lijkt er wel opquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:45 schreef Rausdouwer het volgende:
ja die drukte is volgens mij al weer afgelopen.![]()
voor je edit (laatste zinquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef hicham het volgende:
Ja, maar dat komt omdat iedereen zo blij was PLo te zien
Ik ga nu echt ff een route plannen, routeplanner staat al open sinds ik thuis ben
Ik probeer 'm zo ver mogelijk van Arnhem vandaan te houden![]()
Ik heb net een mooie route rondom Utrecht gevonden, dat ligt redelijk centraalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef Rausdouwer het volgende:
ik ben even hier aan het kijken, maar valt niet mee om daar nu iets uit te halen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor je edit (laatste zin) wou ik posten dat je werk nu al gewaardeerd wordt
......maar dat doe ik dus nu niet meer![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, je had al een neukerdje toch?![]()
Ik moet zeggen.. het is tijden geleden dat ik het zo erg druk heb gezien hierzo..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef hicham het volgende:
Ja, maar dat komt omdat iedereen zo blij was PLo te zien
Homerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:01 schreef ploderus het volgende:
Nou dat was toch weer een leerzaam avondjeSimpsons en veel informatie over eieren
![]()
En dat aan het begin van het weekend.. Eens kijken of ik al die info er met één biertje weer uit kan spoelen![]()
Volgens mij heeft het met Problemen met DHCP en uitstel uitbreiding te makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Schijtchello btw.. wat is dit voor bullshit de hele tijd. Ik krijg niet eens toegang tot mijn webspace![]()
Ik heb nog niks gevonden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb net een mooie route rondom Utrecht gevonden, dat ligt redelijk centraal
Maar ik ga nu eerst even wat lekkers naar binnen werken en daarna de route in detail bekijken, als jij wat vindt mag je wat mij betreft ook de leiding nemenDoen we deze een andere keer als het wat is
![]()
Tozzo [afbeelding]
Wedstrijd begint pas om 20:30 hoor, dus doe maar rustig aan. Ik kijk de voorbeschouwing nog ff meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, Ajaxhelemaal vergeten
2e helft kijken dan maar...
Aha.. heb verder geen problemen met chello, alleen dus die webspace. Maarre die snelheid upgrade die eraan zit te komen is wel tof. Heb begin dit jaar gedowngrade naar Light, omdat het toch weer 18 euro scheelde per maand (en ook zonder downloadlimiet). Straks de download snelheid van 2 naar 3 mbit en up van 0,5 naar 1..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het met Problemen met DHCP en uitstel uitbreiding te makenGelukkig heb ik nu wel weer een tijdje goed internet
Maar je moet je ook gewoon voorstellen dat er mannetjes zoals jij en ik de boel proberen te fixen, en ik ben er volgens mij uit dat PC problemen oplossen gewoon kutwerk is
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu durf je wel he.....nu je veilig op de Noordzee zit![]()
![]()
Misschien wel ligt er ff aan hoelaat ik thuis benquote:
Ken je Family Guy?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:01 schreef ploderus het volgende:
Nou dat was toch weer een leerzaam avondjeSimpsons en veel informatie over eieren
![]()
En dat aan het begin van het weekend.. Eens kijken of ik al die info er met één biertje weer uit kan spoelen![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En Hicham, de routeplanner staat helemaal niet aan sinds je thuis bent, had je flabtob toch uitgeknald
Heb de film ook ergens in een donker hoekje op mijn HDD staan.. paar dagen geleden even een klein stukje gezien, best lachen inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ken je Family Guy?![]()
Ook een tekenfilm met teringdroge humor
Heb de eerste 3 episodes al gezien en volgens mij zijn ze momenteel bezig met afleveringen in episode 5 (dus op TV in Amerika ofzo)Keek ik net ook tijdens het eten geen tv hiero
uberdroog gewoon
![]()
![]()
Wat is ditquote:
Wist niet dat er ook een 'film' van was, ook maar eens opzoeken danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb de film ook ergens in een donker hoekje op mijn HDD staan.. paar dagen geleden even een klein stukje gezien, best lachen inderdaad![]()
Lullo en RB rijmt op elkaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:25 schreef RB het volgende:
[..]
Wat is diteerst lullo zeggen en dan zwaaien
![]()
![]()
Stewie Griffin: The Untold Storyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook een 'film' van was, ook maar eens opzoeken dan
Wacht jij maar kleinduimpjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook een 'film' van was, ook maar eens opzoeken dan
[..]
Lullo en RB rijmt op elkaar![]()
Ga je neer, krijg je nog een motor of 3 in je nekquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:36 schreef jayke het volgende:
Kijk wat ik net doorgestuurd krijg: http://www.galnedansken.com/ny_sida_19.htm
Je zal er maar tussen zitten, van die gasten die veel te hard gaan en niet goed met hun remmen om kunnen gaan![]()
Ik zal eens informeren. Handvatverwarming wil ik wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit niks voor rausmeende laatst hier iets over te lezen...15 eurootjes
weet niet of dat duur is of niet, lijkt me niet
![]()
Dempers, zijn nergens goed voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dempertjes![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_forumachterkant.jpg]afbeelding][/url]
en dat voor een yammert
Honda Hornetquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga je neer, krijg je nog een motor of 3 in je nek
Honda Hornet
[afbeelding]
Toeval trouwens OPM, dit is geen reactie op jouw pic. Wou het al posten
Als jij gaat, ga ik meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Honda HornetIk wil die nog steeds uitproberen. Volgens mij rijdt dat heerlijk. De nieuwe Hornet in een soort van oranje kleur is mega gaaf.
![]()
Ieder z'n eigen smaakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nakeds![]()
Die studenten hadden toch ook allemaal budgetnakeds of nie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |