waarom staat de mens als farizeeer eigenlijk niet meer in je sig? Ik vond 'm completer zo.quote:
17;59quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef Tafkahs het volgende:
komt er uberhaupt wel eens iemand op irc eigenlijk?
Ik heb zelf niet zo veel, aangezien ik een absolute beginneling ben. Maar The Oxford History of Byzantium is best goed, helaas alleen weggelegd voor de betere bibliotheken vrees ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, johan. Je hebt mijn intresse in Byzantium definitief gewekt. Gooi eens met een paar ISBN nummers van boeken en ik zal het lezen.
Nee, dat was van mezelf, ooit mijn favoriete scheldwoord. O, ja die topics in WFL waarin ik J. Gray noemde waren van verleden jaar, niet meer te vinden dus. Ging iig over weak relativism.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
waarom staat de mens als farizeeer eigenlijk niet meer in je sig? Ik vond 'm completer zo.
Is het een citaat of heb je het zelf bedacht?
Daar is zeker nooit iemand, is het wel? Ik verhuis in elk geval niet, tenzij ik een politieke ban aan de korte broek krijg.quote:
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Dat wordt weer walging.
Ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?
O, okee, dat waren ook de topics van het type : niet om door te komen. Geen lijn, geen structuur, een hoop dure woorden met lege inhoud.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat was van mezelf, ooit mijn favoriete scheldwoord. O, ja die topics in WFL waarin ik J. Gray noemde waren van verleden jaar, niet meer te vinden dus. Ging iig over weak relativism.
Misschien is "Big Bills suck" op 4. ook wel leuk.
HP bellen, sollicitatiebrief schrijven, aanmelden bij Leiden, gaan fietsen, nog wat persoonlijke dingen. Dat ongeveer.quote:
Warempel, hier haal ik mijn hart aan op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
HP bellen, sollicitatiebrief schrijven, aanmelden bij Leiden, gaan fietsen, nog wat persoonlijke dingen. Dat ongeveer.
Ze hebben al 58 topics vol geslowchat over seks.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar is zeker nooit iemand, is het wel? Ik verhuis in elk geval niet, tenzij ik een politieke ban aan de korte broek krijg.
Overrated wmb. Maar anyway, ik meen gelezen te hebben, en misschien is dat onjuist hoor, dat jij eerder het adagium van daar ginter onderschrijft "fok!=POL=naar de klote sinds sjuuun tegen een ban aanliep vanwege de toeschrijving van een opiniedelict"?quote:fok!=POL is mijn adagium
O?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Warempel, hier haal ik mijn hart aan op.
Het verloop van zo'n topic werd bepaald door de ad hominems van een fiks aantal klonen, OPs waren kristalhelder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O, okee, dat waren ook de topics van het type : niet om door te komen. Geen lijn, geen structuur, een hoop dure woorden met lege inhoud.
Hmz.quote:4. neo-idealisme
En dan niet doen, hè. Het goede kénnen is nooit lastig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iemand die weet wat 'ie moet doen, en dat 't dan ook nog de juiste dingen zijn.
Heb ik me daar weer aan bezondigd dan? Het sluipt erin hè, omdat Engels zo'n lekkere compacte taal is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Ryan, vriendelijke vraag; vanwaar al dat overbodige Engels?
Zoals je vroeger niet meer hoefde te studeren als je Duits kende, omdat dit laatste een levensdoel op zich was, zo hoef je wat mij betreft niet meer te studeren als je zulke uitspraken kunt doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dan niet doen, hè. Het goede kénnen is nooit lastig.
Goede zaak dit.quote:Veendammer werklozen bouwen eigen sociale dienst
13 oktober 2005, 12:39, update
VEENDAM -
Het mes snijdt aan twee kanten voor Veendam. Werklozen in deze gemeente gaan hun eigen sociale dienst bouwen, zo maakte de directeur van de Veendammer uitkeringsinstantie donderdag bekend.
De sociale dienst zit nu nog in Wildervank, maar verhuist begin volgend jaar naar een nieuw kantoor in Veendam. Voor de bouw van het pand, waarin ook een aantal andere gemeentelijke instanties onderdak krijgen, gaat de gemeente jeugdige werklozen inzetten.
Volgens de directeur kunnen ze op die manier alvast werkervaring opdoen waardoor de kans op een baan groter wordt. ”En wij als gemeente dus minder uitkeringen hoeven te verstrekken”, verduidelijkt hij
In dit geval kon ''overrated'' vervangen worden door het compactere ''overschat'' en ''anyway'' door het even lange ''hoe dan ook'', dat maakt het nu juist zo ironisch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik me daar weer aan bezondigd dan? Het sluipt erin hè, omdat Engels zo'n lekkere compacte taal is.
Dat is mooi, maar erkenning had hij toch al. Dacht trouwens dat hij reeds overleden was..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Harold Pinter heeft de Nobelprijs gewonnen.
Dat dacht ik ook, maar hij is 75 volgens het persbericht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar erkenning had hij toch al. Dacht trouwens dat hij reeds overleden was..
Onjuist. Ik heb geen oordeel over de mate waarin fok! naar de klote is sinds die ban, omdat ik niet fokte voor en/of ten tijde van die ban.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:38 schreef Ryan3 het volgende:
Maar anyway, ik meen gelezen te hebben, en misschien is dat onjuist hoor, dat jij eerder het adagium van daar ginter onderschrijft "fok!=POL=naar de klote sinds sjuuun tegen een ban aanliep vanwege de toeschrijving van een opiniedelict"?
Ik pleit nog steeds voor preventieve teruggave van Rotterdam aan de zee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Randstad kansloos bij grote overstroming
Rare fraze, dat ''wettelijk vastgelegd.''
Het is ook te zien aan je Nederlands.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb me al meer dan 2 week niet geschoren.
Ik radicaliseer![]()
Ik voel nog altijd veel voor het plan van Pieter de la Court, maar dan zouden we ''dat eiland voor Engeland'' worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik pleit nog steeds voor preventieve teruggave van Rotterdam aan de zee.
Ik kan het inderdaad niet meer ontkennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is ook te zien aan je Nederlands.
Laten we beginnen met Rotterdam daarna kijken we wel verderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik voel nog altijd veel voor het plan van Pieter de la Court, maar dan zouden we ''dat eiland voor Engeland'' worden.
Het probleem is dat Antillianen waarschijnlijk wel kunnen zwemmen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Rotterdam daarna kijken we wel verder![]()
Daar zijn ze veel te lui voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Het probleem is dat Antillianen waarschijnlijk wel kunnen zwemmen.
Waar is die kneus nou weer mee bezig?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef Monidique het volgende:
Yildiz werpt zich wel op als Hoeder der Vrijheid, niet?
Och, als je idd gelurkt hebt dan kun je dat best wel beoordelen (fok!=POL immers voor jou). En alles over die Holocaustban van ons sjuuuneke is eenvoudig na te lezen (o.m. via sjuuuneke's postgeschiedenis, want die stopt nl. bij die Holocaustban). Het zou eigenaardig zijn, zeker aangezien je daar een user bent, als je dat niet doet of al gedaan hebt; het is hun raison d'être.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Onjuist. Ik heb geen oordeel over de mate waarin fok! naar de klote is sinds die ban, omdat ik niet fokte voor en/of ten tijde van die ban.
Dus ken ik de niet de situatie toen de gebanden nog banneloos waren. Ik lurkte, maar niet speciaal met aandacht voor de meeste bannelingen.
Minachtingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar is die kneus nou weer mee bezig?
Er zijn wel ergere.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom denk je dat hij mod is geworden.
Onderbouw dat eens geschiedkundig elitarist en ik voeg je toe als favo-fokker.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent ook een behoorlijk fout type, he?
Ik ben niet zo geboeid dat ik iemand postgeschiedenis uitgebreid ga nalezen. Ook interesseert de reden van hun forum me niet dermate dat ik me daarin zeer uitgebreid verdiep. Ik heb er kennis van genomen. Ik heb een klein beetje gelezen rondom de holocaustontkenning.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och, als je idd gelurkt hebt dan kun je dat best wel beoordelen (fok!=POL immers voor jou). En alles over die Holocaustban van ons sjuuuneke is eenvoudig na te lezen (o.m. via sjuuuneke's postgeschiedenis, want die stopt nl. bij die Holocaustban). Het zou eigenaardig zijn, zeker aangezien je daar een user bent, als je dat niet doet of al gedaan hebt; het is hun raison d'être.
Echt bezopen dat iemand die hier een leidinggevende functie vervult, zo'n opmerking durft te maken. En dan ben ik weliswaar van geen van beiden aanhanger, maar dit gaat ver over de schreef. Vervolgens komt de rest er met een stel debiele grappen achteraan, want oh oh oh oh oh, we zullen allemaal wel denken dat iedere Moslim op springen staat.quote:
Je koestert sympathie voor oliedomme ludieke actievoerders. En iedere interpunctie ontbreekt in de hier geciteerde zin. Bovendien heb ik een hekel aan het woord ''onderbouwing'' en dient de woordvolgorde ''elitair geschiedkundige'' te zijn, of je moest menen dat ik slechts de levensloop van koningen bestudeer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens geschiedkundig elitarist en ik voeg je toe als favo-fokker.
Het is idd schrijnend dat zulke dingen door mensen die een voorbeeldfunctie vervullen mag worden gepost.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Echt bezopen dat iemand die hier een leidinggevende functie vervult, zo'n opmerking durft te maken. En dan ben ik weliswaar van geen van beiden aanhanger, maar dit gaat ver over de schreef. Vervolgens komt de rest er met een stel debiele grappen achteraan, want oh oh oh oh oh, we zullen allemaal wel denken dat iedere Moslim op springen staat.
Zonder meer. Wil je beweren dat jij geen sympathie op kunt brengen voor de motieven van een pacifistisch ingestelde jongeman, die door idealen gedreven de moed weet te verzamelen publiekelijk duidelijk te maken waar hij voor staat? Zo cynisch ben zelfs jij niet Johan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je koestert sympathie voor oliedomme ludieke actievoerders.
Dit kan ik nauwelijks publiekelijk noemen, o Blowjob. Als 'ie zich nu nog had vastgeketend aan het spoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zonder meer. Wil je beweren dat jij geen sympathie op kunt brengen voor de motieven van een pacifistisch ingestelde jongeman, die door idealen gedreven de moed weet te verzamelen publiekelijk duidelijk te maken waar hij voor staat? Zo cynisch ben zelfs jij niet Johan.
Bezopen dat jij wil bepalen wat mods wel en niet mogen zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echt bezopen dat iemand die hier een leidinggevende functie vervult, zo'n opmerking durft te maken. En dan ben ik weliswaar van geen van beiden aanhanger, maar dit gaat ver over de schreef. Vervolgens komt de rest er met een stel debiele grappen achteraan, want oh oh oh oh oh, we zullen allemaal wel denken dat iedere Moslim op springen staat.
Ja hoor RQ, vast wel. Roep anders nog een keer ''Moslims'', dat blijft leuk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bezopen dat jij wil bepalen wat mods wel en niet mogen zeggen.
Niet publiekelijk? Heeft hij zijn plannen en de uitvoering hiervan niet geopenbaard op een voor iedereen toegankelijk forum, compleet met foto's? Heeft hij zijn actie niet uitgevoerd op een groot treinstation met camerabewaking? Is dit alles niet te volgen geweest op TV, krant en radio?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit kan ik nauwelijks publiekelijk noemen, o Blowjob. Als 'ie zich nu nog had vastgeketend aan het spoor...
Roep 's dat iemand geschiedkundig de plank misslaatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Roep anders nog een keer ''Moslims'', dat blijft leuk..
Treurig maar waar, maar persoonlijk heb ik het idee dat Ryan3 zo'n beetje de ongebande banneling geworden is van de illustere jongensbende: Ryan3, Sjun, Lucida, Aaah en co.quote:
Ja, dat heeft ongeveer even weinig om het lijf.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Roep 's dat iemand geschiedkundig de plank misslaat.
Vanwaar die interesse?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geboeid dat ik iemand postgeschiedenis uitgebreid ga nalezen. Ook interesseert de reden van hun forum me niet dermate dat ik me daarin zeer uitgebreid verdiep. Ik heb er kennis van genomen. Ik heb een klein beetje gelezen rondom de holocaustontkenning.
Verder lurkte ik breder dan POL, ik beperk me sinds ik post tot POL.
Vanwaar al deze interesse?
Moslims, kerel, moslims.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking? Heb je de desbetreffende ''discussie'' wel gelezen?
Ja, hikkend van de lach iets op Internet zetten kan ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet publiekelijk? Heeft hij zijn plannen en de uitvoering hiervan niet geopenbaard op een voor iedereen toegankelijk forum, compleet met foto's?
Het is wel de lafste vorm van openbaarheid, natuurlijk, zeker als je bedenkt dat hij later panisch werd van de mogelijke gevolgen, waarvoor hij uitgebreid gewaarschuwd was.quote:Heeft hij zijn actie niet uitgevoerd op een groot treinstation met camerabewaking? Is dit alles niet te volgen geweest op TV, krant en radio?
Ga anders even met Extince praten, jullie zitten ongeveer op hetzelfde niveau qua hilariteit.quote:
Ja, mijn vriendin concludeerde dit op gegeven moment ook - we kregen zelfs een ruzie hierdoor - maar toch is dit niet waar hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Treurig maar waar, maar persoonlijk heb ik het idee dat Ryan3 zo'n beetje de ongebande banneling geworden is van de illustere jongensbende: Ryan3, Sjun, Lucida, Aaah en co.
sinds zij weg zijn heeft hij nog weinig scherpe posts meer geplaatst, zet geen discussies meer op, provoceert nauwelijks nog; alsof hij hen, hoe-met-ik-het-noemen ... een beetje mist ...?
Ryan3 had zijn hoogtij dagen in het eeuwige conflict met Sjun en co. maar zonder hen ontbreken zijn tegenpolen, kan hij zich niet meer afzetten en snuffelt schijnbaar verdwaasd een beetje rond over het forum, misschien op zoek naar een nieuwe tegenvoeter met een hem vergelijkenswaardig niveau .... deze is (nog?) niet gevonden ...
Een Ajax op zoek naar een Hektor. Een Yin die zijn Yang mist, het dekseltje en het potje, en Vader Abraham zonder Smurfen
Beperk je in je antwoorden toch niet zo tot onbelangrijke detailsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, hikkend van de lach iets op Internet zetten kan ik ook.
[..]
Het is wel de lafste vorm van openbaarheid, natuurlijk, zeker als je bedenkt dat hij later panisch werd van de mogelijke gevolgen, waarvoor hij uitgebreid gewaarschuwd was.
Ik leen wel eens terminologie, zeker als het mij schikt en het een verstaanbare verwijzing bevat. Bovendien heb ik ook wel wat mening over de oorlog, of beter gezegd, over de gewapende vrede, als buitenstaander. Zie mijn sig. Ik besef dat mijn oordeel op beperkte kennis berust, ik doe ook geen moeite dat te ontkennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vanwaar die interesse?
Je kwam met het adagium fok!=POL op de proppen, ontleend aan terminologie die men bij Fok!s verschoppelingen gebruikt, ik meende daarbij begrepen te hebben - weliswaar onjuist zoals nu blijkt - dat jij hun iets uitgebreidere variant van hetzelfde adagium onderschreef én er had zich van de week een scheiding der geesten voltrokken rondom jouw aanwezigheid aldaar, niet waar? Die scheiding der geesten was wel weer amusant. Hieruit kun je concluderen, ook in het licht van hun missiegedrag en daarbij behorend compulsieve gekloon op Fok!, PvdAsites en nu weer JMs weblog, dat Aaahtje net ietsje meer integriteit bezit dan ons sjuuuneke...
Ik heb hem nog een tip gegeven voor het verkrijgen van rechtsbijstand, dus ik kan wel enige sympathie opbrengen voor zijn daad; maar het blijft asociaal, weinig doordacht, nietszeggend en daardoor tamelijk BNN-achtig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Beperk je in je antwoorden toch niet zo tot onbelangrijke details.
Je wil het niet met me eens zijn, maar weerlegt ook niet wat ik zeg. Geef eens gewoon antwoord, wil je beweren dat jij absoluut geen sympathie op kunt brengen voor dit alles?
hm, zegt ze dan zoiets als: Verdomme, je hebt al een tijd niets slims gezegd ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendin concludeerde dit op gegeven moment ook - we kregen zelfs een ruzie hierdoor - maar toch is dit niet waar hoor.
Kijk, inmiddels zijn we een aantal maanden verder en een stuk wijzer geworden: taferelen die zich op Fok! voordeden, werden/worden door hen herhaald op PvdAsites, JMs-weblog (ook de nick "Ryan3" werd daarbij gebruikt), we zijn een smerige hetze verder en we horen nog steeds dezelfde riedeltjes. Iedere verdere discussie zou een herhaling van zetten inhouden, dus waarom zou ik ze missen???
Ben ik dan fout omdat je denkt dat mijn sympathie groter is dan die van jou, of omdat ik eerder het positieve dan het negatieve benadruk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een tip gegeven voor het verkrijgen van rechtsbijstand, dus ik kan wel enige sympathie opbrengen voor zijn daad; maar het blijft asociaal, weinig doordacht, nietszeggend en daardoor tamelijk BNN-achtig.
O, gaat het nog steeds om dat ''fout''? Dat was schets, vandaar dat ik er in de verklaring een prachtige zonnebril boven heb gepoot.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ben ik dan fout omdat je denkt dat mijn sympathie groter is dan die van jou, of omdat ik eerder het positieve dan het negatieve benadruk?
De volgende keer doe ik er nog een spelfout bij. Zoals een "r" na de "sch".quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef kLowJow het volgende:
DrW... wil je a.u.b. nooit meer schrijven dat Nederlanders "beschaaft" zijn.
zo'n beetje als Paars II, welke de 'gedrevenheid en het onrecht dat Paars I succesvol bestreden had, toch miste ....quote:
Uiteraard. Ik weet als geen ander hoe zeer je mij als persoon en mijn bijdragen op het forum waardeert. Ik laat dan ook geen mogelijkheid onbenut fijn met jou te schetsen. Daar heb ik geen PI voor nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, gaat het nog steeds om dat ''fout''? Dat was schets, vandaar dat ik er in de verklaring een prachtige zonnebril boven heb gepoot.
Maar ik wel. Ik hoop trouwens niet dat je echt wil schetsen. Ten eerste kan ik niet tekenen en ten tweede is ''fijn'' een beetje......nichterig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik weet als geen ander hoe zeer je mij als persoon en mijn bijdragen op het forum waardeert. Ik laat dan ook geen mogelijkheid onbenut fijn met jou te schetsen. Daar heb ik geen PI voor nodig.
Aan wie?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:20 schreef Monidique het volgende:
Zo, sollicitatiebrief ook geschreven.
Ik dacht erover "schetsen" te typen, maar wilde je graag de gelegenheid bieden mij op humoristische wijze vermanend toe te spreken. Een tikkeltje nichterig misschien, maar een klassiek geschoolde oudheidsfetisjist als jijzelf kan wat herenliefde op zijn tijd vast wel appreciëren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar ik wel. Ik hoop trouwens niet dat je echt wil schetsen. Ten eerste kan ik niet tekenen en ten tweede is ''fijn'' een beetje......nichterig.
Hahaha, scherp.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga anders even met Extince praten, jullie zitten ongeveer op hetzelfde niveau qua hilariteit.
Ik doe Medievistiek. Toen mocht 't niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht erover "schetsen" te typen, maar wilde je graag de gelegenheid bieden mij op humoristische wijze vermanend toe te spreken. Een tikkeltje nichterig misschien, maar een klassiek geschoolde oudheidsfetisjist als jijzelf kan wat herenliefde op zijn tijd vast wel appreciëren.
Dat zeg ik toch niet? Het is alleen van dat merkwaardige commentaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef RichardQuest het volgende:
Maar vergeef me dat ik kritiek lever op de stelligheid van je posts, Coen, natuurlijk zijn ze onfeilbaar.
Ik zou van studierichting veranderen. Medievistiek is niets voor jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik doe Medievistiek. Toen mocht 't niet.
Druk bezig met andere bezigheden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, waar is Sidekick toch?
Een internationale pepermunt loopbaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Druk bezig met andere bezigheden?
Hij heeft toch een nieuwe baan
Wie kan me even hinten hoe Sidekick in echtleven heetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah, binnenkort mod af dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yorin.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie kan me even hinten hoe Sidekick in echtleven heet
E..k, onder voorbehoud uiteraard.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Noemde je hem op de meet ook Sidekick dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef RichardQuest het volgende:
Ah, binnenkort mod af dus.
Op Internet heeft iedereen naakt geposeerd al dan niet met behulp van photoshopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft Christina Applegate ooit naakt geposeerd?
Dank, dat volstaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
E., onder voorbehoud uiteraard.
Zo heet ie toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Noemde je hem op de meet ook Sidekick dan?
Nee niet dat ik weetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij ook? Met baard?
Het werd ook maar 1 keer gemeld tijdens de meet en dat was toen jij al lang en breed vertrokken was, T.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank, dat volstaat.
Ik ben zó onvoorstelbaar slecht in namen onthouden, dat is genant![]()
Nee, ze zei meer iets in de trant van "jij bent precies hetzelfde als die %^&*@gasten, jullie kunnen niet zonder elkaar", dit nav dat gratietopic in FB. Bedoeling echter was de werking van de repressieve tolerantie aan te wenden. Het is inmiddels wel duidelijk dat hunnie het liefst weer terug op Fok! willen (onder eigen nick), maar hun trots zit in de weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hm, zegt ze dan zoiets als: Verdomme, je hebt al een tijd niets slims gezegd ofzo
Iemand (jij?) heeft toch de moeite genomen mijn naam goed te verstaan, en jij hebt 'm onthouden... Maar ik heb me voorgesteld aan Sidekick, op het station, en hij dus ook aan mij. Jouw naam had ik al uitgeschreven gezien, dat nestelt zich altijd een stuk steviger in mijn hoofd, E.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het werd ook maar 1 keer gemeld tijdens de meet en dat was toen jij al lang en breed vertrokken was, T.
http://www.msnbc.msn.com/id/6210240/quote:Last Thursday on Countdown, I referred to the latest terror threat - the reported bomb plot against the New York City subway system - in terms of its timing. President Bush’s speech about the war on terror had come earlier the same day, as had the breaking news of the possible indictment of Karl Rove in the CIA leak investigation.
I suggested that in the last three years there had been about 13 similar coincidences - a political downturn for the administration, followed by a “terror event” - a change in alert status, an arrest, a warning.
EW werkt ook gewoon.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
EW is er niet voor niets bijgekomen
Als iemand zich voorsteld op het station, waar het geluidsniveau aanmerkelijk lager was dan elders, en je zijn naam niet onthoud, vind ik dat toch een beetje dom, figuurlijk gesproken dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Iemand (jij?) heeft toch de moeite genomen mijn naam goed te verstaan, en jij hebt 'm onthouden... Maar ik heb me voorgesteld aan Sidekick, op het station, en hij dus ook aan mij. Jouw naam had ik al uitgeschreven gezien, dat nestelt zich altijd een stuk steviger in mijn hoofd, E.
Ik vrees alleen dat de opponenten het allemaal wat serieuzer nemen dan dat...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zo'n beetje als Paars II, welke de 'gedrevenheid en het onrecht dat Paars I succesvol bestreden had, toch miste ....
het rottigste is nog dat het Volk dit ook meekreeg en uit een gemis van 'Grote Gebaren', 'Conflicten' en 'Heftige, Emotionele discussies' opeens vol verwachting inging op de 'spannende toekomst' die een ex-maoistische professor uit Groningen hen bood ...
Dat was inderdaad zo, die toekomst was vol spanning en theater.
Politiek is nu eenmaal een mooi theater, met dolksteken, verraad, bondgenootschappen en vooral snode plannen.
Hier ging het toch om?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:11 schreef Ryan3 het volgende:
Och, als je idd gelurkt hebt dan kun je dat best wel beoordelen (fok!=POL immers voor jou). En alles over die Holocaustban van ons sjuuuneke is eenvoudig na te lezen (o.m. via sjuuuneke's postgeschiedenis, want die stopt nl. bij die Holocaustban). Het zou eigenaardig zijn, zeker aangezien je daar een user bent, als je dat niet doet of al gedaan hebt; het is hun raison d'être.
quote:Laat er geen enkel misverstand over bestaan dat er een genocide plaatsvond en dat deze misdaad tegen de mensheid in het collectieve geheugen opgeslagen mag worden.
1 Het is onweerlegbaar dat diverse joden in concentratiekampen gescheiden werden van hun familie en vrienden en
2 velen van hen door ziekte, uitputting en pure ellende stierven.
3 Het bestaan van crematoria in concentratiekampen is aangetoond. Verbranding was nodig om de grote aantallen doden, waaronder diversen tengevolge van onder andere tyfusepidemieën zonder gevaar voor de volksgezondheid te kunnen verwijderen.
4 Er is bewijs voor het bestaan van specifieke voorzieningen waarin met Zyklon-B (blauwzuurgas) kleding, beddengoed,en leefruimten werden ontsmet.
Het staat buiten kijf dat Britse en Amerikaanse troepen bij de bevrijding van de kampen vreselijke taferelen van stapels lijken in de open lucht en massa’s gevangenen in afschuwelijke toestand aantroffen. Daar zijn foto's en filmbeelden genoeg van. Eveneens lijdt het geen enkele twijfel dat ook door de Duitsers wreedheden werden begaan die de grenzen het oorlogsrecht verre te buiten gingen. Elk volk kent het soort lieden dat zich in iedere oorlog en ieder leger te buiten gaat.
Er blijven echter vragen open die wat mij betreft gesteld kunnen worden over het geclaimde aantal van 6 miljoen.
5 Al zouden er uiteindelijk anderhalf miljoen overblijven,
dan nog hebben we het over een afgrijselijke werkelijkheid die plaatsvond in het derde rijk en die ons een moreel ethisch geclaimd dieptepunt van westerse beschaving opleverde.
7 Verder kan de aanname van een systematische uitroeiing in opdracht van Adolf Hitler bevraagd worden omdat hierover nog geen empirisch bewijs getoond is.
6 Ook kunnen er kritische vragen gesteld worden over de wijze waarop de diverse interneringsslachtoffers omkwamen. Gezien de mensonterende omstandigheden waarin de mensen verzameld werden in een netwerk van interneringskampen zal er een behoorlijke versterving plaatsgevonden hebben.
Je hoeft wmb geen text en uitleg te verschaffen, zolang je niet tot dezelfde hypocrisie vervalt als het oude studentje onlangs ten toon spreidde zal ook niemand je iets kwalijk nemen en niemand kan je hoe dan ook iets ontzeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik leen wel eens terminologie, zeker als het mij schikt en het een verstaanbare verwijzing bevat. Bovendien heb ik ook wel wat mening over de oorlog, of beter gezegd, over de gewapende vrede, als buitenstaander. Zie mijn sig. Ik besef dat mijn oordeel op beperkte kennis berust, ik doe ook geen moeite dat te ontkennen.
Over compulsief gekloon heb ik in het geheel geen mening, omdat ik er nul komma nul waarheid over ken, en ik jouw waarheid, of de hunne, of die van wie dan ook, op geen enkele wijze kan controleren.
Ik post er, ik hou me buiten de oorlog, op wat kleine speldeprikken na. Beide kanten op. Over iets inhoudelijker zaken kan ik uitstekend met de meesten praten, hoewel ik met veel daar geventileerde meningen niet eens ben. Maar dat ben ik hier ook niet.
Yep. Je gaat nu bewijzen dat de ban onterecht was.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:27 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hier ging het toch om?
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zo'n beetje als Paars II, welke de 'gedrevenheid en het onrecht dat Paars I succesvol bestreden had, toch miste ....
het rottigste is nog dat het Volk dit ook meekreeg en uit een gemis van 'Grote Gebaren', 'Conflicten' en 'Heftige, Emotionele discussies' opeens vol verwachting inging op de 'spannende toekomst' die een ex-maoistische professor uit Groningen hen bood ...
Dat was inderdaad zo, die toekomst was vol spanning en theater.
Politiek is nu eenmaal een mooi theater, met dolksteken, verraad, bondgenootschappen en vooral snode plannen.
Uhm, nee? want?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Ryan3 het volgende:
Yep. Je gaat nu bewijzen dat de ban onterecht was..
http://www.joodsmonument.nlquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:27 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hier ging het toch om?
[..]
Nee, okee. Sj had dus een weekbannetje aan z'n kladden volgens het heersende spelletje op Fok!, Sj ging toen wat usual kloontjes gebruiken zodat de weekjes zich aaneenregen en daarbij was Sj sws te trots om zijn hoofd te buigen voor wie of wat dan ook, laat staan een Fok!admin en de rest is geschiedenis.quote:
In het kader van dit topic: Essay: zijn rechtse users leuk? -aanleiding, oorzaak, aanpakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat de opponenten het allemaal wat serieuzer nemen dan dat...
Ik heb 'm niet gehoord, en ben te bleu om na te vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als iemand zich voorsteld op het station, waar het geluidsniveau aanmerkelijk lager was dan elders, en je zijn naam niet onthoud, vind ik dat toch een beetje dom, figuurlijk gesproken dan.
Erfelijke belasting + beide voorgaande.quote:Slecht zijn in namen duid overigens op een slecht korte termijn geheugen (vaak door drank) of gewoon desinteresse. Welke wordt het?
Als het er 1,5 miljoen zijn hè, schreef hij. Daarnaast, dat is nog belangrijker, erkent hij het wezen van de Holocaust, die een intentionele en industriële vernietiging van het Joodse volk inhield, niet. In zijn visie zijn deze mensen aan ziekten en uitputting overleden en dienden het middel Zyklon juist om die ziekten nog een beetje uit te bannen en de crematoria om de lichamen van de ongelukkige overledenen te verbranden. Beroep doet hij onder meer op het weliswaar accurate, maar in dit geval invalide feit dat er geen rechtstreekse bronnen van Hitler zelf zijn overgeleverd waarin hij de Holocaust beval. Uiteindelijk ziet Sj in de Holocaust niets meer dan een Joodse aftroggelpraktijk, hoewel als het al 1,5 miljoen ongelukkige slachtoffers heeft gekost dit best wel herdacht mag worden daar niet van (speciaal bedoeld om minder kritische medestanders voor zijn standpunt te winnen uiteraard). Alles bij mekaar noemt-ie het ook wel de paradigmaverschuiving... Ik denk dat Godslastering dichter bij de waarheid zat, feiten worden meningen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het lijkt mij wel duidelijk, hij stelt dat er hoogstens 1,5 miljoen waren omgekomen terwijl toch wel vasstaat dat het er zo'n 6 miljoen geweest zijn
kleine correctie, maar dit werd gepost:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het lijkt mij wel duidelijk, hij stelt dat er hoogstens 1,5 miljoen waren omgekomen terwijl toch wel vasstaat dat het er zo'n 6 miljoen geweest zijn
Het getal van 6 miljoen, dat tijdens de neurenberger Processen gebruikt werd is eigenlijk ook een getal dat weinig kritisch onderzoek kreeg, en helaas zijn die historici die dit poogden ook zelf al snel in de revisionistische hoek beland (onder het motto van 'never bite the hand that feeds you) ....quote:Al zouden er uiteindelijk anderhalf miljoen overblijven,
dan nog hebben we het over een afgrijselijke werkelijkheid die plaatsvond in het derde rijk en die ons een moreel ethisch geclaimd dieptepunt van westerse beschaving opleverde
Die heb ik wel gelezen, achteraf. Wie daarna nog iets wil weten over sjun's idee over de holocaust kan daar hier wel een aardige post over lezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:27 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hier ging het toch om?
[.-de beruchte holocaustpost van sjun.]
Dank je, Harry, maar wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
in·ter·ne·ring
de internering (vrouwelijk), de interneringen
opsluiting in een gevangenis, huis van bewaring, concentratiekamp
enz.
Ik geloof dat je er ongeveer van A tot Z naast zitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als het er 1,5 miljoen zijn hè, schreef hij. Daarnaast, dat is nog belangrijker, erkent hij het wezen van de Holocaust, die een intentionele en industriële vernietiging van het Joodse volk inhield, niet. In zijn visie zijn deze mensen aan ziekten en uitputting overleden en dienden het middel Zyklon juist om die ziekten nog een beetje uit te bannen en de crematoria om de lichamen van de ongelukkige overledenen te verbranden. Beroep doet hij onder meer op het weliswaar accurate, maar in dit geval invalide feit dat er geen rechtstreekse bronnen van Hitler zelf zijn overgeleverd waarin hij de Holocaust beval. Uiteindelijk ziet Sj in de Holocaust niets meer dan een Joodse aftroggelpraktijk, hoewel als het al 1,5 miljoen ongelukkige slachtoffers heeft gekost dit best wel herdacht mag worden daar niet van (speciaal bedoeld om minder kritische medestanders voor zijn standpunt te winnen uiteraard).
Dus sigme is toch een kloon!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik geloof dat je er ongeveer van A tot Z naast zit![]()
Dat is een beetje de zwakte van bannen in plaats van vragen om toelichting. Ik kan me voorstellen dat toelichting vanuit de betrokken stellingen in de loopgraven destijds niet erg zinvol was, maar toch. Ik kan me ook voorstellen dat fok! de inhoudelijke discussie over dit onderwerp niet *wil* laten voeren, en terecht, omdat het zwakbegaafde idioten aantrekt die niet eens weten dat er feiten en meningen bestaan, laat staan dat er verschil tussen bestaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens wel een mooi stuk van sjun, daar aan de overkant.
Maar dat is toch zo'n beetje de kern, en het bestaansrecht van POL ...?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:39 schreef sigme het volgende:
en terecht, omdat het zwakbegaafde idioten aantrekt die niet eens weten dat er feiten en meningen bestaan, laat staan dat er verschil tussen bestaat.
Een gedachtesturing is niet netjes, en ook al is het vrijwel ondenkbaar, je kan het zien als een onvolledig feitenverhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als het er 1,5 miljoen zijn hè, schreef hij. Daarnaast, dat is nog belangrijker, erkent hij het wezen van de Holocaust, die een intentionele en industriële vernietiging van het Joodse volk inhield, niet. In zijn visie zijn deze mensen aan ziekten en uitputting overleden en dienden het middel Zyklon juist om die ziekten nog een beetje uit te bannen en de crematoria om de lichamen van de ongelukkige overledenen te verbranden. Beroep doet hij onder meer op het weliswaar accurate, maar in dit geval invalide feit dat er geen rechtstreekse bronnen van Hitler zelf zijn overgeleverd waarin hij de Holocaust beval. Uiteindelijk ziet Sj in de Holocaust niets meer dan een Joodse aftroggelpraktijk, hoewel als het al 1,5 miljoen ongelukkige slachtoffers heeft gekost dit best wel herdacht mag worden daar niet van (speciaal bedoeld om minder kritische medestanders voor zijn standpunt te winnen uiteraard). Alles bij mekaar noemt-ie het ook wel de paradigmaverschuiving... Ik denk dat Godslastering dichter bij de waarheid zat, feiten worden meningen...
niets, ik postte een gedachte hardopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dank je, Harry, maar wat bedoel je?
Het topic in FB ging erover dat Ryan3 de stelling neerlegde dat 'revisionistische posts' per direkt bestrafd dienden te worden met een Ban ...: De Holocaust Banquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Tafkahs het volgende:
Ik zou er zelfs voor willen pleiten dat hij zijn verhaal op fok! mag afmaken ...
Dat vind ik een heel moeilijk stuk. Ik weet niet wat er bedoelt wordt met revisionisme in deze vandale betekenissen en ook niet waar het op aanstuurt. Ik ken de intenties van Sj en de zijnen niet goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het topic in FB ging erover dat Ryan3 de stelling neerlegde dat 'revisionistische posts' per direkt bestrafd dienden te worden met een Ban ...: De Holocaust Ban
Sjun ging daar tegenin, misschien deels omdat het iets was wat Ryan beweerde, maar waarschijnlijk ook omdat hij wilde aantonen dat het wel degelijk mogelijk moest zijn hierover een discussie te voeren....
Persoonlijk zie ik nog altijd die post in het licht van 'hoe kan je een controversiele stelling' neerleggen, welke wel degelijk én een discussiepunt bevat, maar anderszijds op basis van een 'eenvoudige ban-visie' snel bestraft zou worden met een Ban .....
quote:Partij van de toekomst : "Burka mag, mits oranje"
De eindhovense oranje fan Johan Vlemmix gaat zich ook met de burka's bemoeien. Johan Vlemmix, de partijlijder van de partij van de toekomst vindt dat burka's moeten worden toegestaan maar dan alleen in de kleuren oranje of in het rood wit blauw, zo laat hij in een persbericht weten. De "feest Burka" is een van de programma punten van zijn partij voor de plaatselijke verkiezingen van de regio eindhoven, maar ook voor de landelijke in 2007. Johan Vlemmix stelt dat de eisen aan de nieuwe "nederlandse" Burka de integratie van moslim vrouwen in nederland bevordert.
Het is een goed stuk, maar er zit een addertje onder het gras:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik geloof dat je er ongeveer van A tot Z naast zit![]()
Anti-semitisme vormt een essentieel, imo zelfs het fundament van Nazisme. Waar hier blijkbaar om gaat is wáár de holocaust zijn oorsprong vind. Die oorsprong bevind zich niet in een ''huisvestingsprobleem'', de oorsprong bevind zich in o.a.a een eeuwenoude traditie van anti-semitisme, en nog wat invloedenquote:Sjun: http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?p=4003#4003
................
Eind 1940 kregen onze oosterburen wat problemen met de huisvesting van gedeporteerde mensen. De kampen stroomden vol en er was onvoldoende voedsel om alle monden te voeden. Men wenste een oplossing voor het door hen ervaren leefruimteprobleem. De mensen die men verdinglijkt en vermonsterd had via jarenlange propaganda werden in eerste instante afgebeuld in de kampen tot de dood erop volgde. Later werden zij bij bosjes neergeschoten. Dit loste echter het leefruimteprobleem niet op. Het veroorzaakte hoge kosten aan munitiegebruik en veroorzaakte een problemen bij degenen die de moordopdrachten kregen. Sommigen draaiden door en werden voor iedereen levensgevaarlijk anderen klapten dicht en bleken steeds moeilijker overreedbaar tot taakuitvoering. ............
Je zou kunnen stellen dat de holocaust niet uniek is, in die zin dat georganiseerde massamoord op Joden veelvuldig voorkomt in de Europese geschiedenis. De schaal was natuurlijk ongekend, en ook de mogelijkheden doordat Duitsland vrijwel geheel Europa beheerste.quote:Laatste fragment hst 2:
Als ich so durch lange Perioden menschlicher Geschichte das Wirken des jüdischen Volkes forschend betrachtete, stieg mir plötzlich die bange Frage auf, ob nicht doch vielleicht das unerforschliche Schicksal aus Gründen, die uns armseligen Menschen unbekannt, den Endsieg dieses kleinen Volkes in ewig unabänderlichem Beschlusse wünsche?Sollte diesem Volke, das ewig nur dieser Erde lebt, die Erde als Belohnung zugesprochen sein?Haben wir ein objektives Recht zum Kampf für unsere Selbsterhaltung, oder ist auch dies nur subjektiv in uns begründet?Indem ich mich in die Lehre des Marxismus vertiefte und so das Wirken des jüdischen Volkes in ruhiger Klarheit einer Betrachtung unterzog, gab mir das Schicksal selber seine Antwort.
Die jüdische Lehre des Marxismus lehnt das aristokratische Prinzip der Natur ab und setzt an Stelle des ewigen Vorrechtes der Kraft und Stärke die Masse der Zahl und ihr totes Gewicht. Sie leugnet so im Menschen den Wert der Person, bestreitet die Bedeutung von Volkstum und Rasse und entzieht der Menschheit damit die Voraussetzung ihres Bestehens und ihrer Kultur. Sie würde als Grundlage des Universums zum Ende jeder gedanklich für Menschen faßlichen Ordnung führen. Und so wie in diesem größten erkennbaren Organismus nur Chaos das Ergebnis der Anwendung eines solchen Gesetzes sein könnte, so auf der Erde für die Bewohner dieses Sternes nur ihr eigener Untergang.
Siegt der Jude mit Hilfe seines marxistischen Glaubensbekenntnisses über die Völker dieser Welt, dann wird seine Krone der Totentanz der Menschheit sein, dann wird dieser Planet wieder wie einst vor Jahrmillionen menschenleer durch den
Äther ziehen.
Die ewige Natur rächt unerbittlich die Übertretung ihrer Gebote.
So glaube ich heute im Sinne des allmächtigen Schöpfers zu handeln: Indem ich mich des Juden erwehre, kämpfe ich für das Werk des Herrn.
Ja, ik ben tot pagina 3 gekomen en toen geloofde ik het persoonlijke over en weer gejammer wel. De inzet is een dergelijke futiliteit als het ego niet waard.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Hier is het hele topic, en dan geloof ik het wel mbt tot dit onderwerp.
Holocaust-ban.
Zo'n ludieke actie is toch een stuk beter dan al dat gelul over verboden?quote:
Bracht de zinsnede over harige tieten je op deze gedachte?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
En berends ramadan je ook solidair mee met je marokkaanse schoondochter?
Massamoorden zijn er weldegelijk, de moordzucht was er, ook richting katharen en andere devianten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Of georganiseerde massamoord op Joden veel voorkomt in de Europese geschiedenis, weet ik niet. Althans, in de zin :
''De schaal was natuurlijk ongekend''
schuilt de betekenis dat alleen de omvang ervan ongekend was, niet de intentie. Ik denk dat de vervolgingen van bijv. de Katharen een systematischer karakter hadden dan de pogroms.
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik doe een dag mee met Mekiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
ja z'n voorkeuren zijn genoegzaam bekend.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bracht de zinsnede over harige tieten je op deze gedachte?
Nee, bier op een nuchtere maag is niet zo fijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
Mietjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, bier op een nuchtere maag is niet zo fijn.
Een directe aanleiding als de pest vind ik toch iets anders dan een ''directe aanleiding'' als de oorlog. En wat was de directe aanleiding voor de vervolging van de Katharen? Ja, de moord op een pauselijke afgezant.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:29 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Massamoorden zijn er weldegelijk, de moordzucht was er, ook richting katharen en andere devianten.
En systematiek. is er een verschil tussen bv. Zwolle (mijn geboortestad) dat in de 14e eeuw alle aanwezige Joden vermoorde, binnen het gebied dat Zwolle domineerde en Hitler Duitsland in het gebied dat zij beheersten. De directe aanleiding in Zwolle was de pest epidemie, en in Duitsland de oorlog en de jaren die daar aan vooraf gingen. De indirecte aanleiding was in beide gevallen anti-semitisme, gevoed door met name de katholieke kerk. Ik zie dat onderscheid niet zo, in ieder geval niet in principiele zin.
Of met iets andersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Daar zou eens met een telefoonboek tegenaangespankt moeten worden!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Een telefoonboek? Aan een vingerkootje heb je genoeg, vrees ik.
Maar haar borsten zijn uitmuntend.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Een telefoonboek? Aan een vingerkootje heb je genoeg, vrees ik.
Maar haar borsten zijn uitmuntend.
Kijk, ik wil ze ook niet één op één vergelijken, maar het zijn ook geen principieel verschillende verschijnselen. Wel natuurlijk wat betreft schaal, methode.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een directe aanleiding als de pest vind ik toch iets anders dan een ''directe aanleiding'' als de oorlog. En wat was de directe aanleiding voor de vervolging van de Katharen? Ja, de moord op een pauselijke afgezant.
Handbereikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:56 schreef MrX1982 het volgende:
pberends heeft ook alles binnen handbereik op het gebied van plaatjes
Jij hebt 3d plaatjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoezo? Dat ben ik toch ook niet?
Was ik maar artistiekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Soms. Ik ben dan ook artistiek.
Je hebt al een baard. Je moet niet denken dat vrouwen weten wat ''artistiek'' nou eigenlijk betekent, immers; de meeste mensen weten niet eens wat kunst is.quote:
Je geluidskaart walgt van je.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef Monidique het volgende:
Jongens, wat ik nu toch heb: ik kan geen muziek meer afspelen. WinAmp laadt, maar speelt niet, MediaPlayer speelt, maar ik hoor niets, iTunes... mja... blijft soortement hangen als ik een online-radio probeer te luisteren. WTF?
Goed punt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Je hebt al een baard. Je moet niet denken dat vrouwen weten wat ''artistiek'' nou eigenlijk betekent, immers; de meeste mensen weten niet eens wat kunst is.
Jaja. Vanmiddag nog niet en toen mijn zusje er net achter zat ook niet. Ik zal die kleine duivel eens Abu Ghraiben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je geluidskaart walgt van je.
Je moet gewoon ff wat van die drivertjes mounten via die schijfje van de beatcard, weet je wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef Monidique het volgende:
Jongens, wat ik nu toch heb: ik kan geen muziek meer afspelen. WinAmp laadt, maar speelt niet, MediaPlayer speelt, maar ik hoor niets, iTunes... mja... blijft soortement hangen als ik een online-radio probeer te luisteren. WTF?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jaja. Vanmiddag nog niet en toen mijn zusje er net achter zat ook niet. Ik zal die kleine duivel eens Abu Ghraiben.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat vrouwen weten wat ''artistiek'' nou eigenlijk betekent,
Dat troost een beetje. Inderdaad heb ik ook geen flauw benul wat kunst is.quote:immers; de meeste mensen weten niet eens wat kunst is.
Wie wetenschap vermeerdert, vermeerdert smart.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Verlicht mij, JdW. Ik heb weer eens geen flauw idee
![]()
[..]
Dat troost een beetje. Inderdaad heb ik ook geen flauw benul wat kunst is.
Ik raak ze zelfs niet aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wie vind hier die boeken van Dan Brown ook zo s-i-m-p-e-l?
Ik wist het wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
En gedenk aan uw Schepper in de dagen uwer jongelingschap, eer dat de kwade dagen komen, en de jaren naderen, van dewelke gij zeggen zult: Ik heb geen lust in dezelve.
Nu lijkt het gewauwel van een idiote jongen zonder creativiteit, maar zie hoe ik er levenswijsheid van maak: 4:2 Voorspelbaarheid is een deugd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Monidique het volgende:
Voorspelbaarheid is een deugd.
Is het zo onbegrijpelijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef du_ke het volgende:
Cursus chinees hier?
Theo Van Gogh, maar dan zonder humorquote:Ebru Umar gaat Theo van Gogh opvolgen
Ebru Umar gaat columns voor de gratis krant Metro schrijven. De Nederlandse van Turkse afkomst volgt Theo van Gogh op. De plek waar Van Gogh tot zijn dood elke vrijdag zijn schrijfsels mocht plaatsen, bleef na de moord op de cineast leeg. Vanaf 2 november, de sterfdag van Van Gogh, wordt de plek gevuld door Umar.
Hoofdredacteur Jan Dijkgraaf zegt dat de keuze simpel was. "Zij is, net als Theo, in staat met haar columns lezers diep in het hart te raken. En ze is door Theo ontdekt en publiceerde columns op zijn website De Gezonde Roker", stelt Dijkgraaf. De 35-jarige Umar schreef behalve op De Gezonde Roker ook columns voor Opzij en het Algemeen Dagblad. Tevens publiceerde ze de bundel 'Burka & Blahniks'.
Dan Browne:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wie vind hier die boeken van Dan Brown ook zo s-i-m-p-e-l?
wie is dat?quote:
En wie is Dunya dan wel?quote:
kat in 't bakkie zeker?quote:Dunya is 16. De ouders van Dunya komen uit een ander land met een andere cultuur. Bij haar beste vriendin Desie gaat het er thuis heel anders aan toe. En op school gelden weer totaal andere regels. Daarom probeert Dunya zelf uit te zoeken hoe het leven in elkaar zit. Elke keer, bij elke nieuwe situatie, bedenkt ze voor zichzelf een theorie. En elke keer blijkt de wereld toch weer anders te zijn dan ze dacht. Dunya doet school op haar gemak. Ze is slim en kan zich goed verplaatsen in andere mensen. Ze is loyaal, met haar ouders maar ook met Desie. Alleen heeft ze daardoor soms het gevoel dat ze niet weet wie ze zelf is en wat ze zelf wil. Dunya heeft veel fantasie en is nogal bijgelovig. Toch is Dunya niet bang. Ze durft overal op af te stappen en laat zich niet klein krijgen. Ze is romantisch en denkt vaak na over “de grote liefde”. Komt ie dit jaar?
quote:Mijn favoriete vakantieland is Marokko. Ik heb daar veel familie wonen en de sfeer is er zo heerlijk relaxed.
ik geloofde m'n ogen ook niet, in de eerste instantiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest, Harry.
Dat woord dient ten eerste niet in de Nederlandse woordenschat voor te komen, en ten tweede: waarom zou een woord in het Nederlands een eigen leven moeten leiden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In het Nederlands is het relaxt.
Hoi.quote:
Ten eerste is het een voldongen feit dat het in de Nederlandse woordenschat voorkomt en ten tweede heb ik de spellingsregels ook niet bedacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat woord dient ten eerste niet in de Nederlandse woordenschat voor te komen, en ten tweede: waarom zou een woord in het Nederlands een eigen leven moeten leiden?
Het ware beter indien onze moeder ons nooit ter wereld had gebracht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ten eerste is het een voldongen feit dat het in de Nederlandse woordenschat voorkomt en ten tweede heb ik de spellingsregels ook niet bedacht.
Voor derden zou dat relaxt zijn geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het ware beter indien onze moeder ons nooit ter wereld had gebracht.
re·laxed [riel¥kst; in België ook: reel–kst]quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voor derden zou dat relaxt zijn geweest.
Shit, ik ben gesnapt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
re·laxed [riel¥kst; in België ook: reel–kst]
bijvoeglijk naamwoord; relaxte, relaxter, meest relaxed; afleiding(en): relaxedheid
ontspannen
Satan swingt!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Falco - Rock Me Amadeus
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In het Nederlands is het relaxt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
In Nederland bestaat het woord "relax" helemaal niet, daar noemt men dat 'ontspannen', maar heel nederland, ja héél nederland kan zich de dag niet meer heugen voor het laatst 'ontspannen' genoten te hebben, bv van twinkelende vogeltjes of een licht zonnetje ...
Héél Nederland...? Nu Ja, één kleine enclave in het nederlandse volk wist succesvolk weerstand te bieden tegen de legioenen van zwaarmoedigheid, nu al meer dan 12 jaar weet hij dit, met behulp van een toverdrank gebrouwen door euro-druiden, te doen:
[afbeelding]
we missen je regulering, SKquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef Sidekick het volgende:
Het woordenboek checken om relaxen op te zoeken; het moet niet gekker worden.
Ik vind juist van wel!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef Godslasteraar het volgende:
Díe komen de Hel dus niet in hé![]()
Van Alice Cooper, die op landbouw zit, weet ik dat nog niet zo zeker ....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Díe komen de Hel dus niet in hé![]()
Daar zal Frans Weisglas niet blij mee zijn, vlekken in het tapijt enzo. En Balkje zal er de humor niet van inzien, de droogkloot.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Van Alice Cooper, die op landbouw zit, weet ik dat nog niet zo zeker ....
Zou hij binnenkort, als het eerste vogelgriep-geval in nederland gemeld kan worden, dan ook in de tweede kamer een kip de kop afbijten in de tweede kamer?
creepy, gewoon creepy.quote:[afbeelding] [afbeelding]
Ja zeg, de Hel is geen vuilnisemmerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Dan kan Marianne Faithfull er ook nog wel bij...
[afbeelding]
Halo of Fliesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[afbeelding]
Hij ijkt er echt op idd![]()
die zit ook in de lik he.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:17 schreef Drugshond het volgende:
En wat vinden jullie van deze rapper....
[afbeelding]
Lang niets meer van gehoord trouwens.
Stereotypequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Tafkahs het volgende:
die zit ook in de lik he.
toch niet van M. Faithfull hoop ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef Drugshond het volgende:
.
[ Bericht 91% gewijzigd door ExtraWaskracht op 13-10-2005 23:31 (Playboy beschermt hun copyright actief.) ]
Wie is dat nou weer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
toch niet van M. Faithfull hoop ik![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Marianne_Faithfullquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is dat nou weer?
Hmm, nooit van gehoord. Maareh, ja, als ze in de playboy heeft gestaan is het verboden hier plaatjes van te plaatsen. Vanwege dingen die in het verleden gebeurd zijn staat niet voor niets expliciet in de Policy "Materiaal van PEII (Playboy Enterprises International Inc.)."quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Marianne_Faithfull
soms denk ik dat de Wiki door tienduizenden kaboutertjes in elkaar wordt gezet, je verzint het zo gek nog niet, of er is een pagina.
Nou, de dader is gevonden hoor:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef Godslasteraar het volgende:
soms denk ik dat de Wiki door tienduizenden kaboutertjes in elkaar wordt gezet, je verzint het zo gek nog niet, of er is een pagina.
79, Mick Jagger is me wel bekendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:58 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Van welk bouwjaar bent u dan? Mick Jagger is u wel bekend?
Ow? Same here, ik zal mijn historische belangstelling ook wel wat teveel doortrekken op muziek gebied.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
79
Bij haar ook.quote:Mick Jagger is me wel bekend
Ze had ook een gastoptreden in de clip van Metallica - Memory Remainsquote:
quote:Metallica - Memory Remains Lyrics
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane
But the memory remains
Heavy rings on fingers wave
Another star denies the grave
See the nowhere crowd, cry the nowhere tears of honor
Like twisted vines that grow
That hide and swallow mansions whole
And dim the light of an already faded prima donna
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
But the memory remains
Heavy rings hold cigarettes
Up to lips that time forgets
While the Hollywood sun sets behind your back
And can't the band play on?
Just listen, they play my song
Ash to ash
Dust to dust
Fade to black
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
Dance little tin goddess
na-na-na
Drift away
Fade away
Little tin goddess
Ash to ash
Dust to dust
Fade to black
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
But the memory remains
Ash to ash Dust to dust Fade to black... But the memory remains
YeahFaded prima donna yeah, yeah (solo) Dance little tin
goddess dance
de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ow? Same here, ik zal mijn historische belangstelling ook wel wat teveel doortrekken op muziek gebied.![]()
[..]
Bij haar ook.![]()
[afbeelding]
Ik wens u allen iig een fijne nacht toe, ik zoek mijn bed weer op!![]()
De vrouwen van Mick Jagger ga ik idd niet bijhouden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ow? Same here, ik zal mijn historische belangstelling ook wel wat teveel doortrekken op muziek gebied.![]()
http://www.refdag.nl/arti(...)ding+CDA+en+VVD.htmlquote:Weisglas „zeer bedroefd" over houding CDA en VVD
DEN HAAG (ANP) – Tweede–Kamervoorzitter Weisglas is „zeer bedroefd" over de houding van CDA, VVD en LPF die donderdag verhinderden dat de Kamer een debat met de ministers Zalm (Financiën) en Brinkhorst (Economische Zaken) heropende. Een verzoek daartoe van GroenLinks had de steun van Weisglas en van een groot deel van de Kamer, inclusief regeringspartij D66. Maar CDA, VVD en LPF hielden de heropening van de algemene financiële beschouwingen tegen.
Weisglas liet daarover na afloop van het ordedebat in de Kamer zijn ongenoegen blijken tegenover journalisten. „Ik ben hier zeer bedroefd over. Er is geen formeel recht geschonden, maar het is wel een gewoonterecht dat als maar één Kamerlid een heropening van een debat wil, of meer informatie van het kabinet, dat we dat dan toestaan. Het is erg slecht dat dat is tegengehouden. Met een goede gewoonte is gebroken".
Uw wens is mij een bevel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Breng trouwens weer eens wat kleur in die paradijselijke rondingen, sigme.
Ongelofelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:57 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nou, de dader is gevonden hoor:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paulus_de_Boskabouter![]()
Zeg Godslasteraar, zou jij niet, bij uitstek, het woord "ongelofelijk" correct willen spellen? Ik ga anders uit pure recalcitrantie over tot godsgeloof hoor!quote:
Wat zit je nu te wauwelen over Sj's kant van de zaak? Die is toch al lang en breed bekend? De geciteerde post was een post aan RM, niet aan mij hè. Echter met zijn maatje L. improviseert hij dat ze een weddenschapje om een fles port hadden (alsof bij hem en zijn maatje nog verschil van opinie omtrent mij bestond): kijken hoe snel Ryan3 Holocaustontkenning zou brullen. Blijkbaar over de rug van RM heen. Punt is alleen dat het ook écht Holocaustontkenning was en dus weekbannetje. Dus als hij zich had gedragen had hij na een week kunnen uitleggen dat hij via RM met mij aan het dollen was geweest sur le dos de l'Histoire. Maar goed meneer ging zijn kloontjes in stelling brengen, de ban werd langer en langer en langer, en het ligt sws niet in zijn karakter om zijn hoofd voor iets of iemand te buigen en dus moet de rest van de wereld het maar bezuren. Aaahtje die een oeuvrebannetje kreeg, vermoed ik, klooide niet met kloontjes en kwam een week later weer terug om zijn vendetta gezellig voort te zetten. Dat Sj daarna de behoefte kreeg om wat stukjes te schrijven over de Holocaust is imo mosterd na de maaltijd en er zit zoals Godslasteraar al aangaf nog een addertje onder het gras ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Die heb ik wel gelezen, achteraf. Wie daarna nog iets wil weten over sjun's idee over de holocaust kan daar hier wel een aardige post over lezen.
Verder ga ik niet hier discussiëren over die ban, ik meen dat je daarvoor geband kan worden. Kom maar naar de overkant wie erover wil napraten. Dan kan sjun ook een duit in het zakje doen.
quote:World Temperatures Keep Rising With a Hot 2005
New international climate data show that 2005 is on track to be the hottest year on record, continuing a 25-year trend of rising global temperatures.
Climatologists at NASA's Goddard Institute for Space Studies calculated the record-breaking global average temperature, which now surpasses 1998's record by a tenth of a degree Fahrenheit, from readings taken at 7,200 weather stations scattered around the world.
The new analysis comes as government and independent scientists are reporting other dramatic signs of global warming, such as the record shrinkage of the Arctic sea ice cover and unprecedented high ocean temperatures in the Gulf of Mexico.
Late last month, a team of University of Colorado and NASA scientists announced that the Arctic sea ice cap shrank this summer to 200 million square miles, 500,000 square miles less than its average area between 1979 and 2000. And a scientist at the National Oceanic and Atmospheric Administration determined that sea surface temperatures in the Gulf of Mexico were higher in August than at any time since 1890, which may have contributed to the intense hurricanes that struck the region this year.
Laat mij er dan buiten. Ik ben hierin geen partij en ik wens het ook niet te worden. Ik verdedig niet Sjun, ik val niet jou aan. Ik wauwel niet. Ik ben niet erg geïnteresseerd in de gang van zaken, destijds. Het hier en nu biedt stof tot discussie genoeg, waarom oude koeien uit de sloot halen? Het is niet mijn koe en niet mijn sloot. Ik ga ook niet in zeven sloten tegelijk lopen, ook niet als je *blijft* proberen mij in de vete te betrekken. Ik weiger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zit je nu te wauwelen over Sj's kant van de zaak? Die is toch al lang en breed bekend? De geciteerde post was een post aan RM, niet aan mij hè. Echter met zijn maatje L. improviseert hij dat ze een weddenschapje om een fles port hadden (alsof bij hem en zijn maatje nog verschil van opinie omtrent mij bestond): kijken hoe snel Ryan3 Holocaustontkenning zou brullen. Blijkbaar over de rug van RM heen. Punt is alleen dat het ook écht Holocaustontkenning was en dus weekbannetje. Dus als hij zich had gedragen had hij na een week kunnen uitleggen dat hij via RM met mij aan het dollen was geweest sur le dos de l'Histoire. Maar goed meneer ging zijn kloontjes in stelling brengen, de ban werd langer en langer en langer, en het ligt sws niet in zijn karakter om zijn hoofd voor iets of iemand te buigen en dus moet de rest van de wereld het maar bezuren. Aaahtje die een oeuvrebannetje kreeg, vermoed ik, klooide niet met kloontjes en kwam een week later weer terug om zijn vendetta gezellig voort te zetten. Dat Sj daarna de behoefte kreeg om wat stukjes te schrijven over de Holocaust is imo mosterd na de maaltijd en er zit zoals Godslasteraar al aangaf nog een addertje onder het gras ook.
Je weigert, maar deelt mede dat ik het van A tot Z mis heb? Sterke argumentatie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Laat mij er dan buiten. Ik ben hierin geen partij en ik wens het ook niet te worden. Ik verdedig niet Sjun, ik val niet jou aan. Ik wauwel niet. Ik ben niet erg geïnteresseerd in de gang van zaken, destijds. Het hier en nu biedt stof tot discussie genoeg, waarom oude koeien uit de sloot halen? Het is niet mijn koe en niet mijn sloot. Ik ga ook niet in zeven sloten tegelijk lopen, ook niet als je *blijft* proberen mij in de vete te betrekken. Ik weiger.
http://www.washingtonpost(...)BL2005101300885.htmlquote:In what may turn out to be one of the biggest free-falls in the history of presidential polling, President Bush's job-approval rating among African Americans has dropped to 2 percent, according to a new NBC/Wall Street Journal poll.
Beste Ryan3, ik doe een aanname. Ik deel niks mede, ik ben iets van mening. Daarom stond er dat ik dat geloof. Ik kan niet spreken voor sjun, sjun kan niet spreken voor sjun.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weigert, maar deelt mede dat ik het van A tot Z mis heb? Sterke argumentatie..
http://www.talkingpointsm(...)005_10_09.php#006744quote:QUESTION: How were they selected, and are their comments to the president pre-screened, any questions or anything...
MCCLELLAN: No.
QUESTION: Not at all?
MCCLELLAN: This is a back-and-forth.
http://news.yahoo.com/s/ap/20051013/ap_on_go_pr_wh/bush_iraq_8quote:It was billed as a conversation with U.S. troops, but the questions President Bush asked on a teleconference call Thursday were choreographed to match his goals for the war in Iraq and Saturday's vote on a new Iraqi constitution.
"This is an important time," Allison Barber, deputy assistant defense secretary, said, coaching the soldiers before Bush arrived.
....A brief rehearsal ensued. "OK, so let's just walk through this," Barber said. "Captain Kennedy, you answer the first question and you hand the mike to whom?"
"Captain Smith," Kennedy said.
...."If the question comes up about partnering — how often do we train with the Iraqi military — who does he go to?" Barber asked.
"That's going to go to Captain Pratt," one of the soldiers said.
"And then if we're going to talk a little bit about the folks in Tikrit — the hometown — and how they're handling the political process, who are we going to give that to?" she asked.
Het was een Holocaustban, zoals Fonkmeisteh (oid) die ook regelmatig voor zijn kiezen krijgt. De sjunban bestaat niet of alleen in het hoofd Sj. Je kunt het hoogstens hebben over de weekban van Sj... wegens Holocaustontkenning. Ook is de vrijheid van meningsuiting niet in het geding op Fok!, in yvonne's handen of door mijn bescheiden aanwezigheid op Fok!. Wel zoals bleek na hun ban is de vrijheid van meningsuiting in het geding in hún handen; zie ook wat ze klaarspeelden op de PvdAsites(Rdam-Adam) en nu weer klaarspelen op JMs weblog. Hoe noemde Klefbeertje dat onlangs: "lekker etteren"? Via good cop, bad cop kloontjes discussies laten ontaarden in gescheld en getier en hetzes voeren, zodat geen discussie meer mogelijk is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Beste Ryan3, ik doe een aanname. Ik deel niks mede, ik ben iets van mening. Daarom stond er dat ik dat geloof. Ik kan niet spreken voor sjun, sjun kan niet spreken voor sjun.
Ik ben niet van plan te spreken voor sjun. En ik ben niet van plan de discussie rondom de gang van zaken bij de sjunban te bediscussiëren. Ik weet er onvoldoende van, het interesseert me niet dermate dat ik die zooi ga doorlezen, ik ben erin geen partij en ik kan allerlei beweringen niet op waarheid controleren. Ik neem kennis van jouw standpunt.
Ik herhaal mijzelf: ik ga die ban niet inhoudelijk bediscusieëren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het was een Holocaustban, zoals Fonkmeisteh (oid) die ook regelmatig voor zijn kiezen krijgt. De sjunban bestaat niet of alleen in het hoofd Sj. Je kunt het hoogstens hebben over de weekban van Sj... wegens Holocaustontkenning.
Heeft iemand dat gesuggereerd dan? Ik niet in elk geval.quote:Ook is de vrijheid van meningsuiting niet in het geding op Fok!, in yvonne's handen of door mijn bescheiden aanwezigheid op Fok!.
Weet ik niet, ik hou niet het hele internet bij.quote:Wel zoals bleek na hun ban is de vrijheid van meningsuiting in het geding in hún handen; zie ook wat ze klaarspeelden op de PvdAsites(Rdam-Adam) en nu weer klaarspelen op JMs weblog.
Dat komt me bekend voor, ja.quote:Hoe noemde Klefbeertje dat onlangs: "lekker etteren"?
Ik herhaal mezelf: Over klonen heb ik in het geheel geen mening, omdat ik er nul komma nul waarheid over ken, en ik jouw waarheid, of de hunne, of die van wie dan ook, op geen enkele wijze kan controleren.quote:Via good cop, bad cop kloontjes discussies laten ontaarden in gescheld en getier en hetzes voeren, zodat geen discussie meer mogelijk is?
http://nieuws.nl/bericht/5/62443quote:Analisten van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA zijn door de Amerikaanse regering onder zware druk gezet om bewijzen te vinden voor het bestaan van banden tussen de regering van Saddam Hussein en Al-Qaida. De analisten konden een dergelijk verband echter niet aantonen en bleven ervan overtuigd dat dat ook niet bestond, aldus het rapport. Dat blijkt uit een door de National Security Archives uitgegeven, gedeclassificeerd CIA-rapport.
Goedemorgen, Sjors!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:48 schreef George-Butters het volgende:
bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |