Een stille tocht, wat verontwaardiging hier en daar, een hakenkruisje of 2 op wat moslimscholen en dat is het dan wel weer hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:46 schreef Pracissor het volgende:
De consequenties van een werkelijk uitgevoerde aanslag zouden niet overzien te zijn. Ik hoop dat de politie/veiligheidsdiensten hun werk goed doen.
Geloof ook niet dat dat erg goed zou zijn voor de integratiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:46 schreef Pracissor het volgende:
De consequenties van een werkelijk uitgevoerde aanslag zouden niet overzien te zijn. Ik hoop dat de politie/veiligheidsdiensten hun werk goed doen.
Wat slaan op pannen met pollepels...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Een stille tocht, wat verontwaardiging hier en daar, een hakenkruisje of 2 op wat moslimscholen en dat is het dan wel weer hoor![]()
Zo hee , grappig ben jij zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze zijn zeker een tijdje niet in het nieuws geweest, dus hun manager heeft gezegd 'Ga weer eens een aangiftetje doen.'
Ik neem aan dat jij dus weer volledig overtuigd bent van het bestaan van een dergelijke samenzwering? Het valt jou niet op dat dit soort berichten altijd naar buiten komt als de een, de ander of allebei een tijdje niet prominent in het nieuws is geweest?quote:
De melding is niet bij hen binnengekomen, maar bij 'Meld misdaad Anoniem" (Nog nooit van gehoord trouwens). Zij doen alleen maar aangifte.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dus weer volledig overtuigd bent van het bestaan van een dergelijke samenzwering? Het valt jou niet op dat dit soort berichten altijd naar buiten komt als de een, de ander of allebei een tijdje niet prominent in het nieuws is geweest?
Dus eigenlijk bedoel je dat Wilders en Hirsi Ali óf ALTIJD in het nieuws moeten zijn óf NOOIT?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dus weer volledig overtuigd bent van het bestaan van een dergelijke samenzwering? Het valt jou niet op dat dit soort berichten altijd naar buiten komt als de een, de ander of allebei een tijdje niet prominent in het nieuws is geweest?
Waarom zou het een moslim moeten zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil best de koran een keertje lezen hoor ... rustig maar
maar ditis natuurlijk stemmingmakerij weer
dat we goed bang moeten zijn voor mannen met baarden
verrek ik heb ook een baard , mischien ben ik wel moslim en gevaarlijk tjonge
oeh , mvdlubbe ook!
pas op..
scherpquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:49 schreef Monidique het volgende:
Na 9/11 zou het nooit meer goed komen, na de moord op Fortuyn moest de dader beter maar geen moslim zijn hoor, na Madrid was de maat vol, toen Theo van Gogh vermoord werd zou het onleefbaar worden voor islamieten en na Londen was er geen plaats meer voor moslims in Europa. En toch valt het allemaal best wel mee, waarom zou dat opeens anders zijn na een moord op deze twee figuren?
Belgische Moslims bestaan niet? (Omwille van het argument aangenomen dat het Moslims waren.)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:02 schreef BaajGuardian het volgende:
.mischien was het wel een belg , weten wij het
Nee, daar doe je over het algemeen geen aangifte.quote:en als het moslims zijn , nou hardstikke fijn , ik word ook wel eens bedreigd
ga ik toch ook geen kranten bellen..
Erger nog. Het aantal politiek religieuze moorden in Nederland is, voor zover ik weet, een stuk lager dan het aantal doden door slecht eten. Maar dat staat zo lullig in de krant he. "Wilders bedreigd door ongezond dieet".quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:49 schreef Monidique het volgende:
Na 9/11 zou het nooit meer goed komen, na de moord op Fortuyn moest de dader beter maar geen moslim zijn hoor, na Madrid was de maat vol, toen Theo van Gogh vermoord werd zou het onleefbaar worden voor islamieten en na Londen was er geen plaats meer voor moslims in Europa. En toch valt het allemaal best wel mee, waarom zou dat opeens anders zijn na een moord op deze twee figuren?
Omdat Monidique (en ik ga er van uit dat dit geen troll is), Nederlanders "beschaafd" zijn. Wat overigens niet klopt aan jouw redenering is dat, volgens jou, als iets niet gebeurd is, iets nooit zal gebeuren. Dit is natuurlijk complete onzin. Een soort Yildiz-redenering, dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:49 schreef Monidique het volgende:
Je hebt gelijk, maar mijn bedoeling was ook niet om aan te tonen dat een misdaad nooit en te nimmer zeer grote onrust zal veroorzaken, maar om duidelijk te maken dat, naar ik mij kan herinneren, er wel vaker is geroepen dat een of andere gebeurtenis de druppel zou zijn, terwijl Nederland toch nog redelijk functioneert en er van grootschalige etnische spanningen geen sprake is. Misschien is een eventuele moord op een van deze politici wel echt de druppel, maar dit is vaker geroepen, ik zie niet waarom deze gevallen anders zouden zijn, behalve dat mogelijk een opeenhoping van incidenten sommige burgers op een verkeerde manier te woedend maakt, maar dan is nog niet duidelijk waarom dat dít geval zou zijn en niet de moord op Van Gogh, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat Monidique (en ik ga er van uit dat dit geen troll is), Nederlanders "beschaaft" zijn. Wat overigens niet klopt aan jouw redenering is dat, volgens jou, als iets niet gebeurd is, iets nooit zal gebeuren. Dit is natuurlijk complete onzin. Een soort Yildiz-redenering, dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |