Bron: Twee Vandaagquote:Interview met rapper '50 Cent'
In de Verenigde Staten verkocht hij onlangs een miljoen platen in vier dagen. Ook in Nederland is hij erg populair: rapper '50 Cent'. Zijn teksten zijn gewelddadig, seksistisch of op zijn minst politiek incorrect. TweeVandaag sprak met hem.
Hij overleefde een schietpartij waar hij 9 keer geraakt werd. 50 en zijn gevolg was deze week in Nederland voor een concert. TweeVandaag reisde met enigszins knikkende knieën af voor een interview.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef Tafkahs het volgende:
For the poor people I'd like to say, keep it real
Omdat ie in Nederland is? Vooroordeelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
Hij zal wel stoned zijn
Straks even kijken
Volgens mij interviewen ze hem niet in Nederland dus mijn opmerking slaat nergens opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef pberends het volgende:
Omdat ie in Nederland is? Vooroordeel.
Morgen is het online te bekijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik verwacht hier minstens een uitgetiept verslag zo... ik kan namelijk niet meekijken.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij interviewen ze hem niet in Nederland dus mijn opmerking slaat nergens op
quote:TweeVandaag reisde met enigszins knikkende knieën af voor een interview.
Voor commerciele rap (die de massa ook bereikt) kan je dat wel zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef Posdnous het volgende:
En 2 vandaag lekker generaliseren dat hip-hop in het algemeen zo is als 50's teksten.
.
Ik verheug me er nu al op.
quote:
Connecticut.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
Een week per jaar in het grootste huis van Connetekut of hoe die staat ook heet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |