abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:17:49 #151
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31847497
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor

Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ( )
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film

Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken

En nu ben ik weer weg, moet nog een toetsje leren voor morgen. Lees de rest later wel bij
[..]

Die krengen vielen mij ook al op ja, bij de herfstmeet
is dat die film waar ze al wheely'end aan het vechten zijn op de motor ?

was een ruk film ja
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31847589
Leuk verhaal Hicham
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:24:32 #153
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31847714
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:

En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw
[
Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen

Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren
dat viel ons ook al gelijk op toen we de foto's zagen het lijkt wel of die groene meuk niet normaal kan staan ergens
Let's race
Buienradar
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:27:02 #154
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_31847787
quote:
Ok hier nog even wat geresized pics voor het plebs

Mercy komt aanrijden bij de Mac

[afbeelding]

De Bossche Bol der Bossche Bollen * komt ook aanrijden
* Titel verdient vanwege de meetwaardigheid

[afbeelding]

En Raus (Even voor de duidelijkheid: rechts in beeld dus. Dat aan de linkerkant is een prullenbak )

[afbeelding]

En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer [afbeelding] Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw [afbeelding]

[afbeelding]

Nog even de tankjes volgooien

[afbeelding]

En een stukje later op de route even het fietspad blokkeren om te kijken of we nog wel goed rijden

[afbeelding]

Alwaar worldpimber weer eens ruzie zoekt [afbeelding]

[afbeelding]

Hieronder kunnen de niet-meeters een alom bekend (onder de wel-meeters) tafereel aanschouwen. Waar ik ook stop komen de dagjesmensen aanzwermen en om mijn motor staan. Vervolgens bieden ze de gekste prijzen voor m'n Bandit, edoch ik moet ze teleurstellen. Ik verkoop m'n Bandit niet [afbeelding] Ik noteer de prijzen wel altijd even om de mensen in de waan te laten

[afbeelding]

Mooie foto door een semi-professioneel fotograaf

[afbeelding]

Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen [afbeelding] Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren [afbeelding]

[afbeelding]

Wederom een bekend tafereel op meets: een willekeurig voet-/fietspad of weg blokkeren
Zie fietsers op achtergrond die eraan komen

[afbeelding]

Amai, zenne mooie treineke heH?

[afbeelding]

Dawassut
Leuke pics

Volgend jaar (of deze winter) ben ik er ook bij, mijn kekke rode haren zullen mooi afsteken bij de witte pracht die dit jaargetijde ons land gaat verwelkomen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_31847824
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor

Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ( )
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film

Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken
the world's fasted indian heet die geloof ik....
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dat viel ons ook al gelijk op toen we de foto's zagen het lijkt wel of die groene meuk niet normaal kan staan ergens
hoeft natuurlijk niet aan 'die groene meuk' te liggen... zou maar zo de bestuurder kunnen zijn die niet normaal is ergens kan staan
pi_31847847
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk verhaal Hicham
Geweldig verhaal , je zou stand-up comedian moeten worden , hulde en natuurlijk ook nog superbedankt voor het uitzetten c.q. voorrijden van de route, chapeau ....en nogmaals sorry voor het kwijtrijden

Rebbeltjuh is trots op de aan haar toegekende titel
*I'll do what I want, cuz I can*
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:29:23 #157
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31847866
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

[..]

hoeft natuurlijk niet aan 'die groene meuk' te liggen... zou maar zo de bestuurder kunnen zijn die niet normaal is ergens kan staan
maar het is wel altijd de bestuurder van een Kawa
Let's race
Buienradar
pi_31847975
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

maar het is wel altijd de bestuurder van een Kawa
ik begreep uit het verhaal van hicham dat het eigenlijk altijd worldpimber is
pi_31848216
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

is dat die film waar ze al wheely'end aan het vechten zijn op de motor ?

was een ruk film ja
Je zou verwachten dat het een actiefilm is, maar het is gewoon een comedy
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Dat wassum ja Weet alleen niet wanneer ie uitkomt, of zou die al uit zijn
Maar is ook meer een emotionele dramafilm volgens mij Echt iets voor Pepijn denk ik

Zo een film die je terugbrengt naar de tijden dat vrouwen nog maar 1 taal spraken, horizontaal
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]
en nogmaals sorry voor het kwijtrijden
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vinden Zag het al helemaal voor me, met je GSM in de handen terwijl je een SMSje naar Raus aan het tikken was en ondertussen maar zitten schelden godverdommuh tering amsterdammurs zijn ook nooit te vertrouwen wachten niet eens op me

En verder bedankt voor de complimentjes allemaal aangaande mijn fotoshootpost
pi_31848640
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:

Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vinden Zag het al helemaal voor me, met je GSM in de handen terwijl je een SMSje naar Raus aan het tikken was en ondertussen maar zitten schelden godverdommuh tering amsterdammurs zijn ook nooit te vertrouwen wachten niet eens op me

Nee hoor , ben er na een aantal meets wel achter dat er bij FokMc géén g#dverd#mde t#ringamsterdammurs zijn

eigenlijk was ik daar al meteen de 1e meet achter, zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord
pi_31848838
quote:
Ok hier nog even wat geresized pics voor het plebs
onze story-teller
quote:
En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer [afbeelding] Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw [afbeelding]

[afbeelding]
dwarspimber nog zo'n mooi voorbeeld
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:02:36 #162
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31848959
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:

en dan later ons op de snelweg voorbij zien vliegen wij dachten haar nog wel even in te halen
Let's race
Buienradar
pi_31849031
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Nee hoor , ben er na een aantal meets wel achter dat er bij FokMc géén g#dverd#mde t#ringamsterdammurs zijn

eigenlijk was ik daar al meteen de 1e meet achter, zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord
Schonken ze daar koffie dan,langs de A 2?
pi_31849145
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef richardgie het volgende:

[..]

Schonken ze daar koffie dan,langs de A 2?
Nee, gewoon een goed gesprek
pi_31849181
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

en dan later ons op de snelweg voorbij zien vliegen wij dachten haar nog wel even in te halen
Ja even flink gescheurd en toen waren we haar ongezien al voorbij.
pi_31849213
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Geweldig verhaal , je zou stand-up comedian moeten worden , hulde en natuurlijk ook nog superbedankt voor het uitzetten c.q. voorrijden van de route, chapeau ....en nogmaals sorry voor het kwijtrijden

Rebbeltjuh is trots op de aan haar toegekende titel
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he
pi_31849222
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Nee, gewoon een goed gesprek
Voer ik meestal niet langs de snelweg.
pi_31849277
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he
Maar was wel een leuk verhaal om te lezen!
pi_31849291
quote:

[..]

Stond daar ff lekker te relaxen, beetje sms'en met deze en gene, ff rookpauze en ff iets naar binnen douwen.....had mega honger ......en toen zag ik gullie......snel op m'n Fazert , maar het mocht niet meer baten
pi_31849391
quote:

[..]

Tja, had ik ook gelezen ja.......maar ik was zo euforisch over de mij toegekende titel......dat ik de prullenbakkwestie even over het hoofd had gezien
pi_31849833
Wheheheh Geweldige verhalen en geweldige foto's Tnx for the pics OPM en hicham het verhaal Zonder foto's is een meet gewoon nix, nou pas vind ik de meet weer leuk

En ik zet mijn motor nooit heel bewust anders, ik ben het gewoon niet altijd even eens met de opstelling Zoals bij het terras was het mooier geweest als we hem allemaal schuin hadden gezet En bij de Mac had Raus mijn plek bezet

Kawa's bij elkaar was het toch En ja, dit is geen grap, maar meen ik echt
quote:

Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen toch En Rebbel, tis helemaal niet erg dat je ons heb gemist, is juist lulliger voor jou dan voor ons

En ik ben zoooooow fucking blij
Echt respect voor de plisie die me teffushard had kennen naaien

Vanuit school knal ik soms nog even rond, meestal ga ik dan via het stadsdeel "Osdorp" beetje over de wegen crossen. Er zitten geen bochten in, gewoon stoplichten beetje uitwaaien en gefrustreerd raken e.d.

De politie heeft me over de groene lijn (burgerauto) ongeveer 4 km gevolgd..

Bij het rode pijltje haalde ik ze in op een 70 km weg waar zij al honderd reden , die weg wordt aan het einde vijftig en bij het rode kruisje wilde ik naar rechts gaan, maar sprong het stoplicht op rood waardoor ik links voor ging sorteren (in de hoop dat die als eerste op groen ging dan), maar na een tijdje sprong het licht rechts weer op groen en knalde ik hem snel naar rechts toe

Bij het tweede kruisje precies hetzelfde verhaal, daarna was het knalle knalle knalle keihard remmen, tussen auto's door etc. en bij het rode stipje wist ik dat ik fout zat Een auto vér achter me flitste continu met z'n groot licht en ik remde direct af en toen zag ik iets roods vaags achter de voorruit (stop politie )

Mijn hart zat in mijn keel want mijn rijbewijs had ik zo een 36 keer kwijt kunnen raken en 2 keer 95 euro voor verkeerd voorsorteren (bewust) Wat was het resultaat: Een prettig gesprek met een (jonge) agent die zelf al 10 jaar motorreed die me vroeg of ik even Osdorp aan het uitknallen was. Zijn mederijder belde ondertussen even door of ik nog boetes had staan e.d.

Is de derde keer dat ik in Osdorp wordt aangehouden, waarvan de laatste keer exact op dezelfde plek was. Dus vanaf nu doe ik het rustig aan, de motor was nog koud dus deed nog voorzichtig ook, normaal maak ik gretig gebruik van de snelwegtunnels daar.

Moraalridders, doe je best maar mijn dag was weer helemaal goed

De jonge vertelde zelf ook nog dat ie met de dienstmotor en zijn 'semi' cruiscontrol (gashendel vastzetten) 4 rondjes met losse handen op het plaatselijk slechte klaverblad had gedaan. Zou het een MF'er zijn geweest? Want hij keek nog wel naar mijn kentekenplaat en maakte een schijnheilige opmerking over een ex-vouw in de kentekenplaat die de vorige eigenaar erin had gevouwen

Eten
pi_31849917
quote:

[..]

Staan de foto's op origineel formaat ook op de server
pi_31850617
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Wheheheh Geweldige verhalen en geweldige foto's Tnx for the pics OPM en hicham het verhaal Zonder foto's is een meet gewoon nix, nou pas vind ik de meet weer leuk

En ik zet mijn motor nooit heel bewust anders, ik ben het gewoon niet altijd even eens met de opstelling Zoals bij het terras was het mooier geweest als we hem allemaal schuin hadden gezet En bij de Mac had Raus mijn plek bezet

Kawa's bij elkaar was het toch En ja, dit is geen grap, maar meen ik echt
[..]

Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen toch En Rebbel, tis helemaal niet erg dat je ons heb gemist, is juist lulliger voor jou dan voor ons
Ja, bedacht dat idd later ja , maar toen ik me dat bedacht had, heb ik ook nog wel ff gebeld...maar kreeg de voicemail......nevermind......vond het sekers wel jammer dat ik jullie gemist heb, had ik jullie nog ff kenne uitzwaaien de A2 op

En wat de rest van je post betreft: je hebt idd mega véél goodluck gehad......'t zou echt zo'n verhaal voor Blik op de Weg kunnen zijn......poehee, wat zul jij peentjes gezweet hebben .....gelukkig eind goed, al goed
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:53:51 #174
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31850779
@pimper !

En nou nooooooooooooooooooooooit meer roepen dat 'jullie' gediscrimineerd worden he !!

Mazzelbips !

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31851046
Nou,d'r is hier ook weinig te beleven.Ga maar is wat anders doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')