Gewoon eens beginnen met dat ding elke dag een cm of 10 richting je eigen voordeur te verplaatsen. Dan vraag je eens aan hem, he joh, voor school moet ik een keteken bewijs van een suzuki GSX600f hebben om in te scannen, vergeet het terug te geven (hij vergeet het ook, hij rijd toch niet op dat ding)quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet een gegeven paard toch niet in de bek kijkenHet was ook niet de bedoeling dat het in de plaats van de Bandit zou komen, maar dat het een potentiele ragbike zou kunnen zijn mocht die buurman zo gek zijn dat ding weg te willen hebben voor voor niks of een hele voordelige prijs
Maar ja, allemaal lege lucht praatjes. Want sowieso heb ik 25KW, meebeslissende ouders en weet ik niet eens wat die buurman verder van plan is
quote:
En bedankt he klootzakquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je liever op zo'n gsx gezien word dan op die bandit? Dit type gsx vind ik wel zoooooo gruwelijk lelijk, het is net of ze die dingen fabriek af al effe met de voorkuip tegen de muur hebben gereden. Maar ja, is mijn mening natuurlijk(die F van peerke vind ik wel mooi trouwens)
Ik was de topposter van PTA, soms nummer 2, soms nummer 3 achter de PTA slowchat boys die vaak alleen maar smileys posten in de autoslowchat. En dan kom ik met mijn vaak multiple quote's. Dus eigenlijk nummer 1.quote:
Heb je gisteravond rond 22:00 niet in de file gestaan bij E'hoven?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
Goede ochtend deze prachtige dinsdagochtend 1 novembernet terug van een ritje limburg op en neer
schoonmama kan heerlijk koken, daarna nog effe filmpje gekeken met de familie en weer terug geknald naar Rosmalie
ennuh, ohja, welteruste, morgen vroeg weer op
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wel weer bijgelezen inmiddels, maar we gaan zo dus naar margootje toe.![]()
Nou,veel plezier dan.(maar wat heb ik daar mee te makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wel weer bijgelezen inmiddels, maar we gaan zo dus naar margootje toe.![]()
Heb je de "Noob wave Advanced" gezien? Is wel stoer hequote:
anders ga je weer mopperen dat er niemand op jou reageertquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,veel plezier dan.(maar wat heb ik daar mee te maken)
Wat deed ik dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mercy had ook enkele maanden meegelezen, Fulcrum, Yup zal wel meelezen, en R2D2 wist ook al gelijk wie iedereen was, die maakte echt een gevatte knalbinnenkomst.
![]()
![]()
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhovenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je gisteravond rond 22:00 niet in de file gestaan bij E'hoven?
Ja,heb ik gezien en opgeslagen,zodat ik van de winter een beetje kan oefenen(op m'n trapfiets),en in het voorjaar goed beslagen ten tonelen verschijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je de "Noob wave Advanced" gezien? Is wel stoer he![]()
mening schmeningquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhoven
@stinkiemag je hier je mening niet geven?
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
anders ga je weer mopperen dat er niemand op jou reageert![]()
en dit is om te voorkomen dat jij jezelf gaat quoten![]()
dat heb ik soms ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |