jij bent ook erg hardleers heHquote:
Wilde ik ook net posten, dik en dom willen hier nog wel langzaam van toepassing zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef bwt het volgende:
Ik denk dat ik dit verhaaltje maar eens toe ga passen
'Slaaptekort maakt je dik, dom en ziek'
Slapen is goed voor mij..................
Ik rij op dit moment een ZZR1100 1996.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krap? NeeeeeehPrecies goed
Die andere 2 zijn dan wel weer heeeeeel lang, te lang voor mijn 25kWJij ook leuke zondagen gehad?
[..]
Hehe, grappig om dit zo te lezen...En het geeft altijd een fijn gevoel rond de nieren als een agent je matst.
Met de brommer wordt ik ook best vaak aangehouden, vanwege rode stoplichten/continu kapot gaande achterlichten. Maar dan word ik eigenlijk bijna atijd gematst omdat het nog zo vroeg is/dat arme krantenjochie zo een dure boete niet kan permitteren
Gewoon netjes te woord staan helpt ook altijd
En wat voor motor rij jij?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:07 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Ik rij op dit moment een ZZR1100 1996.
aangepastquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Latente motorrist?Wel zichtbare maar niet aanwezige motorrijder?Wazig![]()
Thnxs, ik lees ongeveer een maand meequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]welkom
Hoe lang lees je al mee ?![]()
bijna net zo lang als ik gedaan heb lang geledenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:12 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Thnxs, ik lees ongeveer een maand mee
Trustequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
Goede ochtend deze prachtige dinsdagochtend 1 novembernet terug van een ritje limburg op en neer
schoonmama kan heerlijk koken, daarna nog effe filmpje gekeken met de familie en weer terug geknald naar Rosmalie
ennuh, ohja, welteruste, morgen vroeg weer op
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij bent ook erg hardleers heH3x op hetzelfde stuk aangehouden worden en dan niet even bedenken dat je daar al 2x gespot ben
![]()
maar wel goed dat je geluk heb gehad deze keer![]()
![]()
Ja, truste. Morgen ook vroeg op. Helaas kan ik het me niet permiteren om overdag te gaan FOK-en. In het slechtste geval is dat over 3 maanden wel andersquote:
Heb nu alleen de video omgezet naar DVD's. Ik hoop de complete DVD deze week nog te krijgen,quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Had ff ghostrider 4 gekeken, net gekregen van m'n broer via FTP nee niet worldpimber maar een ander, alleen telt die niet mee omdat ie toch geen motor rijdt![]()
Die gasten zijn geeeheeeek
Heb overigens niet de DVD met extra's, staan daar ook nog leuke dingen op Peerke / Roadkill / wie het dan ook aan het downloaden is??
Dacht laat ik vandaag ook maar meteen in de ochtend de computer aanknallequote:Op dinsdag 1 november 2005 07:41 schreef bwt het volgende:
Hey Pimber, wat ben jij vroeg er bij zeg......
JAZ welkom
Ik moet toch eventjes reagerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 07:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[TK] Leder Ducati Dames jack ¤650,-
Leuk dat je meeleest zo af en toequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.
Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer![]()
Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"
Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden![]()
Vervolgens spuit de agent er vandoor om verderop de snelweg te verlaten![]()
Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij![]()
Ja dat was een leuk stukkie, dat bedoel ik met die lijpe actiesquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Stukkie met die M coupé driftend in de bocht zag er wel erg vet uit trouwens![]()
Hoi, eerst een verhaal posten en dan half voorstellen, dat kan niet he!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij![]()
Wat moet jij in Madurodam?quote:
Greedkillingz kon er ook wel wat vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik begin wel nieuwsgierig te worden hoeveel mensen nu eigenlijk meelurken.![]()
Mercy had ook enkele maanden meegelezen, Fulcrum, Yup zal wel meelezen, en R2D2 wist ook al gelijk wie iedereen was, die maakte echt een gevatte knalbinnenkomst.
![]()
![]()
Ik ben maar meteen begonnen met posten,maar dat kwam meer doordat er dingen werden verteld die niet waar waren.Wist alleen nog niet precies hoe dat werkte,maar dat heb jij me dan ook verteld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoi, eerst een verhaal posten en dan half voorstellen, dat kan niet he!![]()
![]()
![]()
Eindelijk iemand die de Fireblade dude op topsnelheid bij kan houden.![]()
Wat is het harste wat je ooit met die ZZR1100 gereden hebt, of is die nog 25 Kw.![]()
Ik heb de voorloper gehad, de ZX-10.
Dat was in 1994, de ZZR-1100 was toen net 2 jaartjes uit en voor mij nog onbetaalbaar.
Blijft dus wel altijd een fiets waar ik naar kijk, old legacy stuff.![]()
Ik begin wel nieuwsgierig te worden hoeveel mensen nu eigenlijk meelurken.![]()
Mercy had ook enkele maanden meegelezen, Fulcrum, Yup zal wel meelezen, en R2D2 wist ook al gelijk wie iedereen was, die maakte echt een gevatte knalbinnenkomst.
![]()
![]()
Oh ja, ik denk dat ik hem bedoel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef hicham het volgende:
Greedkillingz kon er ook wel wat van![]()
Alleen hebben we die al een hele tijd niet meer gezien
quote:En ik ken ook wel een lurker die vast ook wel regelmatig hierheen komt, alleen kan die niet posten tenzij die een proxy gebruikt en een ander e-mail adres regelt
Ja, we hebben vaak een korreltje zout nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:06 schreef richardgie het volgende:
Ik ben maar meteen begonnen met posten,maar dat kwam meer doordat er dingen werden verteld die niet waar waren.Wist alleen nog niet precies hoe dat werkte,maar dat heb jij me dan ook verteld.![]()
Mooi, weet ik gelijk weer wie Hicham toch steeds bedoelde met Dribbel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef dribbel79 het volgende:
Tijdje niet gepost hier (stomme werk ook altijd)...maareh, gister mijn AVB gehaald, dus het komt dichterbij ! ! !
Dank je.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk dat ik hem bedoel.![]()
![]()
[..]
The godfather.
![]()
Ik ben de laatste MC'er van het eerste uur en de eerste meet.![]()
![]()
[..]
Ja, we hebben vaak een korreltje zout nodig.
Maar reken ook meer dan 20 meetings, en de nodige zaken die via een cynische of op een andere manier grappig bedoelde omweg refereren naar een gebeurtenis in het verleden.![]()
Jij heb het wel snel opgepakt.![]()
Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooi, weet ik gelijk weer wie Hicham toch steeds bedoelde met Dribbel.![]()
![]()
H!H!quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:54 schreef worldpimber het volgende:
Brommer MCmooi OP
[Centraal] Brommers enzo.. [deeltje 4]
Ok, nou hou ik op![]()
Dat is volgens mij de eerste ZXR zonder de bekende slangen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??
ZXR 750 uit 1993 wordt het...heb 'm zo goed als binnen (de buurman paar huizen verder op moet 'm wegdoen omdat
a) ze een boot hebben gekocht
b) z'n vrouw vindt het te gevaarlijk worden
c) hij er nooit meer op rijdt...
c heft b op imo...whatever, voor die 2000,-![]()
![]()
Jammer dat je het nu zo laat afwetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
The godfather.
![]()
Ik ben de laatste MC'er van het eerste uur en de eerste meet.![]()
![]()
Je LP blijft hangen, is onderhand ook al weer veel meerquote:[..]
Maar reken ook meer dan 20 meetings
Over die ZXR750 ga je ruzie krijgen met Fulcrum, volgens mij zit hij ook dagelijks te fappen op dat modelquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Weer een paar topics doorlezen om erachter te komen wat er allemaal over me gezegd wordt zeker??
ZXR 750 uit 1993 wordt het...heb 'm zo goed als binnen (de buurman paar huizen verder op moet 'm wegdoen omdat
a) ze een boot hebben gekocht
b) z'n vrouw vindt het te gevaarlijk worden
c) hij er nooit meer op rijdt...
c heft b op imo...whatever, voor die 2000,-![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
H!H!
weten jullie nog dat die kneuzen vorig jaar een eigen SC wilden en de mods ze hierheen stuurden, en wij ze weer keihard terugtraptenOw the memories
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Alleen is zijn kleurstelling iets anders![]()
Leuke review trouwens op motorfreaks
Nice ragbikequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Geqxon / Gexqon whatever zijn naam is kwam hier ook nog wel eens over z'n Thomosje posten maar volgens mij had worldpimber hem dat afgeleerdEerst met subtiele opmerkingen maar toen ie dat niet doorhad maar even duidelijk gemaakt wat de bedoeling was
@Pepijn, zie je het al voor je ... Nick
[afbeelding]
(photo of the day @ bikepics.com)
Heb ff gezocht naar de motor van die buurman, volgens mij is het een GSX600 van 1991:
[afbeelding]
Alleen is zijn kleurstelling iets anders![]()
Leuke review trouwens op motorfreaks
Je moet een gegeven paard toch niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijk(die F van peerke vind ik wel mooi trouwens)
Gewoon eens beginnen met dat ding elke dag een cm of 10 richting je eigen voordeur te verplaatsen. Dan vraag je eens aan hem, he joh, voor school moet ik een keteken bewijs van een suzuki GSX600f hebben om in te scannen, vergeet het terug te geven (hij vergeet het ook, hij rijd toch niet op dat ding)quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet een gegeven paard toch niet in de bek kijkenHet was ook niet de bedoeling dat het in de plaats van de Bandit zou komen, maar dat het een potentiele ragbike zou kunnen zijn mocht die buurman zo gek zijn dat ding weg te willen hebben voor voor niks of een hele voordelige prijs
Maar ja, allemaal lege lucht praatjes. Want sowieso heb ik 25KW, meebeslissende ouders en weet ik niet eens wat die buurman verder van plan is
quote:
En bedankt he klootzakquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijk(die F van peerke vind ik wel mooi trouwens)
Ik was de topposter van PTA, soms nummer 2, soms nummer 3 achter de PTA slowchat boys die vaak alleen maar smileys posten in de autoslowchat. En dan kom ik met mijn vaak multiple quote's. Dus eigenlijk nummer 1.quote:
Heb je gisteravond rond 22:00 niet in de file gestaan bij E'hoven?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
Goede ochtend deze prachtige dinsdagochtend 1 novembernet terug van een ritje limburg op en neer
schoonmama kan heerlijk koken, daarna nog effe filmpje gekeken met de familie en weer terug geknald naar Rosmalie
ennuh, ohja, welteruste, morgen vroeg weer op
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wel weer bijgelezen inmiddels, maar we gaan zo dus naar margootje toe.![]()
Nou,veel plezier dan.(maar wat heb ik daar mee te makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wel weer bijgelezen inmiddels, maar we gaan zo dus naar margootje toe.![]()
Heb je de "Noob wave Advanced" gezien? Is wel stoer hequote:
anders ga je weer mopperen dat er niemand op jou reageertquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,veel plezier dan.(maar wat heb ik daar mee te maken)
Wat deed ik dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhovenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je gisteravond rond 22:00 niet in de file gestaan bij E'hoven?
Ja,heb ik gezien en opgeslagen,zodat ik van de winter een beetje kan oefenen(op m'n trapfiets),en in het voorjaar goed beslagen ten tonelen verschijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je de "Noob wave Advanced" gezien? Is wel stoer he![]()
mening schmeningquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhoven
@stinkiemag je hier je mening niet geven?
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
anders ga je weer mopperen dat er niemand op jou reageert![]()
en dit is om te voorkomen dat jij jezelf gaat quoten![]()
dat heb ik soms ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.
Dat heb ik nu een beetje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.
shit bijna vergeten voordat ik gaquote:
Ik probeer dan wel een reactie uit te lokken.Je gaat toch ook niet naar het cafe om daar in je eentje te gaan zitten drinken?Dan wil je ook wat te praten hebben(tenminste,ik wel).quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heb ik soms ooken dan is het leuk om gewoon mee te lezen
Stinkie is van het type:quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhoven
@stinkiemag je hier je mening niet geven?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stinkie is van het type:
Een mening is als een scheet, iedereen heeft ze en meestal stinken ze![]()
Stinkie?
Effe rellen na afloop kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat heb ik nu een beetje.Maar dat komt omdat we nu gaan. Als je dan al een post doet waar reacties op komen, kun je het vervolg niet meer meemaken. Dat schiet dan ook niet echt op.
Tot straks allemaal.![]()
Wel een slimme vent dan,Stinkie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stinkie is van het type:
Stinkie?
Ik playbackte vroeger weleens een liedje van een alcoholist die ze de lucht in hebben geschoten:quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik probeer dan wel een reactie uit te lokken.Je gaat toch ook niet naar het cafe om daar in je eentje te gaan zitten drinken?Dan wil je ook wat te praten hebben(tenminste,ik wel).
Ik loop meestal 'de Dijk" of "Rowen Heze" te neurien.Ook op de motor trouwens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik playbackte vroeger weleens een liedje van een alcoholist die ze de lucht in hebben geschoten:
In een discotheek, zat ik van deweek.
En ik voelde mij daar zo alleen.
’t Was er warm en druk. Ik zat naast een lege kruk etc...
Ach bestel mar, bestel mar, bestel marquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik loop meestal 'de Dijk" of "Rowen Heze" te neurien.Ook op de motor trouwens.
Maar ik had toch niet gedacht dat je bij een motor-forum ook alleen kon zijn,vooral omdat motorrijders toch meestal sociale kudde dieren zijn.
Wordt tijd dat ik eens een Gold Wing met radio-CD speler ga kopen.Kan ik de rest tenminste een beetje irriteren met mijn muziek.![]()
Op het moment dat jouw bericht hier binnen komt,staat dat nummertje net de kamer in te schallen ja.Hoe wist je dat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ach bestel mar, bestel mar, bestel mar
Ge wet dat ik 't neet kan loate
Nog efkes en dan begin ik
D'r wir duchtig langs te proate
Ga ik vanaf nu ook zingen![]()
![]()
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is goed, jij haalt het bier en ik zing playback welquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Op het moment dat jouw bericht hier binnen komt,staat dat nummertje net de kamer in te schallen ja.Hoe wist je dat.![]()
Zullen we er een duetje van maken?(Alleen is mijn Limburgs niet zo goed,spreek wel vloeiend Hooglands)?
Heb er m'n beroep van gemaakt!Alles wat op m'n werk niet goed was in mijn ogen, is inmiddels veranderd,alleen hier thuis valt er weinig te rellen.En een goede matige grap?Ik ga zo wel even kijken hoor,en wat doe jij hier trouwens op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Goedemorgen.
WP had net zijn bieke motorrit dwars door Amsterdam heen gepost en jij zegt dat er niets te beleven is.Ik tart het lot nog door een goede matige grap te posten en jij kopt niet eens een balletje in.
![]()
![]()
Volgens mij durf je helemaal niet te rellen !![]()
![]()
![]()
lief zijn hequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stinkie is van het type:
Stinkie?
Niet goed ? Verander het zou ik zeggen !quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb er m'n beroep van gemaakt!Alles wat op m'n werk niet goed was in mijn ogen, is inmiddels veranderd,alleen hier thuis valt er weinig te rellen.En een goede matige grap?Ik ga zo wel even kijken hoor,en wat doe jij hier trouwens op dit tijdstip?
Het meeste is al veranderd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet goed ? Verander het zou ik zeggen !![]()
Ik leef niet alleen 's nachts hoor.
Strak plan,ben al driftig aan het trainen met bierdrinken,en mijn gezang wil ik je niet aandoen,dus aan jou de eer,(playbacken wil misschien nog wel lukken)quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is goed, jij haalt het bier en ik zing playback wel![]()
quote:
Nou ja,stuur zat toch al aan de verkeere kant.Zal wel een Maandagochtend vrachtwagen zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef R2-D2 het volgende:
Dit moet je zien![]()
Bij nader inzien is er gefotosoept![]()
ZXR750quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef dribbel79 het volgende:
Met een motorische offday met de hakken over de sloot je AVB halen![]()
Nu verkeersdeelname lessen...wie vond wat makkelijker??
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef dribbel79 het volgende:
Met een motorische offday met de hakken over de sloot je AVB halen![]()
Nu verkeersdeelname lessen...wie vond wat makkelijker??
Okay, het is dinsdag 1 November 2005 en de tijd is 10:41quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
blablabla...
En nu geen tijd meer om overal op te reageren exuseze moi, got a date.![]()
20 Euri aan de examinator geven en een kijkje in je decolletequote:
Je decollete alleen was niet genoegquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
20 Euri aan de examinator geven en een kijkje in je decollete![]()
Uiteraard een groene, Kawa's horen gifgroen te zijn ! ! !quote:
Rijexamen AVB (Voertuigbeheersing) en dat met de spreekwoordelijke hakken over de sloot halen.quote:
Nee, de wipoefening kwam erbijquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je decollete alleen was niet genoeg
Ik ben graag anders.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Uiteraard een groene, Kawa's horen gifgroen te zijn ! ! !
Gaan we dreigen?quote:
Aha,nou gefelicteerd dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Rijexamen AVB (Voertuigbeheersing) en dat met de spreekwoordelijke hakken over de sloot halen.
Ik heb morgen een presentatiequote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Kwam er net achter dat ik overmorgen een presentatie heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |