Dat zeg ik toch niet? Het is alleen van dat merkwaardige commentaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef RichardQuest het volgende:
Maar vergeef me dat ik kritiek lever op de stelligheid van je posts, Coen, natuurlijk zijn ze onfeilbaar.
Ik zou van studierichting veranderen. Medievistiek is niets voor jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik doe Medievistiek. Toen mocht 't niet.
Druk bezig met andere bezigheden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, waar is Sidekick toch?
Een internationale pepermunt loopbaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Druk bezig met andere bezigheden?
Hij heeft toch een nieuwe baan
Wie kan me even hinten hoe Sidekick in echtleven heetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah, binnenkort mod af dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yorin.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie kan me even hinten hoe Sidekick in echtleven heet
E..k, onder voorbehoud uiteraard.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Noemde je hem op de meet ook Sidekick dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef RichardQuest het volgende:
Ah, binnenkort mod af dus.
Op Internet heeft iedereen naakt geposeerd al dan niet met behulp van photoshopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft Christina Applegate ooit naakt geposeerd?
Dank, dat volstaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
E., onder voorbehoud uiteraard.
Zo heet ie toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Noemde je hem op de meet ook Sidekick dan?
Nee niet dat ik weetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij ook? Met baard?
Het werd ook maar 1 keer gemeld tijdens de meet en dat was toen jij al lang en breed vertrokken was, T.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank, dat volstaat.
Ik ben zó onvoorstelbaar slecht in namen onthouden, dat is genant![]()
Nee, ze zei meer iets in de trant van "jij bent precies hetzelfde als die %^&*@gasten, jullie kunnen niet zonder elkaar", dit nav dat gratietopic in FB. Bedoeling echter was de werking van de repressieve tolerantie aan te wenden. Het is inmiddels wel duidelijk dat hunnie het liefst weer terug op Fok! willen (onder eigen nick), maar hun trots zit in de weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hm, zegt ze dan zoiets als: Verdomme, je hebt al een tijd niets slims gezegd ofzo
Iemand (jij?) heeft toch de moeite genomen mijn naam goed te verstaan, en jij hebt 'm onthouden... Maar ik heb me voorgesteld aan Sidekick, op het station, en hij dus ook aan mij. Jouw naam had ik al uitgeschreven gezien, dat nestelt zich altijd een stuk steviger in mijn hoofd, E.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het werd ook maar 1 keer gemeld tijdens de meet en dat was toen jij al lang en breed vertrokken was, T.
http://www.msnbc.msn.com/id/6210240/quote:Last Thursday on Countdown, I referred to the latest terror threat - the reported bomb plot against the New York City subway system - in terms of its timing. President Bush’s speech about the war on terror had come earlier the same day, as had the breaking news of the possible indictment of Karl Rove in the CIA leak investigation.
I suggested that in the last three years there had been about 13 similar coincidences - a political downturn for the administration, followed by a “terror event” - a change in alert status, an arrest, a warning.
EW werkt ook gewoon.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
EW is er niet voor niets bijgekomen
Als iemand zich voorsteld op het station, waar het geluidsniveau aanmerkelijk lager was dan elders, en je zijn naam niet onthoud, vind ik dat toch een beetje dom, figuurlijk gesproken dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Iemand (jij?) heeft toch de moeite genomen mijn naam goed te verstaan, en jij hebt 'm onthouden... Maar ik heb me voorgesteld aan Sidekick, op het station, en hij dus ook aan mij. Jouw naam had ik al uitgeschreven gezien, dat nestelt zich altijd een stuk steviger in mijn hoofd, E.
Ik vrees alleen dat de opponenten het allemaal wat serieuzer nemen dan dat...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zo'n beetje als Paars II, welke de 'gedrevenheid en het onrecht dat Paars I succesvol bestreden had, toch miste ....
het rottigste is nog dat het Volk dit ook meekreeg en uit een gemis van 'Grote Gebaren', 'Conflicten' en 'Heftige, Emotionele discussies' opeens vol verwachting inging op de 'spannende toekomst' die een ex-maoistische professor uit Groningen hen bood ...
Dat was inderdaad zo, die toekomst was vol spanning en theater.
Politiek is nu eenmaal een mooi theater, met dolksteken, verraad, bondgenootschappen en vooral snode plannen.
Hier ging het toch om?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:11 schreef Ryan3 het volgende:
Och, als je idd gelurkt hebt dan kun je dat best wel beoordelen (fok!=POL immers voor jou). En alles over die Holocaustban van ons sjuuuneke is eenvoudig na te lezen (o.m. via sjuuuneke's postgeschiedenis, want die stopt nl. bij die Holocaustban). Het zou eigenaardig zijn, zeker aangezien je daar een user bent, als je dat niet doet of al gedaan hebt; het is hun raison d'źtre.
quote:Laat er geen enkel misverstand over bestaan dat er een genocide plaatsvond en dat deze misdaad tegen de mensheid in het collectieve geheugen opgeslagen mag worden.
1 Het is onweerlegbaar dat diverse joden in concentratiekampen gescheiden werden van hun familie en vrienden en
2 velen van hen door ziekte, uitputting en pure ellende stierven.
3 Het bestaan van crematoria in concentratiekampen is aangetoond. Verbranding was nodig om de grote aantallen doden, waaronder diversen tengevolge van onder andere tyfusepidemieėn zonder gevaar voor de volksgezondheid te kunnen verwijderen.
4 Er is bewijs voor het bestaan van specifieke voorzieningen waarin met Zyklon-B (blauwzuurgas) kleding, beddengoed,en leefruimten werden ontsmet.
Het staat buiten kijf dat Britse en Amerikaanse troepen bij de bevrijding van de kampen vreselijke taferelen van stapels lijken in de open lucht en massas gevangenen in afschuwelijke toestand aantroffen. Daar zijn foto's en filmbeelden genoeg van. Eveneens lijdt het geen enkele twijfel dat ook door de Duitsers wreedheden werden begaan die de grenzen het oorlogsrecht verre te buiten gingen. Elk volk kent het soort lieden dat zich in iedere oorlog en ieder leger te buiten gaat.
Er blijven echter vragen open die wat mij betreft gesteld kunnen worden over het geclaimde aantal van 6 miljoen.
5 Al zouden er uiteindelijk anderhalf miljoen overblijven,
dan nog hebben we het over een afgrijselijke werkelijkheid die plaatsvond in het derde rijk en die ons een moreel ethisch geclaimd dieptepunt van westerse beschaving opleverde.
7 Verder kan de aanname van een systematische uitroeiing in opdracht van Adolf Hitler bevraagd worden omdat hierover nog geen empirisch bewijs getoond is.
6 Ook kunnen er kritische vragen gesteld worden over de wijze waarop de diverse interneringsslachtoffers omkwamen. Gezien de mensonterende omstandigheden waarin de mensen verzameld werden in een netwerk van interneringskampen zal er een behoorlijke versterving plaatsgevonden hebben.
Je hoeft wmb geen text en uitleg te verschaffen, zolang je niet tot dezelfde hypocrisie vervalt als het oude studentje onlangs ten toon spreidde zal ook niemand je iets kwalijk nemen en niemand kan je hoe dan ook iets ontzeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik leen wel eens terminologie, zeker als het mij schikt en het een verstaanbare verwijzing bevat. Bovendien heb ik ook wel wat mening over de oorlog, of beter gezegd, over de gewapende vrede, als buitenstaander. Zie mijn sig. Ik besef dat mijn oordeel op beperkte kennis berust, ik doe ook geen moeite dat te ontkennen.
Over compulsief gekloon heb ik in het geheel geen mening, omdat ik er nul komma nul waarheid over ken, en ik jouw waarheid, of de hunne, of die van wie dan ook, op geen enkele wijze kan controleren.
Ik post er, ik hou me buiten de oorlog, op wat kleine speldeprikken na. Beide kanten op. Over iets inhoudelijker zaken kan ik uitstekend met de meesten praten, hoewel ik met veel daar geventileerde meningen niet eens ben. Maar dat ben ik hier ook niet.
Yep. Je gaat nu bewijzen dat de ban onterecht was.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:27 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hier ging het toch om?
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zo'n beetje als Paars II, welke de 'gedrevenheid en het onrecht dat Paars I succesvol bestreden had, toch miste ....
het rottigste is nog dat het Volk dit ook meekreeg en uit een gemis van 'Grote Gebaren', 'Conflicten' en 'Heftige, Emotionele discussies' opeens vol verwachting inging op de 'spannende toekomst' die een ex-maoistische professor uit Groningen hen bood ...
Dat was inderdaad zo, die toekomst was vol spanning en theater.
Politiek is nu eenmaal een mooi theater, met dolksteken, verraad, bondgenootschappen en vooral snode plannen.
Uhm, nee? want?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Ryan3 het volgende:
Yep. Je gaat nu bewijzen dat de ban onterecht was..
http://www.joodsmonument.nlquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:27 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hier ging het toch om?
[..]
Nee, okee. Sj had dus een weekbannetje aan z'n kladden volgens het heersende spelletje op Fok!, Sj ging toen wat usual kloontjes gebruiken zodat de weekjes zich aaneenregen en daarbij was Sj sws te trots om zijn hoofd te buigen voor wie of wat dan ook, laat staan een Fok!admin en de rest is geschiedenis.quote:
In het kader van dit topic: Essay: zijn rechtse users leuk? -aanleiding, oorzaak, aanpakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat de opponenten het allemaal wat serieuzer nemen dan dat...
Ik heb 'm niet gehoord, en ben te bleu om na te vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als iemand zich voorsteld op het station, waar het geluidsniveau aanmerkelijk lager was dan elders, en je zijn naam niet onthoud, vind ik dat toch een beetje dom, figuurlijk gesproken dan.
Erfelijke belasting + beide voorgaande.quote:Slecht zijn in namen duid overigens op een slecht korte termijn geheugen (vaak door drank) of gewoon desinteresse. Welke wordt het?
Als het er 1,5 miljoen zijn hč, schreef hij. Daarnaast, dat is nog belangrijker, erkent hij het wezen van de Holocaust, die een intentionele en industriėle vernietiging van het Joodse volk inhield, niet. In zijn visie zijn deze mensen aan ziekten en uitputting overleden en dienden het middel Zyklon juist om die ziekten nog een beetje uit te bannen en de crematoria om de lichamen van de ongelukkige overledenen te verbranden. Beroep doet hij onder meer op het weliswaar accurate, maar in dit geval invalide feit dat er geen rechtstreekse bronnen van Hitler zelf zijn overgeleverd waarin hij de Holocaust beval. Uiteindelijk ziet Sj in de Holocaust niets meer dan een Joodse aftroggelpraktijk, hoewel als het al 1,5 miljoen ongelukkige slachtoffers heeft gekost dit best wel herdacht mag worden daar niet van (speciaal bedoeld om minder kritische medestanders voor zijn standpunt te winnen uiteraard). Alles bij mekaar noemt-ie het ook wel de paradigmaverschuiving... Ik denk dat Godslastering dichter bij de waarheid zat, feiten worden meningen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het lijkt mij wel duidelijk, hij stelt dat er hoogstens 1,5 miljoen waren omgekomen terwijl toch wel vasstaat dat het er zo'n 6 miljoen geweest zijn
kleine correctie, maar dit werd gepost:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het lijkt mij wel duidelijk, hij stelt dat er hoogstens 1,5 miljoen waren omgekomen terwijl toch wel vasstaat dat het er zo'n 6 miljoen geweest zijn
Het getal van 6 miljoen, dat tijdens de neurenberger Processen gebruikt werd is eigenlijk ook een getal dat weinig kritisch onderzoek kreeg, en helaas zijn die historici die dit poogden ook zelf al snel in de revisionistische hoek beland (onder het motto van 'never bite the hand that feeds you) ....quote:Al zouden er uiteindelijk anderhalf miljoen overblijven,
dan nog hebben we het over een afgrijselijke werkelijkheid die plaatsvond in het derde rijk en die ons een moreel ethisch geclaimd dieptepunt van westerse beschaving opleverde
Die heb ik wel gelezen, achteraf. Wie daarna nog iets wil weten over sjun's idee over de holocaust kan daar hier wel een aardige post over lezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:27 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hier ging het toch om?
[.-de beruchte holocaustpost van sjun.]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |