Die hebben pech, simpelquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met bijv. een McLaren?Inderdaad een auto,maar goed,die voor het grootste deel uit aluminium,koolstof en glasfiber bestaat?![]()
Zonder uit te steken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Peerke had vandaag een knee down ZONDER zijn knie uit te steken, zag er best cool uitging errrrug plat. (bocht vanaf zaltbommel naar snelweg richting denbosch
het gaat je gelukkig goed afquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Leuk, ik post nooit wat, moet ik meteen een nieuw topic openen!
![]()
Iedereen krijgt waar die recht op heeft,patserbakken het eerst?Alleen jammer dat wij,normale fatsoenlijke,nooit iets op aan te merken motorrijders daar het eerst de dupe van zijn.En er zijn hier in de directe omgeving zat knooppunten.Hoevelaken,Eemnes,Rijnsweerd,Lunetten,Ouderijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef hicham het volgende:
Jeetje, ik stond klaar om te posten maar peerkemikuni was me voor, dus hier maar m'n post plakkeuh
[..]
Die hebben pech, simpel
[..]
Zonder uit te steken?Dan had ie ook een elbow down kunnen doen om het af te maken
@richardgie, Hoevelaken stond in eerste instantie ook nog op ons schema om achteraf te doen, maar de route was zo lang dat het wel weer tijd was om huiswaarts te gaannaja, route was niet echt superlang, maar de snelheid lag laag vanwege de smalle wegen, koekblikkers, roze olifantjes en fietsers
![]()
Tot morgen mensen![]()
-edit
Oh ja, nu maar hopen dat OPM's manager morgen weer een dagje vrij neemt, anders moeten we tot morgenavond wachten voor de pics![]()
Kan niet op vandaag blijkbaar.....én kneedownenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Leuk, ik post nooit wat, moet ik meteen een nieuw topic openen!
![]()
Me too, en eigenlijk is het voor je gevoel bijna 22.00 uurquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Waarschijnlijk maak ik het vandaag niet laat. Ik ben helemaal afgemat joh.![]()
![]()
Weltrusten dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Me too, en eigenlijk is het voor je gevoel bijna 22.00 uur, en na zo'n dagje.......
Rebbeltjuh duikt er ook zo in, morruge werrukku![]()
Jullie wel lekker genieten he van ut weekie vrij, maar dat zal wel lukken
Bedankt alvast, maar ik laat ut wel weten hoor als ik gaquote:
Ben op de thee geweest bij moeders,en zo vroeg starten ligt mij eigenlijk niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bedankt alvast, maar ik laat ut wel weten hoor als ik ga![]()
waarom reed jij eigenlijk niet mee ???????
Lekker belangrijk, duhhhquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben op de thee geweest bij moeders,en zo vroeg starten ligt mij eigenlijk niet.![]()
Heb wel Hoevelaken(het verkeersplein)een paar keer rond gereden.![]()
Om 8.30 dacht ik"Zal FemaleRebbel al onderweg zijn?"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, duhhh, hoezo vroeg starten.....is toch gaaf joh, ik zat om 8.30 al op de
motoren om 17.00 parkeerde ik 'm in de garage.......moe
maar voldaan
![]()
of durf je niet te meeten soms![]()
Túúrlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Om 8.30 dacht ik"Zal FemaleRebbel al onderweg zijn?"(Terwijl ik me nog een keer omdraaide)
En ik heb echt tot een 1/2 uur voor de start nog lopen twijfelen,vooral omdat het hier redelijk dichtbij was.
Zullen we dan afspreken dat bij de eerst komende meet,ik ook aanwezig zal zijn?Als het droog is tenminste.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Túúrlijk![]()
ik denk serieus dat je een meetfobie hebt![]()
Ben je al onder zijl of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Waarschijnlijk maak ik het vandaag niet laat. Ik ben helemaal afgemat joh.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef worldpimber het volgende:
Interessante info voor een bepaalde Fok!ker hier![]()
Wel interessant dat stukje over stroef asfalt... wanneeeerrrrr??
![]()
quote:In het merendeel van de vele bochten loopt het wegdek af naar de binnenkant. Dit, tezamen met het zeer stroeve asfalt, maakt dat er hoge bochtensnelheden mogelijk zijn. Hierdoor is het circuit van Assen een echt rijderscircuit en de rijders met de meeste durf en ervaring zijn hier duidelijk in het voordeel. Ook als het wegdek nat is blijft de grip hoog.
Het "probleem" was toch dat er aan de zijkanten geen "vangrail" of wat dan ook stond,waardoor de bocht,moeilijk te overzien en in te schatten was? en ook de "verkeerde" verkanting was toch niet goed?Altans zo had ik het ongeveer begrepen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[..]
Rijders haten het circuit of zijn zo enthousiast dat ze het heilig verklaren.
Ik heb een paar keer met een snelle auto over het circuit mogen blazen. Geweldig gewoon.
RB heeft er die VRO training gehad en zal vast ook wel even losgelaten zijn.
Er zijn wel dagen dat je tegen een vergoeding kunt rijden trouwens.
Volgens mij heeft de KNMB wel eens aanbiedingen / dagen.
We hebben vandaag al VRO4 gehad, slalommen tussen random bewegende objectenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef ondeugend het volgende:
Wrom doen jullie eigenlijk geen VRO-meet plannen in het voorjaar ?
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Zoals ik het lees is het juist positieve verkantingquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het "probleem" was toch dat er aan de zijkanten geen "vangrail" of wat dan ook stond,waardoor de bocht,moeilijk te overzien en in te schatten was? en ook de "verkeerde" verkanting was toch niet goed?Altans zo had ik het ongeveer begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |