abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:23:09 #101
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_31834503
S`middags
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:39:46 #102
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31834859
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_31836373
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:50 schreef richardgie het volgende:

[..]

De wat..
Zwaaien met je rechterhand als je collega-motorrijders tegenkomt kan de link naar het filmpje niet meer vinden
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31836510
Gebeurd niet veel hier he
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef ondeugend het volgende:

Veel snelle en technische bochten....
.... dat gaat nog al eens mis bij vele overmoedigen.
Overmoedig, wat ? En Pepijn, wikipedia is door iedereen te editten, misschien moet jij hem verbeteren? Want dan staat het er nu niet compleet...

Wel nog een 'grappig' verhaal van mijn rijinstructeur daarnet. Ergste wat ie met motorrijlessen had meegemaakt was een meisje die na een halve draai een fout maakte en volgas tegen een muur reed en zelf vervolgens door een ruit van een autozaak keilde.

Glas in been, even buiten bewustzijn en een hersenschudding Die heeft het ook niet meer afgemaakt Doe je voorzichtig Kaat ofzo
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:55:13 #105
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31836540
Alp rijdt trouwens best oke. Niet spectaculair ofzo, maar er is best mee te gooien en te smijten. Koppel is ook wel voldoende eigenlijk. Had het eerlijk gezegd niet verwacht
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:14:47 #106
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31837055
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef worldpimber het volgende:
Gebeurd niet veel hier he
Ik was pas tegen 11 uur uit bed en daarna was er bezoek, en daarna was ik tot 5 minuten geleden uit de deur, en daarna ...
quote:
Pepijn, wikipedia is door iedereen te editten, misschien moet jij hem verbeteren? Want dan staat het er nu niet compleet...
Wat is dat?

Pimpber, zit jij nu ook gewoon thuis de hele week, behalve s' avonds.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Alp rijdt trouwens best oke. Niet spectaculair ofzo, maar er is best mee te gooien en te smijten. Koppel is ook wel voldoende eigenlijk. Had het eerlijk gezegd niet verwacht
Moet je kijken hoe dat stuurt als je die velgen om hebt laten spaken naar 17 inch.



Maar je kan er inderdaad standaard al aardig mee sturen meer een kwestie van de rijder dan de GSX-F die je voorbij gaat op het Klaverblad.
Wat voor bandjes zitten er nu omheen?

En die voorband op deze motoren vind ik wel altijd akelig smal.
pi_31837079
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Zwaaien met je rechterhand als je collega-motorrijders tegenkomt kan de link naar het filmpje niet meer vinden


http://www.filefarmer.com/toysupra1/videos/bikewaves.wmv
quote:
Omdat 90 procent van de mannen in lingeriezaken niet precies kan zeggen hoe groot de borsten van hun vrouw zijn, wijzen ze vaak naar andere vrouwen in de winkel, of antwoorden ze op vragen over de maat: 'een handje vol'. Met de borstenwand heb ik daar een enigszins ironisch antwoord op gevonden''.


Al off the road geweest stinkerd?
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:19:26 #108
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31837172
http://www.studiomatic.net/tatest/

en offraod alleen dat stukkie met proefrijden. Zag dat ze bij Ikea Delft een bouwput hadden, mss maar eens kijken daar. Kan er meteen iemand wat noppen onder z'n CR500 gooien
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_31837241
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is dat?
Wikipedia is een online encyclopedie die geschreven is door mensen zoals jij en ik Alle artikelen zijn toegevoegd door bezoekers. Dus ook de "wiki" over Assen. Vraag is natuurlijk altijd hoe serieus de info moet nemen die op de 'wiki' staat... maar je kunt er iig erg veel vinden.

Bij de artikelen kun je rechts onder op 'bewerk' klikken en de boel bewerken.
quote:
Pimpber, zit jij nu ook gewoon thuis de hele week, behalve s' avonds.
Ik heb maandag en donderdag les van 18.00 tot 20.15 en dinsdag van 18.45 tot 23.15 ( ) De rest van de tijd kan ik vrij besteden, maar ben nu dus bezig met mijn C en had net een theorieles. Zodra ik de papieren heb ga ik mijn dagen daarmee vullen.

Vandaag kwam ik er alleen achter dat ik volgende week een toetsweek heb en moet dus even flink stampen deze dagen Verder 1 tip voor beginnende werklozen: zorg er voor dat je ritme heel blijft !!! Door de meet en mijn zaterdag werk en vandaag weer les in de ochtend ben ik tenminste niet zo brak vandaag.

Straks wor je nog alcoholist of kansloze fapper.

Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is
pi_31837512
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraag maar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31837608
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef worldpimber het volgende:


Straks wor je nog alcoholist of kansloze fapper.

Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is
Of kansloze rapper (die komen er wel een paar uit A'dam geloof ik )
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:40:51 #112
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31837730
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraag maar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
Jij niet hoor, jij valt toch zachtjes
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_31837742
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraag maar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31837760
quote:
Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijken

Ik dacht dat ik jouw en OPM gisteren zag, wat zijn Kawa's mooi als ze groen zijn
Ik had al begrepen dat jullie meer in de provincie Utrecht aan het rijden waren
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31837974
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Jahe, dat vind ik wel jammer. Er is niets leuker om met snelheid zo plat mogelijk door een bocht te gaan. Bij mij is dat nog redelijk rechtop
quote:
Jij niet hoor, jij valt toch zachtjes
Dat klopt wel, maar ik vroeg het ook voor na de operatie
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31838083
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Is het niet zo dat SM'ers juist de motor platter leggen doordat ze het geheel naar de grond drukken en niet gaan meehangen met de motor zelf? (zeg maar het idee van een halve draai) Ik snap ook niet waarom SM'ers het anders doen dan de rest van de motorrijders, vanwege het lage gewicht en het dus -relatief- hoge gewicht van de berijder zelf (waardoor je dus makkelijker op je bek gaat zoals je zegt )

Wil trouwens best een keer off the road rijden
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijken

Ik dacht dat ik jouw en OPM gisteren zag, wat zijn Kawa's mooi als ze groen zijn
Ik had al begrepen dat jullie meer in de provincie Utrecht aan het rijden waren
Klopt, volgens mij waren wij het niet. Maar we zijn natuurlijk altijd in voor een meet en dan ben je welkom

Leuk bord



Valt me sowieso op hoe opvallend vaak die mongolen 30 borden plaatsen wanneer ze 'aan het werk zijn op de weg' Op de snelweg vaak die zinloze 70 borden
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:54:14 #117
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31838136
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraag maar ik zou toch graag het simpele antwoord weten


En als je het een domme vraag vind dan wist je het eerste deel v/h simpele antwoord ook al.

SM rijders duwen hun machine met het brede stuur meer om, maken geen knee downs maar zetten hun voet langs het voorwiel om contact met de weg te maken.
Ze bewegen meer over het zadel naar voren en achter al naar gelang de bochtensnelheden, vol op de tank zitten met optrekken, wat naar achteren met remmen en ook soms juist weer niet.
Bij een snelle bocht ga je ook wat meer tot vol op je tank zitten anders krijg je mooie tankslappers ondermeer omdat je geometrie niet in orde is en je voor en achtervering het allemaal niet bij kan houden.

SS rijders duiken met hun machine mee de bocht in. (insert knie' tje enzo)
Verder geven ze alleen maar gas zonder na te hoeven denken over zithouding, zijn een beetje de dombo's van het motorrijden.


Geavanceerde SM rijders kunnen hun machine ook nog dwars zetten zoals je het een tijd geleden over driften had, dus ze schakelen een tandje teveel terug en laten de koppeling bruut opkomen en/of blokkeren de achterrem waardoor de machine uit gaat breken, in combinatie met de koppeling/en/of rem en gas gaan ze dan glijdend door de bocht.

MotoGP coureurs doen dat ook een beetje, maar het is onvergelijkbaar zoals ze dat in SM wedstrijden beheersen.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wikipedia is een online encyclopedie die geschreven is door mensen zoals jij en ik Alle artikelen zijn toegevoegd door bezoekers. Dus ook de "wiki" over Assen. Vraag is natuurlijk altijd hoe serieus de info moet nemen die op de 'wiki' staat... maar je kunt er iig erg veel vinden.
Oh ja dat, er zijn mensen die niets te doen hebben..of hier hun levenswerk van maken.
quote:
Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is
Ben een beetje onthand zonder vervoer, de buurman heeft zaterdag de lagers uit de wielen getikt zodat daar nog een paar nieuwe in kunnen.
Ik was met zijn zoon en Nick de hele dag in het zwembad.
Maar voordat de wielen gemonteerd kunnen worden moeten er dus eerst nieuwe lagers in .. die hadden ze op mijn " oude" werk.
En waar o waar moet ik ze nu kopen?

Hij heeft wel aangeboden om aanstaande zaterdag eventueel met de wielen nar Safe te rijden voor mij.

Waarom heeft die man tegenwoordig werk tot zijn 35' ste had hij nog nooit een witte baan gehad.

Zie net een geinig zelfbouw quadje.



Ben weer ff de deur uit.
pi_31838414
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



En als je het een domme vraag vind dan wist je het eerste deel v/h simpele antwoord ook al.

SM rijders duwen hun machine met het brede stuur meer om, maken geen knee downs maar zetten hun voet langs het voorwiel om contact met de weg te maken.
Ze bewegen meer over het zadel naar voren en achter al naar gelang de bochtensnelheden, vol op de tank zitten met optrekken, wat naar achteren met remmen en ook soms juist weer niet.
Bij een snelle bocht ga je ook wat meer tot vol op je tank zitten anders krijg je mooie tankslappers ondermeer omdat je geometrie niet in orde is en je voor en achtervering het allemaal niet bij kan houden.

SS rijders duiken met hun machine mee de bocht in. (insert knie' tje enzo)
Verder geven ze alleen maar gas zonder na te hoeven denken over zithouding, zijn een beetje de dombo's van het motorrijden.


Geavanceerde SM rijders kunnen hun machine ook nog dwars zetten zoals je het een tijd geleden over driften had, dus ze schakelen een tandje teveel terug en laten de koppeling bruut opkomen en/of blokkeren de achterrem waardoor de machine uit gaat breken, in combinatie met de koppeling/en/of rem en gas gaan ze dan glijdend door de bocht.

MotoGP coureurs doen dat ook een beetje, maar het is onvergelijkbaar zoals ze dat in SM wedstrijden beheersen.

Ben weer ff de deur uit.

Ik ben benieuwd of ik het wel leuk vind
intuition will take you further than logics will ever do
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:04:55 #119
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31838435
Nog even snel wat nieuwsz..mailtje van de nieuwe CR dude.
quote:
Ik zal nog even een topic maken en wat foto's posten. Cilinder is er inmiddels af en de schade is redelijk. Zuigerveren zijn nog heel (gelukkig) wel redelijke krassen in de cilinder.

Ik zal het geld naar je overmaken. Zou echt super zijn als je die rekeningen nog boven water weet te halen. (heb er absoluut geen haast mee)

De plannen met de CR zijn als volgt:

Alle spuitwerk opnieuw, inclusief tank en radiatorkappen. Alles word zwart. Daarna op zoek naar een leuke stickerset.

Als het meezit heb ik deze week de cilinder weer klaar, monteren stelt niets voor.
Het valt mee met de schade , ik ga straks even op MF kijken naar het topic.
Ben al aan de late kant .. want ik wil eigenlijk graag NU kijken..
pi_31838718
Bericht uit de betrouwbaarste krant van Nederland: De Telegraaf
quote:
Agent gemolesteerd en van snelheidscamera bestolen

STOMPETOREN - Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.

Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera 2 motoren die ca. 155 kilometer per uur reden. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de groene Kawasaki en een Rode motor vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.

Kort erna trokken de twee broers de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gereden. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.

Beide daders zijn ongeveer 20 - 25 jaar en droegen donkere motorkleding. De agent hoorde de namen Hicham en Worldpimber. Beiden hadden nog niet gedronken of gegeten. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.
intuition will take you further than logics will ever do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')