quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef TiNRiB het volgende:
waarom zou je uberhaupt naar een motor of andere verplaatsend persoon op de weg willen zwaaien?
dan moet je is een keer gaan motorrijden ei.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef TiNRiB het volgende:
waarom zou je uberhaupt naar een motor of andere verplaatsend persoon op de weg willen zwaaien?
Heel stoerquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
ik op miniBike. ding gaat trouwens vollop hard.
mn r6 stond trouwens net buiten beeld
Gruwelijk die bikequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
ik op miniBike. ding gaat trouwens vollop hard.
mn r6 stond trouwens net buiten beeld
Wetboek van Strafrecht, artikel 267: belediging van een ambtenaar in functiequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:58 schreef Mauro het volgende:
Zolang je maar met je middelvinger zwaai is het toegestaan.
Ik heb een keer achter een motoragent gereden en die zwaaide toch echt naar allequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Not done![]()
Het zijn geen motorrijders, het zijn ambtenaren in functie
Zwaaien is misschien ook niet het juiste woord. Het is meer je wijsvinger uitsteken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me vrij vermoeiend, dat steeds maar zwaaien naar elkaar...
En dan heb je nog de mensen op toerfietsen die racers niet willen groeten en anders om....quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:25 schreef Sinat het volgende:
[..]
Een andere dilemma zijn de Harley rijders. Ongeveer 8/10 groeten gewoon niet. Apart volk![]()
Harley rijders zitten helemaal stijf op hun motor en doen alles wat ze kunnen om zich vast te houden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:25 schreef Sinat het volgende:
[..]
Zwaaien is misschien ook niet het juiste woord. Het is meer je wijsvinger uitsteken.
Maar motoragenten zijn ook motorrijders en hoewel ik ze niet vaak tegenkom, groet ik wel altijd.
Een andere dilemma zijn de Harley rijders. Ongeveer 8/10 groeten gewoon niet. Apart volk![]()
Dan maak je je niet druk en groet je gewoon niet hè.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik het liefste gewoon rondrijden op de motor zonder me steeds druk te maken over wie ik moet groeten of niet...
dat zijn ook geen twee wielen meerquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En dan heb je nog de mensen op toerfietsen die racers niet willen groeten en anders om....
Ik groet gewoon alles op 2 wielen, met een uitzondering voor een zijspan
Dat is dan ook de uitzondering of nietquote:
Mijn broer heeft een tijdje de rare gewoonte gehad om in zijn auto heel uitgebreid en enthousiast te zwaaien naar agenten-te-blik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:23 schreef Geqxon het volgende:
Toen ik op mijn snorfiets zwaaide had die agent wel een enorme "WTF!" blik
Boeiend, als jij dat nou leuk vind, ik neem aan dat je ook niet van een flat springt als iemand anders vind dat je dat moet doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Maar goed, het gaat er dus om: als motorrijder naar een motoragent zwaaien, ja of nee?
Ze zwaaien vaak terug op de twijfelachtige manier van; "neem ie me nu in de maling?"quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
zwaaien naar agenten is cool, omdat ze vaak zo verbaasd zijn dat er iemand zwaait dat ze heel ongewennig hun klauw opsteken
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Wetboek van Strafrecht, artikel 267: belediging van een ambtenaar in functie
De koninging is een tiefus hoer met een uitgelubberde doos. Kom me maar halenquote:Artikel 111 (Belediging van de Koning)
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
Stoer hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
[..]
De koninging is een tiefus hoer met een uitgelubberde doos. Kom me maar halen![]()
Jij zit duidelijk niet in de motor wereld Steijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Steijn het volgende:
Zwaaien doe je alleen als je zeilt, de zgn. schippersgroet. Maar om nou naar weggebruikers te gaan zwaaien.
Al vaak met ze kennis gemaakt dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:18 schreef MissHobje het volgende:Maargoed.. dat is wel donedie gasten zijn altijd wel te pruimen .. ten opzichte van een gewone agent in de auto ofzo..
Harley rijders groeten bijna niemand, BMW rijders moeten structureel doodgeknuppeld worden (verwaandheid zit in het logo denk ik)...racers die chopperrijders niet groeten??quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:25 schreef Sinat het volgende:
[..]
Zwaaien is misschien ook niet het juiste woord. Het is meer je wijsvinger uitsteken.
Maar motoragenten zijn ook motorrijders en hoewel ik ze niet vaak tegenkom, groet ik wel altijd.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:21 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Harley rijders groeten bijna niemand, BMW rijders moeten structureel doodgeknuppeld worden (verwaandheid zit in het logo denk ik)...racers die chopperrijders niet groeten??
Niet meegemaakt...
Onbekend maakt onbemind. Veel BMW rijders zijn juist doorrijders. Ben met je eens dat er (veel) verwaande figuren tussen zitten, maar vergeet niet dat die ook bij Ducati te vinden zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:21 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Harley rijders groeten bijna niemand, BMW rijders moeten structureel doodgeknuppeld worden...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:29 schreef s9601694 het volgende:
"handen aan je stuur, dat doe je maar als jeje rijbewijs hebt"
....Ik mag niet zwaaien van mijn rij instructeur...![]()
Instructeur vanmiddag: "hey Dennis, waarom zwaai je niet?, hij rijdt ook op een motor hoor, het is wel een lelijke, maar toch"quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:29 schreef s9601694 het volgende:
Zoals je al zegt wordt er op het water ook naar elkaar gezwaaid.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Steijn het volgende:
Zwaaien doe je alleen als je zeilt, de zgn. schippersgroet. Maar om nou naar weggebruikers te gaan zwaaien.
flauw hoor, of hij moet je ECHT niet vertrouwen op die motor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:29 schreef s9601694 het volgende:
Je kan wel rechtuit rijden zonder te slingeren? Als je je stuur loslaat dus?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:29 schreef s9601694 het volgende:
F16-pilotenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Zoals je al zegt wordt er op het water ook naar elkaar gezwaaid.
Subaru Impreza-rijders doen het ook (met uitzondering van de sjonnies)
Motorrijders doen het dus ook.
Mensen met een Eriba-caravan () doen het ook.
De meeste rijles-instructeurs doen het.
De meeste lijnbus-chauffeurs doen het.
Wie doen het eigenlijk nog meer?
Hoe slechter het weer hoe meer er gezwaaid wordt. Je hebt dan ook meer met elkaar gemeen dan met die grote groepen "t-shirt-rijders" in de zomer.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:52 schreef StefanP het volgende:
Ik vind het maar een beetje onzin... ik rijd liever relaxt rond dan dat ik steeds m'n hand op moet tillen om iemand te groeten "omdat dat nou eenmaal zo hoor". Iedereen aapt elkaar maar na, terwijl niemand het echt wil, maar ja dan ben je onbeleefd en geen echte motorrijder waarschijnlijk...
Mijn zusje heeft een (originele) Mini... als ze een andere tegenkomt gaat er altijd een handje omhoog...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, want je stuurt namelijk niet met je handen, maar met je heupquote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Je kan wel rechtuit rijden zonder te slingeren? Als je je stuur loslaat dus?
sinds wanneer groeten BMW rijders danquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:33 schreef Paxlie het volgende:
Ik groet alles behalve Harley Davidson's
Dat zijn geen motoren namelijk
ik ben nog geen oude lul he, in tegenstelling tot 90% van de BMW rijdersquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
sinds wanneer groeten BMW rijders dan
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:33 schreef Paxlie het volgende:
En Goldwings wel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:33 schreef Paxlie het volgende:
net aan, die krijgen 1 vingerquote:
ik leg het je nog wel uitquote:
Preciesquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
een goldwing is een auto op 2 wielen, je kan er niet eens plat mee door de bocht
Niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
net aan, die krijgen 1 vinger
een goldwing is een auto op 2 wielen, je kan er niet eens plat mee door de bocht
duh-huh... Het was een vraag aan de lesrijder s9601694 die het stuur niet mocht loslaten van zijn leraar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, want je stuurt namelijk niet met je handen, maar met je heup![]()
Ik ben op deze manier ooit eens schandalig hard een tegemoetflitsende radar voorbijgereden met als gedachte 'pak me dan, als je kan!'quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:13 schreef kawotski het volgende:
Ik zwaai alleen ( ..en zwaar uitbundig) als ik de radar heb gespot en dan met 80 km voorbij rij met een grote grijns.! Je moet ze dan zien, je ligt helemaal dubbel over de tank van het lachen..
MX-5 rijders met kapje openquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef Impry het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 09:19 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
MX-5 rijders met kapje open![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 09:19 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
MX-5 rijders met kapje open![]()
Ja ik kan met losse handen rechtdoor rijden zonder te slingeren.... knap he?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Je kan wel rechtuit rijden zonder te slingeren? Als je je stuur loslaat dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |