Ik vind juist van wel!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef Godslasteraar het volgende:
Díe komen de Hel dus niet in hé![]()
Van Alice Cooper, die op landbouw zit, weet ik dat nog niet zo zeker ....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Díe komen de Hel dus niet in hé![]()
Daar zal Frans Weisglas niet blij mee zijn, vlekken in het tapijt enzo. En Balkje zal er de humor niet van inzien, de droogkloot.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Van Alice Cooper, die op landbouw zit, weet ik dat nog niet zo zeker ....
Zou hij binnenkort, als het eerste vogelgriep-geval in nederland gemeld kan worden, dan ook in de tweede kamer een kip de kop afbijten in de tweede kamer?
creepy, gewoon creepy.quote:[afbeelding] [afbeelding]
Ja zeg, de Hel is geen vuilnisemmerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Dan kan Marianne Faithfull er ook nog wel bij...
[afbeelding]
Halo of Fliesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[afbeelding]
Hij ijkt er echt op idd![]()
die zit ook in de lik he.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:17 schreef Drugshond het volgende:
En wat vinden jullie van deze rapper....
[afbeelding]
Lang niets meer van gehoord trouwens.
Stereotypequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Tafkahs het volgende:
die zit ook in de lik he.
toch niet van M. Faithfull hoop ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef Drugshond het volgende:
.
[ Bericht 91% gewijzigd door ExtraWaskracht op 13-10-2005 23:31 (Playboy beschermt hun copyright actief.) ]
Wie is dat nou weer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
toch niet van M. Faithfull hoop ik![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Marianne_Faithfullquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie is dat nou weer?
Hmm, nooit van gehoord. Maareh, ja, als ze in de playboy heeft gestaan is het verboden hier plaatjes van te plaatsen. Vanwege dingen die in het verleden gebeurd zijn staat niet voor niets expliciet in de Policy "Materiaal van PEII (Playboy Enterprises International Inc.)."quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Marianne_Faithfull
soms denk ik dat de Wiki door tienduizenden kaboutertjes in elkaar wordt gezet, je verzint het zo gek nog niet, of er is een pagina.
Nou, de dader is gevonden hoor:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef Godslasteraar het volgende:
soms denk ik dat de Wiki door tienduizenden kaboutertjes in elkaar wordt gezet, je verzint het zo gek nog niet, of er is een pagina.
79, Mick Jagger is me wel bekendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:58 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Van welk bouwjaar bent u dan? Mick Jagger is u wel bekend?
Ow? Same here, ik zal mijn historische belangstelling ook wel wat teveel doortrekken op muziek gebied.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
79
Bij haar ook.quote:Mick Jagger is me wel bekend
Ze had ook een gastoptreden in de clip van Metallica - Memory Remainsquote:
quote:Metallica - Memory Remains Lyrics
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane
But the memory remains
Heavy rings on fingers wave
Another star denies the grave
See the nowhere crowd, cry the nowhere tears of honor
Like twisted vines that grow
That hide and swallow mansions whole
And dim the light of an already faded prima donna
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
But the memory remains
Heavy rings hold cigarettes
Up to lips that time forgets
While the Hollywood sun sets behind your back
And can't the band play on?
Just listen, they play my song
Ash to ash
Dust to dust
Fade to black
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
Dance little tin goddess
na-na-na
Drift away
Fade away
Little tin goddess
Ash to ash
Dust to dust
Fade to black
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
Fortune, fame
Mirror vain
Gone insane...
But the memory remains
Ash to ash Dust to dust Fade to black... But the memory remains
YeahFaded prima donna yeah, yeah (solo) Dance little tin
goddess dance
de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ow? Same here, ik zal mijn historische belangstelling ook wel wat teveel doortrekken op muziek gebied.![]()
[..]
Bij haar ook.![]()
[afbeelding]
Ik wens u allen iig een fijne nacht toe, ik zoek mijn bed weer op!![]()
De vrouwen van Mick Jagger ga ik idd niet bijhouden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ow? Same here, ik zal mijn historische belangstelling ook wel wat teveel doortrekken op muziek gebied.![]()
http://www.refdag.nl/arti(...)ding+CDA+en+VVD.htmlquote:Weisglas „zeer bedroefd" over houding CDA en VVD
DEN HAAG (ANP) – Tweede–Kamervoorzitter Weisglas is „zeer bedroefd" over de houding van CDA, VVD en LPF die donderdag verhinderden dat de Kamer een debat met de ministers Zalm (Financiën) en Brinkhorst (Economische Zaken) heropende. Een verzoek daartoe van GroenLinks had de steun van Weisglas en van een groot deel van de Kamer, inclusief regeringspartij D66. Maar CDA, VVD en LPF hielden de heropening van de algemene financiële beschouwingen tegen.
Weisglas liet daarover na afloop van het ordedebat in de Kamer zijn ongenoegen blijken tegenover journalisten. „Ik ben hier zeer bedroefd over. Er is geen formeel recht geschonden, maar het is wel een gewoonterecht dat als maar één Kamerlid een heropening van een debat wil, of meer informatie van het kabinet, dat we dat dan toestaan. Het is erg slecht dat dat is tegengehouden. Met een goede gewoonte is gebroken".
Uw wens is mij een bevel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Breng trouwens weer eens wat kleur in die paradijselijke rondingen, sigme.
Ongelofelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:57 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nou, de dader is gevonden hoor:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paulus_de_Boskabouter![]()
Zeg Godslasteraar, zou jij niet, bij uitstek, het woord "ongelofelijk" correct willen spellen? Ik ga anders uit pure recalcitrantie over tot godsgeloof hoor!quote:
Wat zit je nu te wauwelen over Sj's kant van de zaak? Die is toch al lang en breed bekend? De geciteerde post was een post aan RM, niet aan mij hè. Echter met zijn maatje L. improviseert hij dat ze een weddenschapje om een fles port hadden (alsof bij hem en zijn maatje nog verschil van opinie omtrent mij bestond): kijken hoe snel Ryan3 Holocaustontkenning zou brullen. Blijkbaar over de rug van RM heen. Punt is alleen dat het ook écht Holocaustontkenning was en dus weekbannetje. Dus als hij zich had gedragen had hij na een week kunnen uitleggen dat hij via RM met mij aan het dollen was geweest sur le dos de l'Histoire. Maar goed meneer ging zijn kloontjes in stelling brengen, de ban werd langer en langer en langer, en het ligt sws niet in zijn karakter om zijn hoofd voor iets of iemand te buigen en dus moet de rest van de wereld het maar bezuren. Aaahtje die een oeuvrebannetje kreeg, vermoed ik, klooide niet met kloontjes en kwam een week later weer terug om zijn vendetta gezellig voort te zetten. Dat Sj daarna de behoefte kreeg om wat stukjes te schrijven over de Holocaust is imo mosterd na de maaltijd en er zit zoals Godslasteraar al aangaf nog een addertje onder het gras ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Die heb ik wel gelezen, achteraf. Wie daarna nog iets wil weten over sjun's idee over de holocaust kan daar hier wel een aardige post over lezen.
Verder ga ik niet hier discussiëren over die ban, ik meen dat je daarvoor geband kan worden. Kom maar naar de overkant wie erover wil napraten. Dan kan sjun ook een duit in het zakje doen.
quote:World Temperatures Keep Rising With a Hot 2005
New international climate data show that 2005 is on track to be the hottest year on record, continuing a 25-year trend of rising global temperatures.
Climatologists at NASA's Goddard Institute for Space Studies calculated the record-breaking global average temperature, which now surpasses 1998's record by a tenth of a degree Fahrenheit, from readings taken at 7,200 weather stations scattered around the world.
The new analysis comes as government and independent scientists are reporting other dramatic signs of global warming, such as the record shrinkage of the Arctic sea ice cover and unprecedented high ocean temperatures in the Gulf of Mexico.
Late last month, a team of University of Colorado and NASA scientists announced that the Arctic sea ice cap shrank this summer to 200 million square miles, 500,000 square miles less than its average area between 1979 and 2000. And a scientist at the National Oceanic and Atmospheric Administration determined that sea surface temperatures in the Gulf of Mexico were higher in August than at any time since 1890, which may have contributed to the intense hurricanes that struck the region this year.
Laat mij er dan buiten. Ik ben hierin geen partij en ik wens het ook niet te worden. Ik verdedig niet Sjun, ik val niet jou aan. Ik wauwel niet. Ik ben niet erg geïnteresseerd in de gang van zaken, destijds. Het hier en nu biedt stof tot discussie genoeg, waarom oude koeien uit de sloot halen? Het is niet mijn koe en niet mijn sloot. Ik ga ook niet in zeven sloten tegelijk lopen, ook niet als je *blijft* proberen mij in de vete te betrekken. Ik weiger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zit je nu te wauwelen over Sj's kant van de zaak? Die is toch al lang en breed bekend? De geciteerde post was een post aan RM, niet aan mij hè. Echter met zijn maatje L. improviseert hij dat ze een weddenschapje om een fles port hadden (alsof bij hem en zijn maatje nog verschil van opinie omtrent mij bestond): kijken hoe snel Ryan3 Holocaustontkenning zou brullen. Blijkbaar over de rug van RM heen. Punt is alleen dat het ook écht Holocaustontkenning was en dus weekbannetje. Dus als hij zich had gedragen had hij na een week kunnen uitleggen dat hij via RM met mij aan het dollen was geweest sur le dos de l'Histoire. Maar goed meneer ging zijn kloontjes in stelling brengen, de ban werd langer en langer en langer, en het ligt sws niet in zijn karakter om zijn hoofd voor iets of iemand te buigen en dus moet de rest van de wereld het maar bezuren. Aaahtje die een oeuvrebannetje kreeg, vermoed ik, klooide niet met kloontjes en kwam een week later weer terug om zijn vendetta gezellig voort te zetten. Dat Sj daarna de behoefte kreeg om wat stukjes te schrijven over de Holocaust is imo mosterd na de maaltijd en er zit zoals Godslasteraar al aangaf nog een addertje onder het gras ook.
Je weigert, maar deelt mede dat ik het van A tot Z mis heb? Sterke argumentatie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Laat mij er dan buiten. Ik ben hierin geen partij en ik wens het ook niet te worden. Ik verdedig niet Sjun, ik val niet jou aan. Ik wauwel niet. Ik ben niet erg geïnteresseerd in de gang van zaken, destijds. Het hier en nu biedt stof tot discussie genoeg, waarom oude koeien uit de sloot halen? Het is niet mijn koe en niet mijn sloot. Ik ga ook niet in zeven sloten tegelijk lopen, ook niet als je *blijft* proberen mij in de vete te betrekken. Ik weiger.
http://www.washingtonpost(...)BL2005101300885.htmlquote:In what may turn out to be one of the biggest free-falls in the history of presidential polling, President Bush's job-approval rating among African Americans has dropped to 2 percent, according to a new NBC/Wall Street Journal poll.
Beste Ryan3, ik doe een aanname. Ik deel niks mede, ik ben iets van mening. Daarom stond er dat ik dat geloof. Ik kan niet spreken voor sjun, sjun kan niet spreken voor sjun.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weigert, maar deelt mede dat ik het van A tot Z mis heb? Sterke argumentatie..
http://www.talkingpointsm(...)005_10_09.php#006744quote:QUESTION: How were they selected, and are their comments to the president pre-screened, any questions or anything...
MCCLELLAN: No.
QUESTION: Not at all?
MCCLELLAN: This is a back-and-forth.
http://news.yahoo.com/s/ap/20051013/ap_on_go_pr_wh/bush_iraq_8quote:It was billed as a conversation with U.S. troops, but the questions President Bush asked on a teleconference call Thursday were choreographed to match his goals for the war in Iraq and Saturday's vote on a new Iraqi constitution.
"This is an important time," Allison Barber, deputy assistant defense secretary, said, coaching the soldiers before Bush arrived.
....A brief rehearsal ensued. "OK, so let's just walk through this," Barber said. "Captain Kennedy, you answer the first question and you hand the mike to whom?"
"Captain Smith," Kennedy said.
...."If the question comes up about partnering — how often do we train with the Iraqi military — who does he go to?" Barber asked.
"That's going to go to Captain Pratt," one of the soldiers said.
"And then if we're going to talk a little bit about the folks in Tikrit — the hometown — and how they're handling the political process, who are we going to give that to?" she asked.
Het was een Holocaustban, zoals Fonkmeisteh (oid) die ook regelmatig voor zijn kiezen krijgt. De sjunban bestaat niet of alleen in het hoofd Sj. Je kunt het hoogstens hebben over de weekban van Sj... wegens Holocaustontkenning. Ook is de vrijheid van meningsuiting niet in het geding op Fok!, in yvonne's handen of door mijn bescheiden aanwezigheid op Fok!. Wel zoals bleek na hun ban is de vrijheid van meningsuiting in het geding in hún handen; zie ook wat ze klaarspeelden op de PvdAsites(Rdam-Adam) en nu weer klaarspelen op JMs weblog. Hoe noemde Klefbeertje dat onlangs: "lekker etteren"? Via good cop, bad cop kloontjes discussies laten ontaarden in gescheld en getier en hetzes voeren, zodat geen discussie meer mogelijk is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Beste Ryan3, ik doe een aanname. Ik deel niks mede, ik ben iets van mening. Daarom stond er dat ik dat geloof. Ik kan niet spreken voor sjun, sjun kan niet spreken voor sjun.
Ik ben niet van plan te spreken voor sjun. En ik ben niet van plan de discussie rondom de gang van zaken bij de sjunban te bediscussiëren. Ik weet er onvoldoende van, het interesseert me niet dermate dat ik die zooi ga doorlezen, ik ben erin geen partij en ik kan allerlei beweringen niet op waarheid controleren. Ik neem kennis van jouw standpunt.
Ik herhaal mijzelf: ik ga die ban niet inhoudelijk bediscusieëren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het was een Holocaustban, zoals Fonkmeisteh (oid) die ook regelmatig voor zijn kiezen krijgt. De sjunban bestaat niet of alleen in het hoofd Sj. Je kunt het hoogstens hebben over de weekban van Sj... wegens Holocaustontkenning.
Heeft iemand dat gesuggereerd dan? Ik niet in elk geval.quote:Ook is de vrijheid van meningsuiting niet in het geding op Fok!, in yvonne's handen of door mijn bescheiden aanwezigheid op Fok!.
Weet ik niet, ik hou niet het hele internet bij.quote:Wel zoals bleek na hun ban is de vrijheid van meningsuiting in het geding in hún handen; zie ook wat ze klaarspeelden op de PvdAsites(Rdam-Adam) en nu weer klaarspelen op JMs weblog.
Dat komt me bekend voor, ja.quote:Hoe noemde Klefbeertje dat onlangs: "lekker etteren"?
Ik herhaal mezelf: Over klonen heb ik in het geheel geen mening, omdat ik er nul komma nul waarheid over ken, en ik jouw waarheid, of de hunne, of die van wie dan ook, op geen enkele wijze kan controleren.quote:Via good cop, bad cop kloontjes discussies laten ontaarden in gescheld en getier en hetzes voeren, zodat geen discussie meer mogelijk is?
http://nieuws.nl/bericht/5/62443quote:Analisten van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA zijn door de Amerikaanse regering onder zware druk gezet om bewijzen te vinden voor het bestaan van banden tussen de regering van Saddam Hussein en Al-Qaida. De analisten konden een dergelijk verband echter niet aantonen en bleven ervan overtuigd dat dat ook niet bestond, aldus het rapport. Dat blijkt uit een door de National Security Archives uitgegeven, gedeclassificeerd CIA-rapport.
Goedemorgen, Sjors!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:48 schreef George-Butters het volgende:
bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |