quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:28 schreef hicham het volgende:
Dit gevoel heb ik soms op meets trouwens >> klik!
Door gisteren denk ik. Ik was gewoon vroeg wakker en mijn been wilde niet stil liggen, dus ben ik maar opgestaan. Ik moet zelfs nog werken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:13 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Raus wat doe je zo vroeg op, geniet van je vakantie joh [afbeelding]
of hebben jullie vandaag zo veel geplanned dat je maar lekker vroeg op bent?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:06 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
ik dacht dat ik jullie gisteren onderweg was tegengekomen. Ik had nog met m'n rechterhand de "Noob Advanced Wave" gedaan![]()
Heb je het toch gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was jij dat op die chopper die zo heel krampachtig zwaaide
![]()
De wat..quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:06 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
ik dacht dat ik jullie gisteren onderweg was tegengekomen. Ik had nog met m'n rechterhand de "Noob Advanced Wave" gedaan![]()
tjaquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh allen, dalijk weer werken, dus de rest van dit topic zal ik ook wel niet meer meekrijgen
Tot zo ver gefeliciteerd en voor straks:succes met het bestrijden van ambtelijk molens.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Nu het mysterie van het al dan niet geldige rijbewijs is boven water. Ik heb gebeld met het RDW hoe het nu zat maar die konden me niks anders vertellen dan dat het rijbewijs gewoon geldig is.
Het zou dan dus kunnen liggen aan het kenteken bewijs van de motorMaar daar kon de mevrouw me nog niks over vertellen, ik zou nog gebeld worden. Nog geen 15 minuten later al gebeld door een gozer van het RDW. Met mijn rijbewijs was niks aan de hand, kentekenbewijs was ook in orde. Waarschijnlijk is het de duplicaatcode op de kenteken wat niet met een – geschreven moest worden maar met 00.
Straks dus maar weer is proberen het kenteken op naam te zetten
En dan slaan jullie " Assen experts" wel de plank mis over de staat van de baan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef ondeugend het volgende:
Rijders haten het circuit of zijn zo enthousiast dat ze het heilig verklaren.
En het was niet de human factor zei je.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef Makster het volgende:
Straks dus maar weer is proberen het kenteken op naam te zetten
Kzie jullie ook niet veel meer op MFquote:
wij komen daar toch ook wel geregeld posten hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kzie jullie ook niet veel meer op MFtopic bloed langzaam dood daar
![]()
@OPM "nog gene*kt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |