ik voor mijn paddockstand langs ging. Klik ik eens op z'n historie
quote:
Via map24 kan je die toch ook vinden op de Keileweg ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:21 schreef Makster het volgende:
Kan niks vinden over OPM, maar ik schat in dat hij een neukertje heeft gevonden
Ik weet niet wat jouw definitie van duur is, maar ongeveer 120 euro bij Horeon iigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Mijn model Honda![]()
Zou dat duur zijn zo'n ding?
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Je kon er op wachten, is best een heethoofd af en toe, ik heb ook zo'n paddockstand, echt ideaal
Kan ook zijn dat het gewoon iemand is met dezelfde hobby's, postzegelverzamelen ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
4 uurtjes slaapdus vanochtend beetje laat
was erg gezellig
later meer hierover... om 900 uur meteen een afspraak met mijn manager die net is afgelopen, gelukkig een paar bakjes
![]()
![]()
![]()
die me erdoorheen sleepten
Zondag meeten![]()
alhoewel ik ws iets eerder weg moet ivm de gezelligheid van gisteravond
Dat van mij was bij de voormalige Oost-Duitse grens.Vanaf de west kant gezien was dit een weg,vervolgens een stukje gras,greppel om eventueel een tank in te parkeren,weer een stukje gras en het allom beruchte hek.Stond dus in die greppel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vrijwillig offroad gaan met een SS kan ook heel goed hoorStuitert alleen wat harder volgens mij, maar op z'n tijd best leuk
Deed ik in het begin nog wel best vaak
Damn, met dit weer zit ik echt te twijfelen
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
Via map24 kan je die toch ook vinden op de Keileweg ofzo![]()
En dat is best een boel centen.quote:Ik weet niet wat jouw definitie van duur is, maar ongeveer 120 euro bij Horeon iig![]()
Maar wel rechtop tochquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:29 schreef richardgie het volgende:
Dat van mij was bij de voormalige Oost-Duitse grens.Vanaf de west kant gezien was dit een weg,vervolgens een stukje gras,greppel om eventueel een tank in te parkeren,weer een stukje gras en het allom beruchte hek.Stond dus in die greppel.![]()
![]()
Ja, daar ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:30 schreef Patrick281 het volgende:
En dat is best een boel centen.![]()
*verhalen dat je het zo terugverdient enzoo...waarom zit het niet standaard op je bike...
Koop dan gelijk een motor met cardan.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
@Makster.
[..]
Kan ook zijn dat het gewoon iemand is met dezelfde hobby's, postzegelverzamelen ofzo.![]()
![]()
Een BMW,een BMW,een BMW,een BMW,een BMW ,of zo ietsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij datje hebt'ut over Rotterdam hoor.
Maar komt je nu op een boete van 1150 te staan als je iemand oppikt.![]()
[..]
En dat is best een boel centen.![]()
*verhalen dat je het zo terugverdient enzoo...waarom zit het niet standaard op je bike...
Koop dan gelijk een motor met cardan.![]()
Nouja! Dat is niet goed voor de plakkant van de postzegelsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:32 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopen voor hem dat het een geile slet is![]()
Ja,maar met m'n hoofd net boven het maaiveld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar wel rechtop toch?
[..]
Ja, daar ben je mooi klaar mee
Ik weet het niet hoor, maar ik sta op het punt nu te vertrekken en meteen een deal te sluiten over dat dingGa sowieso langs straks.
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nouja! Dat is niet goed voor de plakkant van de postzegels![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoezo niet,dr hoort toch ook nog een borsteltje voor te zitten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jaja, we weten waar we RichardGie kunnen vinden als het gras 2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,maar met m'n hoofd net boven het maaiveld.
bij Control... hoezo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
Bij welke rijschool heb je gelest Roderidderrriiiick?
als je op bestellen klikt ergens op die pagina komt er te staan dat dat ding 139 euro kost...quote:[..]
Ik weet niet wat jouw definitie van duur is, maar ongeveer 120 euro bij Horeon iig![]()
Wel een hoop gras hier!Nu nog vrouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jaja, we weten waar we RichardGie kunnen vinden als het gras 2 [afbeelding][afbeelding] hoog is![]()
Ik ga voor geld.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Geld?Heb ik niet,maaaar spullen!!!!!![]()
Seker weer een voutje bij het affakkelen van die rotzooi daar.......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
Groot gelijk meid,ik zoek ook nog steeds die dochter van die rijke Here-boer,maar heb er ook nog niet gevonden.quote:
Waarop baseer jij dat? Ik heb die irl wel eens gehuurd (de 900 versie dan), maar ik vond hem helemaal niet lelijk afgewerkt of mislukt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
Kijk, zo lijkt het nog wat met die doorgetrokken kuip..
[afbeelding]
Maar irl zie je het echt dat het maar een lelijk afgewerkte en mislukte tupperware motor is.![]()
[afbeelding]
![]()
volgens mij zijn die vanaf 120 euro te koopquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mijn model Honda![]()
Zou dat duur zijn zo'n ding?
Kijk wel uit want de flitsbrigade is ook in Amsterdam actief.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar wel rechtop toch?
[..]
Ja, daar ben je mooi klaar mee
Ik weet het niet hoor, maar ik sta op het punt nu te vertrekken en meteen een deal te sluiten over dat dingGa sowieso langs straks.
![]()
Volgens mij wordt dat hierboven ook gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij zijn die vanaf 120 euro te kooplijkt mij best handig/makkelijk
![]()
alleen zouden wij er weer 2 nodig hebben![]()
als dat zo zou zijn dan is ie vast niet zo geheimzinnig eroverquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
@Makster.
[..]
Kan ook zijn dat het gewoon iemand is met dezelfde hobby's, postzegelverzamelen ofzo.![]()
![]()
Als jij nou es goed gaat zoeken in dat maaiveld..........quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Groot gelijk meid,ik zoek ook nog steeds die dochter van die rijke Here-boer,maar heb er ook nog niet gevonden.![]()
juist welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |