Een stille tocht, wat verontwaardiging hier en daar, een hakenkruisje of 2 op wat moslimscholen en dat is het dan wel weer hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:46 schreef Pracissor het volgende:
De consequenties van een werkelijk uitgevoerde aanslag zouden niet overzien te zijn. Ik hoop dat de politie/veiligheidsdiensten hun werk goed doen.
Geloof ook niet dat dat erg goed zou zijn voor de integratiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:46 schreef Pracissor het volgende:
De consequenties van een werkelijk uitgevoerde aanslag zouden niet overzien te zijn. Ik hoop dat de politie/veiligheidsdiensten hun werk goed doen.
Wat slaan op pannen met pollepels...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Een stille tocht, wat verontwaardiging hier en daar, een hakenkruisje of 2 op wat moslimscholen en dat is het dan wel weer hoor![]()
Zo hee , grappig ben jij zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze zijn zeker een tijdje niet in het nieuws geweest, dus hun manager heeft gezegd 'Ga weer eens een aangiftetje doen.'
Ik neem aan dat jij dus weer volledig overtuigd bent van het bestaan van een dergelijke samenzwering? Het valt jou niet op dat dit soort berichten altijd naar buiten komt als de een, de ander of allebei een tijdje niet prominent in het nieuws is geweest?quote:
De melding is niet bij hen binnengekomen, maar bij 'Meld misdaad Anoniem" (Nog nooit van gehoord trouwens). Zij doen alleen maar aangifte.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dus weer volledig overtuigd bent van het bestaan van een dergelijke samenzwering? Het valt jou niet op dat dit soort berichten altijd naar buiten komt als de een, de ander of allebei een tijdje niet prominent in het nieuws is geweest?
Dus eigenlijk bedoel je dat Wilders en Hirsi Ali óf ALTIJD in het nieuws moeten zijn óf NOOIT?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dus weer volledig overtuigd bent van het bestaan van een dergelijke samenzwering? Het valt jou niet op dat dit soort berichten altijd naar buiten komt als de een, de ander of allebei een tijdje niet prominent in het nieuws is geweest?
Waarom zou het een moslim moeten zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil best de koran een keertje lezen hoor ... rustig maar
maar ditis natuurlijk stemmingmakerij weer
dat we goed bang moeten zijn voor mannen met baarden
verrek ik heb ook een baard , mischien ben ik wel moslim en gevaarlijk tjonge
oeh , mvdlubbe ook!
pas op..
scherpquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:49 schreef Monidique het volgende:
Na 9/11 zou het nooit meer goed komen, na de moord op Fortuyn moest de dader beter maar geen moslim zijn hoor, na Madrid was de maat vol, toen Theo van Gogh vermoord werd zou het onleefbaar worden voor islamieten en na Londen was er geen plaats meer voor moslims in Europa. En toch valt het allemaal best wel mee, waarom zou dat opeens anders zijn na een moord op deze twee figuren?
Belgische Moslims bestaan niet? (Omwille van het argument aangenomen dat het Moslims waren.)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:02 schreef BaajGuardian het volgende:
.mischien was het wel een belg , weten wij het
Nee, daar doe je over het algemeen geen aangifte.quote:en als het moslims zijn , nou hardstikke fijn , ik word ook wel eens bedreigd
ga ik toch ook geen kranten bellen..
Erger nog. Het aantal politiek religieuze moorden in Nederland is, voor zover ik weet, een stuk lager dan het aantal doden door slecht eten. Maar dat staat zo lullig in de krant he. "Wilders bedreigd door ongezond dieet".quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:49 schreef Monidique het volgende:
Na 9/11 zou het nooit meer goed komen, na de moord op Fortuyn moest de dader beter maar geen moslim zijn hoor, na Madrid was de maat vol, toen Theo van Gogh vermoord werd zou het onleefbaar worden voor islamieten en na Londen was er geen plaats meer voor moslims in Europa. En toch valt het allemaal best wel mee, waarom zou dat opeens anders zijn na een moord op deze twee figuren?
Omdat Monidique (en ik ga er van uit dat dit geen troll is), Nederlanders "beschaafd" zijn. Wat overigens niet klopt aan jouw redenering is dat, volgens jou, als iets niet gebeurd is, iets nooit zal gebeuren. Dit is natuurlijk complete onzin. Een soort Yildiz-redenering, dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:49 schreef Monidique het volgende:
Je hebt gelijk, maar mijn bedoeling was ook niet om aan te tonen dat een misdaad nooit en te nimmer zeer grote onrust zal veroorzaken, maar om duidelijk te maken dat, naar ik mij kan herinneren, er wel vaker is geroepen dat een of andere gebeurtenis de druppel zou zijn, terwijl Nederland toch nog redelijk functioneert en er van grootschalige etnische spanningen geen sprake is. Misschien is een eventuele moord op een van deze politici wel echt de druppel, maar dit is vaker geroepen, ik zie niet waarom deze gevallen anders zouden zijn, behalve dat mogelijk een opeenhoping van incidenten sommige burgers op een verkeerde manier te woedend maakt, maar dan is nog niet duidelijk waarom dat dít geval zou zijn en niet de moord op Van Gogh, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat Monidique (en ik ga er van uit dat dit geen troll is), Nederlanders "beschaaft" zijn. Wat overigens niet klopt aan jouw redenering is dat, volgens jou, als iets niet gebeurd is, iets nooit zal gebeuren. Dit is natuurlijk complete onzin. Een soort Yildiz-redenering, dus.
Dat zal dan wel door Bush komen. En door Wilders, natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef Pracissor het volgende:
Zijn dezelfde mensen die over een aantal jaar huilend afvragen hoe het toch zo ver heeft kunnen komen dat er enorme sociale onrusten ontstaan met het daarbij gepaard geweld.
De consequenties waren wel te overzien, bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef Pracissor het volgende:
Mensen die zeggen dat er geen consequenties vastzaten aan de moord op theo van gogh etc. zijn blind. Nee moslims zullen niet massaal gedeporteerd worden maar de tegenstellingen en onbegrip worden wel groter door dit soort aanslagen.
Ik vind het behoorlijk kous als je op deze wijze met de berichtgeving omgaat, ik sluit niets uit, mar volgens mij is er niets bewezen inzake dit soort complottheorieen of wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze zijn zeker een tijdje niet in het nieuws geweest, dus hun manager heeft gezegd 'Ga weer eens een aangiftetje doen.'
Ik vind het behoorlijk koud als je op deze wijze met de berichtgeving omgaat, ik sluit niets uit, maar volgens mij is er niets bewezen inzake dit soort complottheorieen of wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
achja , zolang de moslimhaat hier maar gedoogd is he
meneer jon de with..
Ik vind het overal zielig.quote:ik vind dat toch ergens maar zielig , ook een reden dat er steeds meer mensen weg gaan van dit forum.
Waar staat in godsnaam dat je bang moet worden voor Moslims?quote:kom ik eens met een paar posts in een wordbangvoormoslims topic ...
Nieuwsberichten waarin staat dat niet duidelijk is van wie de bedreiging afkomstig is? Dan kunnen we de berichten over diefstal, inbraken enz. ook wel laten sudderen tot duidelijk is wie het gedaan heeft. ''Vorige maand zijn vijf Van Goghs gejat, maar we wisten nog niet wie het gedaan had, dus daarom hoort u het nu.''quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb het over het uiteindelijke resultaat in het algemeen van dit soort nieuwsberichten
Ik trek niets uit de context. Ik introduceer geen woorden die niet in het oorspronkelijke bericht staan en ik gis niet naar journalisten moverende redenen om juist hier verslag van te doen.quote:vent je lijkt wel een politici met je uit de context vragen stel spelletje.
Dat keihard beginnen te bleren over ''Moslimvrees'' onzinnig is.quote:wat is je punt
quote:begin moe te worden van je , maar goed dat ben je vast gewend van mensen.
Man, milieugroeperingen zijn vele malen erger. Dat er toevallig een keer een ietwat dikke entiteit wordt geslacht door een Moslim, het zij zo, dat maakt het nog geen trend, neen, het is daadwerkelijk een incident.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:30 schreef lionsguy18 het volgende:
De slachting van TvG bewijst dat critici van het mohammedaanse geloof met de dood bedreigd worden. Wie dat nu nog niet inziet, komt kennelijk nooit de deur uit.
Jij lijkt mij idd iemand die zich beter niet met politiek kan bezighouden. Inhoud is jou teveel gevraagd, je strooit met niet onderbouwde aannames gebaseerd op je eigen onderbuik gevoelens en gaat niet inhoudelijk in op de argumentatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb het over het uiteindelijke resultaat in het algemeen van dit soort nieuwsberichten
vent je lijkt wel een politici met je uit de context vragen stel spelletje.
wat is je punt
begin moe te worden van je , maar goed dat ben je vast gewend van mensen.
De wereld vergaat niet, maar hoeveel moskeeen, kerken, en scholen zijn er in de week na 02/11/2004 in de fik of in de lucht gegaan, in ieder geval niet meer op 2 handen te tellen, en het is er in het afgelopen jaar ook niet beter op geworden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar mijn bedoeling was ook niet om aan te tonen dat een misdaad nooit en te nimmer zeer grote onrust zal veroorzaken, maar om duidelijk te maken dat, naar ik mij kan herinneren, er wel vaker is geroepen dat een of andere gebeurtenis de druppel zou zijn, terwijl Nederland toch nog redelijk functioneert en er van grootschalige etnische spanningen geen sprake is. Misschien is een eventuele moord op een van deze politici wel echt de druppel, maar dit is vaker geroepen, ik zie niet waarom deze gevallen anders zouden zijn, behalve dat mogelijk een opeenhoping van incidenten sommige burgers op een verkeerde manier te woedend maakt, maar dan is nog niet duidelijk waarom dat dít geval zou zijn en niet de moord op Van Gogh, bijvoorbeeld.
mja, wilders' zijn mening is om ons recht op meningsuiting af te nemen, dus zo serieus neem ik die gozer ook niet meer:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze zijn alweer bedreigd in ons ooit zo vrije land
van eigen mening en denken..!
quote:Of het waar is...? Is dat nu zo belangrijk? Stel dat ze beiden aandachtsgeil zijn, bedoel verzin je toch echt wel ff wat anders dan een bedreiging aan je adres of niet?
Hoewel sommigen zijn er bedreven in om zichzelf in een kwaad daglicht te stellen terwijl dit onnodig is.Maar dit soort is dan weer veels te dom om in de regeringskamers te komen lijkt me zo.
Dus dat kun je al afschrijven..deze gedachten.
Ze zijn bedreigd meermalen, wat zou jij doen in deze? Zeker als je in de politiek zou zitten?
Het is simpel om vanaf de zijlijn een mening te vormen die mensen demoniseerd zoals toendertijd met Pim Fortuyn.........
Maar ik denk toch echt niet dat om moord en brand schreeuwen als er niets aan de hand is en eerlijk gezegd, vind ik die Wilders toch wel een geweldige toffe peer hoor...wat een moed heeft die man zeg...
![]()
Neem je het weer wat serieuzer na vandaag?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
mja, wilders' zijn mening is om ons recht op meningsuiting af te nemen, dus zo serieus neem ik die gozer ook niet meer:
http://www.elsevier.nl/ni(...)rtnr/21694/versie/1/
[..]
Nee, want er is nog altijd geen aanslag gepleegd met behulp van een achtergelaten rugzak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neem je het weer wat serieuzer na vandaag?![]()
de mening van wilders? nee hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neem je het weer wat serieuzer na vandaag?![]()
aha. the boy who cried wolf is weer redelijk actief op fok! heb jij niet nog wat ballonnen op te blazen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
de mening van wilders? nee hoor
maar je hoeft toch niemand zijn mening altijd maar serieus te nemen?
wilders is van mening om die rechten te laten vallen
remkes ziet meer in het aanpassen van de huidige wetten en bevoegdheden van politie
donner is van mening binnen de huidige wetten en rechten te blijven
ik ben het meer eens met de laatste persoon
Ik doelde op de bedreigingen aan het adres van Wilder en Hirschi Ali.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
de mening van wilders? nee hoor
maar je hoeft toch niemand zijn mening altijd maar serieus te nemen?
wilders is van mening om die rechten te laten vallen
remkes ziet meer in het aanpassen van de huidige wetten en bevoegdheden van politie
donner is van mening binnen de huidige wetten en rechten te blijven
ik ben het meer eens met de laatste persoon
snapt ie wel. maar hij komt er niet uit. zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik doelde op de bedreigingen aan het adres van Wilder en Hirschi Ali.
Ach, die jongen heeft het al zo moeilijk. Misschien is het beter om hem gewoon te negeren, dan houdt hij vanzelf op met z'n 'aanslagen' en andere gein.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
snapt ie wel. maar hij komt er niet uit. zoals gewoonlijk.
hetzelfd geldt voor die woodbridge. ook al een kip zonder kop. ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft het al zo moeilijk. Misschien is het beter om hem gewoon te negeren, dan houdt hij vanzelf op met z'n 'aanslagen' en andere gein.
wie begint er hier nou overquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft het al zo moeilijk. Misschien is het beter om hem gewoon te negeren, dan houdt hij vanzelf op met z'n 'aanslagen' en andere gein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |