Ik vind juist van wel!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef Godslasteraar het volgende:
Díe komen de Hel dus niet in hé![]()
Van Alice Cooper, die op landbouw zit, weet ik dat nog niet zo zeker ....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Díe komen de Hel dus niet in hé![]()
Daar zal Frans Weisglas niet blij mee zijn, vlekken in het tapijt enzo. En Balkje zal er de humor niet van inzien, de droogkloot.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Van Alice Cooper, die op landbouw zit, weet ik dat nog niet zo zeker ....
Zou hij binnenkort, als het eerste vogelgriep-geval in nederland gemeld kan worden, dan ook in de tweede kamer een kip de kop afbijten in de tweede kamer?
creepy, gewoon creepy.quote:[afbeelding] [afbeelding]
Ja zeg, de Hel is geen vuilnisemmerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Dan kan Marianne Faithfull er ook nog wel bij...
[afbeelding]
Halo of Fliesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[afbeelding]
Hij ijkt er echt op idd![]()
die zit ook in de lik he.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:17 schreef Drugshond het volgende:
En wat vinden jullie van deze rapper....
[afbeelding]
Lang niets meer van gehoord trouwens.
Stereotypequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Tafkahs het volgende:
die zit ook in de lik he.
toch niet van M. Faithfull hoop ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef Drugshond het volgende:
.
[ Bericht 91% gewijzigd door ExtraWaskracht op 13-10-2005 23:31 (Playboy beschermt hun copyright actief.) ]
Wie is dat nou weer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
toch niet van M. Faithfull hoop ik![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Marianne_Faithfullquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is dat nou weer?
Hmm, nooit van gehoord. Maareh, ja, als ze in de playboy heeft gestaan is het verboden hier plaatjes van te plaatsen. Vanwege dingen die in het verleden gebeurd zijn staat niet voor niets expliciet in de Policy "Materiaal van PEII (Playboy Enterprises International Inc.)."quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Marianne_Faithfull
soms denk ik dat de Wiki door tienduizenden kaboutertjes in elkaar wordt gezet, je verzint het zo gek nog niet, of er is een pagina.
Nou, de dader is gevonden hoor:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef Godslasteraar het volgende:
soms denk ik dat de Wiki door tienduizenden kaboutertjes in elkaar wordt gezet, je verzint het zo gek nog niet, of er is een pagina.
79, Mick Jagger is me wel bekendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:58 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Van welk bouwjaar bent u dan? Mick Jagger is u wel bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |