Backspacequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef RB het volgende:
Fipo![]()
Zijn we aan het aftellen qua topic nummers![]()
Ik kijk wel uit heb geen sliders op m`n pakquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij is RB onze ouwe wijze man, die bewijst dat je ook heel goed zonder je knie over de grond te schrapen een bocht door komt![]()
Trustequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
Ik ga trouwens neer, eigenlijk een uur geleden al zie ik![]()
Morgen om 06:00 uur in de auto om weer naar Vierhouten te tuffen, lekker voor de files uit. Heerlijk heb er nu alweer zin in![]()
Betekend dus op zijn laatst om 05:30 eruit...... DE TERING
Terug weg is ook machtig man, lekker om 17:00 uur de file in rijden en hopen dat ik om 20:00 uur thuis ben![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
Ik ga trouwens neer, eigenlijk een uur geleden al zie ik![]()
En dan nu pas ut nieuwe topic gevondenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef richardgie het volgende:
Sodemieters,zat net een berichtje in te typen(met bloed,zweet en tranen)in het vorige topic,kon ik het al niet meer plaatsen.Gaat wel erg hard.
quote:
De jeugd van tegenwoordig is nie meer zo snelquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En dan nu pas ut nieuwe topic gevonden![]()
![]()
en nou willen we ook weten wat je sat te typu tuurlijk
Ik zal ff een foto van je zoeken en kijken of ik het kan aflezen aan je rimpelsquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef ondeugend het volgende:
@ yous..... blijf dement alsjeblieft !!
Moet dat nou twee keerquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef RB het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is nie meer zo snel![]()
Beheers alleen het één vinger systeem,maar dan ook volledig.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En dan nu pas ut nieuwe topic gevonden![]()
![]()
en nou willen we ook weten wat je sat te typu tuurlijk
Hé, 1 x posten is voldoende hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef RB het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is nie meer zo snel![]()
324 was er ook al eentjequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Weer 301 reacties in een topic, dakennieHoe kendadanwel in dat vorige topic en zie hier in het archief
topic 305.
Oke ... oke ... ik beken welquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zal ff een foto van je zoeken en kijken of ik het kan aflezen aan je rimpels![]()
![]()
Disclaimer enzo
Tssssssquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Beheers alleen het één vinger systeem,maar dan ook volledig.![]()
En wat zat ik ook alweer te typen?Goeie vraag!
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:46 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, 1 x posten is voldoende hoor![]()
vin ut nie vreemd dat die topics hier vollopen, ouwe man post twee maal the same![]()
Als ik een echt goeie dag heb kan ik het ook met 2 vingers.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Tssssss
10 vingers typy gaat eg veel snellur![]()
Me broertjuh seikt ook altijd dat ik met 2 vingurs zit te typequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
10 vingers typy gaat eg veel snellur![]()
Dat was omdat die aangetrouwde chickquote:
Hmmm... *twijfelt*quote:
Kennelijk werd de jaartelling van onder de rivieren gebruikt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
hallo, deel 33, gaan we terug in de tijd????
Van onder de Eufraat dan zekerquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kennelijk werd de jaartelling van onder de rivieren gebruikt.![]()
![]()
De islamitische jaartelling is de 'christelijke' jaartelling aan het inhalen met ongeveer 11 à 13 dagen per jaar. We zitten nu in 1423 volgens mij.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Van onder de Eufraat dan zekerik weet niet in welk jaartal jij nu leeft
![]()
(serieus, in welk jaar zitten jullie nu, of loopt de islamitische jaartelling gelijk met de 'christelijke' , ik dacht van niet toch:?)
Nou en daar ben ik dus gestopt.quote:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu weer 16 ben.De enige zorg die je had was dat je niet met je brommert door de politie werd aan gehouden.Maar met 16 zo'n verleden?Dat gelooft niemand,trouwens de grijze haren beginnen ook al door te komen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou en daar ben ik dus gestopt.
Had je ook moeten doen joh .. dat bevalt al een paar jaar heel goed.![]()
Goed kauwen he ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:16 schreef richardgie het volgende:
Zo heb er maar eens een potje bier en een bal gehakt bij gepakt.![]()
![]()
Heb je nog een balletje gehakt overquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:16 schreef richardgie het volgende:
Zo heb er maar eens een potje bier en een bal gehakt bij gepakt.![]()
![]()
Nog 3 om precies te zijn,maar moet morgen werken en er dus een mee nemen voor bij de thee.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:21 schreef RB het volgende:
[..]
Heb je nog een balletje gehakt over [afbeelding]
Slaap lekker lieve vriend van me !quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Slaap lekker lieve vriend van me !
Je kunt wel mee eten morgen, maar 's avonds moet ik zelf op de koffie.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je kunt wel mee eten morgen, maar 's avonds moet ik zelf op de koffie.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:37 schreef bwt het volgende:
37 is wel een polulaire leeftijd geloof ik.............................
Oke.. maar dan moet je meehelpen !quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:37 schreef RB het volgende:
[..]
[afbeelding] Als het maar lekker isssssss.
Tegen 5 uur bij jou![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |