quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef TiNRiB het volgende:
waarom zou je uberhaupt naar een motor of andere verplaatsend persoon op de weg willen zwaaien?
dan moet je is een keer gaan motorrijden ei.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef TiNRiB het volgende:
waarom zou je uberhaupt naar een motor of andere verplaatsend persoon op de weg willen zwaaien?
Heel stoerquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
ik op miniBike. ding gaat trouwens vollop hard.
mn r6 stond trouwens net buiten beeld
Gruwelijk die bikequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
ik op miniBike. ding gaat trouwens vollop hard.
mn r6 stond trouwens net buiten beeld
Wetboek van Strafrecht, artikel 267: belediging van een ambtenaar in functiequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:58 schreef Mauro het volgende:
Zolang je maar met je middelvinger zwaai is het toegestaan.
Ik heb een keer achter een motoragent gereden en die zwaaide toch echt naar allequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Not done![]()
Het zijn geen motorrijders, het zijn ambtenaren in functie
Zwaaien is misschien ook niet het juiste woord. Het is meer je wijsvinger uitsteken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me vrij vermoeiend, dat steeds maar zwaaien naar elkaar...
En dan heb je nog de mensen op toerfietsen die racers niet willen groeten en anders om....quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:25 schreef Sinat het volgende:
[..]
Een andere dilemma zijn de Harley rijders. Ongeveer 8/10 groeten gewoon niet. Apart volk![]()
Harley rijders zitten helemaal stijf op hun motor en doen alles wat ze kunnen om zich vast te houden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:25 schreef Sinat het volgende:
[..]
Zwaaien is misschien ook niet het juiste woord. Het is meer je wijsvinger uitsteken.
Maar motoragenten zijn ook motorrijders en hoewel ik ze niet vaak tegenkom, groet ik wel altijd.
Een andere dilemma zijn de Harley rijders. Ongeveer 8/10 groeten gewoon niet. Apart volk![]()
Dan maak je je niet druk en groet je gewoon niet hè.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik het liefste gewoon rondrijden op de motor zonder me steeds druk te maken over wie ik moet groeten of niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |