is dat die film waar ze al wheely'end aan het vechten zijn op de motor ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor![]()
Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ()
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film![]()
Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken![]()
En nu ben ik weer weg, moet nog een toetsje leren voor morgen. Lees de rest later wel bij![]()
[..]
Die krengen vielen mij ook al op ja, bij de herfstmeet![]()
dat viel ons ook al gelijk op toen we de foto's zagenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw
[
Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen
Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren
Leuke picsquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
Ok hier nog even wat geresized pics voor het plebs
Mercy komt aanrijden bij de Mac
[afbeelding]
De Bossche Bol der Bossche Bollen * komt ook aanrijden
* Titel verdient vanwege de meetwaardigheid![]()
[afbeelding]
En Raus(Even voor de duidelijkheid: rechts in beeld dus. Dat aan de linkerkant is een prullenbak
)
[afbeelding]
En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer [afbeelding] Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw [afbeelding]
[afbeelding]
Nog even de tankjes volgooien![]()
[afbeelding]
En een stukje later op de route even het fietspad blokkeren om te kijken of we nog wel goed rijden
[afbeelding]
Alwaar worldpimber weer eens ruzie zoekt [afbeelding]
[afbeelding]
Hieronder kunnen de niet-meeters een alom bekend (onder de wel-meeters) tafereel aanschouwen. Waar ik ook stop komen de dagjesmensen aanzwermen en om mijn motor staan. Vervolgens bieden ze de gekste prijzen voor m'n Bandit, edoch ik moet ze teleurstellen. Ik verkoop m'n Bandit niet [afbeelding] Ik noteer de prijzen wel altijd even om de mensen in de waan te laten
[afbeelding]
Mooie foto door een semi-professioneel fotograaf![]()
[afbeelding]
Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen [afbeelding] Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren [afbeelding]
[afbeelding]
Wederom een bekend tafereel op meets: een willekeurig voet-/fietspad of weg blokkeren
Zie fietsers op achtergrond die eraan komen
[afbeelding]
Amai, zenne mooie treineke heH?![]()
[afbeelding]
Dawassut
the world's fasted indian heet die geloof ik....quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor![]()
Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ()
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film![]()
Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken![]()
hoeft natuurlijk niet aan 'die groene meuk' te liggen... zou maar zo de bestuurder kunnen zijn die niet normaal is ergens kan staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat viel ons ook al gelijk op toen we de foto's zagenhet lijkt wel of die groene meuk niet normaal kan staan ergens
![]()
Geweldig verhaalquote:
maar het is wel altijd de bestuurder van een Kawaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
the world's fasted indian heet die geloof ik....
[..]
hoeft natuurlijk niet aan 'die groene meuk' te liggen... zou maar zo de bestuurder kunnen zijn die niet normaal is ergens kan staan![]()
ik begreep uit het verhaal van hicham dat het eigenlijk altijd worldpimber isquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar het is wel altijd de bestuurder van een Kawa![]()
Je zou verwachten dat het een actiefilm is, maar het is gewoon een comedyquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat die film waar ze al wheely'end aan het vechten zijn op de motor ?
was een ruk film ja![]()
Dat wassum jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
the world's fasted indian heet die geloof ik....
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vindenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
en nogmaals sorry voor het kwijtrijden![]()
Nee hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vindenZag het al helemaal voor me, met je GSM in de handen terwijl je een SMSje naar Raus aan het tikken was en ondertussen maar zitten schelden godverdommuh tering amsterdammurs zijn ook nooit te vertrouwen wachten niet eens op me
En verder bedankt voor de complimentjes allemaal aangaande mijn fotoshootpost
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
Ok hier nog even wat geresized pics voor het plebs
quote:En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer [afbeelding] Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vindenZag het al helemaal voor me, met je GSM in de handen terwijl je een SMSje naar Raus aan het tikken was en ondertussen maar zitten schelden godverdommuh tering amsterdammurs zijn ook nooit te vertrouwen wachten niet eens op me
En verder bedankt voor de complimentjes allemaal aangaande mijn fotoshootpost
Schonken ze daar koffie dan,langs de A 2?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er na een aantal meets wel achter dat er bij FokMc géén g#dverd#mde t#ringamsterdammurs zijn
![]()
eigenlijk was ik daar al meteen de 1e meet achter, zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord![]()
Nee, gewoon een goed gesprekquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Schonken ze daar koffie dan,langs de A 2?![]()
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan later ons op de snelweg voorbij zien vliegen
wij dachten haar nog wel even in te halen
![]()
![]()
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord hequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Geweldig verhaal, je zou stand-up comedian moeten worden
, hulde
en natuurlijk ook nog superbedankt voor het uitzetten c.q. voorrijden van de route, chapeau
....en nogmaals sorry voor het kwijtrijden
![]()
Rebbeltjuh is trots op de aan haar toegekende titel![]()
Maar was wel een leuk verhaal om te lezen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he![]()
![]()
Stond daar ff lekker te relaxen, beetje sms'en met deze en gene, ff rookpauzequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja, had ik ook gelezen ja.......maar ik was zo euforisch over de mij toegekende titel......dat ik de prullenbakkwestie even over het hoofd had gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he![]()
![]()
Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ja, bedacht dat idd later jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Wheheheh![]()
Geweldige verhalen en geweldige foto's
Tnx for the pics OPM en hicham het verhaal
Zonder foto's is een meet gewoon nix, nou pas vind ik de meet weer leuk
![]()
En ik zet mijn motor nooit heel bewust anders, ik ben het gewoon niet altijd even eens met de opstellingZoals bij het terras was het mooier geweest als we hem allemaal schuin hadden gezet
En bij de Mac had Raus mijn plek bezet
![]()
![]()
![]()
Kawa's bij elkaar was het toch![]()
En ja, dit is geen grap, maar meen ik echt
[..]
Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen tochEn Rebbel, tis helemaal niet erg dat je ons heb gemist, is juist lulliger voor jou dan voor ons
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |