abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31857741
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 07:41 schreef bwt het volgende:
Hey Pimber, wat ben jij vroeg er bij zeg......

JAZ welkom
Dacht laat ik vandaag ook maar meteen in de ochtend de computer aanknalle

Maar ga daarna wel weer een paar uurtjes pitten meestal hoor Ik mag dan wel een motorrijdende adonis zijn, maar 2 uur slaap per nacht hou ik ook niet vol

Leder Ducati Dames jack ¤650,-
pi_31857799
Brommer MC mooi OP

[Centraal] Brommers enzo.. [deeltje 4]

Ok, nou hou ik op
pi_31857848
Werken
pi_31857919
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 07:42 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[TK] Leder Ducati Dames jack ¤650,-
Ik moet toch eventjes reageren

wat een sukkel zeg, zegt ie ook nog dat ie er in guldens voor heeft betaald

En nu kom ik te laat
pi_31857961
Mogguh
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.

Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer

Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"

Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden
Vervolgens spuit de agent er vandoor om verderop de snelweg te verlaten

Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij
Leuk dat je meeleest zo af en toe Ik heb altijd wel het gevoel dat er eigenlijk wel meerdere lurkers zijn hiero maar die gewoon nooit posten Nu komt er hier dus eentje uit de kast
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]
Stukkie met die M coupé driftend in de bocht zag er wel erg vet uit trouwens
Ja dat was een leuk stukkie, dat bedoel ik met die lijpe acties Beetje op de openbare weg alle kanten opdriften Eigenlijk te gek voor woorden magoed, het ziet er tof uit heH, dus ze mogen het doen van mij

Je zou toch maar in die buurt wonen waar Ghostrider z'n films opneemt. Om de zoveel tijd een paar gekken die rakelings langs je knallen, je gaat me niet vertellen dat ze dit alleen doen tijdens het filmen

@bwt: volgens mij weet iedereen wel dat te weinig slapen niet goed voor je is Alleen is het soms zo moeilijk om naar bed te gaan in de avond he Ook al dacht je diezelfde ochtend nog van 'vandaag ga ik vroeg slapen'. Komt meestal niks van terecht

Wat dat betreft is OPM's ritme wel goed, die staat ook altijd vroeg op
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:45:33 #226
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31858302
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij
Hoi, eerst een verhaal posten en dan half voorstellen, dat kan niet he!

Eindelijk iemand die de Fireblade dude op topsnelheid bij kan houden.
Wat is het harste wat je ooit met die ZZR1100 gereden hebt, of is die nog 25 Kw.

Ik heb de voorloper gehad, de ZX-10.
Dat was in 1994, de ZZR-1100 was toen net 2 jaartjes uit en voor mij nog onbetaalbaar.
Blijft dus wel altijd een fiets waar ik naar kijk, old legacy stuff.

Ik begin wel nieuwsgierig te worden hoeveel mensen nu eigenlijk meelurken.
Mercy had ook enkele maanden meegelezen, Fulcrum, Yup zal wel meelezen , en R2D2 wist ook al gelijk wie iedereen was, die maakte echt een gevatte knalbinnenkomst.
pi_31858316
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef Mercy_symbol het volgende:

morgen naar Madurodam
Wat moet jij in Madurodam? Toch niet euh ...

quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Mercy had ook enkele maanden meegelezen, Fulcrum, Yup zal wel meelezen , en R2D2 wist ook al gelijk wie iedereen was, die maakte echt een gevatte knalbinnenkomst.
Greedkillingz kon er ook wel wat van
Alleen hebben we die al een hele tijd niet meer gezien

En ik ken ook wel een lurker die vast ook wel regelmatig hierheen komt, alleen kan die niet posten tenzij die een proxy gebruikt en een ander e-mail adres regelt

[ Bericht 21% gewijzigd door hicham op 01-11-2005 08:53:13 (vond de smileycombo niet geslaagd :+) ]
pi_31858558
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hoi, eerst een verhaal posten en dan half voorstellen, dat kan niet he!

Eindelijk iemand die de Fireblade dude op topsnelheid bij kan houden.
Wat is het harste wat je ooit met die ZZR1100 gereden hebt, of is die nog 25 Kw.

Ik heb de voorloper gehad, de ZX-10.
Dat was in 1994, de ZZR-1100 was toen net 2 jaartjes uit en voor mij nog onbetaalbaar.
Blijft dus wel altijd een fiets waar ik naar kijk, old legacy stuff.

Ik ben maar meteen begonnen met posten,maar dat kwam meer doordat er dingen werden verteld die niet waar waren.Wist alleen nog niet precies hoe dat werkte,maar dat heb jij me dan ook verteld.

Goei morgen trouwens,iedereen.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:18:15 #229
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31858784
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef hicham het volgende:
Greedkillingz kon er ook wel wat van
Alleen hebben we die al een hele tijd niet meer gezien
Oh ja, ik denk dat ik hem bedoel.
quote:
En ik ken ook wel een lurker die vast ook wel regelmatig hierheen komt, alleen kan die niet posten tenzij die een proxy gebruikt en een ander e-mail adres regelt
The godfather.

Ik ben de laatste MC'er van het eerste uur en de eerste meet.
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:06 schreef richardgie het volgende:
Ik ben maar meteen begonnen met posten,maar dat kwam meer doordat er dingen werden verteld die niet waar waren.Wist alleen nog niet precies hoe dat werkte,maar dat heb jij me dan ook verteld.
Ja, we hebben vaak een korreltje zout nodig.

Maar reken ook meer dan 20 meetings, en de nodige zaken die via een cynische of op een andere manier grappig bedoelde omweg refereren naar een gebeurtenis in het verleden.

Jij heb het wel snel opgepakt.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:18:59 #230
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_31858801
Tijdje niet gepost hier (stomme werk ook altijd )...maareh, gister mijn AVB gehaald, dus het komt dichterbij ! ! !
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:21:16 #231
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31858843
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef dribbel79 het volgende:
Tijdje niet gepost hier (stomme werk ook altijd )...maareh, gister mijn AVB gehaald, dus het komt dichterbij ! ! !
Mooi, weet ik gelijk weer wie Hicham toch steeds bedoelde met Dribbel.

Heb je wel eerder gezien (weet ik nu weer) , maar ik vergeet snel.

Dit is ook een leuk koppel om te hebben, grote Duc voor jezelf en de kleine voor jezelf en de kleine ..
.. als je die hebt ..en bijvoorbeeld Nick heet enzo.

pi_31858966
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Oh ja, ik denk dat ik hem bedoel.
[..]

The godfather.

[..]

Ja, we hebben vaak een korreltje zout nodig.

Maar reken ook meer dan 20 meetings, en de nodige zaken die via een cynische of op een andere manier grappig bedoelde omweg refereren naar een gebeurtenis in het verleden.

Jij heb het wel snel opgepakt.
Dank je.
Alleen het meeten gaat niet zo makkelijk,heb daar ook al klachten over gehad van met name FemaleRebbel,dus dat moet ik nog even recht gaan zetten(t.z.t.).

Maar voorlopig staat de winter voor de deur.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:29:40 #233
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_31859007
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:

[..]
Mooi, weet ik gelijk weer wie Hicham toch steeds bedoelde met Dribbel.
Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??

ZXR 750 uit 1993 wordt het...heb 'm zo goed als binnen (de buurman paar huizen verder op moet 'm wegdoen omdat

a) ze een boot hebben gekocht
b) z'n vrouw vindt het te gevaarlijk worden
c) hij er nooit meer op rijdt...

c heft b op imo...whatever, voor die 2000,-
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:31:16 #234
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31859038
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 07:54 schreef worldpimber het volgende:
Brommer MC mooi OP

[Centraal] Brommers enzo.. [deeltje 4]

Ok, nou hou ik op
H!H!
weten jullie nog dat die kneuzen vorig jaar een eigen SC wilden en de mods ze hierheen stuurden, en wij ze weer keihard terugtrapten Ow the memories

ook leuk, vanochtend de file in, kmt er zo'n kut-kneus met een wannabee sportmotor (Ducattie) voor me zitten. Elke keer dat auto's minder dan 4 meter tussenruimte hadden vol in de remmen, dus van stapvoets naar stilstaan. De eerste de beste kans ervoorbij gecirkeld, en zodra de weg vrij was moest meneertje toch ff laten zien wat ie allemaal wel niet kon. Volgas rechtdoor dus, tot de volgende file
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_31859137
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??

ZXR 750 uit 1993 wordt het...heb 'm zo goed als binnen (de buurman paar huizen verder op moet 'm wegdoen omdat

Dat is volgens mij de eerste ZXR zonder de bekende slangen.
pi_31859150
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

The godfather.

Jammer dat je het nu zo laat afweten
Maar volgende week ben je er weer klaar voor toch
En die Makster had ook al een toezegging gedaan voor in de winter
quote:
[..]

Maar reken ook meer dan 20 meetings
Je LP blijft hangen, is onderhand ook al weer veel meer
Of had je het over degene waar jij bij was geweest
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Over die ZXR750 ga je ruzie krijgen met Fulcrum, volgens mij zit hij ook dagelijks te fappen op dat model Heb hier ook een buurman die z'n motor al meer dan anderhalf jaar onder een hoes heeft staan. Eerst wou die niet meer starten en toen ik het er laatst met hem over had zei die dat hij hem weg wou doen. Het was een keertje 'bijna mis gegaan' en sindsdien durft ie niet echt meer volgens mij. Heb het er niet tot in detail over gehad, maar hij wil dat ding weg doen. Weet niet meer precies wat voor motor het was, iig een oud suzuki model - supersport

Zal ik hem vertellen wanneer ik jarig ben, misschien dat ie dat ding dan wel gewoon aan mij geeft op m'n verjaardag Ding is niet echt mooi maar is vast wel een leuke streetfighter ragbike van te maken Of desnoods alleen een superbike stuurtje erop
pi_31859295
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:31 schreef stinkie het volgende:

[..]

H!H!
weten jullie nog dat die kneuzen vorig jaar een eigen SC wilden en de mods ze hierheen stuurden, en wij ze weer keihard terugtrapten Ow the memories

Geqxon / Gexqon whatever zijn naam is kwam hier ook nog wel eens over z'n Thomosje posten maar volgens mij had worldpimber hem dat afgeleerd Eerst met subtiele opmerkingen maar toen ie dat niet doorhad maar even duidelijk gemaakt wat de bedoeling was

@Pepijn, zie je het al voor je ... Nick

(photo of the day @ bikepics.com )

Heb ff gezocht naar de motor van die buurman, volgens mij is het een GSX600 van 1991:

Alleen is zijn kleurstelling iets anders

Leuke review trouwens op motorfreaks
pi_31859858
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:42 schreef hicham het volgende:

[afbeelding]

Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijk (die F van peerke vind ik wel mooi trouwens)
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:08:42 #239
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31859887
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:42 schreef hicham het volgende:

[..]

Geqxon / Gexqon whatever zijn naam is kwam hier ook nog wel eens over z'n Thomosje posten maar volgens mij had worldpimber hem dat afgeleerd Eerst met subtiele opmerkingen maar toen ie dat niet doorhad maar even duidelijk gemaakt wat de bedoeling was

@Pepijn, zie je het al voor je ... Nick

[afbeelding]
(photo of the day @ bikepics.com )

Heb ff gezocht naar de motor van die buurman, volgens mij is het een GSX600 van 1991:

[afbeelding]

Nice ragbike hebben hebben

ik heb die review gisteren gelezen erg leuk verteld allemaal
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31860101
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijk (die F van peerke vind ik wel mooi trouwens)
Je moet een gegeven paard toch niet in de bek kijken Het was ook niet de bedoeling dat het in de plaats van de Bandit zou komen, maar dat het een potentiele ragbike zou kunnen zijn mocht die buurman zo gek zijn dat ding weg te willen hebben voor voor niks of een hele voordelige prijs

Maar ja, allemaal lege lucht praatjes. Want sowieso heb ik 25KW, meebeslissende ouders en weet ik niet eens wat die buurman verder van plan is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')