Sorry ik verveel me.. lunchpauzequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zal nog eens zo snel mogelijk een topic aanmaken hierzo, stelletje lamzakken
Hij is lekker in het zonnetje aan het toeren nouwquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, hoe is het met de route van je broertje? (of was hij eerder buiten?)
Ik zag je topic op M-F. Afdeling Sm, allroad en cross.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:50 schreef stinkie het volgende:
Alp ten naam gesteld
scheelt mevrijdag weer kostbare tijd
Jullie zijn begonnen met deeltje 333.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef Rausdouwer het volgende:
hehe eindelijk van die Rotterdam TT af![]()
Die middelstequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
effe wat eye-candy posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
GSR 600.. en was die 2e niet een TDM?
eh KTM bedoelde ik jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Suzuki BB king, en die tweede is de KTM RC8.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe staat het met ons logoeen levertijd van meer dan 6 maanden is niet echt mooi meer.
![]()
Ook hallo, kennen we je van eerder of ga je je nog voorstellenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:46 schreef artharpe het volgende:
Op dit moment druk bezig om m'n rijbewijs te halen. Theorie en bijzondere verrichtingen zijn binnen. Gelukkig lekker lesweer vandaag!
Het is een mannetje hoor..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ook hallo, kennen we je van eerder of ga je je nog voorstellen![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
eh KTM bedoelde ik ja![]()
En ik had op MF ergens iets gelezen over een GSR600 met die foto erbij..
jaja.. foutje bedanktquote:
Mooie bike.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
Over design gesproken van de tailunit met het achterlicht in combi met de uitlaten.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Prima toch?quote:
Ga jij eens even gauw je mond spoelen stomme stinkfriesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh sorry ik wist niet dat je op mannen viel![]()
Hoe kan je de middelste nou geen ragbike noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik zie alleen in die bovenste een potentieleragbike, die andere 2
Het zijaanzicht weet ik nog zo net niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooie bike.![]()
Beter dan die andere drie.![]()
Het kan misschien wel een ragbike zijn, maar mooi vind ik hem zeker niet. Voor jou te zo te zien zeker het einde?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe kan je de middelste nou geen ragbike noemen.
Of is je Kawa dat ook niet.![]()
Who the hell do you think you are to get a BB King? Jij hebt eg wel een groot egoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja als ik zo'n BB king zou krijgen van een bewonderaarster dan zou ik hem wel houden denk ik.![]()
Nope.....die jij bedoelt is BB Queenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is trouwens geen BB kingdat is namenlijk een zanger
het is een Suzuki B King![]()
ik kan ook wel een gefortuneerde suikertante gebruiken hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Who the hell do you think you are to get a BB King? Jij hebt eg wel een groot ego![]()
maar ach....iemand met véél geld is nooit weg natuurlijk![]()
Zoiets, maar dan zonder hometrainerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Net het koekepan moment achter de rug.![]()
![]()
![]()
![]()
wellus zie editquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope.....die jij bedoelt is BB Queen
bij nader inzien.....heb je wéér gelijk![]()
Een KTM is toch alleen mooi in het oranjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Mooier dan de KTM is overigens bijna niets op deeez aardbol.![]()
Beetje fantasie apparaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind deze qua vormgeving erg mooi![]()
Strikt genomen beoordeel ik ook niet het design, maar het merk en de rijeigenschappen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef worldpimber het volgende:
Het kan misschien wel een ragbike zijn, maar mooi vind ik hem zeker niet. Voor jou te zo te zien zeker het einde?Kan me niet voorstellen op zo een ding te zitten
![]()
Don't think so Tim.quote:Op dat ding kijken de mensen je gewoon straal voorbij naar de ZX-6R die naast je staat
Ik heb nog steeds het naieve idee dat er misschien verstandige vrouwen bestaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
Who the hell do you think you are to get a BB King? Jij hebt eg wel een groot ego![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope.....die jij bedoelt is BB Queen
bij nader inzien.....heb je wéér gelijk![]()
Ah, ik was even koffie halen .. maar inderdaad we denken hetzelfde.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Een KTM is toch alleen mooi in het oranje![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is trouwens geen BB kingdat is namenlijk een zanger
[afbeelding]
het is een Suzuki B King![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |