Backspacequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef RB het volgende:
Fipo![]()
Zijn we aan het aftellen qua topic nummers![]()
Ik kijk wel uit heb geen sliders op m`n pakquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij is RB onze ouwe wijze man, die bewijst dat je ook heel goed zonder je knie over de grond te schrapen een bocht door komt![]()
Trustequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
Ik ga trouwens neer, eigenlijk een uur geleden al zie ik![]()
Morgen om 06:00 uur in de auto om weer naar Vierhouten te tuffen, lekker voor de files uit. Heerlijk heb er nu alweer zin in![]()
Betekend dus op zijn laatst om 05:30 eruit...... DE TERING
Terug weg is ook machtig man, lekker om 17:00 uur de file in rijden en hopen dat ik om 20:00 uur thuis ben![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
Ik ga trouwens neer, eigenlijk een uur geleden al zie ik![]()
En dan nu pas ut nieuwe topic gevondenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef richardgie het volgende:
Sodemieters,zat net een berichtje in te typen(met bloed,zweet en tranen)in het vorige topic,kon ik het al niet meer plaatsen.Gaat wel erg hard.
quote:
De jeugd van tegenwoordig is nie meer zo snelquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En dan nu pas ut nieuwe topic gevonden![]()
![]()
en nou willen we ook weten wat je sat te typu tuurlijk
Ik zal ff een foto van je zoeken en kijken of ik het kan aflezen aan je rimpelsquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef ondeugend het volgende:
@ yous..... blijf dement alsjeblieft !!
Moet dat nou twee keerquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef RB het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is nie meer zo snel![]()
Beheers alleen het één vinger systeem,maar dan ook volledig.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En dan nu pas ut nieuwe topic gevonden![]()
![]()
en nou willen we ook weten wat je sat te typu tuurlijk
Hé, 1 x posten is voldoende hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef RB het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is nie meer zo snel![]()
324 was er ook al eentjequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Weer 301 reacties in een topic, dakennieHoe kendadanwel in dat vorige topic en zie hier in het archief
topic 305.
Oke ... oke ... ik beken welquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zal ff een foto van je zoeken en kijken of ik het kan aflezen aan je rimpels![]()
![]()
Disclaimer enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |