Veel plezierquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wel weer bijgelezen inmiddels, maar we gaan zo dus naar margootje toe.![]()
Nou,veel plezier dan.(maar wat heb ik daar mee te makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wel weer bijgelezen inmiddels, maar we gaan zo dus naar margootje toe.![]()
Heb je de "Noob wave Advanced" gezien? Is wel stoer hequote:
anders ga je weer mopperen dat er niemand op jou reageertquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,veel plezier dan.(maar wat heb ik daar mee te maken)
Wat deed ik dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mercy had ook enkele maanden meegelezen, Fulcrum, Yup zal wel meelezen, en R2D2 wist ook al gelijk wie iedereen was, die maakte echt een gevatte knalbinnenkomst.
![]()
![]()
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhovenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je gisteravond rond 22:00 niet in de file gestaan bij E'hoven?
Ja,heb ik gezien en opgeslagen,zodat ik van de winter een beetje kan oefenen(op m'n trapfiets),en in het voorjaar goed beslagen ten tonelen verschijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je de "Noob wave Advanced" gezien? Is wel stoer he![]()
mening schmeningquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhoven
@stinkiemag je hier je mening niet geven?
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
anders ga je weer mopperen dat er niemand op jou reageert![]()
en dit is om te voorkomen dat jij jezelf gaat quoten![]()
dat heb ik soms ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.
Dat heb ik nu een beetje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,het was gisteren avond echt stil hier.Er zaten volgens mij wel mensen mee te lezen,maar kon zo gauw niks bedenken om een reactie uit te lokken.
shit bijna vergeten voordat ik gaquote:
Ik probeer dan wel een reactie uit te lokken.Je gaat toch ook niet naar het cafe om daar in je eentje te gaan zitten drinken?Dan wil je ook wat te praten hebben(tenminste,ik wel).quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heb ik soms ooken dan is het leuk om gewoon mee te lezen
Stinkie is van het type:quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, van rosmalen naar gennep/heijen kom je niet in de vuurt van eindhoven
@stinkiemag je hier je mening niet geven?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stinkie is van het type:
Een mening is als een scheet, iedereen heeft ze en meestal stinken ze![]()
Stinkie?
Effe rellen na afloop kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat heb ik nu een beetje.Maar dat komt omdat we nu gaan. Als je dan al een post doet waar reacties op komen, kun je het vervolg niet meer meemaken. Dat schiet dan ook niet echt op.
Tot straks allemaal.![]()
Wel een slimme vent dan,Stinkie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stinkie is van het type:
Stinkie?
Ik playbackte vroeger weleens een liedje van een alcoholist die ze de lucht in hebben geschoten:quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik probeer dan wel een reactie uit te lokken.Je gaat toch ook niet naar het cafe om daar in je eentje te gaan zitten drinken?Dan wil je ook wat te praten hebben(tenminste,ik wel).
Ik loop meestal 'de Dijk" of "Rowen Heze" te neurien.Ook op de motor trouwens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik playbackte vroeger weleens een liedje van een alcoholist die ze de lucht in hebben geschoten:
In een discotheek, zat ik van deweek.
En ik voelde mij daar zo alleen.
’t Was er warm en druk. Ik zat naast een lege kruk etc...
Ach bestel mar, bestel mar, bestel marquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik loop meestal 'de Dijk" of "Rowen Heze" te neurien.Ook op de motor trouwens.
Maar ik had toch niet gedacht dat je bij een motor-forum ook alleen kon zijn,vooral omdat motorrijders toch meestal sociale kudde dieren zijn.
Wordt tijd dat ik eens een Gold Wing met radio-CD speler ga kopen.Kan ik de rest tenminste een beetje irriteren met mijn muziek.![]()
Op het moment dat jouw bericht hier binnen komt,staat dat nummertje net de kamer in te schallen ja.Hoe wist je dat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ach bestel mar, bestel mar, bestel mar
Ge wet dat ik 't neet kan loate
Nog efkes en dan begin ik
D'r wir duchtig langs te proate
Ga ik vanaf nu ook zingen![]()
![]()
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is goed, jij haalt het bier en ik zing playback welquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Op het moment dat jouw bericht hier binnen komt,staat dat nummertje net de kamer in te schallen ja.Hoe wist je dat.![]()
Zullen we er een duetje van maken?(Alleen is mijn Limburgs niet zo goed,spreek wel vloeiend Hooglands)?
Heb er m'n beroep van gemaakt!Alles wat op m'n werk niet goed was in mijn ogen, is inmiddels veranderd,alleen hier thuis valt er weinig te rellen.En een goede matige grap?Ik ga zo wel even kijken hoor,en wat doe jij hier trouwens op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Goedemorgen.
WP had net zijn bieke motorrit dwars door Amsterdam heen gepost en jij zegt dat er niets te beleven is.Ik tart het lot nog door een goede matige grap te posten en jij kopt niet eens een balletje in.
![]()
![]()
Volgens mij durf je helemaal niet te rellen !![]()
![]()
![]()
lief zijn hequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Stinkie is van het type:
Stinkie?
Niet goed ? Verander het zou ik zeggen !quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb er m'n beroep van gemaakt!Alles wat op m'n werk niet goed was in mijn ogen, is inmiddels veranderd,alleen hier thuis valt er weinig te rellen.En een goede matige grap?Ik ga zo wel even kijken hoor,en wat doe jij hier trouwens op dit tijdstip?
Het meeste is al veranderd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet goed ? Verander het zou ik zeggen !![]()
Ik leef niet alleen 's nachts hoor.
Strak plan,ben al driftig aan het trainen met bierdrinken,en mijn gezang wil ik je niet aandoen,dus aan jou de eer,(playbacken wil misschien nog wel lukken)quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is goed, jij haalt het bier en ik zing playback wel![]()
quote:
Nou ja,stuur zat toch al aan de verkeere kant.Zal wel een Maandagochtend vrachtwagen zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef R2-D2 het volgende:
Dit moet je zien![]()
Bij nader inzien is er gefotosoept![]()
ZXR750quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef dribbel79 het volgende:
Met een motorische offday met de hakken over de sloot je AVB halen![]()
Nu verkeersdeelname lessen...wie vond wat makkelijker??
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef dribbel79 het volgende:
Met een motorische offday met de hakken over de sloot je AVB halen![]()
Nu verkeersdeelname lessen...wie vond wat makkelijker??
Okay, het is dinsdag 1 November 2005 en de tijd is 10:41quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
blablabla...
En nu geen tijd meer om overal op te reageren exuseze moi, got a date.![]()
20 Euri aan de examinator geven en een kijkje in je decolletequote:
Je decollete alleen was niet genoegquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
20 Euri aan de examinator geven en een kijkje in je decollete![]()
Uiteraard een groene, Kawa's horen gifgroen te zijn ! ! !quote:
Rijexamen AVB (Voertuigbeheersing) en dat met de spreekwoordelijke hakken over de sloot halen.quote:
Nee, de wipoefening kwam erbijquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je decollete alleen was niet genoeg
Ik ben graag anders.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Uiteraard een groene, Kawa's horen gifgroen te zijn ! ! !
Gaan we dreigen?quote:
Aha,nou gefelicteerd dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Rijexamen AVB (Voertuigbeheersing) en dat met de spreekwoordelijke hakken over de sloot halen.
Ik heb morgen een presentatiequote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Kwam er net achter dat ik overmorgen een presentatie heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |