waarom staat de mens als farizeeer eigenlijk niet meer in je sig? Ik vond 'm completer zo.quote:
17;59quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef Tafkahs het volgende:
komt er uberhaupt wel eens iemand op irc eigenlijk?
Ik heb zelf niet zo veel, aangezien ik een absolute beginneling ben. Maar The Oxford History of Byzantium is best goed, helaas alleen weggelegd voor de betere bibliotheken vrees ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, johan. Je hebt mijn intresse in Byzantium definitief gewekt. Gooi eens met een paar ISBN nummers van boeken en ik zal het lezen.
Nee, dat was van mezelf, ooit mijn favoriete scheldwoord. O, ja die topics in WFL waarin ik J. Gray noemde waren van verleden jaar, niet meer te vinden dus. Ging iig over weak relativism.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
waarom staat de mens als farizeeer eigenlijk niet meer in je sig? Ik vond 'm completer zo.
Is het een citaat of heb je het zelf bedacht?
Daar is zeker nooit iemand, is het wel? Ik verhuis in elk geval niet, tenzij ik een politieke ban aan de korte broek krijg.quote:
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Dat wordt weer walging.
Ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?
O, okee, dat waren ook de topics van het type : niet om door te komen. Geen lijn, geen structuur, een hoop dure woorden met lege inhoud.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat was van mezelf, ooit mijn favoriete scheldwoord. O, ja die topics in WFL waarin ik J. Gray noemde waren van verleden jaar, niet meer te vinden dus. Ging iig over weak relativism.
Misschien is "Big Bills suck" op 4. ook wel leuk.
HP bellen, sollicitatiebrief schrijven, aanmelden bij Leiden, gaan fietsen, nog wat persoonlijke dingen. Dat ongeveer.quote:
Warempel, hier haal ik mijn hart aan op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
HP bellen, sollicitatiebrief schrijven, aanmelden bij Leiden, gaan fietsen, nog wat persoonlijke dingen. Dat ongeveer.
Ze hebben al 58 topics vol geslowchat over seks.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar is zeker nooit iemand, is het wel? Ik verhuis in elk geval niet, tenzij ik een politieke ban aan de korte broek krijg.
Overrated wmb. Maar anyway, ik meen gelezen te hebben, en misschien is dat onjuist hoor, dat jij eerder het adagium van daar ginter onderschrijft "fok!=POL=naar de klote sinds sjuuun tegen een ban aanliep vanwege de toeschrijving van een opiniedelict"?quote:fok!=POL is mijn adagium
O?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Warempel, hier haal ik mijn hart aan op.
Het verloop van zo'n topic werd bepaald door de ad hominems van een fiks aantal klonen, OPs waren kristalhelder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O, okee, dat waren ook de topics van het type : niet om door te komen. Geen lijn, geen structuur, een hoop dure woorden met lege inhoud.
Hmz.quote:4. neo-idealisme
En dan niet doen, hè. Het goede kénnen is nooit lastig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iemand die weet wat 'ie moet doen, en dat 't dan ook nog de juiste dingen zijn.
Heb ik me daar weer aan bezondigd dan? Het sluipt erin hè, omdat Engels zo'n lekkere compacte taal is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Ryan, vriendelijke vraag; vanwaar al dat overbodige Engels?
Zoals je vroeger niet meer hoefde te studeren als je Duits kende, omdat dit laatste een levensdoel op zich was, zo hoef je wat mij betreft niet meer te studeren als je zulke uitspraken kunt doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dan niet doen, hè. Het goede kénnen is nooit lastig.
Goede zaak dit.quote:Veendammer werklozen bouwen eigen sociale dienst
13 oktober 2005, 12:39, update
VEENDAM -
Het mes snijdt aan twee kanten voor Veendam. Werklozen in deze gemeente gaan hun eigen sociale dienst bouwen, zo maakte de directeur van de Veendammer uitkeringsinstantie donderdag bekend.
De sociale dienst zit nu nog in Wildervank, maar verhuist begin volgend jaar naar een nieuw kantoor in Veendam. Voor de bouw van het pand, waarin ook een aantal andere gemeentelijke instanties onderdak krijgen, gaat de gemeente jeugdige werklozen inzetten.
Volgens de directeur kunnen ze op die manier alvast werkervaring opdoen waardoor de kans op een baan groter wordt. ”En wij als gemeente dus minder uitkeringen hoeven te verstrekken”, verduidelijkt hij
In dit geval kon ''overrated'' vervangen worden door het compactere ''overschat'' en ''anyway'' door het even lange ''hoe dan ook'', dat maakt het nu juist zo ironisch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik me daar weer aan bezondigd dan? Het sluipt erin hè, omdat Engels zo'n lekkere compacte taal is.
Dat is mooi, maar erkenning had hij toch al. Dacht trouwens dat hij reeds overleden was..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Harold Pinter heeft de Nobelprijs gewonnen.
Dat dacht ik ook, maar hij is 75 volgens het persbericht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar erkenning had hij toch al. Dacht trouwens dat hij reeds overleden was..
Onjuist. Ik heb geen oordeel over de mate waarin fok! naar de klote is sinds die ban, omdat ik niet fokte voor en/of ten tijde van die ban.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:38 schreef Ryan3 het volgende:
Maar anyway, ik meen gelezen te hebben, en misschien is dat onjuist hoor, dat jij eerder het adagium van daar ginter onderschrijft "fok!=POL=naar de klote sinds sjuuun tegen een ban aanliep vanwege de toeschrijving van een opiniedelict"?
Ik pleit nog steeds voor preventieve teruggave van Rotterdam aan de zee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Randstad kansloos bij grote overstroming
Rare fraze, dat ''wettelijk vastgelegd.''
Het is ook te zien aan je Nederlands.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb me al meer dan 2 week niet geschoren.
Ik radicaliseer![]()
Ik voel nog altijd veel voor het plan van Pieter de la Court, maar dan zouden we ''dat eiland voor Engeland'' worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik pleit nog steeds voor preventieve teruggave van Rotterdam aan de zee.
Ik kan het inderdaad niet meer ontkennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is ook te zien aan je Nederlands.
Laten we beginnen met Rotterdam daarna kijken we wel verderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik voel nog altijd veel voor het plan van Pieter de la Court, maar dan zouden we ''dat eiland voor Engeland'' worden.
Het probleem is dat Antillianen waarschijnlijk wel kunnen zwemmen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Rotterdam daarna kijken we wel verder![]()
Daar zijn ze veel te lui voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Het probleem is dat Antillianen waarschijnlijk wel kunnen zwemmen.
Waar is die kneus nou weer mee bezig?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef Monidique het volgende:
Yildiz werpt zich wel op als Hoeder der Vrijheid, niet?
Och, als je idd gelurkt hebt dan kun je dat best wel beoordelen (fok!=POL immers voor jou). En alles over die Holocaustban van ons sjuuuneke is eenvoudig na te lezen (o.m. via sjuuuneke's postgeschiedenis, want die stopt nl. bij die Holocaustban). Het zou eigenaardig zijn, zeker aangezien je daar een user bent, als je dat niet doet of al gedaan hebt; het is hun raison d'être.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Onjuist. Ik heb geen oordeel over de mate waarin fok! naar de klote is sinds die ban, omdat ik niet fokte voor en/of ten tijde van die ban.
Dus ken ik de niet de situatie toen de gebanden nog banneloos waren. Ik lurkte, maar niet speciaal met aandacht voor de meeste bannelingen.
Minachtingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar is die kneus nou weer mee bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |