lijkt er wel opquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:45 schreef Rausdouwer het volgende:
ja die drukte is volgens mij al weer afgelopen.![]()
voor je edit (laatste zinquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef hicham het volgende:
Ja, maar dat komt omdat iedereen zo blij was PLo te zien
Ik ga nu echt ff een route plannen, routeplanner staat al open sinds ik thuis ben
Ik probeer 'm zo ver mogelijk van Arnhem vandaan te houden![]()
Ik heb net een mooie route rondom Utrecht gevonden, dat ligt redelijk centraalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef Rausdouwer het volgende:
ik ben even hier aan het kijken, maar valt niet mee om daar nu iets uit te halen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor je edit (laatste zin) wou ik posten dat je werk nu al gewaardeerd wordt
......maar dat doe ik dus nu niet meer![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, je had al een neukerdje toch?![]()
Ik moet zeggen.. het is tijden geleden dat ik het zo erg druk heb gezien hierzo..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef hicham het volgende:
Ja, maar dat komt omdat iedereen zo blij was PLo te zien
Homerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:01 schreef ploderus het volgende:
Nou dat was toch weer een leerzaam avondjeSimpsons en veel informatie over eieren
![]()
En dat aan het begin van het weekend.. Eens kijken of ik al die info er met één biertje weer uit kan spoelen![]()
Volgens mij heeft het met Problemen met DHCP en uitstel uitbreiding te makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Schijtchello btw.. wat is dit voor bullshit de hele tijd. Ik krijg niet eens toegang tot mijn webspace![]()
Ik heb nog niks gevonden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb net een mooie route rondom Utrecht gevonden, dat ligt redelijk centraal
Maar ik ga nu eerst even wat lekkers naar binnen werken en daarna de route in detail bekijken, als jij wat vindt mag je wat mij betreft ook de leiding nemenDoen we deze een andere keer als het wat is
![]()
Tozzo [afbeelding]
Wedstrijd begint pas om 20:30 hoor, dus doe maar rustig aan. Ik kijk de voorbeschouwing nog ff meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, Ajaxhelemaal vergeten
2e helft kijken dan maar...
Aha.. heb verder geen problemen met chello, alleen dus die webspace. Maarre die snelheid upgrade die eraan zit te komen is wel tof. Heb begin dit jaar gedowngrade naar Light, omdat het toch weer 18 euro scheelde per maand (en ook zonder downloadlimiet). Straks de download snelheid van 2 naar 3 mbit en up van 0,5 naar 1..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het met Problemen met DHCP en uitstel uitbreiding te makenGelukkig heb ik nu wel weer een tijdje goed internet
Maar je moet je ook gewoon voorstellen dat er mannetjes zoals jij en ik de boel proberen te fixen, en ik ben er volgens mij uit dat PC problemen oplossen gewoon kutwerk is
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu durf je wel he.....nu je veilig op de Noordzee zit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |