abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:23:09 #101
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_31834503
S`middags
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:39:46 #102
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31834859
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_31836373
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:50 schreef richardgie het volgende:

[..]

De wat..
Zwaaien met je rechterhand als je collega-motorrijders tegenkomt kan de link naar het filmpje niet meer vinden
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31836510
Gebeurd niet veel hier he
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef ondeugend het volgende:

Veel snelle en technische bochten....
.... dat gaat nog al eens mis bij vele overmoedigen.
Overmoedig, wat ? En Pepijn, wikipedia is door iedereen te editten, misschien moet jij hem verbeteren? Want dan staat het er nu niet compleet...

Wel nog een 'grappig' verhaal van mijn rijinstructeur daarnet. Ergste wat ie met motorrijlessen had meegemaakt was een meisje die na een halve draai een fout maakte en volgas tegen een muur reed en zelf vervolgens door een ruit van een autozaak keilde.

Glas in been, even buiten bewustzijn en een hersenschudding Die heeft het ook niet meer afgemaakt Doe je voorzichtig Kaat ofzo
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:55:13 #105
19297 stinkie
pi_31836540
Alp rijdt trouwens best oke. Niet spectaculair ofzo, maar er is best mee te gooien en te smijten. Koppel is ook wel voldoende eigenlijk. Had het eerlijk gezegd niet verwacht
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:14:47 #106
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31837055
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef worldpimber het volgende:
Gebeurd niet veel hier he
Ik was pas tegen 11 uur uit bed en daarna was er bezoek, en daarna was ik tot 5 minuten geleden uit de deur, en daarna ...
quote:
Pepijn, wikipedia is door iedereen te editten, misschien moet jij hem verbeteren? Want dan staat het er nu niet compleet...
Wat is dat?

Pimpber, zit jij nu ook gewoon thuis de hele week, behalve s' avonds.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Alp rijdt trouwens best oke. Niet spectaculair ofzo, maar er is best mee te gooien en te smijten. Koppel is ook wel voldoende eigenlijk. Had het eerlijk gezegd niet verwacht
Moet je kijken hoe dat stuurt als je die velgen om hebt laten spaken naar 17 inch.

Maar je kan er inderdaad standaard al aardig mee sturen meer een kwestie van de rijder dan de GSX-F die je voorbij gaat op het Klaverblad.
Wat voor bandjes zitten er nu omheen?

En die voorband op deze motoren vind ik wel altijd akelig smal.
pi_31837079
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Zwaaien met je rechterhand als je collega-motorrijders tegenkomt kan de link naar het filmpje niet meer vinden

http://www.filefarmer.com/toysupra1/videos/bikewaves.wmv
quote:
Omdat 90 procent van de mannen in lingeriezaken niet precies kan zeggen hoe groot de borsten van hun vrouw zijn, wijzen ze vaak naar andere vrouwen in de winkel, of antwoorden ze op vragen over de maat: 'een handje vol'. Met de borstenwand heb ik daar een enigszins ironisch antwoord op gevonden''.

Al off the road geweest stinkerd?
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:19:26 #108
19297 stinkie
pi_31837172
http://www.studiomatic.net/tatest/

en offraod alleen dat stukkie met proefrijden. Zag dat ze bij Ikea Delft een bouwput hadden, mss maar eens kijken daar. Kan er meteen iemand wat noppen onder z'n CR500 gooien
pi_31837241
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is dat?
Wikipedia is een online encyclopedie die geschreven is door mensen zoals jij en ik Alle artikelen zijn toegevoegd door bezoekers. Dus ook de "wiki" over Assen. Vraag is natuurlijk altijd hoe serieus de info moet nemen die op de 'wiki' staat... maar je kunt er iig erg veel vinden.

Bij de artikelen kun je rechts onder op 'bewerk' klikken en de boel bewerken.
quote:
Pimpber, zit jij nu ook gewoon thuis de hele week, behalve s' avonds.
Ik heb maandag en donderdag les van 18.00 tot 20.15 en dinsdag van 18.45 tot 23.15 ( ) De rest van de tijd kan ik vrij besteden, maar ben nu dus bezig met mijn C en had net een theorieles. Zodra ik de papieren heb ga ik mijn dagen daarmee vullen.

Vandaag kwam ik er alleen achter dat ik volgende week een toetsweek heb en moet dus even flink stampen deze dagen Verder 1 tip voor beginnende werklozen: zorg er voor dat je ritme heel blijft !!! Door de meet en mijn zaterdag werk en vandaag weer les in de ochtend ben ik tenminste niet zo brak vandaag.

Straks wor je nog alcoholist of kansloze fapper.

Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is
pi_31837512
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraag maar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
pi_31837608
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef worldpimber het volgende:

Straks wor je nog alcoholist of kansloze fapper.

Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is
Of kansloze rapper (die komen er wel een paar uit A'dam geloof ik )
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:40:51 #112
19297 stinkie
pi_31837730
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraag maar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
Jij niet hoor, jij valt toch zachtjes
pi_31837742
quote:
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31837760
quote:
Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijken

Ik dacht dat ik jouw en OPM gisteren zag, wat zijn Kawa's mooi als ze groen zijn
Ik had al begrepen dat jullie meer in de provincie Utrecht aan het rijden waren
pi_31837974
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Jahe, dat vind ik wel jammer. Er is niets leuker om met snelheid zo plat mogelijk door een bocht te gaan. Bij mij is dat nog redelijk rechtop
quote:
Jij niet hoor, jij valt toch zachtjes
Dat klopt wel, maar ik vroeg het ook voor na de operatie
pi_31838083
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Is het niet zo dat SM'ers juist de motor platter leggen doordat ze het geheel naar de grond drukken en niet gaan meehangen met de motor zelf? (zeg maar het idee van een halve draai) Ik snap ook niet waarom SM'ers het anders doen dan de rest van de motorrijders, vanwege het lage gewicht en het dus -relatief- hoge gewicht van de berijder zelf (waardoor je dus makkelijker op je bek gaat zoals je zegt )

Wil trouwens best een keer off the road rijden
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik jouw en OPM gisteren zag, wat zijn Kawa's mooi als ze groen zijn
Klopt, volgens mij waren wij het niet. Maar we zijn natuurlijk altijd in voor een meet en dan ben je welkom

Leuk bord

Valt me sowieso op hoe opvallend vaak die mongolen 30 borden plaatsen wanneer ze 'aan het werk zijn op de weg' Op de snelweg vaak die zinloze 70 borden
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:54:14 #117
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31838136
quote:

En als je het een domme vraag vind dan wist je het eerste deel v/h simpele antwoord ook al.

SM rijders duwen hun machine met het brede stuur meer om, maken geen knee downs maar zetten hun voet langs het voorwiel om contact met de weg te maken.
Ze bewegen meer over het zadel naar voren en achter al naar gelang de bochtensnelheden, vol op de tank zitten met optrekken, wat naar achteren met remmen en ook soms juist weer niet.
Bij een snelle bocht ga je ook wat meer tot vol op je tank zitten anders krijg je mooie tankslappers ondermeer omdat je geometrie niet in orde is en je voor en achtervering het allemaal niet bij kan houden.

SS rijders duiken met hun machine mee de bocht in. (insert knie' tje enzo)
Verder geven ze alleen maar gas zonder na te hoeven denken over zithouding, zijn een beetje de dombo's van het motorrijden.

Geavanceerde SM rijders kunnen hun machine ook nog dwars zetten zoals je het een tijd geleden over driften had, dus ze schakelen een tandje teveel terug en laten de koppeling bruut opkomen en/of blokkeren de achterrem waardoor de machine uit gaat breken, in combinatie met de koppeling/en/of rem en gas gaan ze dan glijdend door de bocht.

MotoGP coureurs doen dat ook een beetje, maar het is onvergelijkbaar zoals ze dat in SM wedstrijden beheersen.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wikipedia is een online encyclopedie die geschreven is door mensen zoals jij en ik Alle artikelen zijn toegevoegd door bezoekers. Dus ook de "wiki" over Assen. Vraag is natuurlijk altijd hoe serieus de info moet nemen die op de 'wiki' staat... maar je kunt er iig erg veel vinden.
Oh ja dat, er zijn mensen die niets te doen hebben..of hier hun levenswerk van maken.
quote:
Ben een beetje onthand zonder vervoer, de buurman heeft zaterdag de lagers uit de wielen getikt zodat daar nog een paar nieuwe in kunnen.
Ik was met zijn zoon en Nick de hele dag in het zwembad.
Maar voordat de wielen gemonteerd kunnen worden moeten er dus eerst nieuwe lagers in .. die hadden ze op mijn " oude" werk.
En waar o waar moet ik ze nu kopen?

Hij heeft wel aangeboden om aanstaande zaterdag eventueel met de wielen nar Safe te rijden voor mij.

Waarom heeft die man tegenwoordig werk tot zijn 35' ste had hij nog nooit een witte baan gehad.

Zie net een geinig zelfbouw quadje.

Ben weer ff de deur uit.
pi_31838414
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En als je het een domme vraag vind dan wist je het eerste deel v/h simpele antwoord ook al.

SM rijders duwen hun machine met het brede stuur meer om, maken geen knee downs maar zetten hun voet langs het voorwiel om contact met de weg te maken.
Ze bewegen meer over het zadel naar voren en achter al naar gelang de bochtensnelheden, vol op de tank zitten met optrekken, wat naar achteren met remmen en ook soms juist weer niet.
Bij een snelle bocht ga je ook wat meer tot vol op je tank zitten anders krijg je mooie tankslappers ondermeer omdat je geometrie niet in orde is en je voor en achtervering het allemaal niet bij kan houden.

SS rijders duiken met hun machine mee de bocht in. (insert knie' tje enzo)
Verder geven ze alleen maar gas zonder na te hoeven denken over zithouding, zijn een beetje de dombo's van het motorrijden.

Geavanceerde SM rijders kunnen hun machine ook nog dwars zetten zoals je het een tijd geleden over driften had, dus ze schakelen een tandje teveel terug en laten de koppeling bruut opkomen en/of blokkeren de achterrem waardoor de machine uit gaat breken, in combinatie met de koppeling/en/of rem en gas gaan ze dan glijdend door de bocht.

MotoGP coureurs doen dat ook een beetje, maar het is onvergelijkbaar zoals ze dat in SM wedstrijden beheersen.

Ben weer ff de deur uit.

Ik ben benieuwd of ik het wel leuk vind
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:04:55 #119
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31838435
Nog even snel wat nieuwsz..mailtje van de nieuwe CR dude.
quote:
Ik zal nog even een topic maken en wat foto's posten. Cilinder is er inmiddels af en de schade is redelijk. Zuigerveren zijn nog heel (gelukkig) wel redelijke krassen in de cilinder.

Ik zal het geld naar je overmaken. Zou echt super zijn als je die rekeningen nog boven water weet te halen. (heb er absoluut geen haast mee)

De plannen met de CR zijn als volgt:

Alle spuitwerk opnieuw, inclusief tank en radiatorkappen. Alles word zwart. Daarna op zoek naar een leuke stickerset.

Als het meezit heb ik deze week de cilinder weer klaar, monteren stelt niets voor.
Het valt mee met de schade , ik ga straks even op MF kijken naar het topic.
Ben al aan de late kant .. want ik wil eigenlijk graag NU kijken..
pi_31838718
Bericht uit de betrouwbaarste krant van Nederland: De Telegraaf
quote:
Agent gemolesteerd en van snelheidscamera bestolen

STOMPETOREN - Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.

Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera 2 motoren die ca. 155 kilometer per uur reden. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de groene Kawasaki en een Rode motor vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.

Kort erna trokken de twee broers de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gereden. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.

Beide daders zijn ongeveer 20 - 25 jaar en droegen donkere motorkleding. De agent hoorde de namen Hicham en Worldpimber. Beiden hadden nog niet gedronken of gegeten. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.
pi_31839289
Wij hebben nog motor gereden. Iedere keer als we naar het westen, lees naar regio Rotterdam, gaan dan gaat het regenen.

Klaverblad Gorinchem hebben we dus uiteindelijk toch maar links laten liggen, hoewel we er al inmiddels waren,natgeregend en wel.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:39:07 #122
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31839390
maar Klaverblad Deil was droog ff lekker kunnen scheuren daar
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31839420
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]

pi_31839458
quote:
Ik trapte er bijna in, totdat ik 155 km/u las. Normaal rijden we namelijk 160+

Hopelijk trekt die de regen verder op naar jullie Raus en Martie, kan ik hier niet gebruiken
Klaverbladen
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:42:09 #125
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31839483
quote:
[..]

zie je wel dat het 2 vriendelijke terroristen zijn

ze hebben de schijn wel lang op kunnen houden hoor
Let's race
Buienradar
pi_31839552
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:58 schreef vosss het volgende:
Mensen met een Eriba caravan hebben hetzelfde als motorrijders.
Die zwaaien en/of flitsen met lampen op elkaar.

Nooit gemerkt totdat mijn vader en moeder zo een caravan kochten.
Die hadden eerst ook zoiets van "huh? hebben we een koplamp stuk ofzo?!?!", voordat ze in de gaten kregen dat werkelijk IEDEREEN met zo een caravan iemand anders groet die ook zo een caravan achter de auto heb hangen.

Sindsdien doen ze er vrolijk aan mee.
Gek volk
Raar volk

Met dank aan Ralf voor de link naar de search Hier een leuk berichtje van mezelf in een ver vaag verleden. Toch grappig om precies te kunnen lezen hoe je 'vroegah' een beetje dacht
quote:
Op donderdag 23 september 2004 08:26 schreef Youssef het volgende:
Hallo motorrijders

Ik wil beginnen met het behalen van een motorrijbewijs, maar hoe moet ik nu eigenlijk een motor rijschool uitkiezen? Bij het behalen van mijn B kende ik gewoon iemand die rijlessen gaf, dus dat was geen probleem. Maar waar moet ik nu opletten bij een motorrijschool? Wat zijn belangrijke punten? Er zal vast verschil zijn tussen motorrijscholen die zelf pakken hebben voor je staan, en helmen en motorrijscholen die bepaalde motoren gebruiken etc. etc. Hoe moet ik dat nu weer aanpakken?

Misschien dat ik dan vriendjes kan worden
En Pepijn
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Honda is ook een verdacht merk..

Kawa is voor mannetjes die zich stoerder voordoen dan ze zijn en Honda is gewoon saai.

Suzuki, Yamaha dat zijn de merken.

En voor de rest alles wat niet uit Japan komt natuurlijk.
(Aprilia, Ducat, Bimota, MV Agusta, Moto Guzzi, Sommige BMW's)
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:51:35 #127
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31839775
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Hopelijk trekt die de regen verder op naar jullie Raus en Martie, kan ik hier niet gebruiken
Klaverbladen
hij is toch echt onderweg naar boven hoor dus je kan het over een uur of wat verwachten
Let's race
Buienradar
pi_31840078
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef worldpimber het volgende:

Eriba Caravan

Raar volk
Nog nooit van gehoord, ik ben dan ook geen caravan-iste.
pi_31840443
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Klaverbladen
Hier ziet het er in ieder geval niet echt tof uit. Maar volgens mij houden jullie nog regen vanavond.
pi_31841027
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Hier ziet het er in ieder geval niet echt tof uit. Maar volgens mij houden jullie nog regen vanavond.
Ik heb nog geen regen (Vught) 't ziet er wel dreigend uit jah en ik hoop dat het ook wegblijft... Straks ga ik richting M'tricht en ik wilde ook nog terugrijden

Edit:
In 't zuiden is het altijd beter

[ Bericht 11% gewijzigd door R2-D2 op 31-10-2005 17:15:23 ]
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:39:45 #131
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_31842720
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef worldpimber het volgende:

Met dank aan Ralf voor de link naar de search Hier een leuk berichtje van mezelf in een ver vaag verleden. Toch grappig om precies te kunnen lezen hoe je 'vroegah' een beetje dacht
Je moet toch wat als je thuis bent

Vanmiddag motor schoongemaakt
En ingespoten met

Morgen naar de winterstalling brengen, lekker warm bij een kachel
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_31842880
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef RB het volgende:

[..]

Je moet toch wat als je thuis bent

Vanmiddag motor schoongemaakt
En ingespoten met
[afbeelding]
Morgen naar de winterstalling brengen, lekker warm bij een kachel
Oh gaat ie morgen al weg.
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:50:32 #133
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_31843074
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Oh gaat ie morgen al weg.
Yep Maar als ik wil kan ik hem zo pakken
Staat bij m`n ouwe lui in de garage
pi_31843776

beetje brak gisteren toch weer een leuke meet ondanks het verkeer en de drempels

nog even geswitched met Mercy

fantastische machien supersoepel en vederlicht in vergelijking met de mijne

alleen zit je naar mijn smaak wel wat te rechtop doe mij maar lekker sportief

rest vd pics staan inmiddels op groothoofd
pi_31844180

Nog even melden dat ik leef want volgens mij heb ik nog nooit zo weinig op een dag gepost
Heb het een beetje druk gehad vandaag, nu eerst even eten en later nog bijlezen

maandag 31 oktober 2005 @ 18:34:45 #136
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_31844312
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

beetje brak gisteren toch weer een leuke meet ondanks het verkeer en de drempels
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0068640.jpg]afbeelding][/url]

nog even geswitched met Mercy
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0069540.jpg]afbeelding][/url]
fantastische machien supersoepel en vederlicht in vergelijking met de mijne

alleen zit je naar mijn smaak wel wat te rechtop doe mij maar lekker sportief

rest vd pics staan inmiddels op groothoofd
Kan ik ze niet bekijken
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:35:21 #137
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31844331
en ik kan nog steeds niet op groothoofdje
Let's race
Buienradar
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:48:11 #138
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31844694
een Hayabusa op 25KW klik

Yup neem je kans waar
Let's race
Buienradar
pi_31845157
Die OPM wordt steeds luier he, neemt niet eens meer de moeite foto's te posten
Maar gelukkig staan ze wel op groothoofdje Hoezo kan jij er niet op komen Mercy

Kun je me ook even uitleggen wat het onderwerp van deze foto is, OPM

En die hutsabutsa van 25 KW

Jammer trouwens dat je zo snel weg moest OPM, want het laatste stukje even knallen op de Lekdijk was heerlijk Even alles eruitgooien wat je op de vorige wegen opgekropt had Heb je wel voorzichtig gedaan toen je naar huis reed, en ben je niet verblindt door woede liefde als een ghostrider door het verkeer gegaan?
pi_31845410
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
een Hayabusa op 25KW klik

Yup neem je kans waar

het ding ziet er ook nog afschuwelijk uit

[ Bericht 4% gewijzigd door Rausdouwer op 31-10-2005 19:28:21 ]
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:23:55 #141
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31845738
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:30 schreef hicham het volgende:

Nog even melden dat ik leef want volgens mij heb ik nog nooit zo weinig op een dag gepost
Heb het een beetje druk gehad vandaag, nu eerst even eten en later nog bijlezen

ging hier net zo snel als op M-F vandaag
Let's race
Buienradar
pi_31845853
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef hicham het volgende:
Die OPM wordt steeds luier he, neemt niet eens meer de moeite foto's te posten
zei al, beetje brak wees blij dat ze op groothoofd staan
quote:
Kun je me ook even uitleggen wat het onderwerp van deze foto is, OPM

[afbeelding]

hij dacht zeker dat mijn cam te laat zou zijn maar wrom hij het nodig vond om als kwalbert verlinde te poseren is mij een raadsel
quote:
Jammer trouwens dat je zo snel weg moest OPM, want het laatste stukje even knallen op de Lekdijk was heerlijk Even alles eruitgooien wat je op de vorige wegen opgekropt had Heb je wel voorzichtig gedaan toen je naar huis reed, en ben je niet verblindt door woede liefde als een ghostrider door het verkeer gegaan?
zeker jammer, uitgooien van opkroppingen was zeker lekker geweest maar ik was al te laat en dat pondje duurde laaaang maar ben redelijk snel naar huis gevlogen idd daar waar het kon af en toe de 200 aan getikt ok, het is geen 260 maar toch

en ik houd me hoofd er altijd bij in het verkeer dus geen ghostrider taferelen
pi_31845896

Stap 1 van 1257 volbracht

-edit
Voor de nieuwsgierigen onder ons die meteen de URL op de foto gaan uitproberen Ik heb het niet op de website gekocht maar via eBay waar ze ook advertenties hadden lopen. Daar gaat het voor veel goedkoper weg

[ Bericht 11% gewijzigd door hicham op 31-10-2005 19:35:08 ]
pi_31846412
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:52 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Is het niet zo dat SM'ers juist de motor platter leggen doordat ze het geheel naar de grond drukken en niet gaan meehangen met de motor zelf? (zeg maar het idee van een halve draai) Ik snap ook niet waarom SM'ers het anders doen dan de rest van de motorrijders, vanwege het lage gewicht en het dus -relatief- hoge gewicht van de berijder zelf (waardoor je dus makkelijker op je bek gaat zoals je zegt )

Wil trouwens best een keer off the road rijden
[..]

Klopt, volgens mij waren wij het niet. Maar we zijn natuurlijk altijd in voor een meet en dan ben je welkom

Leuk bord

[afbeelding]

Valt me sowieso op hoe opvallend vaak die mongolen 30 borden plaatsen wanneer ze 'aan het werk zijn op de weg' Op de snelweg vaak die zinloze 70 borden
Geloof mij maar dat het niet fijn is als de vouwen uit je broek worden gereden door een een of andere lulhannus,die het niet op wegwerkers heeft,maar als die weg eenmaal af is er gretig gebruik van maakt.
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:45:33 #145
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31846426
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef hicham het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Stap 1 van 1257 volbracht

-edit
Voor de nieuwsgierigen onder ons die meteen de URL op de foto gaan uitproberen Ik heb het niet op de website gekocht maar via eBay waar ze ook advertenties hadden lopen. Daar gaat het voor veel goedkoper weg
leuk die hondenkluifjes
Let's race
Buienradar
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:50:19 #146
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_31846590
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even snel wat nieuwsz..mailtje van de nieuwe CR dude.
[..]

Het valt mee met de schade , ik ga straks even op MF kijken naar het topic.
Ben al aan de late kant .. want ik wil eigenlijk graag NU kijken..

Ik ben blij dat hij mij ook op de hoogte houdt

Heb het idee dat er in die fighter ook wat meer werk zit dan ik in eerste instantie dacht
quote:
[..]

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_31846735
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje gezien,maar je dacht toch niet dat ik al die zwaai bewegingen ga onthouden he?
En een bijpassend muziekje zal ik ook zelf moeten zingen.Nee was wel een leuk filmpje hoor!
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:08:38 #148
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31847216
ik moet nog steeds 2 lelijke stickers verwijderen

Let's race
Buienradar
pi_31847221
Zo ff tussendoor

Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ( )
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film

Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken

En nu ben ik weer weg, moet nog een toetsje leren voor morgen. Lees de rest later wel bij
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet nog steeds 2 lelijke stickers verwijderen

[afbeelding]
Die krengen vielen mij ook al op ja, bij de herfstmeet
pi_31847494
Ok hier nog even wat geresized pics voor het plebs

Mercy komt aanrijden bij de Mac

De Bossche Bol der Bossche Bollen * komt ook aanrijden
* Titel verdient vanwege de meetwaardigheid

En Raus (Even voor de duidelijkheid: rechts in beeld dus. Dat aan de linkerkant is een prullenbak )

En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw

Nog even de tankjes volgooien

En een stukje later op de route even het fietspad blokkeren om te kijken of we nog wel goed rijden

Alwaar worldpimber weer eens ruzie zoekt

Hieronder kunnen de niet-meeters een alom bekend (onder de wel-meeters) tafereel aanschouwen. Waar ik ook stop komen de dagjesmensen aanzwermen en om mijn motor staan. Vervolgens bieden ze de gekste prijzen voor m'n Bandit, edoch ik moet ze teleurstellen. Ik verkoop m'n Bandit niet Ik noteer de prijzen wel altijd even om de mensen in de waan te laten

Mooie foto door een semi-professioneel fotograaf

Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren

Wederom een bekend tafereel op meets: een willekeurig voet-/fietspad of weg blokkeren
Zie fietsers op achtergrond die eraan komen

Amai, zenne mooie treineke heH?

Dawassut
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:17:49 #151
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31847497
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor

Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ( )
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film

Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken

En nu ben ik weer weg, moet nog een toetsje leren voor morgen. Lees de rest later wel bij
[..]

is dat die film waar ze al wheely'end aan het vechten zijn op de motor ?

was een ruk film ja
Let's race
Buienradar
pi_31847589
Leuk verhaal Hicham
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:24:32 #153
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31847714
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:

En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw
[
Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen

Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren
dat viel ons ook al gelijk op toen we de foto's zagen het lijkt wel of die groene meuk niet normaal kan staan ergens
Let's race
Buienradar
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:27:02 #154
17596 Makster
pi_31847787
quote:

Mercy komt aanrijden bij de Mac

[afbeelding]

De Bossche Bol der Bossche Bollen * komt ook aanrijden
* Titel verdient vanwege de meetwaardigheid

[afbeelding]

En Raus (Even voor de duidelijkheid: rechts in beeld dus. Dat aan de linkerkant is een prullenbak )

[afbeelding]

En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer [afbeelding] Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw [afbeelding]

[afbeelding]

Nog even de tankjes volgooien

[afbeelding]

En een stukje later op de route even het fietspad blokkeren om te kijken of we nog wel goed rijden

[afbeelding]

Alwaar worldpimber weer eens ruzie zoekt [afbeelding]

[afbeelding]

Hieronder kunnen de niet-meeters een alom bekend (onder de wel-meeters) tafereel aanschouwen. Waar ik ook stop komen de dagjesmensen aanzwermen en om mijn motor staan. Vervolgens bieden ze de gekste prijzen voor m'n Bandit, edoch ik moet ze teleurstellen. Ik verkoop m'n Bandit niet [afbeelding] Ik noteer de prijzen wel altijd even om de mensen in de waan te laten

[afbeelding]

Mooie foto door een semi-professioneel fotograaf

[afbeelding]

Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen [afbeelding] Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren [afbeelding]

[afbeelding]

Wederom een bekend tafereel op meets: een willekeurig voet-/fietspad of weg blokkeren
Zie fietsers op achtergrond die eraan komen

[afbeelding]

Amai, zenne mooie treineke heH?

[afbeelding]

Dawassut
Leuke pics

Volgend jaar (of deze winter) ben ik er ook bij, mijn kekke rode haren zullen mooi afsteken bij de witte pracht die dit jaargetijde ons land gaat verwelkomen
pi_31847824
quote:
Zo ff tussendoor

the world's fasted indian heet die geloof ik....
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dat viel ons ook al gelijk op toen we de foto's zagen het lijkt wel of die groene meuk niet normaal kan staan ergens
hoeft natuurlijk niet aan 'die groene meuk' te liggen... zou maar zo de bestuurder kunnen zijn die niet normaal is ergens kan staan
pi_31847847
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk verhaal Hicham
Geweldig verhaal , je zou stand-up comedian moeten worden , hulde en natuurlijk ook nog superbedankt voor het uitzetten c.q. voorrijden van de route, chapeau ....en nogmaals sorry voor het kwijtrijden

Rebbeltjuh is trots op de aan haar toegekende titel
*I'll do what I want, cuz I can*
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:29:23 #157
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31847866
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

[..]

hoeft natuurlijk niet aan 'die groene meuk' te liggen... zou maar zo de bestuurder kunnen zijn die niet normaal is ergens kan staan
maar het is wel altijd de bestuurder van een Kawa
Let's race
Buienradar
pi_31847975
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

maar het is wel altijd de bestuurder van een Kawa
ik begreep uit het verhaal van hicham dat het eigenlijk altijd worldpimber is
pi_31848216
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

is dat die film waar ze al wheely'end aan het vechten zijn op de motor ?

was een ruk film ja
Je zou verwachten dat het een actiefilm is, maar het is gewoon een comedy
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Dat wassum ja Weet alleen niet wanneer ie uitkomt, of zou die al uit zijn
Maar is ook meer een emotionele dramafilm volgens mij Echt iets voor Pepijn denk ik

Zo een film die je terugbrengt naar de tijden dat vrouwen nog maar 1 taal spraken, horizontaal
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]
en nogmaals sorry voor het kwijtrijden
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vinden Zag het al helemaal voor me, met je GSM in de handen terwijl je een SMSje naar Raus aan het tikken was en ondertussen maar zitten schelden godverdommuh tering amsterdammurs zijn ook nooit te vertrouwen wachten niet eens op me

En verder bedankt voor de complimentjes allemaal aangaande mijn fotoshootpost
pi_31848640
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:

Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vinden Zag het al helemaal voor me, met je GSM in de handen terwijl je een SMSje naar Raus aan het tikken was en ondertussen maar zitten schelden godverdommuh tering amsterdammurs zijn ook nooit te vertrouwen wachten niet eens op me

Nee hoor , ben er na een aantal meets wel achter dat er bij FokMc géén g#dverd#mde t#ringamsterdammurs zijn

eigenlijk was ik daar al meteen de 1e meet achter, zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord
pi_31848838
quote:
onze story-teller
quote:
En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer [afbeelding] Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw [afbeelding]

[afbeelding]
dwarspimber nog zo'n mooi voorbeeld
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:02:36 #162
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31848959
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:

en dan later ons op de snelweg voorbij zien vliegen wij dachten haar nog wel even in te halen
Let's race
Buienradar
pi_31849031
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Nee hoor , ben er na een aantal meets wel achter dat er bij FokMc géén g#dverd#mde t#ringamsterdammurs zijn

eigenlijk was ik daar al meteen de 1e meet achter, zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord
Schonken ze daar koffie dan,langs de A 2?
pi_31849145
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef richardgie het volgende:

[..]

Schonken ze daar koffie dan,langs de A 2?
Nee, gewoon een goed gesprek
pi_31849181
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

en dan later ons op de snelweg voorbij zien vliegen wij dachten haar nog wel even in te halen
Ja even flink gescheurd en toen waren we haar ongezien al voorbij.
pi_31849213
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Geweldig verhaal , je zou stand-up comedian moeten worden , hulde en natuurlijk ook nog superbedankt voor het uitzetten c.q. voorrijden van de route, chapeau ....en nogmaals sorry voor het kwijtrijden

Rebbeltjuh is trots op de aan haar toegekende titel
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he
pi_31849222
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Nee, gewoon een goed gesprek
Voer ik meestal niet langs de snelweg.
pi_31849277
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he
Maar was wel een leuk verhaal om te lezen!
pi_31849291
quote:

[..]

Stond daar ff lekker te relaxen, beetje sms'en met deze en gene, ff rookpauze en ff iets naar binnen douwen.....had mega honger ......en toen zag ik gullie......snel op m'n Fazert , maar het mocht niet meer baten
pi_31849391
quote:

[..]

Tja, had ik ook gelezen ja.......maar ik was zo euforisch over de mij toegekende titel......dat ik de prullenbakkwestie even over het hoofd had gezien
pi_31849833
Wheheheh Geweldige verhalen en geweldige foto's Tnx for the pics OPM en hicham het verhaal Zonder foto's is een meet gewoon nix, nou pas vind ik de meet weer leuk

En ik zet mijn motor nooit heel bewust anders, ik ben het gewoon niet altijd even eens met de opstelling Zoals bij het terras was het mooier geweest als we hem allemaal schuin hadden gezet En bij de Mac had Raus mijn plek bezet

Kawa's bij elkaar was het toch En ja, dit is geen grap, maar meen ik echt
quote:

Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen toch En Rebbel, tis helemaal niet erg dat je ons heb gemist, is juist lulliger voor jou dan voor ons

En ik ben zoooooow fucking blij
Echt respect voor de plisie die me teffushard had kennen naaien

Vanuit school knal ik soms nog even rond, meestal ga ik dan via het stadsdeel "Osdorp" beetje over de wegen crossen. Er zitten geen bochten in, gewoon stoplichten beetje uitwaaien en gefrustreerd raken e.d.

De politie heeft me over de groene lijn (burgerauto) ongeveer 4 km gevolgd..

Bij het rode pijltje haalde ik ze in op een 70 km weg waar zij al honderd reden , die weg wordt aan het einde vijftig en bij het rode kruisje wilde ik naar rechts gaan, maar sprong het stoplicht op rood waardoor ik links voor ging sorteren (in de hoop dat die als eerste op groen ging dan), maar na een tijdje sprong het licht rechts weer op groen en knalde ik hem snel naar rechts toe

Bij het tweede kruisje precies hetzelfde verhaal, daarna was het knalle knalle knalle keihard remmen, tussen auto's door etc. en bij het rode stipje wist ik dat ik fout zat Een auto vér achter me flitste continu met z'n groot licht en ik remde direct af en toen zag ik iets roods vaags achter de voorruit (stop politie )

Mijn hart zat in mijn keel want mijn rijbewijs had ik zo een 36 keer kwijt kunnen raken en 2 keer 95 euro voor verkeerd voorsorteren (bewust) Wat was het resultaat: Een prettig gesprek met een (jonge) agent die zelf al 10 jaar motorreed die me vroeg of ik even Osdorp aan het uitknallen was. Zijn mederijder belde ondertussen even door of ik nog boetes had staan e.d.

Is de derde keer dat ik in Osdorp wordt aangehouden, waarvan de laatste keer exact op dezelfde plek was. Dus vanaf nu doe ik het rustig aan, de motor was nog koud dus deed nog voorzichtig ook, normaal maak ik gretig gebruik van de snelwegtunnels daar.

Moraalridders, doe je best maar mijn dag was weer helemaal goed

De jonge vertelde zelf ook nog dat ie met de dienstmotor en zijn 'semi' cruiscontrol (gashendel vastzetten) 4 rondjes met losse handen op het plaatselijk slechte klaverblad had gedaan. Zou het een MF'er zijn geweest? Want hij keek nog wel naar mijn kentekenplaat en maakte een schijnheilige opmerking over een ex-vouw in de kentekenplaat die de vorige eigenaar erin had gevouwen

Eten
pi_31849917
quote:

[..]

Staan de foto's op origineel formaat ook op de server
pi_31850617
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Wheheheh Geweldige verhalen en geweldige foto's Tnx for the pics OPM en hicham het verhaal Zonder foto's is een meet gewoon nix, nou pas vind ik de meet weer leuk

En ik zet mijn motor nooit heel bewust anders, ik ben het gewoon niet altijd even eens met de opstelling Zoals bij het terras was het mooier geweest als we hem allemaal schuin hadden gezet En bij de Mac had Raus mijn plek bezet

[..]

Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen toch En Rebbel, tis helemaal niet erg dat je ons heb gemist, is juist lulliger voor jou dan voor ons
Ja, bedacht dat idd later ja , maar toen ik me dat bedacht had, heb ik ook nog wel ff gebeld...maar kreeg de voicemail......nevermind......vond het sekers wel jammer dat ik jullie gemist heb, had ik jullie nog ff kenne uitzwaaien de A2 op

En wat de rest van je post betreft: je hebt idd mega véél goodluck gehad......'t zou echt zo'n verhaal voor Blik op de Weg kunnen zijn......poehee, wat zul jij peentjes gezweet hebben .....gelukkig eind goed, al goed
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:53:51 #174
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31850779
@pimper !

En nou nooooooooooooooooooooooit meer roepen dat 'jullie' gediscrimineerd worden he !!

Mazzelbips !

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31851046
Nou,d'r is hier ook weinig te beleven.Ga maar is wat anders doen.
pi_31851164
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:01 schreef richardgie het volgende:
Nou,d'r is hier ook weinig te beleven.Ga maar is wat anders doen.
Wat jij wilt hoor
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:04:48 #177
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31851181
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik het wel leuk vind
Tuurlijk wel sowiezo kan je dezelfde rijstijl aanhouden als je wilt.

Kneedown maken ook nog.

Maar menigeen merkt bij de juiste snelheden dat de motor instabiel wordt bij het teveel (passief ) als op een supersport naar achteren op het zadel zitten. Een snelle bocht = attack en je muts op de tank.
(zie ook de kneedown foto zelfs)

En het draait nog steeds allemaal om snelheid en kicks en die krijg je echt genoeg van zo'n ding.

Na een tijdje kan je misschien dit proberen.

En dan zijn er nog de andere oefeningen die standaard lekkerder aanvoelen met een SM.

Hier een ex' fokker op een Kawa KLX.

En die andere oefening van een Fokker uit Italie.

maandag 31 oktober 2005 @ 22:05:53 #178
17596 Makster
pi_31851221
quote:

[..]

En ik ben zoooooow fucking blij [afbeelding] [afbeelding]
Echt respect voor de plisie die me teffushard had kennen naaien [afbeelding]

Vanuit school knal ik soms nog even rond, meestal ga ik dan via het stadsdeel "Osdorp" beetje over de wegen crossen. Er zitten geen bochten in, gewoon stoplichten beetje uitwaaien en gefrustreerd raken e.d.

De politie heeft me over de groene lijn (burgerauto) ongeveer 4 km gevolgd..

[afbeelding]

Bij het rode pijltje haalde ik ze in op een 70 km weg waar zij al honderd reden , die weg wordt aan het einde vijftig en bij het rode kruisje wilde ik naar rechts gaan, maar sprong het stoplicht op rood waardoor ik links voor ging sorteren (in de hoop dat die als eerste op groen ging dan), maar na een tijdje sprong het licht rechts weer op groen en knalde ik hem snel naar rechts toe

Bij het tweede kruisje precies hetzelfde verhaal, daarna was het knalle knalle knalle keihard remmen, tussen auto's door etc. en bij het rode stipje wist ik dat ik fout zat Een auto vér achter me flitste continu met z'n groot licht en ik remde direct af en toen zag ik iets roods vaags achter de voorruit (stop politie )

Mijn hart zat in mijn keel want mijn rijbewijs had ik zo een 36 keer kwijt kunnen raken en 2 keer 95 euro voor verkeerd voorsorteren (bewust) Wat was het resultaat: Een prettig gesprek met een (jonge) agent die zelf al 10 jaar motorreed die me vroeg of ik even Osdorp aan het uitknallen was. Zijn mederijder belde ondertussen even door of ik nog boetes had staan e.d.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Is de derde keer dat ik in Osdorp wordt aangehouden, waarvan de laatste keer exact op dezelfde plek was. Dus vanaf nu doe ik het rustig aan, de motor was nog koud dus deed nog voorzichtig ook, normaal maak ik gretig gebruik van de snelwegtunnels daar.

Moraalridders, doe je best maar mijn dag was weer helemaal goed

De jonge vertelde zelf ook nog dat ie met de dienstmotor en zijn 'semi' cruiscontrol (gashendel vastzetten) 4 rondjes met losse handen op het plaatselijk slechte klaverblad had gedaan. Zou het een MF'er zijn geweest? Want hij keek nog wel naar mijn kentekenplaat en maakte een schijnheilige opmerking over een ex-vouw in de kentekenplaat die de vorige eigenaar erin had gevouwen

Eten

Respect voor deze geniale copper

U mag heeeeeeel blij zijn
pi_31851546
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
En wat de rest van je post betreft: je hebt idd mega véél goodluck gehad......'t zou echt zo'n verhaal voor Blik op de Weg kunnen zijn......poehee, wat zul jij peentjes gezweet hebben .....gelukkig eind goed, al goed
Dan had mijn vader mijn hersenschedel aan gort geslagen
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:53 schreef ondeugend het volgende:
@pimper !

En nou nooooooooooooooooooooooit meer roepen dat 'jullie' gediscrimineerd worden he !!
Discriminatie? Hoe bedoel je dat nou weer

Gelukkig was ik alweer in teruggaande positie anders had ik me nooit meer normaal op het forum kunnen vertonen
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
Hier een ex' fokker op een Kawa KLX.
Damn, vette kawa

Enneeuh, muts en airbaigs plat op de tank Das alleen voor posers als OPM linksonder

Verkapt 'ik heb eindelijk het niet verkeerd geresizede plaatje gevonden'
pi_31851575
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef Makster het volgende:

[..]

Respect voor deze geniale copper

U mag heeeeeeel blij zijn
Mjah, ik zeg altijd "als je er goed uit ziet heb je alles mee "

pi_31851578
Damn, van vroeg naar bed gaan is ook niets meer gekomen. Als straks m'n wekker om 4:30 gaat dan zal ik waarschijnlijk zo opstaan omdat ik weer eens niet op tijd naar bed ben gegaan

Had ff ghostrider 4 gekeken, net gekregen van m'n broer via FTP nee niet worldpimber maar een ander, alleen telt die niet mee omdat ie toch geen motor rijdt Die gasten zijn geeeheeeek

Begin was eigenlijk wel saai, maar daarna doen ze nog best leuke dingen
Ik zal niet teveel verklappen voor degene die het zelf nog gaan kijken

Heb overigens niet de DVD met extra's, staan daar ook nog leuke dingen op Peerke / Roadkill / wie het dan ook aan het downloaden is??
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]
zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord
quote:

[..]
met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he
Houden jullie dat bij in een excel sheet of reserveren jullie daar een apart deel van de hersenen voor?
quote:

Eten
Toffe agent

En maar klagen over die 25KW regeling
Ik denk dat een 5KW regeling beter zou zijn voor personen zoals jou
Ik zie je nog wel terug in Ghostrider 5: Amsterdam Madness

[ Bericht 2% gewijzigd door hicham op 31-10-2005 22:21:36 ]
pi_31851733
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Houden jullie dat bij in een excel sheet of reserveren jullie daar een apart deel van de hersenen voor?
Raus en Rebbel die op de ambulance rijden en Hicham tegenkomen :

Dees is ook wel garpig

Hicham, ik wil FTP originele foto's en GR4
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:21:23 #183
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31851768
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:

Discriminatie? Hoe bedoel je dat nou weer
Is een matig doordenkertje.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31851802
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Wij vrouwen zijn multitasking , dus vooralsnog schrijven we (nog) niet, zolang de plussen en de minnen evenredig met elkaar gelijk opgaan tenminste, als blijkt dat er ernstige uitschieters aan zitten te komen, zullen we toch maar ff overwegen om een spreadsheetje te fixen

Fok is tráág
pi_31851988
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Is een matig doordenkertje.
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:28:55 #186
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31852005
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Enneeuh, muts en airbaigs plat op de tank Das alleen voor posers als OPM linksonder

[afbeelding]
Verkapt 'ik heb eindelijk het niet verkeerd geresizede plaatje gevonden'
Maar het is gewoon een feit dat iemand op een supersport rechtuit op hetzelfde plekje zit als in een gemiddelde bocht.

Een SM rijder schuift dan naar voren tegen de tank om de geometrie te veranderen.
De motor wordt anders ook veel te licht aan de voorkant.

Bij 120-130 kilo is de gewichtsverhouding incl berijder veel belangrijker dan met een ss van 200 kilo.

Genoeg eigen slap gelul. i
pi_31852046
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar het is gewoon een feit dat iemand op een supersport rechtuit op hetzelfde plekje zit als in een gemiddelde bocht.

Een SM rijder schuift dan naar voren tegen de tank om de geometrie te veranderen.

Bij 120-130 kilo is de gewichtsverhouding incl berijder veel belangrijker dan met een ss van 200 kilo.
Ah, op die fiets zenne. Ik begreep eigenlijk helemaal niet waar het over ging. Maar ik had toch wel gelijk wat betreft verhouding tussen rijdergewicht en bromfietsgewicht

i
pi_31852151
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:20 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Raus en Rebbel die op de ambulance rijden en Hicham tegenkomen :

[afbeelding]
So errug is ut gelukkug nog nie gesteld

maar wa nie is kan nog komen
pi_31852960
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Wij vrouwen zijn multitasking , dus vooralsnog schrijven we (nog) niet, zolang de plussen en de minnen evenredig met elkaar gelijk opgaan tenminste, als blijkt dat er ernstige uitschieters aan zitten te komen, zullen we toch maar ff overwegen om een spreadsheetje te fixen

Fok is tráág
Nou,dan zal ik maar gauw iets bedenken om de boel in de war te schoppen,zodat het weer een grote uitschieter wordt.

Hieper de piep Rowen Heze op de radio.

[ Bericht 8% gewijzigd door richardgie op 31-10-2005 23:03:11 ]
pi_31853717
En er is ineens weer radio stilte ofzo?Nou ga dan misschien maar slapen of iets in die richting.(of bier drinken )
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:23:22 #191
17596 Makster
pi_31853815
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Genoeg eigen slap gelul. i
Of je klapt voor de kick ff met je ballen op de tank, ook een speciale ervaring Best tof om te concluderen dat plastic even hard kan zijn als staal
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:30:35 #192
17596 Makster
pi_31854035
i

Neer
pi_31854165
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:23 schreef Makster het volgende:

[..]

Of je klapt voor de kick ff met je ballen op de tank, ook een speciale ervaring Best tof om te concluderen dat plastic even hard kan zijn als staal
En wat dacht je van "zacht"rubber van een tennisbal.Zijn allemaal ervaringen waar ik liever over hoor vertellen dan ze te beleven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:41:30 #194
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31854373
quote:
Zo ff tussendoor

[..]

Ha, die film heb ik toevallig van het weekend gekocht en gekeken. toevallig zeg.
Was idd een erg voorspelbare en ongeloofwaardige film

Maar wat ik ECHT maar dan ook ECHT niet snap is het einde.
Heel de film zijn ze lekker aan het sjezen recht toe recht aan op het asfalt en dan aan het eind bij een boer op het erf op een STOFFIG ONEFFEN ZANDPAD.
Tering zeg
ga dan 2 scenes terug naar de drag strip waar ze naar hartelust en legaal kunnen scheuren.......

Hm, nou heb ik zeker de clou van het verhaal verpest.............

sorry
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:46:38 #195
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31854524
O ja, heb gister avond/nacht en vanavond klaverbladen ressen en valburg uitgeprobeerd.

Ressen is een leuk ding waar je harder doorheen kan dan dat je eerst zou denken.
Valburg is wel leuk maar 1 bocht heeft erg veel hobbels en kuilen.
alle 2 hebben ze in 2 of 3 bochten vangrails, en das een minder prettig aanzicht.

en jullie oefenbochtje (van de foto's) bij ressen zelf is een redelijk krap bochie.
leuk voor overdag, in het donker echt wat minder
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_31854761
'n Avond.

Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer

Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"

Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden
Vervolgens spuit de agent er vandoor om verderop de snelweg te verlaten

Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij
pi_31854779
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef bwt het volgende:
O ja, heb gister avond/nacht en vanavond klaverbladen ressen en valburg uitgeprobeerd.

Ressen is een leuk ding waar je harder doorheen kan dan dat je eerst zou denken.
alle 2 hebben ze in 2 of 3 bochten vangrails, en das een minder prettig aanzicht.

en jullie oefenbochtje (van de foto's) bij ressen zelf is een redelijk krap bochie.
In het donker maakt het nog wat spannender.
pi_31854952
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef bwt het volgende:

Krap? Neeeeeeh Precies goed

Die andere 2 zijn dan wel weer heeeeeel lang, te lang voor mijn 25kW Jij ook leuke zondagen gehad?
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.

Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer

Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"

Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden

Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij
Hehe, grappig om dit zo te lezen... En het geeft altijd een fijn gevoel rond de nieren als een agent je matst. Met de brommer wordt ik ook best vaak aangehouden, vanwege rode stoplichten/continu kapot gaande achterlichten. Maar dan word ik eigenlijk bijna atijd gematst omdat het nog zo vroeg is/dat arme krantenjochie zo een dure boete niet kan permitteren

Gewoon netjes te woord staan helpt ook altijd

En wat voor motor rij jij?
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:02:04 #199
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31854983
Ik denk dat ik dit verhaaltje maar eens toe ga passen
'Slaaptekort maakt je dik, dom en ziek'
Slapen is goed voor mij..................
pi_31854987
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.

Latente motorrist?Wel zichtbare maar niet aanwezige motorrijder?Wazig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')