In dit geval kon ''overrated'' vervangen worden door het compactere ''overschat'' en ''anyway'' door het even lange ''hoe dan ook'', dat maakt het nu juist zo ironisch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik me daar weer aan bezondigd dan? Het sluipt erin hè, omdat Engels zo'n lekkere compacte taal is.
Dat is mooi, maar erkenning had hij toch al. Dacht trouwens dat hij reeds overleden was..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Harold Pinter heeft de Nobelprijs gewonnen.
Dat dacht ik ook, maar hij is 75 volgens het persbericht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar erkenning had hij toch al. Dacht trouwens dat hij reeds overleden was..
Onjuist. Ik heb geen oordeel over de mate waarin fok! naar de klote is sinds die ban, omdat ik niet fokte voor en/of ten tijde van die ban.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:38 schreef Ryan3 het volgende:
Maar anyway, ik meen gelezen te hebben, en misschien is dat onjuist hoor, dat jij eerder het adagium van daar ginter onderschrijft "fok!=POL=naar de klote sinds sjuuun tegen een ban aanliep vanwege de toeschrijving van een opiniedelict"?
Ik pleit nog steeds voor preventieve teruggave van Rotterdam aan de zee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Randstad kansloos bij grote overstroming
Rare fraze, dat ''wettelijk vastgelegd.''
Het is ook te zien aan je Nederlands.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb me al meer dan 2 week niet geschoren.
Ik radicaliseer![]()
Ik voel nog altijd veel voor het plan van Pieter de la Court, maar dan zouden we ''dat eiland voor Engeland'' worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik pleit nog steeds voor preventieve teruggave van Rotterdam aan de zee.
Ik kan het inderdaad niet meer ontkennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is ook te zien aan je Nederlands.
Laten we beginnen met Rotterdam daarna kijken we wel verderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik voel nog altijd veel voor het plan van Pieter de la Court, maar dan zouden we ''dat eiland voor Engeland'' worden.
Het probleem is dat Antillianen waarschijnlijk wel kunnen zwemmen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Rotterdam daarna kijken we wel verder![]()
Daar zijn ze veel te lui voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Het probleem is dat Antillianen waarschijnlijk wel kunnen zwemmen.
Waar is die kneus nou weer mee bezig?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef Monidique het volgende:
Yildiz werpt zich wel op als Hoeder der Vrijheid, niet?
Och, als je idd gelurkt hebt dan kun je dat best wel beoordelen (fok!=POL immers voor jou). En alles over die Holocaustban van ons sjuuuneke is eenvoudig na te lezen (o.m. via sjuuuneke's postgeschiedenis, want die stopt nl. bij die Holocaustban). Het zou eigenaardig zijn, zeker aangezien je daar een user bent, als je dat niet doet of al gedaan hebt; het is hun raison d'être.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Onjuist. Ik heb geen oordeel over de mate waarin fok! naar de klote is sinds die ban, omdat ik niet fokte voor en/of ten tijde van die ban.
Dus ken ik de niet de situatie toen de gebanden nog banneloos waren. Ik lurkte, maar niet speciaal met aandacht voor de meeste bannelingen.
Minachtingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar is die kneus nou weer mee bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |