Dacht laat ik vandaag ook maar meteen in de ochtend de computer aanknallequote:Op dinsdag 1 november 2005 07:41 schreef bwt het volgende:
Hey Pimber, wat ben jij vroeg er bij zeg......
JAZ welkom
Ik moet toch eventjes reagerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 07:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[TK] Leder Ducati Dames jack ¤650,-
Leuk dat je meeleest zo af en toequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.
Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer![]()
Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"
Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden![]()
Vervolgens spuit de agent er vandoor om verderop de snelweg te verlaten![]()
Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij![]()
Ja dat was een leuk stukkie, dat bedoel ik met die lijpe actiesquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Stukkie met die M coupé driftend in de bocht zag er wel erg vet uit trouwens![]()
Hoi, eerst een verhaal posten en dan half voorstellen, dat kan niet he!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij![]()
Wat moet jij in Madurodam?quote:
Greedkillingz kon er ook wel wat vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik begin wel nieuwsgierig te worden hoeveel mensen nu eigenlijk meelurken.![]()
Mercy had ook enkele maanden meegelezen, Fulcrum, Yup zal wel meelezen, en R2D2 wist ook al gelijk wie iedereen was, die maakte echt een gevatte knalbinnenkomst.
![]()
![]()
Ik ben maar meteen begonnen met posten,maar dat kwam meer doordat er dingen werden verteld die niet waar waren.Wist alleen nog niet precies hoe dat werkte,maar dat heb jij me dan ook verteld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoi, eerst een verhaal posten en dan half voorstellen, dat kan niet he!![]()
![]()
![]()
Eindelijk iemand die de Fireblade dude op topsnelheid bij kan houden.![]()
Wat is het harste wat je ooit met die ZZR1100 gereden hebt, of is die nog 25 Kw.![]()
Ik heb de voorloper gehad, de ZX-10.
Dat was in 1994, de ZZR-1100 was toen net 2 jaartjes uit en voor mij nog onbetaalbaar.
Blijft dus wel altijd een fiets waar ik naar kijk, old legacy stuff.![]()
Ik begin wel nieuwsgierig te worden hoeveel mensen nu eigenlijk meelurken.![]()
Mercy had ook enkele maanden meegelezen, Fulcrum, Yup zal wel meelezen, en R2D2 wist ook al gelijk wie iedereen was, die maakte echt een gevatte knalbinnenkomst.
![]()
![]()
Oh ja, ik denk dat ik hem bedoel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef hicham het volgende:
Greedkillingz kon er ook wel wat van![]()
Alleen hebben we die al een hele tijd niet meer gezien
quote:En ik ken ook wel een lurker die vast ook wel regelmatig hierheen komt, alleen kan die niet posten tenzij die een proxy gebruikt en een ander e-mail adres regelt
Ja, we hebben vaak een korreltje zout nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:06 schreef richardgie het volgende:
Ik ben maar meteen begonnen met posten,maar dat kwam meer doordat er dingen werden verteld die niet waar waren.Wist alleen nog niet precies hoe dat werkte,maar dat heb jij me dan ook verteld.![]()
Mooi, weet ik gelijk weer wie Hicham toch steeds bedoelde met Dribbel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef dribbel79 het volgende:
Tijdje niet gepost hier (stomme werk ook altijd)...maareh, gister mijn AVB gehaald, dus het komt dichterbij ! ! !
Dank je.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk dat ik hem bedoel.![]()
![]()
[..]
The godfather.
![]()
Ik ben de laatste MC'er van het eerste uur en de eerste meet.![]()
![]()
[..]
Ja, we hebben vaak een korreltje zout nodig.
Maar reken ook meer dan 20 meetings, en de nodige zaken die via een cynische of op een andere manier grappig bedoelde omweg refereren naar een gebeurtenis in het verleden.![]()
Jij heb het wel snel opgepakt.![]()
Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooi, weet ik gelijk weer wie Hicham toch steeds bedoelde met Dribbel.![]()
![]()
H!H!quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:54 schreef worldpimber het volgende:
Brommer MCmooi OP
[Centraal] Brommers enzo.. [deeltje 4]
Ok, nou hou ik op![]()
Dat is volgens mij de eerste ZXR zonder de bekende slangen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??
ZXR 750 uit 1993 wordt het...heb 'm zo goed als binnen (de buurman paar huizen verder op moet 'm wegdoen omdat
a) ze een boot hebben gekocht
b) z'n vrouw vindt het te gevaarlijk worden
c) hij er nooit meer op rijdt...
c heft b op imo...whatever, voor die 2000,-![]()
![]()
Jammer dat je het nu zo laat afwetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
The godfather.
![]()
Ik ben de laatste MC'er van het eerste uur en de eerste meet.![]()
![]()
Je LP blijft hangen, is onderhand ook al weer veel meerquote:[..]
Maar reken ook meer dan 20 meetings
Over die ZXR750 ga je ruzie krijgen met Fulcrum, volgens mij zit hij ook dagelijks te fappen op dat modelquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??
ZXR 750 uit 1993 wordt het...heb 'm zo goed als binnen (de buurman paar huizen verder op moet 'm wegdoen omdat
a) ze een boot hebben gekocht
b) z'n vrouw vindt het te gevaarlijk worden
c) hij er nooit meer op rijdt...
c heft b op imo...whatever, voor die 2000,-![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
H!H!
weten jullie nog dat die kneuzen vorig jaar een eigen SC wilden en de mods ze hierheen stuurden, en wij ze weer keihard terugtraptenOw the memories
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Alleen is zijn kleurstelling iets anders![]()
Leuke review trouwens op motorfreaks
Nice ragbikequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Geqxon / Gexqon whatever zijn naam is kwam hier ook nog wel eens over z'n Thomosje posten maar volgens mij had worldpimber hem dat afgeleerdEerst met subtiele opmerkingen maar toen ie dat niet doorhad maar even duidelijk gemaakt wat de bedoeling was
@Pepijn, zie je het al voor je ... Nick
[afbeelding]
(photo of the day @ bikepics.com)
Heb ff gezocht naar de motor van die buurman, volgens mij is het een GSX600 van 1991:
[afbeelding]
Alleen is zijn kleurstelling iets anders![]()
Leuke review trouwens op motorfreaks
Je moet een gegeven paard toch niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijk(die F van peerke vind ik wel mooi trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |