abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31851164
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:01 schreef richardgie het volgende:
Nou,d'r is hier ook weinig te beleven.Ga maar is wat anders doen.
Wat jij wilt hoor
*I'll do what I want, cuz I can*
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:04:48 #177
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31851181
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik het wel leuk vind
Tuurlijk wel sowiezo kan je dezelfde rijstijl aanhouden als je wilt.

Kneedown maken ook nog.

Maar menigeen merkt bij de juiste snelheden dat de motor instabiel wordt bij het teveel (passief ) als op een supersport naar achteren op het zadel zitten. Een snelle bocht = attack en je muts op de tank.
(zie ook de kneedown foto zelfs)

En het draait nog steeds allemaal om snelheid en kicks en die krijg je echt genoeg van zo'n ding.

Na een tijdje kan je misschien dit proberen.

En dan zijn er nog de andere oefeningen die standaard lekkerder aanvoelen met een SM.

Hier een ex' fokker op een Kawa KLX.

En die andere oefening van een Fokker uit Italie.

maandag 31 oktober 2005 @ 22:05:53 #178
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_31851221
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Wheheheh Geweldige verhalen en geweldige foto's Tnx for the pics OPM en hicham het verhaal Zonder foto's is een meet gewoon nix, nou pas vind ik de meet weer leuk

En ik zet mijn motor nooit heel bewust anders, ik ben het gewoon niet altijd even eens met de opstelling Zoals bij het terras was het mooier geweest als we hem allemaal schuin hadden gezet En bij de Mac had Raus mijn plek bezet

Kawa's bij elkaar was het toch En ja, dit is geen grap, maar meen ik echt
[..]

Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen toch En Rebbel, tis helemaal niet erg dat je ons heb gemist, is juist lulliger voor jou dan voor ons

En ik ben zoooooow fucking blij [afbeelding] [afbeelding]
Echt respect voor de plisie die me teffushard had kennen naaien [afbeelding]

Vanuit school knal ik soms nog even rond, meestal ga ik dan via het stadsdeel "Osdorp" beetje over de wegen crossen. Er zitten geen bochten in, gewoon stoplichten beetje uitwaaien en gefrustreerd raken e.d.

De politie heeft me over de groene lijn (burgerauto) ongeveer 4 km gevolgd..

[afbeelding]

Bij het rode pijltje haalde ik ze in op een 70 km weg waar zij al honderd reden , die weg wordt aan het einde vijftig en bij het rode kruisje wilde ik naar rechts gaan, maar sprong het stoplicht op rood waardoor ik links voor ging sorteren (in de hoop dat die als eerste op groen ging dan), maar na een tijdje sprong het licht rechts weer op groen en knalde ik hem snel naar rechts toe

Bij het tweede kruisje precies hetzelfde verhaal, daarna was het knalle knalle knalle keihard remmen, tussen auto's door etc. en bij het rode stipje wist ik dat ik fout zat Een auto vér achter me flitste continu met z'n groot licht en ik remde direct af en toen zag ik iets roods vaags achter de voorruit (stop politie )

Mijn hart zat in mijn keel want mijn rijbewijs had ik zo een 36 keer kwijt kunnen raken en 2 keer 95 euro voor verkeerd voorsorteren (bewust) Wat was het resultaat: Een prettig gesprek met een (jonge) agent die zelf al 10 jaar motorreed die me vroeg of ik even Osdorp aan het uitknallen was. Zijn mederijder belde ondertussen even door of ik nog boetes had staan e.d.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Is de derde keer dat ik in Osdorp wordt aangehouden, waarvan de laatste keer exact op dezelfde plek was. Dus vanaf nu doe ik het rustig aan, de motor was nog koud dus deed nog voorzichtig ook, normaal maak ik gretig gebruik van de snelwegtunnels daar.

Moraalridders, doe je best maar mijn dag was weer helemaal goed

De jonge vertelde zelf ook nog dat ie met de dienstmotor en zijn 'semi' cruiscontrol (gashendel vastzetten) 4 rondjes met losse handen op het plaatselijk slechte klaverblad had gedaan. Zou het een MF'er zijn geweest? Want hij keek nog wel naar mijn kentekenplaat en maakte een schijnheilige opmerking over een ex-vouw in de kentekenplaat die de vorige eigenaar erin had gevouwen

Eten

Respect voor deze geniale copper

U mag heeeeeeel blij zijn
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_31851546
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
En wat de rest van je post betreft: je hebt idd mega véél goodluck gehad......'t zou echt zo'n verhaal voor Blik op de Weg kunnen zijn......poehee, wat zul jij peentjes gezweet hebben .....gelukkig eind goed, al goed
Dan had mijn vader mijn hersenschedel aan gort geslagen
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:53 schreef ondeugend het volgende:
@pimper !

En nou nooooooooooooooooooooooit meer roepen dat 'jullie' gediscrimineerd worden he !!
Discriminatie? Hoe bedoel je dat nou weer

Gelukkig was ik alweer in teruggaande positie anders had ik me nooit meer normaal op het forum kunnen vertonen
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
Hier een ex' fokker op een Kawa KLX.
Damn, vette kawa

Enneeuh, muts en airbaigs plat op de tank Das alleen voor posers als OPM linksonder

Verkapt 'ik heb eindelijk het niet verkeerd geresizede plaatje gevonden'
pi_31851575
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef Makster het volgende:

[..]

Respect voor deze geniale copper

U mag heeeeeeel blij zijn
Mjah, ik zeg altijd "als je er goed uit ziet heb je alles mee "

pi_31851578
Damn, van vroeg naar bed gaan is ook niets meer gekomen. Als straks m'n wekker om 4:30 gaat dan zal ik waarschijnlijk zo opstaan omdat ik weer eens niet op tijd naar bed ben gegaan

Had ff ghostrider 4 gekeken, net gekregen van m'n broer via FTP nee niet worldpimber maar een ander, alleen telt die niet mee omdat ie toch geen motor rijdt Die gasten zijn geeeheeeek

Begin was eigenlijk wel saai, maar daarna doen ze nog best leuke dingen
Ik zal niet teveel verklappen voor degene die het zelf nog gaan kijken

Heb overigens niet de DVD met extra's, staan daar ook nog leuke dingen op Peerke / Roadkill / wie het dan ook aan het downloaden is??
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]
zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]
met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he
Houden jullie dat bij in een excel sheet of reserveren jullie daar een apart deel van de hersenen voor?
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:

De jonge vertelde zelf ook nog dat ie met de dienstmotor en zijn 'semi' cruiscontrol (gashendel vastzetten) 4 rondjes met losse handen op het plaatselijk slechte klaverblad had gedaan. Zou het een MF'er zijn geweest? Want hij keek nog wel naar mijn kentekenplaat en maakte een schijnheilige opmerking over een ex-vouw in de kentekenplaat die de vorige eigenaar erin had gevouwen

Eten
Toffe agent

En maar klagen over die 25KW regeling
Ik denk dat een 5KW regeling beter zou zijn voor personen zoals jou
Ik zie je nog wel terug in Ghostrider 5: Amsterdam Madness

[ Bericht 2% gewijzigd door hicham op 31-10-2005 22:21:36 ]
pi_31851733
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Houden jullie dat bij in een excel sheet of reserveren jullie daar een apart deel van de hersenen voor?
Raus en Rebbel die op de ambulance rijden en Hicham tegenkomen :

Dees is ook wel garpig

Hicham, ik wil FTP originele foto's en GR4
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:21:23 #183
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31851768
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:

Discriminatie? Hoe bedoel je dat nou weer
Is een matig doordenkertje.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31851802
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Wij vrouwen zijn multitasking , dus vooralsnog schrijven we (nog) niet, zolang de plussen en de minnen evenredig met elkaar gelijk opgaan tenminste, als blijkt dat er ernstige uitschieters aan zitten te komen, zullen we toch maar ff overwegen om een spreadsheetje te fixen

Fok is tráág
pi_31851988
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Is een matig doordenkertje.
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:28:55 #186
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31852005
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Enneeuh, muts en airbaigs plat op de tank Das alleen voor posers als OPM linksonder

[afbeelding]
Verkapt 'ik heb eindelijk het niet verkeerd geresizede plaatje gevonden'
Maar het is gewoon een feit dat iemand op een supersport rechtuit op hetzelfde plekje zit als in een gemiddelde bocht.

Een SM rijder schuift dan naar voren tegen de tank om de geometrie te veranderen.
De motor wordt anders ook veel te licht aan de voorkant.

Bij 120-130 kilo is de gewichtsverhouding incl berijder veel belangrijker dan met een ss van 200 kilo.

Genoeg eigen slap gelul. i
pi_31852046
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar het is gewoon een feit dat iemand op een supersport rechtuit op hetzelfde plekje zit als in een gemiddelde bocht.

Een SM rijder schuift dan naar voren tegen de tank om de geometrie te veranderen.

Bij 120-130 kilo is de gewichtsverhouding incl berijder veel belangrijker dan met een ss van 200 kilo.
Ah, op die fiets zenne. Ik begreep eigenlijk helemaal niet waar het over ging. Maar ik had toch wel gelijk wat betreft verhouding tussen rijdergewicht en bromfietsgewicht

i
pi_31852151
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:20 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Raus en Rebbel die op de ambulance rijden en Hicham tegenkomen :

[afbeelding]
So errug is ut gelukkug nog nie gesteld

maar wa nie is kan nog komen
pi_31852960
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Wij vrouwen zijn multitasking , dus vooralsnog schrijven we (nog) niet, zolang de plussen en de minnen evenredig met elkaar gelijk opgaan tenminste, als blijkt dat er ernstige uitschieters aan zitten te komen, zullen we toch maar ff overwegen om een spreadsheetje te fixen

Fok is tráág
Nou,dan zal ik maar gauw iets bedenken om de boel in de war te schoppen,zodat het weer een grote uitschieter wordt.

Hieper de piep Rowen Heze op de radio.

[ Bericht 8% gewijzigd door richardgie op 31-10-2005 23:03:11 ]
pi_31853717
En er is ineens weer radio stilte ofzo?Nou ga dan misschien maar slapen of iets in die richting.(of bier drinken )
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:23:22 #191
17596 Makster
pi_31853815
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Genoeg eigen slap gelul. i
Of je klapt voor de kick ff met je ballen op de tank, ook een speciale ervaring Best tof om te concluderen dat plastic even hard kan zijn als staal
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:30:35 #192
17596 Makster
pi_31854035
i

Neer
pi_31854165
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:23 schreef Makster het volgende:

[..]

Of je klapt voor de kick ff met je ballen op de tank, ook een speciale ervaring Best tof om te concluderen dat plastic even hard kan zijn als staal
En wat dacht je van "zacht"rubber van een tennisbal.Zijn allemaal ervaringen waar ik liever over hoor vertellen dan ze te beleven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:41:30 #194
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31854373
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor

Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ( )
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film

Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken

En nu ben ik weer weg, moet nog een toetsje leren voor morgen. Lees de rest later wel bij
[..]

Die krengen vielen mij ook al op ja, bij de herfstmeet
Ha, die film heb ik toevallig van het weekend gekocht en gekeken. toevallig zeg.
Was idd een erg voorspelbare en ongeloofwaardige film

Maar wat ik ECHT maar dan ook ECHT niet snap is het einde.
Heel de film zijn ze lekker aan het sjezen recht toe recht aan op het asfalt en dan aan het eind bij een boer op het erf op een STOFFIG ONEFFEN ZANDPAD.
Tering zeg
ga dan 2 scenes terug naar de drag strip waar ze naar hartelust en legaal kunnen scheuren.......

Hm, nou heb ik zeker de clou van het verhaal verpest.............

sorry
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:46:38 #195
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31854524
O ja, heb gister avond/nacht en vanavond klaverbladen ressen en valburg uitgeprobeerd.

Ressen is een leuk ding waar je harder doorheen kan dan dat je eerst zou denken.
Valburg is wel leuk maar 1 bocht heeft erg veel hobbels en kuilen.
alle 2 hebben ze in 2 of 3 bochten vangrails, en das een minder prettig aanzicht.

en jullie oefenbochtje (van de foto's) bij ressen zelf is een redelijk krap bochie.
leuk voor overdag, in het donker echt wat minder
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_31854761
'n Avond.

Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer

Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"

Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden
Vervolgens spuit de agent er vandoor om verderop de snelweg te verlaten

Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij
pi_31854779
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef bwt het volgende:
O ja, heb gister avond/nacht en vanavond klaverbladen ressen en valburg uitgeprobeerd.

Ressen is een leuk ding waar je harder doorheen kan dan dat je eerst zou denken.
alle 2 hebben ze in 2 of 3 bochten vangrails, en das een minder prettig aanzicht.

en jullie oefenbochtje (van de foto's) bij ressen zelf is een redelijk krap bochie.
In het donker maakt het nog wat spannender.
pi_31854952
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef bwt het volgende:

Krap? Neeeeeeh Precies goed

Die andere 2 zijn dan wel weer heeeeeel lang, te lang voor mijn 25kW Jij ook leuke zondagen gehad?
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.

Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer

Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"

Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden

Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij
Hehe, grappig om dit zo te lezen... En het geeft altijd een fijn gevoel rond de nieren als een agent je matst. Met de brommer wordt ik ook best vaak aangehouden, vanwege rode stoplichten/continu kapot gaande achterlichten. Maar dan word ik eigenlijk bijna atijd gematst omdat het nog zo vroeg is/dat arme krantenjochie zo een dure boete niet kan permitteren

Gewoon netjes te woord staan helpt ook altijd

En wat voor motor rij jij?
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:02:04 #199
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31854983
Ik denk dat ik dit verhaaltje maar eens toe ga passen
'Slaaptekort maakt je dik, dom en ziek'
Slapen is goed voor mij..................
pi_31854987
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.

Latente motorrist?Wel zichtbare maar niet aanwezige motorrijder?Wazig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')