Zwaaien met je rechterhand als je collega-motorrijders tegenkomtquote:
Overmoedig, watquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Veel snelle en technische bochten....
.... dat gaat nog al eens mis bij vele overmoedigen.
Ik was pas tegen 11 uur uit bedquote:
quote:Pepijn, wikipedia is door iedereen te editten, misschien moet jij hem verbeteren? Want dan staat het er nu niet compleet...
Moet je kijken hoe dat stuurt als je die velgen om hebt laten spaken naar 17 inch.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Alp rijdt trouwens best oke. Niet spectaculair ofzo, maar er is best mee te gooien en te smijten. Koppel is ook wel voldoende eigenlijk. Had het eerlijk gezegd niet verwacht
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zwaaien met je rechterhand als je collega-motorrijders tegenkomtkan de link naar het filmpje niet meer vinden
quote:Omdat 90 procent van de mannen in lingeriezaken niet precies kan zeggen hoe groot de borsten van hun vrouw zijn, wijzen ze vaak naar andere vrouwen in de winkel, of antwoorden ze op vragen over de maat: 'een handje vol'. Met de borstenwand heb ik daar een enigszins ironisch antwoord op gevonden''.
quote:
Ik heb maandag en donderdag les van 18.00 tot 20.15 en dinsdag van 18.45 tot 23.15 (quote:Pimpber, zit jij nu ook gewoon thuis de hele week, behalve s' avonds.![]()
Of kansloze rapperquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef worldpimber het volgende:
Straks wor je nog alcoholist of kansloze fapper.
Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is![]()
Jij niet hoor, jij valt toch zachtjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraagmaar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
![]()
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je omquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraagmaar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
![]()
Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:15 schreef worldpimber het volgende:
http://www.filefarmer.com/toysupra1/videos/bikewaves.wmv
Jahe, dat vind ik wel jammer. Er is niets leuker om met snelheid zo plat mogelijk door een bocht te gaan. Bij mij is dat nog redelijk rechtopquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Dat klopt wel, maar ik vroeg het ook voor na de operatiequote:Jij niet hoor, jij valt toch zachtjes
Is het niet zo dat SM'ers juist de motor platter leggen doordat ze het geheel naar de grond drukken en niet gaan meehangen met de motor zelf?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Klopt, volgens mij waren wij het niet. Maar we zijn natuurlijk altijd in voor een meet en dan ben je welkomquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijken![]()
Ik dacht dat ik jouw en OPM gisteren zag, wat zijn Kawa's mooi als ze groen zijn![]()
Ik had al begrepen dat jullie meer in de provincie Utrecht aan het rijden waren
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]Wikipedia is een online encyclopedie die geschreven is door mensen zoals jij en ik
Alle artikelen zijn toegevoegd door bezoekers. Dus ook de "wiki" over Assen. Vraag is natuurlijk altijd hoe serieus de info moet nemen die op de 'wiki' staat... maar je kunt er iig erg veel vinden.
Ben een beetje onthand zonder vervoer, de buurman heeft zaterdag de lagers uit de wielen getikt zodat daar nog een paar nieuwe in kunnen.quote:Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En als je het een domme vraag vind dan wist je het eerste deel v/h simpele antwoord ook al.![]()
SM rijders duwen hun machine met het brede stuur meer om, maken geen knee downs maar zetten hun voet langs het voorwiel om contact met de weg te maken.
Ze bewegen meer over het zadel naar voren en achter al naar gelang de bochtensnelheden, vol op de tank zitten met optrekken, wat naar achteren met remmen en ook soms juist weer niet.![]()
Bij een snelle bocht ga je ook wat meer tot vol op je tank zitten anders krijg je mooie tankslappers ondermeer omdat je geometrie niet in orde is en je voor en achtervering het allemaal niet bij kan houden.
SS rijders duiken met hun machine mee de bocht in. (insert knie' tje enzo)
Verder geven ze alleen maar gas zonder na te hoeven denken over zithouding, zijn een beetje de dombo's van het motorrijden.![]()
Geavanceerde SM rijders kunnen hun machine ook nog dwars zetten zoals je het een tijd geleden over driften had, dus ze schakelen een tandje teveel terug en laten de koppeling bruut opkomen en/of blokkeren de achterrem waardoor de machine uit gaat breken, in combinatie met de koppeling/en/of rem en gas gaan ze dan glijdend door de bocht.![]()
MotoGP coureurs doen dat ook een beetje, maar het is onvergelijkbaar zoals ze dat in SM wedstrijden beheersen.
Ben weer ff de deur uit.
Het valt mee met de schadequote:Ik zal nog even een topic maken en wat foto's posten. Cilinder is er inmiddels af en de schade is redelijk. Zuigerveren zijn nog heel (gelukkig) wel redelijke krassen in de cilinder.
Ik zal het geld naar je overmaken. Zou echt super zijn als je die rekeningen nog boven water weet te halen. (heb er absoluut geen haast mee)
De plannen met de CR zijn als volgt:
Alle spuitwerk opnieuw, inclusief tank en radiatorkappen. Alles word zwart. Daarna op zoek naar een leuke stickerset.
Als het meezit heb ik deze week de cilinder weer klaar, monteren stelt niets voor.
quote:Agent gemolesteerd en van snelheidscamera bestolen
STOMPETOREN - Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.
Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera 2 motoren die ca. 155 kilometer per uur reden. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de groene Kawasaki en een Rode motor vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.
Kort erna trokken de twee broers de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gereden. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.
Beide daders zijn ongeveer 20 - 25 jaar en droegen donkere motorkleding. De agent hoorde de namen Hicham en Worldpimber. Beiden hadden nog niet gedronken of gegeten. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
Bericht uit de betrouwbaarste krant van Nederland: De Telegraaf
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
zie je wel dat het 2 vriendelijke terroristen zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:58 schreef vosss het volgende:
Mensen met een Eriba caravan hebben hetzelfde als motorrijders.
Die zwaaien en/of flitsen met lampen op elkaar.
Nooit gemerkt totdat mijn vader en moeder zo een caravan kochten.
Die hadden eerst ook zoiets van "huh? hebben we een koplamp stuk ofzo?!?!", voordat ze in de gaten kregen dat werkelijk IEDEREEN met zo een caravan iemand anders groet die ook zo een caravan achter de auto heb hangen.
Sindsdien doen ze er vrolijk aan mee.
Gek volk
En Pepijnquote:Op donderdag 23 september 2004 08:26 schreef Youssef het volgende:
Hallo motorrijders
Ik wil beginnen met het behalen van een motorrijbewijs, maar hoe moet ik nu eigenlijk een motor rijschool uitkiezen?Bij het behalen van mijn B kende ik gewoon iemand die rijlessen gaf, dus dat was geen probleem. Maar waar moet ik nu opletten bij een motorrijschool? Wat zijn belangrijke punten?
Er zal vast verschil zijn tussen motorrijscholen die zelf pakken hebben voor je staan, en helmen en motorrijscholen die bepaalde motoren gebruiken etc. etc. Hoe moet ik dat nu weer aanpakken?
Misschien dat ik dan vriendjes kan worden
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Honda is ook een verdacht merk..
Kawa is voor mannetjes die zich stoerder voordoen dan ze zijn en Honda is gewoon saai.
Suzuki, Yamaha dat zijn de merken.![]()
En voor de rest alles wat niet uit Japan komt natuurlijk.
(Aprilia, Ducat, Bimota, MV Agusta, Moto Guzzi, Sommige BMW's)![]()
hij is toch echt onderweg naar boven hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik trapte er bijna in, totdat ik 155 km/u las. Normaal rijden we namelijk 160+
Hopelijk trekt die de regen verder op naar jullie Raus en Martie, kan ik hier niet gebruiken![]()
Klaverbladen
quote:
Hier ziet het er in ieder geval niet echt tof uit. Maar volgens mij houden jullie nog regen vanavond.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik trapte er bijna in, totdat ik 155 km/u las. Normaal rijden we namelijk 160+
Hopelijk trekt die de regen verder op naar jullie Raus en Martie, kan ik hier niet gebruiken![]()
Klaverbladen
Ik heb nog geen regen (Vught) 't ziet er wel dreigend uit jah en ik hoop dat het ook wegblijft... Straks ga ik richting M'tricht en ik wilde ook nog terugrijdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hier ziet het er in ieder geval niet echt tof uit. Maar volgens mij houden jullie nog regen vanavond.![]()
Je moet toch wat als je thuis bentquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Met dank aan Ralf voor de link naar de searchHier een leuk berichtje van mezelf in een ver vaag verleden. Toch grappig om precies te kunnen lezen hoe je 'vroegah' een beetje dacht
Oh gaat ie morgen al weg.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef RB het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je thuis bent![]()
Vanmiddag motor schoongemaakt![]()
En ingespoten met
[afbeelding]
Morgen naar de winterstalling brengen, lekker warm bij een kachel
Yepquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje brakgisteren toch weer een leuke meet
ondanks het verkeer
en de drempels
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0068640.jpg]afbeelding][/url]
nog even geswitched met Mercy
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0069540.jpg]afbeelding][/url]
fantastische machiensupersoepel en vederlicht in vergelijking met de mijne
![]()
alleen zit je naar mijn smaak wel wat te rechtopdoe mij maar lekker sportief
![]()
rest vd pics staan inmiddels op groothoofd
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
een Hayabusa op 25KWklik
Yup neem je kans waar![]()
ging hier net zo snel als op M-F vandaagquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:30 schreef hicham het volgende:
Nog even melden dat ik leef want volgens mij heb ik nog nooit zo weinig op een dag gepost
Heb het een beetje druk gehad vandaag, nu eerst even eten en later nog bijlezen
zei al, beetje brakquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef hicham het volgende:
Die OPM wordt steeds luier he, neemt niet eens meer de moeite foto's te posten
quote:
zeker jammer, uitgooien van opkroppingen was zeker lekker geweestquote:Jammer trouwens dat je zo snel weg moest OPM, want het laatste stukje even knallen op de Lekdijk was heerlijkEven alles eruitgooien wat je op de vorige wegen opgekropt had
Heb je wel voorzichtig gedaan toen je naar huis reed, en ben je niet verblindt door woede liefde als een ghostrider door het verkeer gegaan?
![]()
Geloof mij maar dat het niet fijn is als de vouwen uit je broek worden gereden door een een of andere lulhannus,die het niet op wegwerkers heeft,maar als die weg eenmaal af is er gretig gebruik van maakt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is het niet zo dat SM'ers juist de motor platter leggen doordat ze het geheel naar de grond drukken en niet gaan meehangen met de motor zelf?(zeg maar het idee van een halve draai) Ik snap ook niet waarom SM'ers het anders doen dan de rest van de motorrijders, vanwege het lage gewicht en het dus -relatief- hoge gewicht van de berijder zelf
(waardoor je dus makkelijker op je bek gaat zoals je zegt
)
Wil trouwens best een keer off the road rijden
[..]
Klopt, volgens mij waren wij het niet. Maar we zijn natuurlijk altijd in voor een meet en dan ben je welkom![]()
Leuk bord
[afbeelding]
Valt me sowieso op hoe opvallend vaak die mongolen 30 borden plaatsen wanneer ze 'aan het werk zijn op de weg' Op de snelweg vaak die zinloze 70 borden
leuk die hondenkluifjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef hicham het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stap 1 van 1257 volbracht
-edit
Voor de nieuwsgierigen onder ons die meteen de URL op de foto gaan uitproberenIk heb het niet op de website gekocht maar via eBay waar ze ook advertenties hadden lopen. Daar gaat het voor veel goedkoper weg
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even snel wat nieuwsz..mailtje van de nieuwe CR dude.
[..]
Het valt mee met de schade, ik ga straks even op MF kijken naar het topic.
![]()
Ben al aan de late kant .. want ik wil eigenlijk graag NU kijken..![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik heb het filmpje gezien,maar je dacht toch niet dat ik al die zwaai bewegingen ga onthouden he?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijken![]()
Ik dacht dat ik jouw en OPM gisteren zag, wat zijn Kawa's mooi als ze groen zijn![]()
Ik had al begrepen dat jullie meer in de provincie Utrecht aan het rijden waren
Die krengen vielen mij ook al op ja, bij de herfstmeetquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet nog steeds 2 lelijke stickers verwijderen![]()
[afbeelding]
is dat die film waar ze al wheely'end aan het vechten zijn op de motor ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor![]()
Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ()
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film![]()
Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken![]()
En nu ben ik weer weg, moet nog een toetsje leren voor morgen. Lees de rest later wel bij![]()
[..]
Die krengen vielen mij ook al op ja, bij de herfstmeet![]()
dat viel ons ook al gelijk op toen we de foto's zagenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw
[
Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen
Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren
Leuke picsquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
Ok hier nog even wat geresized pics voor het plebs
Mercy komt aanrijden bij de Mac
[afbeelding]
De Bossche Bol der Bossche Bollen * komt ook aanrijden
* Titel verdient vanwege de meetwaardigheid![]()
[afbeelding]
En Raus(Even voor de duidelijkheid: rechts in beeld dus. Dat aan de linkerkant is een prullenbak
)
[afbeelding]
En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer [afbeelding] Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw [afbeelding]
[afbeelding]
Nog even de tankjes volgooien![]()
[afbeelding]
En een stukje later op de route even het fietspad blokkeren om te kijken of we nog wel goed rijden
[afbeelding]
Alwaar worldpimber weer eens ruzie zoekt [afbeelding]
[afbeelding]
Hieronder kunnen de niet-meeters een alom bekend (onder de wel-meeters) tafereel aanschouwen. Waar ik ook stop komen de dagjesmensen aanzwermen en om mijn motor staan. Vervolgens bieden ze de gekste prijzen voor m'n Bandit, edoch ik moet ze teleurstellen. Ik verkoop m'n Bandit niet [afbeelding] Ik noteer de prijzen wel altijd even om de mensen in de waan te laten
[afbeelding]
Mooie foto door een semi-professioneel fotograaf![]()
[afbeelding]
Om nog even voort te beduren op het vraagstuk onder de psychologen van de 21ste eeuw: waarom pimber, waarom moet je dat nou doen [afbeelding] Je kon hem toch netjes naast de Fireblade parkeren [afbeelding]
[afbeelding]
Wederom een bekend tafereel op meets: een willekeurig voet-/fietspad of weg blokkeren
Zie fietsers op achtergrond die eraan komen
[afbeelding]
Amai, zenne mooie treineke heH?![]()
[afbeelding]
Dawassut
the world's fasted indian heet die geloof ik....quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor![]()
Ik heb vanmiddag de DVD van 'Biker Boyz' gekocht, wist namelijk niet dat er nog een film over motoren was naast 'Torque' ()
Nouja, dit was dus ook geen goede film.. waarom maken ze nooit eens een coole film![]()
Alhoewel, er schijnt wel eentje in de bios te komen/zijn over een recordpoging met een oud barrel ofzo? Schijnt goed te zijn, moet ik die nog maar eens zien. Maar dat heeft verder weinig met posers te maken![]()
hoeft natuurlijk niet aan 'die groene meuk' te liggen... zou maar zo de bestuurder kunnen zijn die niet normaal is ergens kan staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat viel ons ook al gelijk op toen we de foto's zagenhet lijkt wel of die groene meuk niet normaal kan staan ergens
![]()
Geweldig verhaalquote:
maar het is wel altijd de bestuurder van een Kawaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
the world's fasted indian heet die geloof ik....
[..]
hoeft natuurlijk niet aan 'die groene meuk' te liggen... zou maar zo de bestuurder kunnen zijn die niet normaal is ergens kan staan![]()
ik begreep uit het verhaal van hicham dat het eigenlijk altijd worldpimber isquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar het is wel altijd de bestuurder van een Kawa![]()
Je zou verwachten dat het een actiefilm is, maar het is gewoon een comedyquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat die film waar ze al wheely'end aan het vechten zijn op de motor ?
was een ruk film ja![]()
Dat wassum jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
the world's fasted indian heet die geloof ik....
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vindenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
en nogmaals sorry voor het kwijtrijden![]()
Nee hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vindenZag het al helemaal voor me, met je GSM in de handen terwijl je een SMSje naar Raus aan het tikken was en ondertussen maar zitten schelden godverdommuh tering amsterdammurs zijn ook nooit te vertrouwen wachten niet eens op me
En verder bedankt voor de complimentjes allemaal aangaande mijn fotoshootpost
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
Ok hier nog even wat geresized pics voor het plebs
quote:En nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: Waarom zet worldpimber z'n motor altijd in godsnaam anders dan de anderen neer [afbeelding] Een hersenkraker voor de psychologen van de 21ste eeuw [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
Ik vond het niet erg hoor, was eerder bang dat jij het erg zou vindenZag het al helemaal voor me, met je GSM in de handen terwijl je een SMSje naar Raus aan het tikken was en ondertussen maar zitten schelden godverdommuh tering amsterdammurs zijn ook nooit te vertrouwen wachten niet eens op me
En verder bedankt voor de complimentjes allemaal aangaande mijn fotoshootpost
Schonken ze daar koffie dan,langs de A 2?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er na een aantal meets wel achter dat er bij FokMc géén g#dverd#mde t#ringamsterdammurs zijn
![]()
eigenlijk was ik daar al meteen de 1e meet achter, zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord![]()
Nee, gewoon een goed gesprekquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Schonken ze daar koffie dan,langs de A 2?![]()
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan later ons op de snelweg voorbij zien vliegen
wij dachten haar nog wel even in te halen
![]()
![]()
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord hequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Geweldig verhaal, je zou stand-up comedian moeten worden
, hulde
en natuurlijk ook nog superbedankt voor het uitzetten c.q. voorrijden van de route, chapeau
....en nogmaals sorry voor het kwijtrijden
![]()
Rebbeltjuh is trots op de aan haar toegekende titel![]()
Maar was wel een leuk verhaal om te lezen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he![]()
![]()
Stond daar ff lekker te relaxen, beetje sms'en met deze en gene, ff rookpauzequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja, had ik ook gelezen ja.......maar ik was zo euforisch over de mij toegekende titel......dat ik de prullenbakkwestie even over het hoofd had gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Geweldig vond ik iets 'te', met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he![]()
![]()
Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ja, bedacht dat idd later jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Wheheheh![]()
Geweldige verhalen en geweldige foto's
Tnx for the pics OPM en hicham het verhaal
Zonder foto's is een meet gewoon nix, nou pas vind ik de meet weer leuk
![]()
En ik zet mijn motor nooit heel bewust anders, ik ben het gewoon niet altijd even eens met de opstellingZoals bij het terras was het mooier geweest als we hem allemaal schuin hadden gezet
En bij de Mac had Raus mijn plek bezet
![]()
![]()
![]()
Kawa's bij elkaar was het toch![]()
En ja, dit is geen grap, maar meen ik echt
[..]
Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen tochEn Rebbel, tis helemaal niet erg dat je ons heb gemist, is juist lulliger voor jou dan voor ons
![]()
![]()
Wat jij wilt hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:01 schreef richardgie het volgende:
Nou,d'r is hier ook weinig te beleven.Ga maar is wat anders doen.![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik het wel leuk vind![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Wheheheh![]()
Geweldige verhalen en geweldige foto's
Tnx for the pics OPM en hicham het verhaal
Zonder foto's is een meet gewoon nix, nou pas vind ik de meet weer leuk
![]()
En ik zet mijn motor nooit heel bewust anders, ik ben het gewoon niet altijd even eens met de opstellingZoals bij het terras was het mooier geweest als we hem allemaal schuin hadden gezet
En bij de Mac had Raus mijn plek bezet
![]()
![]()
![]()
Kawa's bij elkaar was het toch![]()
En ja, dit is geen grap, maar meen ik echt
[..]
Vroeg me wel af of het smsje aankwam toen we daar nog zaten, anders had je nog even kunnen bellen tochEn Rebbel, tis helemaal niet erg dat je ons heb gemist, is juist lulliger voor jou dan voor ons
![]()
![]()
En ik ben zoooooow fucking blij [afbeelding] [afbeelding]
Echt respect voor de plisie die me teffushard had kennen naaien[afbeelding]
Vanuit school knal ik soms nog even rond, meestal ga ik dan via het stadsdeel "Osdorp" beetje over de wegen crossen. Er zitten geen bochten in, gewoon stoplichten beetje uitwaaien en gefrustreerd raken e.d.![]()
De politie heeft me over de groene lijn (burgerauto) ongeveer 4 km gevolgd..![]()
[afbeelding]
Bij het rode pijltje haalde ik ze in op een 70 km weg waar zij al honderd reden, die weg wordt aan het einde vijftig en bij het rode kruisje wilde ik naar rechts gaan, maar sprong het stoplicht op rood waardoor ik links voor ging sorteren (in de hoop dat die als eerste op groen ging dan), maar na een tijdje sprong het licht rechts weer op groen en knalde ik hem snel naar rechts toe
![]()
Bij het tweede kruisje precies hetzelfde verhaal, daarna was het knalle knalle knallekeihard remmen, tussen auto's door etc. en bij het rode stipje wist ik dat ik fout zat
Een auto vér achter me flitste continu met z'n groot licht en ik remde direct af en toen zag ik iets roods vaags achter de voorruit (stop politie
)
Mijn hart zat in mijn keel want mijn rijbewijs had ik zo een 36 keer kwijt kunnen raken en 2 keer 95 euro voor verkeerd voorsorteren (bewust)Wat was het resultaat: Een prettig gesprek met een (jonge) agent die zelf al 10 jaar motorreed die me vroeg of ik even Osdorp aan het uitknallen was. Zijn mederijder belde ondertussen even door of ik nog boetes had staan e.d.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Is de derde keer dat ik in Osdorp wordt aangehouden, waarvan de laatste keer exact op dezelfde plek was. Dus vanaf nu doe ik het rustig aan, de motor was nog koud dus deed nog voorzichtig ook, normaal maak ik gretig gebruik van de snelwegtunnels daar.![]()
Moraalridders, doe je bestmaar mijn dag was weer helemaal goed
![]()
De jonge vertelde zelf ook nog dat ie met de dienstmotor en zijn 'semi' cruiscontrol (gashendel vastzetten) 4 rondjes met losse handen op het plaatselijk slechte klaverblad had gedaan. Zou het een MF'er zijn geweest? Want hij keek nog wel naar mijn kentekenplaat en maakte een schijnheilige opmerking over een ex-vouw in de kentekenplaat die de vorige eigenaar erin had gevouwen![]()
Eten
Dan had mijn vader mijn hersenschedel aan gort geslagenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
En wat de rest van je post betreft: je hebt idd mega véél goodluck gehad......'t zou echt zo'n verhaal voor Blik op de Weg kunnen zijn......poehee, wat zul jij peentjes gezweet hebben.....gelukkig eind goed, al goed
![]()
Discriminatie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:53 schreef ondeugend het volgende:
@pimper !
En nou nooooooooooooooooooooooit meer roepen dat 'jullie' gediscrimineerd worden he !!![]()
![]()
![]()
Damn, vette kawaquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
Hier een ex' fokker op een Kawa KLX.![]()
Mjah, ik zeg altijd "als je er goed uit ziet heb je alles meequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Respect voor deze geniale copper
U mag heeeeeeel blij zijn![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
zeker als je 1 1/2 uur langs de A2 staat, dan worden er punten gescoord![]()
Houden jullie dat bij in een excel sheet of reserveren jullie daar een apart deel van de hersenen voor?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
met die prullenbak heeft hij weer vette minpunten gescoord he![]()
![]()
Toffe agentquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
De jonge vertelde zelf ook nog dat ie met de dienstmotor en zijn 'semi' cruiscontrol (gashendel vastzetten) 4 rondjes met losse handen op het plaatselijk slechte klaverblad had gedaan. Zou het een MF'er zijn geweest? Want hij keek nog wel naar mijn kentekenplaat en maakte een schijnheilige opmerking over een ex-vouw in de kentekenplaat die de vorige eigenaar erin had gevouwen![]()
Eten
Raus en Rebbel die op de ambulance rijden en Hicham tegenkomenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Houden jullie dat bij in een excel sheet of reserveren jullie daar een apart deel van de hersenen voor?
Is een matig doordenkertje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Discriminatie?Hoe bedoel je dat nou weer
![]()
Wij vrouwen zijn multitaskingquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Houden jullie dat bij in een excel sheet of reserveren jullie daar een apart deel van de hersenen voor?
Maar het is gewoon een feit dat iemand op een supersport rechtuit op hetzelfde plekje zit als in een gemiddelde bocht.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Enneeuh, muts en airbaigs plat op de tankDas alleen voor posers als OPM linksonder
![]()
[afbeelding]
Verkapt 'ik heb eindelijk het niet verkeerd geresizede plaatje gevonden'![]()
Ah, op die fiets zenne. Ik begreep eigenlijk helemaal niet waar het over ging.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een feit dat iemand op een supersport rechtuit op hetzelfde plekje zit als in een gemiddelde bocht.
Een SM rijder schuift dan naar voren tegen de tank om de geometrie te veranderen.
De motor wordt anders ook veel te licht aan de voorkant.
Bij 120-130 kilo is de gewichtsverhouding incl berijder veel belangrijker dan met een ss van 200 kilo.![]()
So errug is ut gelukkug nog nie gesteldquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Raus en Rebbel die op de ambulance rijden en Hicham tegenkomen:
[afbeelding]
Nou,dan zal ik maar gauw iets bedenken om de boel in de war te schoppen,zodat het weer een grote uitschieter wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn multitasking, dus vooralsnog schrijven we (nog) niet, zolang de plussen en de minnen evenredig met elkaar gelijk opgaan tenminste, als blijkt dat er ernstige uitschieters aan zitten te komen, zullen we toch maar ff overwegen om een spreadsheetje te fixen
![]()
Fok is tráág![]()
Of je klapt voor de kick ff met je ballen op de tank, ook een speciale ervaringquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een feit dat iemand op een supersport rechtuit op hetzelfde plekje zit als in een gemiddelde bocht.
Een SM rijder schuift dan naar voren tegen de tank om de geometrie te veranderen.
De motor wordt anders ook veel te licht aan de voorkant.
Bij 120-130 kilo is de gewichtsverhouding incl berijder veel belangrijker dan met een ss van 200 kilo.![]()
Genoeg eigen slap gelul.![]()
En wat dacht je van "zacht"rubber van een tennisbal.Zijn allemaal ervaringen waar ik liever over hoor vertellen dan ze te beleven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Of je klapt voor de kick ff met je ballen op de tank, ook een speciale ervaringBest tof om te concluderen dat plastic even hard kan zijn als staal
![]()
Ha, die film heb ik toevallig van het weekend gekocht en gekeken. toevallig zeg.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo ff tussendoor![]()
En nu ben ik weer weg, moet nog een toetsje leren voor morgen. Lees de rest later wel bij![]()
[..]
Die krengen vielen mij ook al op ja, bij de herfstmeet![]()
In het donker maakt het nog wat spannender.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef bwt het volgende:
O ja, heb gister avond/nacht en vanavond klaverbladen ressen en valburg uitgeprobeerd.
Ressen is een leuk ding waar je harder doorheen kan dan dat je eerst zou denken.
Valburg is wel leuk maar 1 bocht heeft erg veel hobbels en kuilen.
alle 2 hebben ze in 2 of 3 bochten vangrails, en das een minder prettig aanzicht.
en jullie oefenbochtje (van de foto's) bij ressen zelf is een redelijk krap bochie.
leuk voor overdag, in het donker echt wat minder
Krap? Neeeeeehquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef bwt het volgende:
O ja, heb gister avond/nacht en vanavond klaverbladen ressen en valburg uitgeprobeerd.
Ressen is een leuk ding waar je harder doorheen kan dan dat je eerst zou denken.
Valburg is wel leuk maar 1 bocht heeft erg veel hobbels en kuilen.
alle 2 hebben ze in 2 of 3 bochten vangrails, en das een minder prettig aanzicht.
en jullie oefenbochtje (van de foto's) bij ressen zelf is een redelijk krap bochie.
leuk voor overdag, in het donker echt wat minder
Hehe, grappig om dit zo te lezen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.
Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer![]()
Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"
Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden![]()
Vervolgens spuit de agent er vandoor om verderop de snelweg te verlaten![]()
Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij![]()
Latente motorrist?Wel zichtbare maar niet aanwezige motorrijder?Wazigquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond.
Ik lees regelmatig wat topics hier en dan eigenlijk alleen FOK MC. De laatste tijd werd het wel errug druk met een topic per dag of meer![]()
Ik wilde reageren op het verhaal van Worldpimber. Volgens mij was het vandaag "politie-is-aardig-tegen-de-diehard-motoristen-dag"
Ik had vanavond een soortgelijk iets meegemaakt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 175 Km/uur word ik ingehaald door de politie en de agent seint naar me dat ik rustig aan moet rijden![]()
Vervolgens spuit de agent er vandoor om verderop de snelweg te verlaten![]()
Jullie houden regelmatig een meeting en ik vind de verslagen altijd wel interessant. Mischien dat ik in de toekomst een keertje meerij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |