quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jaja. Vanmiddag nog niet en toen mijn zusje er net achter zat ook niet. Ik zal die kleine duivel eens Abu Ghraiben.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat vrouwen weten wat ''artistiek'' nou eigenlijk betekent,
Dat troost een beetje. Inderdaad heb ik ook geen flauw benul wat kunst is.quote:immers; de meeste mensen weten niet eens wat kunst is.
Wie wetenschap vermeerdert, vermeerdert smart.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Verlicht mij, JdW. Ik heb weer eens geen flauw idee
![]()
[..]
Dat troost een beetje. Inderdaad heb ik ook geen flauw benul wat kunst is.
Ik raak ze zelfs niet aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wie vind hier die boeken van Dan Brown ook zo s-i-m-p-e-l?
Ik wist het wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
En gedenk aan uw Schepper in de dagen uwer jongelingschap, eer dat de kwade dagen komen, en de jaren naderen, van dewelke gij zeggen zult: Ik heb geen lust in dezelve.
Nu lijkt het gewauwel van een idiote jongen zonder creativiteit, maar zie hoe ik er levenswijsheid van maak: 4:2 Voorspelbaarheid is een deugd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:32 schreef Monidique het volgende:
Voorspelbaarheid is een deugd.
Is het zo onbegrijpelijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef du_ke het volgende:
Cursus chinees hier?
Theo Van Gogh, maar dan zonder humorquote:Ebru Umar gaat Theo van Gogh opvolgen
Ebru Umar gaat columns voor de gratis krant Metro schrijven. De Nederlandse van Turkse afkomst volgt Theo van Gogh op. De plek waar Van Gogh tot zijn dood elke vrijdag zijn schrijfsels mocht plaatsen, bleef na de moord op de cineast leeg. Vanaf 2 november, de sterfdag van Van Gogh, wordt de plek gevuld door Umar.
Hoofdredacteur Jan Dijkgraaf zegt dat de keuze simpel was. "Zij is, net als Theo, in staat met haar columns lezers diep in het hart te raken. En ze is door Theo ontdekt en publiceerde columns op zijn website De Gezonde Roker", stelt Dijkgraaf. De 35-jarige Umar schreef behalve op De Gezonde Roker ook columns voor Opzij en het Algemeen Dagblad. Tevens publiceerde ze de bundel 'Burka & Blahniks'.
Dan Browne:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wie vind hier die boeken van Dan Brown ook zo s-i-m-p-e-l?
wie is dat?quote:
En wie is Dunya dan wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |