waarom staat de mens als farizeeer eigenlijk niet meer in je sig? Ik vond 'm completer zo.quote:
17;59quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef Tafkahs het volgende:
komt er uberhaupt wel eens iemand op irc eigenlijk?
Ik heb zelf niet zo veel, aangezien ik een absolute beginneling ben. Maar The Oxford History of Byzantium is best goed, helaas alleen weggelegd voor de betere bibliotheken vrees ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, johan. Je hebt mijn intresse in Byzantium definitief gewekt. Gooi eens met een paar ISBN nummers van boeken en ik zal het lezen.
Nee, dat was van mezelf, ooit mijn favoriete scheldwoord. O, ja die topics in WFL waarin ik J. Gray noemde waren van verleden jaar, niet meer te vinden dus. Ging iig over weak relativism.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
waarom staat de mens als farizeeer eigenlijk niet meer in je sig? Ik vond 'm completer zo.
Is het een citaat of heb je het zelf bedacht?
Daar is zeker nooit iemand, is het wel? Ik verhuis in elk geval niet, tenzij ik een politieke ban aan de korte broek krijg.quote:
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Dat wordt weer walging.
Ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?
O, okee, dat waren ook de topics van het type : niet om door te komen. Geen lijn, geen structuur, een hoop dure woorden met lege inhoud.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat was van mezelf, ooit mijn favoriete scheldwoord. O, ja die topics in WFL waarin ik J. Gray noemde waren van verleden jaar, niet meer te vinden dus. Ging iig over weak relativism.
Misschien is "Big Bills suck" op 4. ook wel leuk.
HP bellen, sollicitatiebrief schrijven, aanmelden bij Leiden, gaan fietsen, nog wat persoonlijke dingen. Dat ongeveer.quote:
Warempel, hier haal ik mijn hart aan op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
HP bellen, sollicitatiebrief schrijven, aanmelden bij Leiden, gaan fietsen, nog wat persoonlijke dingen. Dat ongeveer.
Ze hebben al 58 topics vol geslowchat over seks.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar is zeker nooit iemand, is het wel? Ik verhuis in elk geval niet, tenzij ik een politieke ban aan de korte broek krijg.
Overrated wmb. Maar anyway, ik meen gelezen te hebben, en misschien is dat onjuist hoor, dat jij eerder het adagium van daar ginter onderschrijft "fok!=POL=naar de klote sinds sjuuun tegen een ban aanliep vanwege de toeschrijving van een opiniedelict"?quote:fok!=POL is mijn adagium
O?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Warempel, hier haal ik mijn hart aan op.
Het verloop van zo'n topic werd bepaald door de ad hominems van een fiks aantal klonen, OPs waren kristalhelder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O, okee, dat waren ook de topics van het type : niet om door te komen. Geen lijn, geen structuur, een hoop dure woorden met lege inhoud.
Hmz.quote:4. neo-idealisme
En dan niet doen, hè. Het goede kénnen is nooit lastig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iemand die weet wat 'ie moet doen, en dat 't dan ook nog de juiste dingen zijn.
Heb ik me daar weer aan bezondigd dan? Het sluipt erin hè, omdat Engels zo'n lekkere compacte taal is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Ryan, vriendelijke vraag; vanwaar al dat overbodige Engels?
Zoals je vroeger niet meer hoefde te studeren als je Duits kende, omdat dit laatste een levensdoel op zich was, zo hoef je wat mij betreft niet meer te studeren als je zulke uitspraken kunt doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dan niet doen, hè. Het goede kénnen is nooit lastig.
Goede zaak dit.quote:Veendammer werklozen bouwen eigen sociale dienst
13 oktober 2005, 12:39, update
VEENDAM -
Het mes snijdt aan twee kanten voor Veendam. Werklozen in deze gemeente gaan hun eigen sociale dienst bouwen, zo maakte de directeur van de Veendammer uitkeringsinstantie donderdag bekend.
De sociale dienst zit nu nog in Wildervank, maar verhuist begin volgend jaar naar een nieuw kantoor in Veendam. Voor de bouw van het pand, waarin ook een aantal andere gemeentelijke instanties onderdak krijgen, gaat de gemeente jeugdige werklozen inzetten.
Volgens de directeur kunnen ze op die manier alvast werkervaring opdoen waardoor de kans op een baan groter wordt. ”En wij als gemeente dus minder uitkeringen hoeven te verstrekken”, verduidelijkt hij
In dit geval kon ''overrated'' vervangen worden door het compactere ''overschat'' en ''anyway'' door het even lange ''hoe dan ook'', dat maakt het nu juist zo ironisch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik me daar weer aan bezondigd dan? Het sluipt erin hè, omdat Engels zo'n lekkere compacte taal is.
Dat is mooi, maar erkenning had hij toch al. Dacht trouwens dat hij reeds overleden was..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Harold Pinter heeft de Nobelprijs gewonnen.
Dat dacht ik ook, maar hij is 75 volgens het persbericht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar erkenning had hij toch al. Dacht trouwens dat hij reeds overleden was..
Onjuist. Ik heb geen oordeel over de mate waarin fok! naar de klote is sinds die ban, omdat ik niet fokte voor en/of ten tijde van die ban.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:38 schreef Ryan3 het volgende:
Maar anyway, ik meen gelezen te hebben, en misschien is dat onjuist hoor, dat jij eerder het adagium van daar ginter onderschrijft "fok!=POL=naar de klote sinds sjuuun tegen een ban aanliep vanwege de toeschrijving van een opiniedelict"?
Ik pleit nog steeds voor preventieve teruggave van Rotterdam aan de zee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Randstad kansloos bij grote overstroming
Rare fraze, dat ''wettelijk vastgelegd.''
Het is ook te zien aan je Nederlands.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb me al meer dan 2 week niet geschoren.
Ik radicaliseer![]()
Ik voel nog altijd veel voor het plan van Pieter de la Court, maar dan zouden we ''dat eiland voor Engeland'' worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik pleit nog steeds voor preventieve teruggave van Rotterdam aan de zee.
Ik kan het inderdaad niet meer ontkennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is ook te zien aan je Nederlands.
Laten we beginnen met Rotterdam daarna kijken we wel verderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik voel nog altijd veel voor het plan van Pieter de la Court, maar dan zouden we ''dat eiland voor Engeland'' worden.
Het probleem is dat Antillianen waarschijnlijk wel kunnen zwemmen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Rotterdam daarna kijken we wel verder![]()
Daar zijn ze veel te lui voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Het probleem is dat Antillianen waarschijnlijk wel kunnen zwemmen.
Waar is die kneus nou weer mee bezig?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef Monidique het volgende:
Yildiz werpt zich wel op als Hoeder der Vrijheid, niet?
Och, als je idd gelurkt hebt dan kun je dat best wel beoordelen (fok!=POL immers voor jou). En alles over die Holocaustban van ons sjuuuneke is eenvoudig na te lezen (o.m. via sjuuuneke's postgeschiedenis, want die stopt nl. bij die Holocaustban). Het zou eigenaardig zijn, zeker aangezien je daar een user bent, als je dat niet doet of al gedaan hebt; het is hun raison d'être.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Onjuist. Ik heb geen oordeel over de mate waarin fok! naar de klote is sinds die ban, omdat ik niet fokte voor en/of ten tijde van die ban.
Dus ken ik de niet de situatie toen de gebanden nog banneloos waren. Ik lurkte, maar niet speciaal met aandacht voor de meeste bannelingen.
Minachtingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar is die kneus nou weer mee bezig?
Er zijn wel ergere.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom denk je dat hij mod is geworden.
Onderbouw dat eens geschiedkundig elitarist en ik voeg je toe als favo-fokker.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent ook een behoorlijk fout type, he?
Ik ben niet zo geboeid dat ik iemand postgeschiedenis uitgebreid ga nalezen. Ook interesseert de reden van hun forum me niet dermate dat ik me daarin zeer uitgebreid verdiep. Ik heb er kennis van genomen. Ik heb een klein beetje gelezen rondom de holocaustontkenning.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och, als je idd gelurkt hebt dan kun je dat best wel beoordelen (fok!=POL immers voor jou). En alles over die Holocaustban van ons sjuuuneke is eenvoudig na te lezen (o.m. via sjuuuneke's postgeschiedenis, want die stopt nl. bij die Holocaustban). Het zou eigenaardig zijn, zeker aangezien je daar een user bent, als je dat niet doet of al gedaan hebt; het is hun raison d'être.
Echt bezopen dat iemand die hier een leidinggevende functie vervult, zo'n opmerking durft te maken. En dan ben ik weliswaar van geen van beiden aanhanger, maar dit gaat ver over de schreef. Vervolgens komt de rest er met een stel debiele grappen achteraan, want oh oh oh oh oh, we zullen allemaal wel denken dat iedere Moslim op springen staat.quote:
Je koestert sympathie voor oliedomme ludieke actievoerders. En iedere interpunctie ontbreekt in de hier geciteerde zin. Bovendien heb ik een hekel aan het woord ''onderbouwing'' en dient de woordvolgorde ''elitair geschiedkundige'' te zijn, of je moest menen dat ik slechts de levensloop van koningen bestudeer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens geschiedkundig elitarist en ik voeg je toe als favo-fokker.
Het is idd schrijnend dat zulke dingen door mensen die een voorbeeldfunctie vervullen mag worden gepost.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Echt bezopen dat iemand die hier een leidinggevende functie vervult, zo'n opmerking durft te maken. En dan ben ik weliswaar van geen van beiden aanhanger, maar dit gaat ver over de schreef. Vervolgens komt de rest er met een stel debiele grappen achteraan, want oh oh oh oh oh, we zullen allemaal wel denken dat iedere Moslim op springen staat.
Zonder meer. Wil je beweren dat jij geen sympathie op kunt brengen voor de motieven van een pacifistisch ingestelde jongeman, die door idealen gedreven de moed weet te verzamelen publiekelijk duidelijk te maken waar hij voor staat? Zo cynisch ben zelfs jij niet Johan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je koestert sympathie voor oliedomme ludieke actievoerders.
Dit kan ik nauwelijks publiekelijk noemen, o Blowjob. Als 'ie zich nu nog had vastgeketend aan het spoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zonder meer. Wil je beweren dat jij geen sympathie op kunt brengen voor de motieven van een pacifistisch ingestelde jongeman, die door idealen gedreven de moed weet te verzamelen publiekelijk duidelijk te maken waar hij voor staat? Zo cynisch ben zelfs jij niet Johan.
Bezopen dat jij wil bepalen wat mods wel en niet mogen zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echt bezopen dat iemand die hier een leidinggevende functie vervult, zo'n opmerking durft te maken. En dan ben ik weliswaar van geen van beiden aanhanger, maar dit gaat ver over de schreef. Vervolgens komt de rest er met een stel debiele grappen achteraan, want oh oh oh oh oh, we zullen allemaal wel denken dat iedere Moslim op springen staat.
Ja hoor RQ, vast wel. Roep anders nog een keer ''Moslims'', dat blijft leuk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bezopen dat jij wil bepalen wat mods wel en niet mogen zeggen.
Niet publiekelijk? Heeft hij zijn plannen en de uitvoering hiervan niet geopenbaard op een voor iedereen toegankelijk forum, compleet met foto's? Heeft hij zijn actie niet uitgevoerd op een groot treinstation met camerabewaking? Is dit alles niet te volgen geweest op TV, krant en radio?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit kan ik nauwelijks publiekelijk noemen, o Blowjob. Als 'ie zich nu nog had vastgeketend aan het spoor...
Roep 's dat iemand geschiedkundig de plank misslaatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Roep anders nog een keer ''Moslims'', dat blijft leuk..
Treurig maar waar, maar persoonlijk heb ik het idee dat Ryan3 zo'n beetje de ongebande banneling geworden is van de illustere jongensbende: Ryan3, Sjun, Lucida, Aaah en co.quote:
Ja, dat heeft ongeveer even weinig om het lijf.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Roep 's dat iemand geschiedkundig de plank misslaat.
Vanwaar die interesse?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geboeid dat ik iemand postgeschiedenis uitgebreid ga nalezen. Ook interesseert de reden van hun forum me niet dermate dat ik me daarin zeer uitgebreid verdiep. Ik heb er kennis van genomen. Ik heb een klein beetje gelezen rondom de holocaustontkenning.
Verder lurkte ik breder dan POL, ik beperk me sinds ik post tot POL.
Vanwaar al deze interesse?
Moslims, kerel, moslims.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking? Heb je de desbetreffende ''discussie'' wel gelezen?
Ja, hikkend van de lach iets op Internet zetten kan ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet publiekelijk? Heeft hij zijn plannen en de uitvoering hiervan niet geopenbaard op een voor iedereen toegankelijk forum, compleet met foto's?
Het is wel de lafste vorm van openbaarheid, natuurlijk, zeker als je bedenkt dat hij later panisch werd van de mogelijke gevolgen, waarvoor hij uitgebreid gewaarschuwd was.quote:Heeft hij zijn actie niet uitgevoerd op een groot treinstation met camerabewaking? Is dit alles niet te volgen geweest op TV, krant en radio?
Ga anders even met Extince praten, jullie zitten ongeveer op hetzelfde niveau qua hilariteit.quote:
Ja, mijn vriendin concludeerde dit op gegeven moment ook - we kregen zelfs een ruzie hierdoor - maar toch is dit niet waar hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Treurig maar waar, maar persoonlijk heb ik het idee dat Ryan3 zo'n beetje de ongebande banneling geworden is van de illustere jongensbende: Ryan3, Sjun, Lucida, Aaah en co.
sinds zij weg zijn heeft hij nog weinig scherpe posts meer geplaatst, zet geen discussies meer op, provoceert nauwelijks nog; alsof hij hen, hoe-met-ik-het-noemen ... een beetje mist ...?
Ryan3 had zijn hoogtij dagen in het eeuwige conflict met Sjun en co. maar zonder hen ontbreken zijn tegenpolen, kan hij zich niet meer afzetten en snuffelt schijnbaar verdwaasd een beetje rond over het forum, misschien op zoek naar een nieuwe tegenvoeter met een hem vergelijkenswaardig niveau .... deze is (nog?) niet gevonden ...
Een Ajax op zoek naar een Hektor. Een Yin die zijn Yang mist, het dekseltje en het potje, en Vader Abraham zonder Smurfen
Beperk je in je antwoorden toch niet zo tot onbelangrijke detailsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, hikkend van de lach iets op Internet zetten kan ik ook.
[..]
Het is wel de lafste vorm van openbaarheid, natuurlijk, zeker als je bedenkt dat hij later panisch werd van de mogelijke gevolgen, waarvoor hij uitgebreid gewaarschuwd was.
Ik leen wel eens terminologie, zeker als het mij schikt en het een verstaanbare verwijzing bevat. Bovendien heb ik ook wel wat mening over de oorlog, of beter gezegd, over de gewapende vrede, als buitenstaander. Zie mijn sig. Ik besef dat mijn oordeel op beperkte kennis berust, ik doe ook geen moeite dat te ontkennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vanwaar die interesse?
Je kwam met het adagium fok!=POL op de proppen, ontleend aan terminologie die men bij Fok!s verschoppelingen gebruikt, ik meende daarbij begrepen te hebben - weliswaar onjuist zoals nu blijkt - dat jij hun iets uitgebreidere variant van hetzelfde adagium onderschreef én er had zich van de week een scheiding der geesten voltrokken rondom jouw aanwezigheid aldaar, niet waar? Die scheiding der geesten was wel weer amusant. Hieruit kun je concluderen, ook in het licht van hun missiegedrag en daarbij behorend compulsieve gekloon op Fok!, PvdAsites en nu weer JMs weblog, dat Aaahtje net ietsje meer integriteit bezit dan ons sjuuuneke...
Ik heb hem nog een tip gegeven voor het verkrijgen van rechtsbijstand, dus ik kan wel enige sympathie opbrengen voor zijn daad; maar het blijft asociaal, weinig doordacht, nietszeggend en daardoor tamelijk BNN-achtig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Beperk je in je antwoorden toch niet zo tot onbelangrijke details.
Je wil het niet met me eens zijn, maar weerlegt ook niet wat ik zeg. Geef eens gewoon antwoord, wil je beweren dat jij absoluut geen sympathie op kunt brengen voor dit alles?
hm, zegt ze dan zoiets als: Verdomme, je hebt al een tijd niets slims gezegd ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendin concludeerde dit op gegeven moment ook - we kregen zelfs een ruzie hierdoor - maar toch is dit niet waar hoor.
Kijk, inmiddels zijn we een aantal maanden verder en een stuk wijzer geworden: taferelen die zich op Fok! voordeden, werden/worden door hen herhaald op PvdAsites, JMs-weblog (ook de nick "Ryan3" werd daarbij gebruikt), we zijn een smerige hetze verder en we horen nog steeds dezelfde riedeltjes. Iedere verdere discussie zou een herhaling van zetten inhouden, dus waarom zou ik ze missen???
Ben ik dan fout omdat je denkt dat mijn sympathie groter is dan die van jou, of omdat ik eerder het positieve dan het negatieve benadruk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een tip gegeven voor het verkrijgen van rechtsbijstand, dus ik kan wel enige sympathie opbrengen voor zijn daad; maar het blijft asociaal, weinig doordacht, nietszeggend en daardoor tamelijk BNN-achtig.
O, gaat het nog steeds om dat ''fout''? Dat was schets, vandaar dat ik er in de verklaring een prachtige zonnebril boven heb gepoot.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ben ik dan fout omdat je denkt dat mijn sympathie groter is dan die van jou, of omdat ik eerder het positieve dan het negatieve benadruk?
De volgende keer doe ik er nog een spelfout bij. Zoals een "r" na de "sch".quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef kLowJow het volgende:
DrW... wil je a.u.b. nooit meer schrijven dat Nederlanders "beschaaft" zijn.
zo'n beetje als Paars II, welke de 'gedrevenheid en het onrecht dat Paars I succesvol bestreden had, toch miste ....quote:
Uiteraard. Ik weet als geen ander hoe zeer je mij als persoon en mijn bijdragen op het forum waardeert. Ik laat dan ook geen mogelijkheid onbenut fijn met jou te schetsen. Daar heb ik geen PI voor nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, gaat het nog steeds om dat ''fout''? Dat was schets, vandaar dat ik er in de verklaring een prachtige zonnebril boven heb gepoot.
Maar ik wel. Ik hoop trouwens niet dat je echt wil schetsen. Ten eerste kan ik niet tekenen en ten tweede is ''fijn'' een beetje......nichterig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik weet als geen ander hoe zeer je mij als persoon en mijn bijdragen op het forum waardeert. Ik laat dan ook geen mogelijkheid onbenut fijn met jou te schetsen. Daar heb ik geen PI voor nodig.
Aan wie?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:20 schreef Monidique het volgende:
Zo, sollicitatiebrief ook geschreven.
Ik dacht erover "schetsen" te typen, maar wilde je graag de gelegenheid bieden mij op humoristische wijze vermanend toe te spreken. Een tikkeltje nichterig misschien, maar een klassiek geschoolde oudheidsfetisjist als jijzelf kan wat herenliefde op zijn tijd vast wel appreciëren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar ik wel. Ik hoop trouwens niet dat je echt wil schetsen. Ten eerste kan ik niet tekenen en ten tweede is ''fijn'' een beetje......nichterig.
Hahaha, scherp.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga anders even met Extince praten, jullie zitten ongeveer op hetzelfde niveau qua hilariteit.
Ik doe Medievistiek. Toen mocht 't niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht erover "schetsen" te typen, maar wilde je graag de gelegenheid bieden mij op humoristische wijze vermanend toe te spreken. Een tikkeltje nichterig misschien, maar een klassiek geschoolde oudheidsfetisjist als jijzelf kan wat herenliefde op zijn tijd vast wel appreciëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |