quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jaja. Vanmiddag nog niet en toen mijn zusje er net achter zat ook niet. Ik zal die kleine duivel eens Abu Ghraiben.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat vrouwen weten wat ''artistiek'' nou eigenlijk betekent,
Dat troost een beetje. Inderdaad heb ik ook geen flauw benul wat kunst is.quote:immers; de meeste mensen weten niet eens wat kunst is.
Wie wetenschap vermeerdert, vermeerdert smart.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Verlicht mij, JdW. Ik heb weer eens geen flauw idee
![]()
[..]
Dat troost een beetje. Inderdaad heb ik ook geen flauw benul wat kunst is.
Ik raak ze zelfs niet aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wie vind hier die boeken van Dan Brown ook zo s-i-m-p-e-l?
Ik wist het wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
En gedenk aan uw Schepper in de dagen uwer jongelingschap, eer dat de kwade dagen komen, en de jaren naderen, van dewelke gij zeggen zult: Ik heb geen lust in dezelve.
Nu lijkt het gewauwel van een idiote jongen zonder creativiteit, maar zie hoe ik er levenswijsheid van maak: 4:2 Voorspelbaarheid is een deugd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Monidique het volgende:
Voorspelbaarheid is een deugd.
Is het zo onbegrijpelijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef du_ke het volgende:
Cursus chinees hier?
Theo Van Gogh, maar dan zonder humorquote:Ebru Umar gaat Theo van Gogh opvolgen
Ebru Umar gaat columns voor de gratis krant Metro schrijven. De Nederlandse van Turkse afkomst volgt Theo van Gogh op. De plek waar Van Gogh tot zijn dood elke vrijdag zijn schrijfsels mocht plaatsen, bleef na de moord op de cineast leeg. Vanaf 2 november, de sterfdag van Van Gogh, wordt de plek gevuld door Umar.
Hoofdredacteur Jan Dijkgraaf zegt dat de keuze simpel was. "Zij is, net als Theo, in staat met haar columns lezers diep in het hart te raken. En ze is door Theo ontdekt en publiceerde columns op zijn website De Gezonde Roker", stelt Dijkgraaf. De 35-jarige Umar schreef behalve op De Gezonde Roker ook columns voor Opzij en het Algemeen Dagblad. Tevens publiceerde ze de bundel 'Burka & Blahniks'.
Dan Browne:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wie vind hier die boeken van Dan Brown ook zo s-i-m-p-e-l?
wie is dat?quote:
En wie is Dunya dan wel?quote:
kat in 't bakkie zeker?quote:Dunya is 16. De ouders van Dunya komen uit een ander land met een andere cultuur. Bij haar beste vriendin Desie gaat het er thuis heel anders aan toe. En op school gelden weer totaal andere regels. Daarom probeert Dunya zelf uit te zoeken hoe het leven in elkaar zit. Elke keer, bij elke nieuwe situatie, bedenkt ze voor zichzelf een theorie. En elke keer blijkt de wereld toch weer anders te zijn dan ze dacht. Dunya doet school op haar gemak. Ze is slim en kan zich goed verplaatsen in andere mensen. Ze is loyaal, met haar ouders maar ook met Desie. Alleen heeft ze daardoor soms het gevoel dat ze niet weet wie ze zelf is en wat ze zelf wil. Dunya heeft veel fantasie en is nogal bijgelovig. Toch is Dunya niet bang. Ze durft overal op af te stappen en laat zich niet klein krijgen. Ze is romantisch en denkt vaak na over “de grote liefde”. Komt ie dit jaar?
quote:Mijn favoriete vakantieland is Marokko. Ik heb daar veel familie wonen en de sfeer is er zo heerlijk relaxed.
ik geloofde m'n ogen ook niet, in de eerste instantiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest, Harry.
Dat woord dient ten eerste niet in de Nederlandse woordenschat voor te komen, en ten tweede: waarom zou een woord in het Nederlands een eigen leven moeten leiden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In het Nederlands is het relaxt.
Hoi.quote:
Ten eerste is het een voldongen feit dat het in de Nederlandse woordenschat voorkomt en ten tweede heb ik de spellingsregels ook niet bedacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat woord dient ten eerste niet in de Nederlandse woordenschat voor te komen, en ten tweede: waarom zou een woord in het Nederlands een eigen leven moeten leiden?
Het ware beter indien onze moeder ons nooit ter wereld had gebracht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ten eerste is het een voldongen feit dat het in de Nederlandse woordenschat voorkomt en ten tweede heb ik de spellingsregels ook niet bedacht.
Voor derden zou dat relaxt zijn geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het ware beter indien onze moeder ons nooit ter wereld had gebracht.
re·laxed [riel¥kst; in België ook: reel–kst]quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voor derden zou dat relaxt zijn geweest.
Shit, ik ben gesnapt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
re·laxed [riel¥kst; in België ook: reel–kst]
bijvoeglijk naamwoord; relaxte, relaxter, meest relaxed; afleiding(en): relaxedheid
ontspannen
Satan swingt!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Falco - Rock Me Amadeus
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In het Nederlands is het relaxt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
In Nederland bestaat het woord "relax" helemaal niet, daar noemt men dat 'ontspannen', maar heel nederland, ja héél nederland kan zich de dag niet meer heugen voor het laatst 'ontspannen' genoten te hebben, bv van twinkelende vogeltjes of een licht zonnetje ...
Héél Nederland...? Nu Ja, één kleine enclave in het nederlandse volk wist succesvolk weerstand te bieden tegen de legioenen van zwaarmoedigheid, nu al meer dan 12 jaar weet hij dit, met behulp van een toverdrank gebrouwen door euro-druiden, te doen:
[afbeelding]
we missen je regulering, SKquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef Sidekick het volgende:
Het woordenboek checken om relaxen op te zoeken; het moet niet gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |