Heb jij DVD's van Youpie ??quote:Hollander
Heb uit nostalgie "scherven" maar weer even aan mijn DVD speler gevoerd.
Nee, ( nog nietquote:Op woensdag 22 september 2004 14:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy, rijden jullie Kawa dan
En Plo.... tja, daar kan ik kort over zijn, jij bent nog nooit op een meet gekomen en jij moet altijd werken!
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb jij DVD's van Youpie ??![]()
![]()
Honda is ook een verdacht merk..quote:Op woensdag 22 september 2004 14:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy, rijden jullie Kawa dan
Kopie voor mij ??quote:Op woensdag 22 september 2004 14:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]Scherven, Youp speelt Youp en De wereld draait door. Keertje op marktplaats aangeschaft voor ik geloof iets van 15,- ofzo.
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Honda is ook een verdacht merk..
Kawa is voor mannetjes die zich stoerder voordoen dan ze zijn en Honda is gewoon saai.
Suzuki, Yamaha dat zijn de merken.![]()
En voor de rest alles wat niet uit Japan komt natuurlijk.
(Aprilia, Ducat, Bimota, MV Agusta, Moto Guzzi, BMW)![]()
Omdat je Kawa rijdtquote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef ploderus het volgende:
En wat is dan de reden dat ik een loser zou zijn.. :')
Waarom moet ik nu gelijk aan een bepaald persoon denken?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
Kawa is voor mannetjes die zich stoerder voordoen dan ze zijn
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Honda is ook een verdacht merk..
Kawa is voor mannetjes die zich stoerder voordoen dan ze zijn en Honda is gewoon saai.
Suzuki, Yamaha dat zijn de merken.![]()
(Aprilia, Ducat, Bimota, MV Agusta, Moto Guzzi, Sommige BMW's)![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat je Kawa rijdt
[..]
Waarom moet ik nu gelijk aan een bepaald persoon denken?![]()
Niet aan jouquote:Op woensdag 22 september 2004 14:35 schreef ploderus het volgende:
[..]![]()
![]()
Pepijn zn post doet me trouwens denkenn aan dat filmpje met die gast die van elke merk het geluid nadoetquote:Op woensdag 22 september 2004 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
met 1 groot verschil beemer beaver rijder...
waar jij stopt gaan wij gewoon verder![]()
![]()
![]()
![]()
Correctie, kawa wordt vaak gekozen vanwege de ruimere zitpositie.. Het zijn juist meer de langere mensen die kawa kiezen en de kleine ukkies kiezen suzuki en yamahaquote:Op woensdag 22 september 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat je Kawa rijdt
[..]
Mijn kawabusa staat in de garage. Hij heeft hetzelfde als wat mijn scooter had; versleten trommelremmen..quote:Op woensdag 22 september 2004 14:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet aan jou![]()
Wij zijn toch de motor-experts, hoe ist met je Cawaa RX600R ?![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu is het niet leuk meer als je zo serieus reageert
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ow .. maar ik kick wel op kleine roodharige wannabe racertjes in groene pakken.
Shit heequote:Op woensdag 22 september 2004 14:39 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mijn kawabusa staat in de garage. Hij heeft hetzelfde als wat mijn scooter had; versleten trommelremmen..
Ik heb laatst in een continentalband pirelli profiel gezaagd! Hij rijdt nu weer perfect!quote:Op woensdag 22 september 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Shit hee
Ey ik weet nog een goede oplossing voor als je band bijna versleten is..... gewoon met schuurpapiertje het profiel wat dieper maken, kan je er weer effe tegenaan
OF een soldeerbout natuurlijk
Dat is een meet die Hollander zou regelen.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben ook nog nooit op een meet "gekomen"![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
met 1 groot verschil beemer beaver rijder...
waar jij stopt gaan wij gewoon verder![]()
![]()
![]()
![]()
Hey tnx voor de Tip,quote:Op woensdag 22 september 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Shit hee
Ey ik weet nog een goede oplossing voor als je band bijna versleten is..... gewoon met schuurpapiertje het profiel wat dieper maken, kan je er weer effe tegenaan
Toen je die Nuts had gekocht bij de Shell op weg naar huis, ging je er ook aardig hard vandoor met invoegenquote:Op woensdag 22 september 2004 14:43 schreef Patrick281 het volgende:Ik stop niet maar ben al uit het zicht verdwenen voordat jullie met die hoge toerennaaimachinetjes op gang zijn gekomen.
![]()
Ja werkt goed hee!quote:Op woensdag 22 september 2004 14:42 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik heb laatst in een continentalband pirelli profiel gezaagd! Hij rijdt nu weer perfect!
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Shit hee
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey tnx voor de Tip,
hoef ik voorlopig nog geen nieuwe banden te kopen (aan de zijkant heb ik nog profiel genoeg )
dus nu ff fin het midden ook profiel maken klaar![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is een meet die Hollander zou regelen.
[..]Ik stop niet maar ben al uit het zicht verdwenen voordat jullie met die hoge toerennaaimachinetjes op gang zijn gekomen.
![]()
Kawarijders kunnen datquote:Op woensdag 22 september 2004 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]En hoe moet je in vredesnaam met een schuurpapiertje een profiel maken.
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Om dan gillend door Riet met zijn Thundercat ingehaald te worden volgend jaar
Met heeeeeel veel geduldquote:Op woensdag 22 september 2004 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]En hoe moet je in vredesnaam met een schuurpapiertje een profiel maken.
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag jou steeds meer Mercy!
Moet wel met beleid gebeuren natuurlijk!quote:Op woensdag 22 september 2004 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Met heeeeeel veel geduld![]()
![]()
![]()
Op top loop ik met de Cat dik op de R1100S uit.......... wat is jouw top Pepijn? 220km/h meen ik? Dan hakt ie in de begrenzerquote:Op woensdag 22 september 2004 14:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat?! 220 maar?!quote:Op woensdag 22 september 2004 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Op top loop ik met de Cat dik op de R1100S uit.......... wat is jouw top Pepijn? 220km/h meen ik? Dan hakt ie in de begrenzer![]()
Die van de Cat ligt op de 255km/h ongeveer
Prima, hoesjes wordt alleen lastig omdat ik geen (werkende) scanner heb.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kopie voor mij ??![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Om dan gillend door ons ingehaald te worden, en dan op zo'n manier zoals jij zou denken dat je stil staat![]()
![]()
Jep..... zoiets wel iigquote:Op woensdag 22 september 2004 14:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat?! 220 maar?!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
Een aardverschuivend koppel word ook nog even over het hoofd gezien.![]()
Noobs kijken alleen maar naar PK's he.![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
2 cilinder he. Alle power zit onderin
Hoesjes vind ik niet zo intressant hoor,quote:Op woensdag 22 september 2004 14:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Prima, hoesjes wordt alleen lastig omdat ik geen (werkende) scanner heb.
Mag het ff met zoveel cc's?quote:Op woensdag 22 september 2004 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was nummer 2 van de 7 qua topvermogen.
Een ZX6R is ook wel leukquote:Op woensdag 22 september 2004 14:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat?! 220 maar?!![]()
![]()
![]()
quote:vies vuil kutding
Tyf maar op met die yamaha, hij gaat eruit
Hij adverteert opvallend, die raakt ie wel kwijt denk ik...quote:*schijtbak van een yamaha.
*Laat dat vervloekte onding me weer staan
*Je kan gas geven wat je wil maar dat kutding doet alleen maar bokken en ploffen,
*harder dan 40 komt ie niet
*de schijtbak flikkert maar op,
*ik heb het echt helemaal gehad nu met die kutyamaha
Iemand een thundercat kopen?
Ik vind het ook niet boeiend maar bijna alle kennissen en vrienden wel.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoesjes vind ik niet zo intressant hoor,
kewl tnx![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een ZX6R is ook wel leuk
Mja.... er zijn een paar gasten op MF die hebben er echt veel problemem mee gehad al... met de Cat. Maar hij staat wel bekend als betrouwbaarZullen wel pechgevallen zijn...
[..]
[..]
Hij adverteert opvallend, die raakt ie wel kwijt denk ik...
* ploderus zou er boven zetten; goudeerlijke verkoper verkoopt zijn bike.
Misschien het tandwieltje van de 5'de versnelling vervangen voor de overdrive gearing van de GS.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep..... zoiets wel iig
Begrenzer al bij de 8500rpm..... 2 cilinder he. Alle power zit onderin
Nou iets meer hoor ..quote:Op woensdag 22 september 2004 14:54 schreef ploderus het volgende:
Wat?! 220 maar?!![]()
![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 22 september 2004 15:11 schreef ploderus het volgende:
[..]![]()
Hij is idd tenminste wel eerlijk
Oops...... dacht 220 ofzo door de lagere toeren die ie draaitquote:Op woensdag 22 september 2004 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
Nou iets meer hoor ..
En op de teller zit je zo op 260 km/u. Dus kom maar een keer meten.![]()
![]()
Volgende keer moet ie weer afdansen....quote:Op woensdag 22 september 2004 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
Dus kom maar een keer meten.![]()
![]()
Ja dat kwam door jou gesnoef voor de meting over dat je 120Pk's zou hebben, die bij controle maar schamele 90 bleken te zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was nummer 2 van de 7 qua topvermogen.
Ja dat kan of misschien op de BBQ als tie doorgaatquote:Op woensdag 22 september 2004 15:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet boeiend maar bijna alle kennissen en vrienden wel.
Doe even je adres mailen.Of wil je ze 30 sept. meenemen?
Ikke? Bij mij is het 99% van de keren dezelfde reden hoor.. werkquote:Op woensdag 22 september 2004 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgende keer moet ie weer afdansen....
of hij heeft kalknagels
Zoals ik al verschillende keren heb uitgelegd is niet alleen het vrij vragen best lastig, maar ik loop dan ook een aardig deel van mijn salaris mis plus dat ik daarbij nog eens extra geld uitgeef ook.. Voor mij is het zo een aardig verliesgevend ritje..quote:Op woensdag 22 september 2004 15:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Je krijgt zoveel uren of dagen verlof per jaar
Of ben je gewoon mensenschuw.... op MSN zei je ook al eens dat je geen vrienden hebt
Geen 90 ... en wat denk je dat de cardan verliest?quote:Op woensdag 22 september 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja dat kwam door jou gesnoef voor de meting over dat je 120Pk's zou hebben, die bij controle maar schamele 90 bleken te zijn![]()
![]()
Beginnertje hequote:Op woensdag 22 september 2004 15:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen 90 ... en wat denk je dat de cardan verliest?
Omgerekend is het toch ongeveer 120?
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:28 schreef ploderus het volgende:
Zoals ik al verschillende keren heb uitgelegd is niet alleen het vrij vragen best lastig, maar ik loop dan ook een aardig deel van mijn salaris mis plus dat ik daarbij nog eens extra geld uitgeef ook.. Voor mij is het zo een aardig verliesgevend ritje..
Daarbij heb ik nog wel een paar vrienden met wie ik ook nog wel eens rij, waarvoor ik niet het halve land door hoef
quote:AMSTERDAM
Patty Brard haalt in een interview met De Telegraaf van vandaag keihard
uit naar de Haagse fans die gisteren met behulp van spreekkoren Sylvie
Meis betitelden als "de grootste hoer van Amsterdam".
"Sorry dat ik het zeggen moet", aldus de afgelebberde Brard, "maar toen
ik dat hoorde, was ik er helemaal klaar mee. Ik laat me godverdomme al
jaren door alles en iedereen neuken en dan gaat vervolgens zo'n tribune
een ander snolletje toezingen."
Hehehe ineens serieus ?quote:Op woensdag 22 september 2004 15:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen 90 ... en wat denk je dat de cardan verliest?
Omgerekend is het toch ongeveer 120?
Kloptquote:Op woensdag 22 september 2004 15:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mensen die veel redenen aanvoeren hebben vaak iets verbergen..
95.6 en die andere ergens in de 92 of zo..quote:Op woensdag 22 september 2004 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hehehe ineens serieus ?
enne ik heb toch de uitdraai gezien ? daar telt het om![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb trouwens liever een hoop koppel (dat voelt tenminste heerlijk) dan een hoop pk's.......
Aan koppel heb je veel meer![]()
Boefje dus ..quote:Op woensdag 22 september 2004 15:42 schreef ploderus het volgende:
Klopt![]()
maakt allemaal gene fuck uit, het gaat erom dat je op verjaardagen en in de bedrijfskantine kan zeggen ik heb zoveel PK'squote:Op woensdag 22 september 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
95.6 en die andere ergens in de 92 of zo..
Waarom neem je dan de laagste trouwens.![]()
En tot de 8.500 toeren was het verschil gemiddeld 20 pk met die van Raus.
1 pk verschil was alleen een piekje en bereikte je pas bij toeren met meer dan 4 nullen.
En dan nog:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Boefje dus ..
Verdorie zijn we weer 2 uur terug in de tijd .. wat doen we hier.
Oh ja kan ook nog, doen we dat gewoon.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja dat kan of misschien op de BBQ als tie doorgaat![]()
![]()
Ik 80 NM bij 2.400 toeren ....quote:Op woensdag 22 september 2004 15:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb nog nooit iemand horen opscheppen van : ik heb tot 8500 toeren zoveel koppel![]()
en dan moet je op verjaardag aan die noobs ook eens gaan uitleggen wat NM isquote:Op woensdag 22 september 2004 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik 80 NM bij 2.400 toeren ....![]()
Er moet toch iemand de eerste zijn.
Kom jij uberhaupt ergens op 80 NM?![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik 80 NM bij 2.400 toeren ....![]()
Er moet toch iemand de eerste zijn.
Kom jij uberhaupt ergens op 80 NM?![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:00 schreef hollander172 het volgende:
[afbeelding]
Sorry, kreeg hem niet meer teruggeduwd.
Whoehahahahaquote:Op woensdag 22 september 2004 16:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry, kreeg hem niet meer teruggeduwd.
Bepaalde CBR rijder dus ..quote:Op woensdag 22 september 2004 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dan moet je op verjaardag aan die noobs ook eens gaan uitleggen wat NM is![]()
Ja maar 80 Nmquote:Op woensdag 22 september 2004 16:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven.![]()
Dus je heb er pas daadwerkelijk iets aan als je een dikke reet hebquote:Op woensdag 22 september 2004 16:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bepaalde CBR rijder dus ..
Volgens mij kan bijna niemand zich echt het voordeel van die newton meters voorstellen.
Een caravan hoef je niet te trekken met een motor.:')
Jawel hoor, waarom zou ik dat niet weten na mijn laatste baan?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:05 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij kan bijna niemand zich echt het voordeel van die newton meters voorstellen.
Een caravan hoef je niet te trekken met een motor.![]()
![]()
[/overdrijfmodus]quote:Op woensdag 22 september 2004 16:07 schreef hollander172 het volgende:
Ja maar 80 Nm [afbeelding] bij 2400 toeren [afbeelding] op een beemer. [afbeelding]
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:09 schreef hollander172 het volgende:
Die gozer maakte er nog een grapje over voor ie hem op de testbank zette: "Die dingen zijn niet om mee te rijden maar om een caravan mee te trekken."
Ach .. Ondeugend wilde nog een keer achterop .. dus voorlopig hou ik hem maar..quote:Op woensdag 22 september 2004 16:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dus je heb er pas daadwerkelijk iets aan als je een dikke reet heb![]()
Ach mensen geloven je toch niet op verjaardagen.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
[/overdrijfmodus]![]()
Ik maak geen geintje, ik weet niet of anderen dat ook hebben gehoord?quote:Dat heb ik niet gehoord ..
Ik wil mijn geld terug ..
Wishfull thinking ?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
Ach .. Ondeugend wilde nog een keer achterop .. dus voorlopig hou ik hem maar..![]()
ik heb het niet gehoord maar geloof het meteen, hij had wel meer van die sarcastische uitspraken gedaan,quote:Op woensdag 22 september 2004 16:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach mensen geloven je toch niet op verjaardagen.
Zit je daar leuk op te scheppen over je vermogen en koppel krijg je alleen maar terug: "Ja dag, je rijd een BMW toch?"
[..]
Ik maak geen geintje, ik weet niet of anderen dat ook hebben gehoord?
Volgens mij doelde hij meer op het stukje van die dikke reet van jou zelf. Kan het verkeerd hebben maar ondeugend heeft het meer dan eens over haar achterste gehad.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wishfull thinking ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb het niet gehoord maar geloof het meteen, hij had wel meer van die sarcastische uitspraken gedaan,![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij meer op het stukje van die dikke reet van jou zelf. Kan het verkeerd hebben maar ondeugend heeft het meer dan eens over haar achterste gehad.
Alsof die schapen wel weten wat PK's zijn...............quote:Op woensdag 22 september 2004 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan moet je op verjaardag aan die noobs ook eens gaan uitleggen wat NM is![]()
Ze viel op jonge jochies toch?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik heb haar meer over de achterkant van Riet gehoord dan die van haarzelf![]()
Hilarisch toch ?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
"Zo zullen we dat brommertje er ook even opzetten, kijken of ie die band uberhaubt wel rond krijgt."
Kon er wel om lachen.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hilarisch toch ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:33 schreef hollander172 het volgende:
Ze viel op jonge jochies toch?
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:28 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij doelde hij meer op het stukje van die dikke reet van jou zelf.
Tja obsessie he, eigen lichaamsdelen waar je niet tevreden over bent:quote:Kan het verkeerd hebben maar ondeugend heeft het meer dan eens over haar achterste gehad.
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:07 schreef hollander172 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Damn lees het 2e regeltje eens![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/75799/1
ik heb zo'n mooie kast![]()
alleen een blauwe
quote:
Geen toegang
Je hebt niet voldoende rechten om deze pagina te mogen bekijken.
En als de type BMW toevallig niet stoer is, dan is in sommige gevallen de berijder wel stoerquote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
(Aprilia, Ducat, Bimota, MV Agusta, Moto Guzzi, Sommige BMW's)![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 17:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En als de type BMW toevallig niet stoer is, dan is in sommige gevallen de berijder wel stoer
of gewoon gek en levensmoe![]()
![]()
![]()
`Renegade met korte mouwen en tatoeage.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:10 schreef PatrickM het volgende:
En als de type BMW toevallig niet stoer is, dan is in sommige gevallen de berijder wel stoer
of gewoon gek en levensmoe![]()
![]()
![]()
Als dat zou kunnen... zou het niet erg vinden om er zo uit te zien, krijg ik tenminste af en toe last van vrouwelijk aandachtquote:Op woensdag 22 september 2004 17:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
`Renegade met korte mouwen en tatoeage.![]()
Cosmetische ingrepen worden wat al te licht opgevat en helpen niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:28 schreef PatrickM het volgende:
In dat geval is er gewoon niet aan te doenbehalve dan cosmetische ingrepen...
Alleen kan ik dan absolute tegengas geven omdat ik dan weet wat er aan de hand is...quote:Op woensdag 22 september 2004 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeven ze nu al ook niet !
daar weet jij alles van af hequote:Op woensdag 22 september 2004 18:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat die spijkers hun handicap is? Ik wel, klootzak-zijn.
Wat zit je nou te zeiken PatrickM? Je hebt mij ook gezien en je gaat mij niet vertellen dat het erger is om opmerkingen te horen over het te dik zijn dan diegene die ik hoor over wat voor ziektes ik allemaal wel niet zou moeten hebben omdat ik zo dun ben.........quote:Op woensdag 22 september 2004 18:37 schreef PatrickM het volgende:
Kortom, ik ben het zat om telkens weer opmerkingen te krijgen terwijl m'n eetpatroon gewoon normaal is
Maar kennelijk valt het men meer op als je iets eet als je dik bent, dan als je slank ben
Want als je dik ben, vind men automatisch dat je teveel eet.
Waarschijnlijk zal het effect op je zelfvertrouwen minimaal zijn. Eerst jezelf accepteren, pas dan kan een ander dat ook.quote:Bovendien denk ik dat het voor m'n zelfvertrouwen alleen maar goed is, als ik weet dat ik er niets aan kan doenen dan kan iedereen die dan nog een opmerking maakt van mij terplekke verbranden
Met deze uitspraak is het de bedoeling dat wij weer op voet van oorlog door het leven gaan?quote:Op woensdag 22 september 2004 18:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat die spijkers hun handicap is? Ik wel, klootzak-zijn.
Je kan wel overalquote:Op woensdag 22 september 2004 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar weet jij alles van af he![]()
Ik heb het over die hufters die commentaar op PatM zijn werk hebben...... de ''spijkers''quote:Op woensdag 22 september 2004 19:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met deze uitspraak is het de bedoeling dat wij weer op voet van oorlog door het leven gaan?
dan nietquote:Op woensdag 22 september 2004 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan wel overal![]()
en achter zetten maar ik kijk toch alleen naar de kern van het verhaal.
ik voelde me aangesproken door het woord "spijker" want dat ben ik zelf ook.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb het over die hufters die commentaar op PatM zijn werk hebben...... de ''spijkers''
Dude... jij hebt echt een probleem hequote:Op woensdag 22 september 2004 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan nietdan is het maar goed dat je de kern goed leest.
ik laat je maar even voor wat je bent voorlopigquote:Op woensdag 22 september 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dude... jij hebt echt een probleem he
Zo noemde PatM ze, dus ik noemde ze ook zo als herkenning voor PatM......quote:Op woensdag 22 september 2004 19:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ik voelde me aangesproken door het woord "spijker" want dat ben ik zelf ook.
Toch geef ik de voorkeur aan de meer gebezigde term "gespierde spijker" die wordt vaker gebruikt en komt wat flateuzer over.
Dacht je die eer te hebben dan om nog met me te pratenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik laat je maar even voor wat je bent voorlopig
Of Adonis Mark, zo noemen ze mij ook welquote:Op woensdag 22 september 2004 19:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ik voelde me aangesproken door het woord "spijker" want dat ben ik zelf ook.
Toch geef ik de voorkeur aan de meer gebezigde term "gespierde spijker" die wordt vaker gebruikt en komt wat flateuzer over.
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Of Adonis Mark, zo noemen ze mij ook wel
Daarom ook Adonisquote:Op woensdag 22 september 2004 20:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]Er moet er ook altijd eentje bovenuit steken he?
Ik heb de enige keer dat zowel jij als ik erbij waren niet op gelet maar jij valt toch niet onder het gilde van gespierde spijkers?
Kan het niet iets creatiever met die TVP's?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:06 schreef ZX9R het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Of Adonis Mark, zo noemen ze mij ook wel
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:17 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Raar vraagje misschien maar heb jij dat er voor over?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nou dan zal ik ook maar eens reageren,
Ik heb een beetje hetzelfde probleem als Hollander ik was veel te licht voor mijn lengte
en iedereen vond mij maar erg mager, ik kon eten wat ik wilde maar niets hielp eigenlijk, todat ik een keer met een voedings deskundige gesproken had en die vertelde mij dat ik gewoon veel kleine porties op een dag moest eten, het heeft me bijna 2 jaar gekost om 5 kilo erbij te krijgen,
ik eet nu ongeveer 6 tot 8 boterhammen per dag, niet eens zo heel veel maar ik eet die niet meer in 1 keer maar verspreid over de hele dag iedere keer als ik trek krijg eet ik een boterham,
en tot nu toe werkt dat aardig. maar ik weet als ik er mee stop dan is het binnen 1 week alweer af is en ik weer opnieuw kan beginnen,
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef ZX9R het volgende:
Zo beter dan? Een plaatje ipv een tvp!
jezus, ik kom kwam hier voor mijn lolquote:Op woensdag 22 september 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Dacht je die eer te hebben dan om nog met me te praten
Dus we moeten je voortaan missen?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jezus, ik kom kwam hier voor mijn lolecht geen zak aan zo met jou...
ik vind het geen rare vraag hoor, en ja ik heb het er voor over, het kost me niet zoveel moeite eigenlijk en ik voel me gewoon erg lekker in mijn vel zitten daardoor.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Raar vraagje misschien maar heb jij dat er voor over?
Vroeg het me gewoon af.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind het geen rare vraag hoor, en ja ik heb het er voor over, het kost me niet zoveel moeite eigenlijk en ik voel me gewoon erg lekker in mijn vel zitten daardoor.![]()
En hoe weet jij dan hoe dat er uit ziet ?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:20 schreef hollander172 het volgende:
Ik zou nooit aan bijv. survivals mee kunnen doen zonder risico, na ongeveer 20 uur kan ik al niet eens meer normaal lopen en zien dingen eruit alsof ik een LSD trip heb genomen.
nee niet zijn 1ste..quote:Op woensdag 22 september 2004 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, fijne motor, sporttour, erg veel vermogen. Toch niet zn 1e motor he?
okequote:Op donderdag 23 september 2004 00:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Neu..... niet linker dan andere motorenT blijft een sporttour... niet zo'n extreme vermogensafgite als bijv een R1...
Maar ik ga pitten
Ik kan het mis hebben maar die mensen bedoelen dat volgens mij totaal niet lullig.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:37 schreef PatrickM het volgende:
Maar ik vind het wel prettig als ik iig weet waar het aan ligt... ik word er nu op m'n werk een beetje gestoord van dat er mensen zijn die gelijk opmerkingen hebben als ik eens een koek of snoep heb gehaald...
Altijd dezelfde irritante opmerkingen: "Zo, je geniet aardig van het goeie leven" "Wel ja, kan er bij jou nog makkelijk bij" "Zo, tering, alweer"![]()
Licht aangepaste spec's.quote:Engine: Moto Guzzi with BMW alike torque.
Front suspension.: telescopic fork with adjustable spring preload and hydraulic compression rebound
Stroke: 4 Rear suspension: double rear arms "parallelogrammo" patented Magni with single absorber with adjustable preload rebound and compression
Cylinders: 2 Front brake: twin discs of 320 mm diameter and 4 pistons calipers
Valves per cylinder: 4 SOHC Rear brake: single disc of 230 mm diameter and 2 pistons calipers
Cooling: air Front tyre: 120/70ZR17 Pirelli
Geometry: "V" 90° Rear tyre: 180/55/ZR17 Pirelli
Bore x stroke: 90 X 78 mm Front wheel: aluminum 17x3.50
Capacity: 992 cc. Rear wheel: aluminum 17x5.50
Compression ratio: 10,5:1 Wheelbase: 1450 mm.
Maximum power: 75kW(102CV) at 8400 rpm Total length: 2060 mm.
Maximum torque: 88 Nm (9 Kgm) at 6600 rpm Total width: 840 mm.
Ignition: Weber Marelli alfa-n Seat height: 760 mm
Feeding: Electronic ignition Weber Marelli Steering angle: 24°
Lubrication: forced with oil cooler Dry weight: 205 Kg.
Starting: electric Top speed: 245 Km/h
Clutch: dry 2 discs ultralight flying wheel
Gearbox: 5 speed, straight tooth
Frame: 25CrMo4 T.I.G. welded
[Dr. Phil modus]quote:Op donderdag 23 september 2004 01:00 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is het toch in deze maatschappij dat mensen (jezelf inclusief!) zo visueel ingesteld zijn?
Het zit het allemaal tussen je oren, en andere mensen accepteren jou wel zoals je bent al wil je dit niet zien.
Sowiezo zullen mensen die jou langer kennen helemaal geen leuke maar stevige kerel zien, maar gewoon een leuke kerel.![]()
Wat is een goede rijschool, daar lopen de ervaringen mee uiteen.quote:Op donderdag 23 september 2004 08:26 schreef Youssef het volgende:
[..knip..]
Handig is om eerst te bekijken of motorrijden wel iets voor jou is, kan makkelijk zijn dat je het niet leuk vindt. (moeilijk voor te stellen.quote:Op donderdag 23 september 2004 08:26 schreef Youssef het volgende:
Hallo motorrijders
Ik wil beginnen met het behalen van een motorrijbewijs, maar hoe moet ik nu eigenlijk een motor rijschool uitkiezen?Bij het behalen van mijn B kende ik gewoon iemand die rijlessen gaf, dus dat was geen probleem. Maar waar moet ik nu opletten bij een motorrijschool? Wat zijn belangrijke punten?
Er zal vast verschil zijn tussen motorrijscholen die zelf pakken hebben voor je staan, en helmen en motorrijscholen die bepaalde motoren gebruiken etc. etc. Hoe moet ik dat nu weer aanpakken?
Misschien dat ik dan vriendjes kan worden
Ben ik niet met je eens .. waarom zou je hier in het beginsel niet overheen kunnen stappen?quote:Op donderdag 23 september 2004 08:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[Dr. Phil modus]
Dat mensen visueel ingesteld zijn ziet iedereen altijd als nadeel maar eigenlijk is het een voordeel. :
[..knip..]
[/Dr. Phil modus]
.. en Riet .. OPM is ook al lui ..quote:Op donderdag 23 september 2004 08:50 schreef Makster het volgende:
Die Holaanrander is anders altijd vroeg uit de veren voor een werkzoekende
Neem een voorbeeld aan Luc, die heeft volgens mij de werktijden van graaf Dracula overgenomen
Dat is een heel goede vraagquote:Op donderdag 23 september 2004 08:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. en Riet .. OPM is ook al lui ..![]()
Waarom noem ik die 2 samen in 1 zin ..![]()
Om de doodsimpele reden dat je eerder mensen ziet dan dat je met ze praat.quote:Op donderdag 23 september 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens .. waarom zou je hier in het beginsel niet overheen kunnen stappen?
Ik sta tegelijkertijd op met mijn vriendin.quote:Op donderdag 23 september 2004 08:50 schreef Makster het volgende:
Die Holaanrander is anders altijd vroeg uit de veren voor een werkzoekende
Neem een voorbeeld aan Luc, die heeft volgens mij de werktijden van graaf Dracula overgenomen
Qua forceren ben ik het met je eens maar je kan iemand ook nooit 1-2-3 leren kennen, dat is een natuurlijk proces.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:05 schreef hollander172 het volgende:
Door geforceerd te focussen op innerlijk zal je veel energie verspillen aan mensen die na een tijdje toch niet zo "compatible" blijken te zijn.
Zeg ik dan zo vaak domme dingen?quote:Op donderdag 23 september 2004 09:14 schreef Makster het volgende:
Soms klinkt Hollander nog slim ook![]()
quote:Ambieer je geen carriere bij slachtofferhulp ofzo, je zou het prima doen
Dat is misschien ook wel juist goed, zijn ze misschien eerder van hun "trauma" af of niet natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2004 09:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zeg ik dan zo vaak domme dingen?
[..]Softe gedoe allemaal.
Moet ik met volkomen wildvreemden gaan babbelen over wat ze dwars zit nav een ongeluk of misdrijf? Ik zou veel te snel zoiets hebben van: "Deal with it" en nou oprotten.
Je had mijn edit wel gezien he van 8:56.. mijn chef liep langs bij het eerste bericht en ik moest even wachten met verder typen.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat was er precies interessant gisteren dan?quote:Op donderdag 23 september 2004 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Jammer dat ik gisteren niet actief deel heb kunnen nemen aan dit topic. Was best interessant.
Bwehehehee.... heb je hem weer. Stakker!quote:Op donderdag 23 september 2004 08:26 schreef Youssef het volgende:
Hallo motorrijders :')
Ik wil beginnen met het behalen van een motorrijbewijs, maar hoe moet ik nu eigenlijk een motor rijschool uitkiezen?Bij het behalen van mijn B kende ik gewoon iemand die rijlessen gaf, dus dat was geen probleem. Maar waar moet ik nu opletten bij een motorrijschool? Wat zijn belangrijke punten?
Er zal vast verschil zijn tussen motorrijscholen die zelf pakken hebben voor je staan, en helmen en motorrijscholen die bepaalde motoren gebruiken etc. etc. Hoe moet ik dat nu weer aanpakken?
Misschien dat ik dan vriendjes kan worden :')
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het is een motorrijder, die zijn over het algemeen idioten. :')
Wat stond hier ook alweer Youssef? :') Iets over dat ik maar tegen een boom moest klappen ofzo he?quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:10 schreef Youssef het volgende:
---Edit: normaal meedoen of optiefen hiero---
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh wacht, ik moet me ook als een klootzak gedragen richting autorijders en harleys natuurlijk. Even vergeten natuurlijk. Hopelijk kom ik je ooit nog tegen met 200 km/u. Kijken of ik jouw 'spiegeltje' eraf kan trappen. :')
En niet de eerstequote:Op zondag 29 augustus 2004 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
Youssef, Je doet normaal mee of je gaat lekker ergens anders posten. Je staat op het punt van een PTA-bannetje.
1. jouw PKsquote:Op donderdag 23 september 2004 09:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat was er precies interessant gisteren dan?
Laten we dan ook lekker de natuurlijke weg kiezen.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
Qua forceren ben ik het met je eens maar je kan iemand ook nooit 1-2-3 leren kennen, dat is een natuurlijk proces.
Ik zou niet weten waar ik fout zit eigenlijk. Waarom een zintuig doelbewust onderdrukken terwijl je deze niet voor niks hebt gekregen?quote:Voor de rest die stappen over uiterlijk gewoon overslaan.![]()
Daar zit het grondig fout.. je predikt vanuit de basis de verkeerde religie.
quote:Dit staat toch niet in een boek van Dr. Phil he?![]()
Zag wel dat je weer met je editmanie bezig was maar welk stukje bedoel je precies?quote:Op donderdag 23 september 2004 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je had mijn edit wel gezien he van 8:56.. mijn chef liep langs bij het eerste bericht en ik moest even wachten met verder typen.![]()
Tweede edit in het andere bericht was een typo die ik ook weer laat kon controleren..![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
De rest van je verhaal is verder heel mooi opgebouwd dus ik zou maar snel naar de televisie stappen en flink geld maken als de Nederlandse vertegenwoordiging van de man met het natuurlijke overwicht.
Alleen de kijkers zullen dan uit natuurlijke selectie hun tijd en aandacht misschien aan de verkeerde zender geven.
Mensen zeiken gewoon teveel. Altijd maar dat geloer naar wat achter ze ligt. Accepteer het, trek er lering uit en gebruik dit in de toekomst. Simpeler kan je het voor jezelf niet maken.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:27 schreef Makster het volgende:
Dat is misschien ook wel juist goed, zijn ze misschien eerder van hun "trauma" af of niet natuurlijk
Wat dat betreft verschillen we dus.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:39 schreef hollander172 het volgende:
Laten we dan ook lekker de natuurlijke weg kiezen.Je hebt ogen gekregen om mee te kijken en dat doe je dus ook naar anderen. Ongemerkt stop je ze toch in een hokje, daar kan je je tegen verzetten maar het gebeurt toch.
Kijk eens naar relaties bijv. naast liefde moet er ook lust zijn en deze wordt toch vooral visueel geleid.
Je stapt als vrijgezel bijv. toch niet af op iemand die je niet aantrekkelijk vind maar die weleens heel aardig zou kunnen zijn?![]()
Het was geen edit manie, zat midden in een verhaal en moest uit het scherm.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:46 schreef hollander172 het volgende:
Zag wel dat je weer met je editmanie bezig was maar welk stukje bedoel je precies?
En hoeveel procent was echt serieus dan.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Vaag... wat is de grap en wat is hier de ondertoon?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb hier echt geen zin meer in zo, ik ga jullie nogmaals verlossen van mijn gezeik!![]()
Snap er ook geen ruk vanquote:Op donderdag 23 september 2004 10:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vaag... wat is de grap en wat is hier de ondertoon?![]()
Ik heb maar 4 uurtjes geslapen .. vertel.![]()
![]()
Mooi toch? We kunnen elkaar wel na gaan zitten praten maar ik vind dit veel interessanter en leerzamer eigenlijk.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:00 schreef Patrick281 het volgende:
Wat dat betreft verschillen we dus.![]()
Moet je ineens werken?quote:Ik zou graag even over doorgaan maar dat word hier momenteel een beetje onmogelijk gemaakt.
Nee is ook maar een geintje maar soms knipper je met je ogen en hoppa weer een edit van jou in een post. Zouden ze in de statistieken ook bijhouden hoeveel procent je van je eigen posts edit?quote:Het was geen edit manie, zat midden in een verhaal en moest uit het scherm.![]()
Je snap m best ouwequote:Op donderdag 23 september 2004 10:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vaag... wat is de grap en wat is hier de ondertoon?![]()
Ik heb maar 4 uurtjes geslapen .. vertel.![]()
![]()
Ik snap er wel wat van misschien wel 100% maar hij mag het zelf precies uitleggen .. misschien bedoelt hij het nog iets anders.. althans die kans krijgt'ie..quote:Op donderdag 23 september 2004 10:14 schreef Makster het volgende:
Snap er ook geen ruk van![]()
Maar heb ook niet lang geslapen, dus Reetspeerder verlos ons van onze onwetendheid
Ik vind het systeem dus vanuit de basis fout.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:14 schreef hollander172 het volgende:
Mooi toch? We kunnen elkaar wel na gaan zitten praten maar ik vind dit veel interessanter en leerzamer eigenlijk.![]()
En meerdere berichten bij elkaar plakt om op te reageren .. ik schat dat ik qua posten dan wel een nummer 1 positie zou kunnen halen.quote:Nee is ook maar een geintje maar soms knipper je met je ogen en hoppa weer een edit van jou in een post. Zouden ze in de statistieken ook bijhouden hoeveel procent je van je eigen posts edit?
Je vat het weer eens veel te serieus op Pepijntje......quote:Op donderdag 23 september 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik snap er wel wat van misschien wel 100% maar hij mag het zelf precies uitleggen .. misschien bedoelt hij het nog iets anders.. althans die kans krijgt'ie..
Ik liet het even open, maar het leek inderdaad op een quote zonder quote.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Je vat het weer eens veel te serieus op Pepijntje......
Ik deed gewoon OPM ff na
Je hoeft niet te lachen verder
quote:Op donderdag 23 september 2004 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders ga je ff werken![]()
Nee die kans mag je zelf al dan niet aangrijpen.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Op jouw commando zeker![]()
Ja en jij werk zoekenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders ga je ff werken
quote:Op donderdag 23 september 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind het systeem dus vanuit de basis fout.
Open minded, open hart .. iedereen verdient een kans.
Geestverwanten zijn zeldzaam en als je op uiterlijk selecteerd is de kans dus automatisch veel kleiner dat je die te spreken krijgt.
Maar ik had al begrepen dat selecteren op uiterlijk na de 30 zo ongeveer langzaam vervaagt dus wellicht kom je nog een keer aan mijn kant van de lijn.![]()
Die Mercy zegt ook vaker nuttige dingen dan je denktquote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja en jij werk zoeken![]()
Ik vind jou post voor deze van weinig respect getuigen over de mening van anderen,
er is meer op de wereld hoor,![]()
Nee (nu praat ik voor anderen) omdat je wel eens je neus stoot .. en sommige een leven lang.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:03 schreef hollander172 het volgende:
Overigens ben ik van mening dat dit niet door wijsheid komt maar simpelweg een kleiner aanbod.
Ach het is een levendige wereld ..quote:De meeste mensen van die leeftijd zijn redelijk gesetteld met een vast clubje mensen daar omheen. Je hebt gewoon minder keus en zal je dus opener op moeten stellen met minder selectiecriteria.
It is not the strongest or the smartes that will survive, but the one most adaptive to change.quote:Ik kom inderdaad vanzelf aan jouw kant van de lijn, de mogelijkheden veranderen en daarmee ook de strategie.![]()
Wat denk je dat ik vanmiddag ga doenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja en jij werk zoeken![]()
Ik vind jou post voor deze van weinig respect getuigen over de mening van anderen,
er is meer op de wereld hoor,![]()
Je vervalt in herhaling met opmerkingen over politiek..quote:Op donderdag 23 september 2004 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
.... ga dan lekker de politiek in ofzo!
Waar doel je op?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Gaat zaterdag nog door?![]()
En de Politiek is niet serieus ?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik vanmiddag ga doenEn wat ik trouwens hele dag doe...
Weet je wat het probleem hier? Iedereen neemt alle posts veel te serieus.... ga dan lekker de politiek in ofzo!
Zou ik niet aanraden, wil wel blijven lachen om jou posts,quote:Op donderdag 23 september 2004 11:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Die Mercy zegt ook vaker nuttige dingen dan je denkt
Misschien moet ik de intelligentie van mijn posts ook is omhoog gooien
Nou, we moeten wat doen. Ik merk dat ik het ook niet meer helemaal bij houd. Ik lul een beetje langs de gespreksstof heen. Vanavond maar weer Dr. Phil kijken. Dr. Phil, mijn motorvriendjes voeren hoogwaardig intelligente gesprekken en ik kan het niet meer bijhouden. Ik weet het echt niet meer. Wat moet ik doen?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zou ik niet aanraden, wil wel blijven lachen om jou posts,![]()
Hoewel ik eigenlijk dat probleem toch niet had. Werd niet gelachen om mijn postsquote:Op donderdag 23 september 2004 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zou ik niet aanraden, wil wel blijven lachen om jou posts,![]()
Wat ben je direct, je lijkt wel een man.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik bedoel dat je een hoop stennis in huis haalt zaterdag, kan jouw buurt daar tegen?
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Hoewel ik eigenlijk dat probleem toch niet had. Werd niet gelachen om mijn posts![]()
Biertje ?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik weet het echt niet meer. Wat moet ik doen?![]()
wat drinken jullie zaterdag? En wie moet er rijden.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Biertje ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou, we moeten wat doen. Ik merk dat ik het ook niet meer helemaal bij houd. Ik lul een beetje langs de gespreksstof heen. Vanavond maar weer Dr. Phil kijken. Dr. Phil, mijn motorvriendjes voeren hoogwaardig intelligente gesprekken en ik kan het niet meer bijhouden. Ik weet het echt niet meer. Wat moet ik doen?![]()
Het arme meisje keek er zo naar uit,quote:Op donderdag 23 september 2004 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
wat drinken jullie zaterdag? En wie moet er rijden.![]()
[..]
En je had alleen maar stoere motorpraat van ons verwacht ..
.. en mede daardoor keek je al helemaal uit naar de Fok! motorvakantie 2005..![]()
Ja, ik deed het allemaal voor julliequote:Op donderdag 23 september 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Het arme meisje keek er zo naar uit,![]()
heeft zelfs al een andere meer toepasselijke motor gekocht voor die vakantie,![]()
![]()
maar ik denk dat je wat voorbarig ben, het is volgend jaar pas, en wie weet wat voor stoere motor figuren zich nog hier melden voor die tijd,quote:Op donderdag 23 september 2004 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja, ik deed het allemaal voor jullie![]()
Ik was helemaal berekend op een vakantie met stoere motormannen praat![]()
Cole!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
Wat ben je direct, je lijkt wel een man.![]()
Ach, ik heb ervaring met BBQ bij lage temperaturen. Desnoods neem ik Caipirinha mee. Mercy moet toch rijden, ik heb immers geen rijbewijsquote:En eigenlijk was het helemaal niet de bedoeling dat ik iedereen in huis zou ontvangen..
.. het moest een BBQ worden .. geen housewarming.
maar ja ik wil het niet afblazen omdat een aantal mensen er op gerekend hebben.
Daarom, iedereen z'n bijdragequote:Je word tenminste voor je uiterlijk gewaardeerd, can't have it all.
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar ik denk dat je wat voorbarig ben, het is volgend jaar pas, en wie weet wat voor stoere motor figuren zich nog hier melden voor die tijd,
gewoon geduld hebben,![]()
Even foutje gefixtquote:Op donderdag 23 september 2004 12:27 schreef Rausdouwer het volgende:
neem ik Caipirinha mee. Mercy moet toch rijden, daarna kan niemand meer rijden,
Hee leuke wending.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
Nee (nu praat ik voor anderen) omdat je wel eens je neus stoot .. en sommige een leven lang.
Wel degelijk ervaring en andere inzichten dus.
Uitzonderingen op de regel zijn er altijd, ook hier. Toch staat dit los van uiterlijk, of kiezen die mensen een lelijk eendje want die zal ze wel niet bedriegen of tegen ze liegen? Dit laatste is wederom een selectie op uiterlijk overigens.quote:Ik ken meerdere mensen die altijd voor uiterlijk gingen en zo vaak bedrogen zijn dat ze een echt maatje zoeken in het leven en de koppeling met uiterlijkheden volledig hebben laten varen.
Even wat breder maken, uitstraling is onlosmakelijk aan uiterlijk verbonden. Het een versterkt het ander op een positieve of negatieve manier.quote:Terug naar mijzelf, het ging hier om een ander soort denken, de schoonheid van mensen zien voor wie ze zijn.
Niet de basis die jij steeds aangrijpt: natuurlijke selectie op uiterlijk.
En hoewel de huidige reclamebusiness en media dit inderdaad suggereert en promoot waardoor hele volkstammen dit gedrag gaan copieren en mensen beoordelen op uiterlijkheden is toch geen brug te hoog voor een aartslelijk iemand die heel spontaan kan reageren tegen andere mensen.
Ik zeg niet dat mensen gefocussed zijn op uiterlijk, ik zeg alleen dat dat het eerste is wat mensen tot zich nemen en op basis daarvan bepaalde beslissen al of niet nemen.quote:1 miljoen mensen in Nederland zullen door ht eerdere uitgangspunt nooit een gelukkig leven kunnen leiden omdat ze te zeer gefocussed zijn op uiterlijk.![]()
De markt is inderdaad groot genoeg maar kleiner dan toen je "jong" was.quote:Ach het is een levendige wereld ..
Statistisch gezien houden ongeveer 30% van de huwelijken geen stand en dat heeft niets met uiterlijkheden te maken.
Dan kan je nog de mensen erbij optellen waarvan de relatie's stranden en die toch al niet uit overtuiging trouwen en dus volop in de relatiemolen meedraaien.
Gamma.quote:It is not the strongest or the smartes that will survive, but the one most adaptive to change.![]()
Nope, het is een dynamisch geheel zoals je zelf ook al aangaf. Time will tell.quote:Maar waarom kom je automatisch aan mijn kant .. ga je ervanuit dan je weer moet zoeken in de toekomst?![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik was helemaal berekend op een vakantie met stoere motormannen praat![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Ach, ik heb ervaring met BBQ bij lage temperaturen. Desnoods neem ik Caipirinha mee. Mercy moet toch rijden, ik heb immers geen rijbewijs
Ik heb niet zo'n sterke analytische mensenkennis zoals jij. Bij mij duurt het even voordat ik zoiets door hebquote:Op donderdag 23 september 2004 12:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?Wij zijn allemaal gevoelige watjes met een sterk vertegenwoordigde vrouwelijke kant.
![]()
Er is dus ook nog besmettingsgevaar. Mercy was voor vandaag nog wel zo'n stoere motormannen prater. WIJ GAAN MET DE MOTER was heel duidelijk de boodschap voor a.s. zaterdagquote:Op donderdag 23 september 2004 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Wel bijblijven he met lezen, Mercy ging er al vanuit dat jullie met de auto zouden komen.
Nu lunch .. moet voor 1 uur gelunched hebben dus ik vlieg naar de kantine. :')
Hollander talk to ya later..![]()
Nee want mensen kiezen zoals je al eerder zei in eerste instantie op uiterlijk.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:31 schreef hollander172 het volgende:
Opgedane ervaring en daarmee gepaard gane wijsheden behoeden je enkel voor het maken van dezelfde fout. In relatie tot relaties zal zich dit eerder openbaren door een ander type mens te kiezen dit staat imho los van uiterlijk.
Wie zijn 90% van de MTV aanhangers, krijgen inderdaad een voor hun aangepaste programmering die echter weer verzonnen word door een artistieke gek die als hij succes heeft een enorme invloed heeft op deze doelgroep.quote:Ik ben het niet met je eens dat de media ons voorschrijft op uiterlijk te letten.
De media is overigens nooit leidend (zoals velen denken) maar volgend. Bij gebrek aan aansluiting bij de doelgroep zal het een stille dood sterven. Mensen moeten zich kunnen identificeren met wat hun geboden wordt.
[quote]Er is natuurlijk altijd een klein gedeelte wat dit geen plaats kan geven en in media een geloof zien dat ze moeten aanhangen.
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, ik dacht dat jij een Twin wou omdat Gerako dat ook had
die uitspraak geld voor mij nog steeds, een Motorclub bbq ga je op de moter naar toe,quote:Op donderdag 23 september 2004 13:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er is dus ook nog besmettingsgevaar. Mercy was voor vandaag nog wel zo'n stoere motormannen prater. WIJ GAAN MET DE MOTER was heel duidelijk de boodschap voor a.s. zaterdag![]()
Dus jij bent een vrouw met sterke mannelijke kanten.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb niet zo'n sterke analytische mensenkennis zoals jij. Bij mij duurt het even voordat ik zoiets door heb![]()
Kee.. dit kwam uit een ander topic, maar ik ben het met je eens dat op de Honda komen eigenlijk een pre is.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
die uitspraak geld voor mij nog steeds, een Motorclub bbq ga je op de moter naar toe,
alleen als het bij vertrek nog steeds slecht is en de bbq gaat door komen we met het koekblik,
en gooi ik gelijk moterblok voor Hollandertjuh achterin de kofferbak![]()
![]()
En ik moet al veel regelen dus misschien kan je in de auto gelijk een partytent meenemen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
ghehehe wij hadden als besloten als het overdag slecht is om gewoon met de auto te komen,
je kan ook gewoon een party tent regelen worden de motoren tenminste niet nat![]()
![]()
Als jij het ruim op tijd laat weten dat je zo'n ding geregeld wil hebben ga ik uiteraard mijn best doen voor jequote:Op donderdag 23 september 2004 13:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kee.. dit kwam uit een ander topic, maar ik ben het met je eens dat op de Honda komen eigenlijk een pre is.
(wat je daar later ook post inderdaad)
[..]
En ik moet al veel regelen dus misschien kan je in de auto gelijk een partytent meenemen.
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als jij het ruim op tijd laat weten dat je zo'n ding geregeld wil hebben ga ik uiteraard mijn best doen voor je![]()
![]()
Of je leest gewoon mijn antwoord goed,quote:Op donderdag 23 september 2004 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Als ik zo'n ding geregeld heb ga jij je best doen ..
.. je bedoeld ik een partytent en jij op de motor komen?
Far out ..quote:Op donderdag 23 september 2004 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Of je leest gewoon mijn antwoord goed,![]()
![]()
nog duidelijker ??quote:Op donderdag 23 september 2004 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Far out ..Je bedoeld dat je die tent ergens op wilt halen voor mij?
Wees eens duidelijk......![]()
Jeetje ze laten je wel hard werken vandaag he?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Far out ..Je bedoeld dat je die tent ergens op wilt halen voor mij?
Wees eens duidelijk......![]()
ja volgens mij was ik al duidelijk he ?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jeetje ze laten je wel hard werken vandaag he?![]()
Je leesvaardigheid heeft er behoorlijk onder te leiden.
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok Jip & janneke taal dan maar![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok Jip & janneke taal dan maar![]()
Ik las duidelijk 3 keer over een woord heen inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:51 schreef hollander172 het volgende:Jeetje ze laten je wel hard werken vandaag he?![]()
Je leesvaardigheid heeft er behoorlijk onder te leiden.
Ja en zo hoort het ook,quote:Op donderdag 23 september 2004 15:12 schreef Patrick281 het volgende:
Sommige mensen hadden willen gelijk gaan rellen bij een klein misverstandje.![]()
![]()
Euhm je hebt af en toe een wat wazig taalgebruik maar dit keer was het inderdaad heel duidelijk.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja volgens mij was ik al duidelijk he ?![]()
Licht eens toe.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:12 schreef Patrick281 het volgende:
Sommige mensen hadden gelijk gaan rellen bij een klein misverstandje.![]()
![]()
Ja gezien maar niet begrijp wat bedoel jij mee daarquote:Op donderdag 23 september 2004 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik wil je niet belasten met het regelen van een partytent. (zie meettopic)
ik wazig taalgebruikquote:Op donderdag 23 september 2004 15:21 schreef hollander172 het volgende:
Euhm je hebt af en toe een wat wazig taalgebruik maar dit keer was het inderdaad heel duidelijk.
Positioneer je muis HIER HIER HIER HIER, druk de linkermuisknop langzaam maar goed in ..quote:Op donderdag 23 september 2004 15:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja gezien maar niet begrijp wat bedoel jij mee daar![]()
![]()
![]()
Vandaar mijn edit manie ..quote:Op donderdag 23 september 2004 15:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wazig taalgebruikis me nog nooit opgevallen
![]()
ik probeer altijd zoveel mogelijk te zeggen in zo min mogelijk woorden, en dat is soms totaal niet te volgen ja,![]()
Totaal niet gezien met mijn selectief lezende ogenquote:Op donderdag 23 september 2004 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Positioneer je muis HIER HIER HIER HIER, druk de linkermuisknop langzaam maar goed in ..
.. en lees goed het volgende bericht wat verschijnt..![]()
Daar hebben ze preview voor uitgevonden, ik Edit ook wel eens ietsquote:Op donderdag 23 september 2004 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
Vandaar mijn edit manie ..
Ik lees mijn bericht terug en pas de dingen aan zodat jullie ze beter begrijpen.
Doe het dus allemaal voor jullie.![]()
![]()
Verder let ik op de typo en lay out .. 1 woord onder een hele zin ziet er niet uit zoals
deze
Luc en ik drinken bierquote:Op donderdag 23 september 2004 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
wat drinken jullie zaterdag? En wie moet er rijden.![]()
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Daar hebben ze preview voor uitgevonden, ik Edit ook wel eens iets![]()
maar sinds ik eerst preview doe scheelt het aardig met editjes,![]()
![]()
10 biertjes ¤ 2,90 bij de Aldi .. make my day.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:47 schreef RB het volgende:
nemen drinken mee je hoeft niet alles te kopen![]()
ik moest er ook aan wennen maar geef het niet gelijk op, mijn wazigheid is met 10% afgenomenquote:Op donderdag 23 september 2004 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
Preview gerommel![]()
![]()
als de drank consumptie stijgt wordt ie vanzelf groter hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
heb ook nog de kleine dus zal een beetje opletten.
Ik moet dan nog wel terugrijden maar max. 2 biertjes gaan er bij mij ook wel in.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
10 biertjes ¤ 2,90 bij de Aldi .. make my day.
Gisteren bier op met het uitje .. voor het eerst in 4 jaar geloof ik.
Was ehhhh gevaarlijk lekker .. maar ja heb ook nog de kleine dus zal een beetje opletten.![]()
Of hij heeft er in één keer twee rond lopenquote:Op donderdag 23 september 2004 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als de drank consumptie stijgt wordt ie vanzelf groter hoor![]()
althans dat lijkt ie dan he
En dan nog moet je bepaalde dingen van jou 3 keer lezen voor je de essentie er uit kan halen.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moest er ook aan wennen maar geef het niet gelijk op, mijn wazigheid is met 10% afgenomen![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 16:02 schreef hollander172 het volgende:
En dan nog moet je bepaalde dingen van jou 3 keer lezen voor je de essentie er uit kan halen.![]()
I have had a dream ..quote:Op donderdag 23 september 2004 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moest er ook aan wennen maar geef het niet gelijk op, mijn wazigheid is met 10% afgenomen![]()
quote:Die laatste zin begrijp ik niet helemaal, AA ganger geweest ofzo?
heb je voorbeeldje ?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dan nog moet je bepaalde dingen van jou 3 keer lezen voor je de essentie er uit kan halen.![]()
Je bent er echt niet helemaal bij he?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:06 schreef Patrick281 het volgende:
I have had a dream ..
80 zelfs?quote:Aangezien mijn iq vandaag niet boven de 80 komt graag de post uitleggen:
Niet direct bij de hand. zoeken is nu ook lastig aangezien de verbinding enorm traag is op het moment.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je voorbeeldje ?![]()
ik probeer mezelf steeds te verbeterenquote:Op donderdag 23 september 2004 16:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet direct bij de hand. zoeken is nu ook lastig aangezien de verbinding enorm traag is op het moment.![]()
Maar niet getreurd, blijf lekker doorposten en je creeert ongetwijfeld zelf nog wel een goed voorbeeld.
quote:Je scoort het hoogst op de interessegebieden intellectueel (3.68 punten), realistisch (3.32 punten) en sociaal (2.96 punten). Je voorkeur lijkt dus te liggen bij werk waarbij je moet nadenken. Je houdt van studeren en onderzoeken, en kunt doorgaans goed logisch denken. Je hebt waarschijnlijk een kritische en nieuwsgierige instelling. Door die kritische houding kun je soms wat afstandelijk en ongeïnteresseerd lijken. Daarnaast liggen je interesses ook op realistisch en sociaal gebied.
quote:Op donderdag 23 september 2004 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Dahag ben er weer hoor
Kwam erop neer dat dat ie geen passend werkt heeft voor mij aangezien het alleen maar hele simpele klusjes zullen zijn. Helpdesk word gedaan door extern personeel en als er iets is qua hardware worden de PC's teruggestuurd naar Dell. Hij zei ook dat hij het heel belangrijk vindt dat je het werk heel leuk vindt anders vind ie het zonde omdat ie eigenlijk al vol zit (dit was weer een kennis van pa) Was ook geen uitdaging voor me zei ie omdat ik relatief veel weet. En als ie me zou aannemen zou dat via een uitzendbureau gedaan worden omdat dat het goedkoopst is zou ik maar iets van 4,30 verdienen.
Dusssssss ook weer niks!
Ik bedoelde dat de kleine er aanstaand weekend is en dan niet teveel kan drinken.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:23 schreef hollander172 het volgende:
Okee, je schreef in die post die ik quote dat je na 4 jaar weer een biertje oraal verwerkt had en omdat de kleine er ook was dat je een beetje uit moest kijken.
Nope .. enkele leuke uitspatting tijdens het stappen vroeger daargelaten.quote:[sub]Vroeg me af waarvoor, eerste wat in me opkwam was een alcohol doordrenkt verleden, no offence.![]()
Nooit van gehoord.quote:Vandaar de vraag over de AA ganger, die zeggen ook altijd dat ze er nog wel eentje lusten maar "het is wel uitkijken".![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 16:02 schreef hollander172 het volgende:
3 maar?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik bedoelde dat de kleine er aanstaand weekend is en dan niet teveel kan drinken.
(teveel = meer dan 3 bier)
Jij rookte toch niet?quote:Nope .. enkele leuke uitspatting tijdens het stappen vroeger daargelaten.
Maar ja op het moment dat het eerste biervocht tegen je papillen kietelt komen wel de goede herinneringen weer boven.![]()
![]()
Er is dan weinig nodig voor nummer 2/3/4/5 en als iemand zeg: sigaretje of gaan we vanavond stappen dan is het vlees zwak..
Ik ben altijd wat beleefder tegen nieuwkomersquote:Dat was ook 1 van deeerste dingen die ik zei toen Mercy hier kwam posten.~
![]()
Opzich wel heel tof dat jullie wat mee willen nemen.. kwam misschien wat raar over make my day..quote:Op donderdag 23 september 2004 15:47 schreef RB het volgende:
Luc en ik drinken bierwe hoeven niet meer te rijden
nemen drinken mee je hoeft niet alles te kopen![]()
En wat drink jij ?
3 biertjes maximaal als ik een kind in huis heb ja.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:21 schreef hollander172 het volgende:3 maar?Dus we kunnen nooit een keer gezellig de kroeg in duiken zonder dat je vervelend wordt?
![]()
quote:Jij rookte toch niet?
Dat had je ook nog kunnen doen, BBQ klaar zetten en iedereen zelf zijn eten mee kunnen laten nemen. Had Reetveter ook niet kunnen gaan zeuren om kippepoten.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
Opzich wel heel tof dat jullie wat mee willen nemen.. kwam misschien wat raar over make my day..
Drinken moet je ook bijhouden, het is net als met schaken je moet er altijd weer even inkomen en de eerste paar keer verlaat je voortijdig het strijdtoneel.quote:3 biertjes maximaal als ik een kind in huis heb ja.
Vandaar het gemeen lekker smaakte, dat "riekt" naar weer eens stappen namelijk.[afbeelding]
Tja als je normaal nooit drinkt dan leg je gevoelsmatig blijkbaar die link.![]()
Niet aan beginnen joh ga je dood aan.quote:Idd .. maar er zijn hele kleine uitzonderingen.. losing it a little..
A.H ..quote:Op donderdag 23 september 2004 18:46 schreef hollander172 het volgende:
Drinken moet je ook bijhouden, het is net als met schaken je moet er altijd weer even inkomen en de eerste paar keer verlaat je voortijdig het strijdtoneel.![]()
Niet aan beginnen joh ga je dood aan.
Hollander steekt er nog eentje op.![]()
Op het quoten moet je nog een beetje oefenen he?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
A.H ..![]()
Maar drinken ga ik niet bijhouden nee .. 1-2 keer per jaar is wel genoeg.![]()
Tjee heb jij niets te doen ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:54 schreef hollander172 het volgende:
Op het quoten moet je nog een beetje oefenen he?![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 08:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is een goede rijschool, daar lopen de ervaringen mee uiteen.
Ik zou het niet gelijk in de voorzieningen zoeken maar in de manier van lesgeven en hoe snel je daardoor je papiertje haalt en veilig kan rijden.
Check hier, resultaten staan erbij geloof ik. (je kan voor en achteruit op deze pagina .. deze pakte'ie toevallig)
[...]
Tot zover even in het kort vanaf mijn werk .. kan niet teveel typen en nadenken.
Bedankt voor de nuttige info, ik ben zeker van plan binnenkort een proefles te nemen, maar ook om gewoon lekker te lessen in de winter. (schijnt dan ook minder vol te zijn, misschien heb ik dan meer keuze voor mijn afsprakenquote:Op donderdag 23 september 2004 08:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Handig is om eerst te bekijken of motorrijden wel iets voor jou is, kan makkelijk zijn dat je het niet leuk vindt. (moeilijk voor te stellen.) Neem een proefles om er eens aan te ruiken. Hiervoor kan je gewoon een willekeurige rijschool bellen.
[..]
Heb je hem weer?quote:Op donderdag 23 september 2004 09:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bwehehehee.... heb je hem weer. Stakker!
Hadden wij geen afspraak gemaakt dat jij nooooooooit en te nimmer motor zou gaan rijden om de doodsimpele reden dat jij motorijders rond een boom wenste
Ach, helpen hoeft niet per se hoor. Ik ben gelukkig een beetje op weg geholpen en ik weet zeker dat het er van gaat komen, we ontmoeten elkaar ooit wel vijandigquote:[quote]Wat stond hier ook alweer Youssef?Iets over dat ik maar tegen een boom moest klappen ofzo he?
En niet de eerste
Ik ga je iig niet helpen aan dat roze papiertje [afbeelding]
quote:Ik ben dus ook meestal de snellere filerijder. Sterker, ik ervaar het als sport om een motorrijder, die VER voor me ook in de file rijd, bij te sloffen, zien te passeren en vervolgens UIT ZICHT te rijden.
Heb je wat te doen.
Zouden er file-rij wedstrijden bestaan?
Belgische motor volgens mijquote:Op donderdag 23 september 2004 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM......
FZR1000 voor 1250 euro
Zie: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/74920/1
[afbeelding]
Tot dat je net een kind per ongeluk invalide rijdtquote:Op donderdag 23 september 2004 19:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, is een Belg
Maar je hoeft hem ook niet te keurenGewoon gebruken als stuntfietsje..... hier... en daar....
Zat te doen, het zijn alleen digitale bezigheden dus commentaar op je quotegedrag leveren is geen probleem.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
Tjee heb jij niets te doen ofzo.![]()
Neem nog een biertje.quote:Misschien was ik een beetje lui...![]()
![]()
Ik ga ff wat nuttigs doen.
Hou er wel rekening mee dat het 's winters plaatselijk wat gladder is dan 's zomers.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef Youssef het volgende:
Bedankt voor de nuttige info, ik ben zeker van plan binnenkort een proefles te nemen, maar ook om gewoon lekker te lessen in de winter. (schijnt dan ook minder vol te zijn, misschien heb ik dan meer keuze voor mijn afspraken)
Tuurlijk, was ook niet serieusquote:Op donderdag 23 september 2004 19:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tot dat je net een kind per ongeluk invalide rijdt
Nope... fiets waarmee ik op de weg gaat moet gewoon WA verzekerbaar zijn, en anders niet
Bij mijquote:Op donderdag 23 september 2004 20:03 schreef Makster het volgende:
Goeie fiets, ook nog een optie zo een ding kopen en mijn ZXR erbij houden...alleen ja waar stal ik die fiets ?
Damn de spijker op zijn kop, ik ben soms in gedachten al veel verder dan dat mijn vingers typen,quote:Op donderdag 23 september 2004 18:21 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben altijd wat beleefder tegen nieuwkomersmaar ik kon het nu niet laten. Lijkt net of ie sneller tekst bedenkt dan dat ie typt. en nooit zijn tekst nakijkt.
Ik denk wel dat ik het een en ander aan kou gewend ben en dat ik er op een motor nog op gekleed ben ookquote:Op donderdag 23 september 2004 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat het 's winters plaatselijk wat gladder is dan 's zomers.![]()
Je hebt nog steeds maar 2 wielen he?
Andere punt, op een motor zit de enige verwarming tussen je benen en ik kan je vertellen dat dat ietwat te kort schiet.![]()
Neu, dan zou ik m'n wang wel weer wassenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het gebeurt???
Wat denk je zelf? Tuurlijk!quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:37 schreef RB het volgende:
mobo ook op agp 8x gezet?
Heyyy... wat heerlijk voor je !!quote:Op donderdag 23 september 2004 23:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Neu, dan zou ik m'n wang wel weer wassen
Maar ik kreeg een erg dikke zoen en knuffel van d'r
Eigenlijk zo abnormaal stevige dikke zoen en knuffel dat ik er zo m'n gedachtes bij had
* ondeugend is wel eens bedankt door haar zus voor een cd'tje branden, maar dat was toch heel ander, gewoon drie normale zoenen en that's it
Zou ik dan echt over die mensenkennis beschikken waar ik door Raus van beticht werd gisteren?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Damn de spijker op zijn kop, ik ben soms in gedachten al veel verder dan dat mijn vingers typen,![]()
![]()
en ik vergeet soms echt mijn tekst na te kijken,![]()
Dat dacht ik ook maar dat viel een beetje tegen.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik het een en ander aan kou gewend ben en dat ik er op een motor nog op gekleed ben ookWeet jij misschien of het niet gewoon het handigst is om het via de anwb teproberen? Grote organisatie, veel mogelijkheden en opties?
![]()
Heb je d'r dan ook meteen mee uit gevraagd?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:47 schreef PatrickM het volgende:
Maar ik kreeg een erg dikke zoen en knuffel van d'r
Eigenlijk zo abnormaal stevige dikke zoen en knuffel dat ik er zo m'n gedachtes bij had
Ik heb zo m'n redenen om daar niet bang voor te hoeven zijn...quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je d'r dan ook meteen mee uit gevraagd?![]()
Probeer het eens, voor je het weet zit je in zo'n beste vriend situatie en belt ze je op een avond op om kennis te maken met haar nieuwe vriend.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:14 schreef hollander172 het volgende:
Zou ik dan echt over die mensenkennis beschikken waar ik door Raus van beticht werd gisteren?![]()
Het moment van de knuffel maakt ook nog wel uit..quote:Heb je d'r dan ook meteen mee uit gevraagd?![]()
Probeer het eens, voor je het weet zit je in zo'n beste vriend situatie en belt ze je op een avond op om kennis te maken met haar nieuwe vriend.![]()
quote:PatM
De Bandietjager
gecertificeerd Bandit jager.
Was om te bedanken dat ik haar computer weer opnieuw had geinstalleerd...quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het moment van de knuffel maakt ook nog wel uit..
.. was het troostendof omdat'ie een leuke en grappige opmerking maakte.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |