Zwaaien met je rechterhand als je collega-motorrijders tegenkomtquote:
Overmoedig, watquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Veel snelle en technische bochten....
.... dat gaat nog al eens mis bij vele overmoedigen.
Ik was pas tegen 11 uur uit bedquote:
quote:Pepijn, wikipedia is door iedereen te editten, misschien moet jij hem verbeteren? Want dan staat het er nu niet compleet...
Moet je kijken hoe dat stuurt als je die velgen om hebt laten spaken naar 17 inch.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Alp rijdt trouwens best oke. Niet spectaculair ofzo, maar er is best mee te gooien en te smijten. Koppel is ook wel voldoende eigenlijk. Had het eerlijk gezegd niet verwacht
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zwaaien met je rechterhand als je collega-motorrijders tegenkomtkan de link naar het filmpje niet meer vinden
quote:Omdat 90 procent van de mannen in lingeriezaken niet precies kan zeggen hoe groot de borsten van hun vrouw zijn, wijzen ze vaak naar andere vrouwen in de winkel, of antwoorden ze op vragen over de maat: 'een handje vol'. Met de borstenwand heb ik daar een enigszins ironisch antwoord op gevonden''.
quote:
Ik heb maandag en donderdag les van 18.00 tot 20.15 en dinsdag van 18.45 tot 23.15 (quote:Pimpber, zit jij nu ook gewoon thuis de hele week, behalve s' avonds.![]()
Of kansloze rapperquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef worldpimber het volgende:
Straks wor je nog alcoholist of kansloze fapper.
Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is![]()
Jij niet hoor, jij valt toch zachtjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraagmaar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
![]()
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je omquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraagmaar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
![]()
Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:15 schreef worldpimber het volgende:
http://www.filefarmer.com/toysupra1/videos/bikewaves.wmv
Jahe, dat vind ik wel jammer. Er is niets leuker om met snelheid zo plat mogelijk door een bocht te gaan. Bij mij is dat nog redelijk rechtopquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Dat klopt wel, maar ik vroeg het ook voor na de operatiequote:Jij niet hoor, jij valt toch zachtjes
Is het niet zo dat SM'ers juist de motor platter leggen doordat ze het geheel naar de grond drukken en niet gaan meehangen met de motor zelf?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je moet geloof ik een gruwelijk hoge motorlaars aandoen en dan in de bocht niet je knie uitsteken, maar je hele been, anders ga je te schuin en val je om
Klopt, volgens mij waren wij het niet. Maar we zijn natuurlijk altijd in voor een meet en dan ben je welkomquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bedankt, nou maar hopen dat Richardgie het gaat bekijken![]()
Ik dacht dat ik jouw en OPM gisteren zag, wat zijn Kawa's mooi als ze groen zijn![]()
Ik had al begrepen dat jullie meer in de provincie Utrecht aan het rijden waren
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je op een SM een andere bochtentechniek hanteren? Ik weet het, het is een domme vraagmaar ik zou toch graag het simpele antwoord weten
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]Wikipedia is een online encyclopedie die geschreven is door mensen zoals jij en ik
Alle artikelen zijn toegevoegd door bezoekers. Dus ook de "wiki" over Assen. Vraag is natuurlijk altijd hoe serieus de info moet nemen die op de 'wiki' staat... maar je kunt er iig erg veel vinden.
Ben een beetje onthand zonder vervoer, de buurman heeft zaterdag de lagers uit de wielen getikt zodat daar nog een paar nieuwe in kunnen.quote:Wel tov trouwens dat je nu vrij bent, heb je direct alle tijd om eens te ghummen nu het geheel een beetje klaar aan het worden is![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En als je het een domme vraag vind dan wist je het eerste deel v/h simpele antwoord ook al.![]()
SM rijders duwen hun machine met het brede stuur meer om, maken geen knee downs maar zetten hun voet langs het voorwiel om contact met de weg te maken.
Ze bewegen meer over het zadel naar voren en achter al naar gelang de bochtensnelheden, vol op de tank zitten met optrekken, wat naar achteren met remmen en ook soms juist weer niet.![]()
Bij een snelle bocht ga je ook wat meer tot vol op je tank zitten anders krijg je mooie tankslappers ondermeer omdat je geometrie niet in orde is en je voor en achtervering het allemaal niet bij kan houden.
SS rijders duiken met hun machine mee de bocht in. (insert knie' tje enzo)
Verder geven ze alleen maar gas zonder na te hoeven denken over zithouding, zijn een beetje de dombo's van het motorrijden.![]()
Geavanceerde SM rijders kunnen hun machine ook nog dwars zetten zoals je het een tijd geleden over driften had, dus ze schakelen een tandje teveel terug en laten de koppeling bruut opkomen en/of blokkeren de achterrem waardoor de machine uit gaat breken, in combinatie met de koppeling/en/of rem en gas gaan ze dan glijdend door de bocht.![]()
MotoGP coureurs doen dat ook een beetje, maar het is onvergelijkbaar zoals ze dat in SM wedstrijden beheersen.
Ben weer ff de deur uit.
Het valt mee met de schadequote:Ik zal nog even een topic maken en wat foto's posten. Cilinder is er inmiddels af en de schade is redelijk. Zuigerveren zijn nog heel (gelukkig) wel redelijke krassen in de cilinder.
Ik zal het geld naar je overmaken. Zou echt super zijn als je die rekeningen nog boven water weet te halen. (heb er absoluut geen haast mee)
De plannen met de CR zijn als volgt:
Alle spuitwerk opnieuw, inclusief tank en radiatorkappen. Alles word zwart. Daarna op zoek naar een leuke stickerset.
Als het meezit heb ik deze week de cilinder weer klaar, monteren stelt niets voor.
quote:Agent gemolesteerd en van snelheidscamera bestolen
STOMPETOREN - Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.
Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera 2 motoren die ca. 155 kilometer per uur reden. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de groene Kawasaki en een Rode motor vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.
Kort erna trokken de twee broers de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gereden. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.
Beide daders zijn ongeveer 20 - 25 jaar en droegen donkere motorkleding. De agent hoorde de namen Hicham en Worldpimber. Beiden hadden nog niet gedronken of gegeten. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |