Tricky ken ik wel..... maar Unkle nog nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:15 schreef timbob het volgende:
misschien Maxinquaye van tricky?
paar nummertjes op "Unkle - Psyence Fiction"
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:24 schreef ParanoidEv het volgende:
Misschien niet precies wat je zoekt, maar Ulver kan je misschien wel waarderen. Wel de nieuwew albums, anders heb je blackmetal te pakken
Thx, klinkt veelbelovend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:22 schreef Thomasumo het volgende:
Probeer TeamSleep eens. Is een side project van Chino Moreno. trippy wave met gitaren. Ik vind het vet.
Mazzy Star valt grotendeels af (voor dit topic).quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:48 schreef Drugshond het volgende:
Mazzy Star wordt een aantal keer genoemd op een aantal sites.... ken heel die muziek niet![]()
Maar als iemand wat dieper in deze materie zit... please reply
Unkle klinkt wel prettig.... leuke tip.quote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2005 11:15
paar nummertjes op "Unkle - Psyence Fiction"
graag gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Unkle klinkt wel prettig.... leuke tip.
haha, welke cd heb je gehoord? elke cd is weer totaal anders, ze hebben ook een paar filmmuziek en daar zit totaal geen noise in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef Drugshond het volgende:
Ulver is niet mijn smaak, Static noise muziek. Je moet de baseline zelf zoeken in de muziek.
volgens mij stonden op marriage ook al behoorlijk wat triphop beats...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:38 schreef Summoner het volgende:
Toen Ulver een plaat met triphop beats afleverde ("Perdition City") waren de metal invloeden al zo'n beetje volledig uit de sound verdwenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |