Waar woon je ergens?quote:
Correctie : treurige week. Ik verwacht alleen nog wat van AZ, maar 4 verliespartijen in een week is wel erg slecht.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef B_BOY het volgende:
nou 2-0 bij willem 2.
dit word een treurige dag voor het neerlandsche voetbal.
Ja hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:15 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hallo.
Ben je alweer wat blijer dan vanmiddag?
Nou in Limburg een eindje reizen dusquote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waar woon je ergens?
Hoera, eindelijk doet de mp3speler op mijn mobiel het.
Ze wil je.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou in Limburg een eindje reizen dus
stad Sittard
....zijn lekker he?quote:
Aha. Actie ondernemen en doorgaan met het levenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hoorBen er al wel weer grotendeels overheen (zolang ik niet aan d'r denk) en ben al weer met een vriendin van haar bezig die ik ook van vd valk ken
Ze heeft al een vriend.quote:
Dat heb ik in mijn bijna 23 jarige leven wel ontdektquote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Aha. Actie ondernemen en doorgaan met het leven.
Zeg hebben jullie thuis geen kamer meer vrij?quote:
Ik bel ook altijd heel populair. Alleen toen saaw belde heb ik om de een of andere reden met mijn dronken kop dat gesprek gemist.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend.
Maar ik bel zo populair ( zou mijn beroemde satus er iets mee te maken hebben ?)
nop, sowwyquote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg hebben jullie thuis geen kamer meer vrij?![]()
Mag volgende week op solli in A'dam en wil nog een kamer.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
Alleen toen saaw belde heb ik om de een of andere reden met mijn dronken kop dat gesprek gemist.![]()
Ik denk maandag. Maar ik moet nog even een bevestigingsreply krijgen van die gasten van dat bedrijf. En ik moet nog ff langs de Albert Cuyp schijfje afleveren.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:26 schreef saaw het volgende:
[..]
nop, sowwy
kheb nog rondgevraagd voor je trouwens maar alleen maar kloteplekken en heel duur
en welke dag ben je hier? je krijgt nog een biertje van me
[..]
foto !quote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef k-Rin het volgende:
Ik ga maar weer eens. Zometeen heel gangster in mijn regenpak naar buiten.
hm nja laat maar weten ofzo, kan misschien ergens tussendoorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk maandag. Maar ik moet nog even een bevestigingsreply krijgen van die gasten van dat bedrijf. En ik moet nog ff langs de Albert Cuyp schijfje afleveren.![]()
ik ben waarschijnlijk naar spanje dus mss het weekend ofzo? dan ben ik er als het goed is wel en ga ik uiteraard mee bierenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga in de Herfstvakans naar A'dam , moet J ook komen.
En Saaw natuurlijk
Jij zou de vorige keer ook komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga in de Herfstvakans naar A'dam , moet J ook komen.
En Saaw natuurlijk
Doeg he.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef k-Rin het volgende:
Ik ga maar weer eens. Zometeen heel gangster in mijn regenpak naar buiten.
Ah ja man, het gaat ook zo snel!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef B_BOY het volgende:
ik vergeet ff te f5-en en gelijk ammel berichtjes hier
heb ik het weer gemist he.
Alles gaat snel in het levenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja man, het gaat ook zo snel!![]()
nee ik ben gewoon sloom denk ik....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja man, het gaat ook zo snel!![]()
De ene keer heb je een vriendinquote:
Ja maar dat ging niet door , want ik had geloof ik problemen met OV of kon niet ( weet niet meer waardoor )quote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij zou de vorige keer ook komen.![]()
Vorige keer was doordeweeks.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar dat ging niet door , want ik had geloof ik problemen met OV of kon niet ( weet niet meer waardoor )
weekend is niet gratis
Moeten dan even kijken
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De ene keer heb je een vriendin, de andere keer niet.
![]()
Ik heb juist het probleem dat ik altijd alleen een film moet kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef saaw het volgende:
ik ga zo een film kijken denk ik
heb eigenlijk ontzettend zin om uit te gaan maar ben ernstig blutkrijg morgen pas weerd geld binnen
Het is net als een auto: de ene keer gaat hij achteruit, de andere keer vooruit.quote:
lenen en morgen trug geven..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef saaw het volgende:
ik ga zo een film kijken denk ik
heb eigenlijk ontzettend zin om uit te gaan maar ben ernstig blutkrijg morgen pas weerd geld binnen
agossie.. helemaal vriendloos?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb juist het probleem dat ik altijd alleen een film moet kijken.![]()
![]()
saaw wil ook. als jij voor haar betaalt wil ze wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:41 schreef DaMook het volgende:
Ik heb zin om opstap te gaan, maar uiteraard gaat er weer eens niemand mee
Kan zijn dat ik moest werken ook , weet het niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vorige keer was doordeweeks.![]()
das dus duidelijk beter.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef saaw het volgende:
oehh
rondbellen doet wonderen
ik ga zo naar uithoorn
en wegens gebrek aan geld voor de bus [hoe kansloos is datmaar heb alleen weekendOV] wordt ik opgehaald met de motor
Geen idee, ze had afgezegd.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik moest werken ook , weet het niet meer.
Maar was het gezellig ?
Nee, wel vriendinloos maar dat is al 7 jaar zo.quote:
neequote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik moest werken ook , weet het niet meer.
Maar was het gezellig ?
Als ie hier meegaat valt het nog te overwegenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
saaw wil ook. als jij voor haar betaalt wil ze wel.
Hij komt uit met de carnaval en zal met clip op de TV komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef B_BOY het volgende:
tlk ik wil je carnavalshit wel horen trouwens.
Das klote ...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef saaw het volgende:
[..]
neeik kon niet ivm knie dus ging het niet door en heb ik de hele dag thuis gezeten en hij voor niets gereisd
komtie op L1??quote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij komt uit met de carnaval en zal met clip op de TV komen.
Het is geen R&B of rap dus ik betwijfel overdag...
s'avonds in ieder geval wel
TMF en co kut zenders alleen maar stront muziek overdag , terwijl mooie liedjes door echte muzikanten bijna nooit worden uitgezonden
Breezer jeugd ook![]()
We moeten er nog een hit van maken hequote:
L1 zend toch alles uit wat Limburgs is dus dat komt wel goed denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We moeten er nog een hit van maken he
afwachten dus , we zijn nu bezig met alles zo in elkaar plakken.
t is goed bedoeldquote:Op donderdag 29 september 2005 19:51 schreef B_BOY het volgende:
whehehe imberr is weer subtiel.
Aha das mooiquote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
L1 zend toch alles uit wat Limburgs is dus dat komt wel goed denk ik![]()
dudequote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Goedenavond![]()
Ben net pas terug van school![]()
quote:
+ liefdesverdriet.quote:
ja das helemaal niet lief.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ga em der wat extra aan herinneren![]()
![]()
Kut he?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ga em der wat extra aan herinneren![]()
![]()
no fun!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Flodder ook nog eens een liefdes aflevering
en dus val je ons hier lastig he:Pquote:Op donderdag 29 september 2005 20:03 schreef saaw het volgende:
blegh ik verveel me en moet mezelf nog een uur vermaken![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je niet vragen of die persoon die je komt ophalen niet een uur eerder kan komen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:03 schreef saaw het volgende:
blegh ik verveel me en moet mezelf nog een uur vermaken![]()
![]()
![]()
![]()
shit je hebt me doorquote:Op donderdag 29 september 2005 20:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en dus val je ons hier lastig he![]()
Oh!quote:
je vergeet enfinquote:Op donderdag 29 september 2005 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh!Nou ja, dan ehh, ja he! Dus enzo!
![]()
Sex and the cityquote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ik heb flodder ook maar eens aangezet. Is weinig beters op TV
Om de een of andere reden is dat een woord wat ik niet achter je gezocht had.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef saaw het volgende:
[..]
je vergeet enfin
en die is juist zo mooi
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:12 schreef Teringjakkie het volgende:
Net een fretje laten inslapen.
kijk jij dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sex and the city
alleen reclame nu
Sterkte !quote:Op donderdag 29 september 2005 20:12 schreef Teringjakkie het volgende:
ooowh wat stomquote:Op donderdag 29 september 2005 20:12 schreef Teringjakkie het volgende:
Dat vind ik niks aanquote:Op donderdag 29 september 2005 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sex and the city
alleen reclame nu
Ja heb alleen die aflevering al gezienquote:Op donderdag 29 september 2005 20:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
kijk jij dat?ik ben t nu ook aan t kijken
![]()
Die anderen waren net wat bagger bezig zag ik netquote:Op donderdag 29 september 2005 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
AZ gaat nu ook foeballen
Zo hard gaat het niet hoor. Ik ken snellere SC's.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef Lizz-n het volgende:Waarom gaat het zo hard met die PUB SC's ik hou het niet eens meer bij
* Lizz-n het wel een beetje druk heeft op school
hoezo dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden is dat een woord wat ik niet achter je gezocht had.
Mwoah weet ik niet, vooroordeel ofzo.quote:
ik niet, laatste jaar en in eerste toetsperiode maar 3 dossiertoetsenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef Lizz-n het volgende:Waarom gaat het zo hard met die PUB SC's ik hou het niet eens meer bij
* Lizz-n het wel een beetje druk heeft op school
GCSC en Hoolsquote:Op donderdag 29 september 2005 20:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo hard gaat het niet hoor. Ik ken snellere SC's.
Ja behoorlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die anderen waren net wat bagger bezig zag ik net
pfffquote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah weet ik niet, vooroordeel ofzo.
Ik zit in me eerste jaar, maar ik heb nu ineens heel veel te doen. oftewel ik heb in het begin gewoon te weinig gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik niet, laatste jaar en in eerste toetsperiode maar 3 dossiertoetsen
dus hoef pas in januari echt te blokken.
Eergister, gister en vandaag en morgen en overmorgen en over-overmorgen dusquote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hools gaat vooral snel tijdens wedstrijden.
quote:
Vooral GCSC omdat we daar nu alle mensen uit [Singles] krijgen.quote:
Dikke pech he.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
De erste 4 weken niks gedaan, en nu moet ik ook ineens van alles af hebben en we hebben tentamens over 2 weken
Ja, ook dat nogquote:Op donderdag 29 september 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
En heb je ook al een PWS?
Kusje d'r op?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef saaw het volgende:
ik doe 5 en 6 vwo in 1 jaar dus is ook ineens behoorlijk druk en leraren die de hele dag zeiken over examens enzo
Waar doe je het over?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ook dat nogDat was ik ff vergeten
Dat doen ze ook als je 5 en 6 vwo in 2 jaar wil halenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef saaw het volgende:
ik doe 5 en 6 vwo in 1 jaar dus is ook ineens behoorlijk druk en leraren die de hele dag zeiken over examens enzo
Ja, blijft een leuke serie om naar te kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef DaMook het volgende:
Flodder was wel weer eens leuk om te zien
Jij bent ook op iedereen verliefd he?quote:
Ah veel huiswerk...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef saaw het volgende:
Spannend. Ik heb het over MKZ voor aardrijkskunde gedaan. Schijtsimpel onderwerp natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
We doen natuurkunde, en gaan met een scooter allerlei tests doen met betrekking tot enrgie.
trust me, i triedquote:Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat doen ze ook als je 5 en 6 vwo in 2 jaar wil halen![]()
quote:
Ik had het echt al keilang niet gezien en nou zegt mijn broertje net dat dat elke dag komtquote:Op donderdag 29 september 2005 20:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, blijft een leuke serie om naar te kijken![]()
Is dat een ja of nee?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
[..]
trust me, i tried
dit is nog veel erger
[..]
@ brianster: hoiii![]()
Ik heb Natuurkunde en Scheikunde als vakken gehad. We hadden een batterij gemaakt die nog zelfs nog werkte.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
We doen natuurkunde, en gaan met een scooter allerlei tests doen met betrekking tot enrgie.
nja dat dan weer niet want ik zit elke dag van 9 tot 5 op school, waarvan nieteens de helft gevuld wordt met lessen en ik dus de rest van de tijd in de studiezaal zit [verplicht] en dan maar huiswerk ga zitten makenquote:
Ik wilde eigenlijk ook wel Aardrijkskunde doen, dat vind ik echt makkelijk. Maar dat zit niet in me profiel, gewoon een keuzevakquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Spannend. Ik heb het over MKZ voor aardrijkskunde gedaan. Schijtsimpel onderwerp natuurlijk.
Nog erger?? en ik was al blij toen ik van de havo afkwamquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
[..]
trust me, i tried
dit is nog veel erger
Alleen op saaw en marysequote:Op donderdag 29 september 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij bent ook op iedereen verliefd he?
Ik haat zelf lange schooldagenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:32 schreef saaw het volgende:
[..]
nja dat dan weer niet want ik zit elke dag van 9 tot 5 op school, waarvan nieteens de helft gevuld wordt met lessen en ik dus de rest van de tijd in de studiezaal zit [verplicht] en dan maar huiswerk ga zitten maken
enige voordeel is dat ik het dus wel doe [ervaring leert dat ik het thuis dus niet doe] en dat ik buiten school er niet meer over na hoef te denken
Tot morgenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weg.. tot morgen allemaal![]()
Ik kom hem wel een keer afleveren. Zie ook laatste mail van paar dagen geleden.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weg.. tot morgen allemaal![]()
ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik haat zelf lange schooldagen
Echt niet. Je vindt Imberr ook wel lekker volgens mij, Talena zal je ook niet overslaan en destijds met Jett wist je ook niet van ophouden.quote:
haha ja die was best gek trouwensquote:Op donderdag 29 september 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kom hem wel een keer afleveren. Zie ook laatste mail van paar dagen geleden.![]()
![]()
Jij houd ook alles bij hequote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt niet. Je vindt Imberr ook wel lekker volgens mij, Talena zal je ook niet overslaan en destijds met Jett wist je ook niet van ophouden.![]()
![]()
PUBSC 142 weg met jett hockey slet oid was mijn idee. en imberr hoef ik niet. en talena.. daar weet ik nog nieks op te verzinnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt niet. Je vindt Imberr ook wel lekker volgens mij, Talena zal je ook niet overslaan en destijds met Jett wist je ook niet van ophouden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
* saaw is eating a HUGE chocolate-chip-cookie
[afbeelding]
Ik wil ook...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
* saaw is eating a HUGE chocolate-chip-cookie![]()
[afbeelding]
Gek?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:39 schreef saaw het volgende:
[..]
haha ja die was best gek trouwens
wel koel
Talena heeft grote h00terz dus ik kan me niet voorstellen dat je dat zou weigeren.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef brainster het volgende:
[..]
PUBSC 142 weg met jett hockey slet oid was mijn idee. en imberr hoef ik niet. en talena.. daar weet ik nog nieks op te verzinnen.
Iets om trots op te wezen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef freiss het volgende:
Ik heb trouwens de Jannes-ansichtkaarten van de FP-prijsvraag vandaag gekregen
Oh zo. Mwoah.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik krijg niet elke dag zulke mailtjes
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Talena heeft grote h00terz dus ik kan me niet voorstellen dat je dat zou weigeren.
maar die heb ik niet en ik krijg wel aandacht dus klopt iets nietquote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Talena heeft grote h00terz dus ik kan me niet voorstellen dat je dat zou weigeren.
Bekijk d'r fotoboek maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Talena grote hooters had... Hoe weet jij dat?
ik lust geen koffie.quote:
Je bent vrouwelijk en online.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
maar die heb ik niet en ik krijg wel aandacht dus klopt iets niet
Omg!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
* saaw is eating a HUGE chocolate-chip-cookie
[afbeelding]
ook primaquote:Op donderdag 29 september 2005 20:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik lust geen koffie.
ik lust wel een kopje thee![]()
Check die foto maar in het verkiezingstopic bovenaan de topiclijst in PUB.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef brainster het volgende:
[..]Ik wist niet dat Talena grote hooters had... Hoe weet jij dat?
Waar zijn de foto's...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik teveel koffie had gedronken ofzo maar je ava beweegt toch he?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Je bent vrouwelijk en online.
1 + 1 = 2
Wie weet.quote:
Jongens vallen op meer dan h00terz.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
doewjquote:Op donderdag 29 september 2005 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben ook weg tot straks nog even
Tuurlijk, vernuftig stukje gif animatie.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:46 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik teveel koffie had gedronken ofzo maar je ava beweegt toch he?
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:48 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, vernuftig stukje gif animatie.
Nog meer streepjesquote:Op donderdag 29 september 2005 20:48 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe ava maar heb nog geen inspiratie
Ach ja, ik was ooit een populair avatarmaker.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:48 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe ava maar heb nog geen inspiratie
dune?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:55 schreef saaw het volgende:
Have you ever been mellow?
Have you ever tried?
Have you ever been happy
Just to hear a song?
jeugdsentiment![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het echt prachtigquote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Party Animals gij barbaar.
Kutmuziek, daar niet van.
Muziek uit mijn goede oude tijdquote:Op donderdag 29 september 2005 20:55 schreef saaw het volgende:
Have you ever been mellow?
Have you ever tried?
Have you ever been happy
Just to hear a song?
jeugdsentiment![]()
![]()
![]()
![]()
jupquote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef brainster het volgende:
Saaw, heb je die foto's die ik je heb gestuurd al gevonden?
Jah... uh webcam hèquote:Op donderdag 29 september 2005 21:03 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
ik vind ze niet echt charmant maarja dat hoort bij foto's van jezelf geloof ik dus komt vats wel goed
vanavond neem ik mn toestel mee dus misschien nieuwe foto's morgen
Posten als je ze hebtquote:Op donderdag 29 september 2005 21:03 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
ik vind ze niet echt charmant maarja dat hoort bij foto's van jezelf geloof ik dus komt vats wel goed
vanavond neem ik mn toestel mee dus misschien nieuwe foto's morgen
Hardcore is mooiquote:Op donderdag 29 september 2005 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik hou niet van hardcore.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:06 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg brainster, moet ik jou nu als concurrentie gaan beschouwen?
als ik heel veel gezopen en/of gerookt heb vind ik het prachtig om helemaal los te gaan met hardcore maar om naar de 'luisteren' is het niet mijn dingquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:08 schreef brainster het volgende:
[..]Zit jij ook achter saaw aan?
Als ik gezopen hebt wordt het alleen maar mooierquote:Op donderdag 29 september 2005 21:08 schreef saaw het volgende:
[..]
als ik heel veel gezopen en/of gerookt heb vind ik het prachtig om helemaal los te gaan met hardcore maar om naar de 'luisteren' is het niet mijn ding
kan je mij misschien een lijstje met goeie harcore artiesten [noem je dat zo?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik gezopen hebt wordt het alleen maar mooier![]()
*Luistert nu naar Paul Elstak - Hardcore by Nature
Guus Meeuwis was er met de introductie week in Enschedequote:
Ik mail wel even een lijstjequote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef saaw het volgende:
[..]
kan je mij misschien een lijstje met goeie harcore artiesten [noem je dat zo?] mailen of op mn FoBo zetten? ik wil graag downloaden maar weet geen namen
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Guus Meeuwis was er met de introductie week in Enschede![]()
Was heel erg gezellig![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:13 schreef Teringjakkie het volgende:
Is het erg als ik zou zeggen dat ik Brainster een beetje zielig vind?
En dan heb ik alles (versterker, volume op computer enz.) alles op zijn helft staanquote:Op donderdag 29 september 2005 21:18 schreef freiss het volgende:
Hehe, ik heb nu mijn muziek zo hard aan dat ik mijn stoel een beetje beweegtIk heb eens zo hard gezet dat mijn tafel bewoog
Wat gebeurd er als je alles vol open zou zetten?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:19 schreef freiss het volgende:
[..]
En dan heb ik alles (versterker, volume op computer enz.) alles op zijn helft staan
Dat vinden mijn buren nooit zo leukquote:Op donderdag 29 september 2005 21:18 schreef freiss het volgende:
Hehe, ik heb nu mijn muziek zo hard aan dat ik mijn stoel een beetje beweegtIk heb eens zo hard gezet dat mijn tafel bewoog
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:19 schreef MaRySe het volgende:
[21:18:57] Casper zegt:
we kunnen ook eens iets doen waar je 18 voor moet zijn
omg!
Hij bedoelde naar 't casino gaan of zoquote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je hem al verteld dat jij al 2 jaar legaal bent?
Nou... misschien was hij wel van plan om de jackpot te winnenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hij bedoelde naar 't casino gaan of zo
jaja
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:08 schreef saaw het volgende:
[..]
als ik heel veel gezopen en heb vind ik alles prachtig
In Utrecht?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:29 schreef brainster het volgende:
Wie gaan er volgende week vrijdag naar de studiebeus?
Betaalt school dat?quote:
Een deel, we kunnen korting krijgen, dan betalen we geen 9 of 7 (reserveren) maar 6 euri (groepskorting via decaan)quote:
Ja, oude muziek is tofquote:Op donderdag 29 september 2005 21:02 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vind het echt prachtignet als van die achterlijke mariah carrey 'schuiffelliedjes' van vroeger luisteren, kan ik echt heel gelukkig van worden
en hardcore is inderdaad kut maar ik vraag me heel erg af hoe zo'n feestje is en hoe kom je daar beter achter dan er eens heen te gaan
Het ís weekend \o/quote:Op donderdag 29 september 2005 21:36 schreef MaRySe het volgende:
omg ik wil wiekent
ik weet toch al wat ik ga doenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:29 schreef brainster het volgende:
Wie gaan er volgende week vrijdag naar de studiebeurs?
Mja, zelfs mijn leraren zouden dat niet weten denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 21:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Daar gaak ook heenff kaartje kopen en dan utrecht zelf maar in
![]()
hallo n00bquote:Op donderdag 29 september 2005 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weer terug van het werk, naja ik moet eigenlijk cisco herhalen maarja dat kan morgen ook onder ALCdat vind ik eigenlijk een strakker plan
Hoi goeie vrienden !
Daar zou ik dus nooit heen gaan als ik het zelf moest betalen.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:36 schreef brainster het volgende:
[..]
Een deel, we kunnen korting krijgen, dan betalen we geen 9 of 7 (reserveren) maar 6 euri (groepskorting via decaan)
Hoiquote:Op donderdag 29 september 2005 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weer terug van het werk, naja ik moet eigenlijk cisco herhalen maarja dat kan morgen ook onder ALCdat vind ik eigenlijk een strakker plan
Hoi goeie vrienden !
Het is al bijna vrijdag. Dat is zowat weekend. Alsof jij op vrijdag tot kei laat op school zit ?quote:
inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2005 21:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar zou ik dus nooit heen gaan als ik het zelf moest betalen.
Maar het is een reden om van school vrij te krijgenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
inderdaad :}w
zijn genoeg boekjes van
Jamaar... de maandag erop gaan we voor 4 dagen naar londen. Dus ik wil lekker lang weekendquote:Op donderdag 29 september 2005 21:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
inderdaad :}w
zijn genoeg boekjes van
dat wordt ziek meldenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Jamaar... de maandag erop gaan we voor 4 dagen naar londen. Dus ik wil lekker lang weekend
Zei zie iets zoals dit ? :quote:Op donderdag 29 september 2005 21:53 schreef M3rcury het volgende:
woeimijn vriendin belde net om te zeggen dat ze van me hield
Geleoven mijn ouders toch niet. En zij betalen het grootste deel van dat studiebeurs-gebeuren wel.quote:
Misschien zei ze wel dat m3rcury beter kan slippen als maikuuul, en dat ze (oa daarom) van m3rcury houdt.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zei zie iets zoals dit ? :
ALLAH AKBAR !!!! ALLAH AKBAR !!!!
? of iets anders ?
Precies, of websites.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
inderdaad
zijn genoeg boekjes van
sssst, strax hoort hij jequote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Misschien zei ze wel dat m3rcury beter kan slippen als maikuuul, en dat ze (oa daarom) van m3rcury houdt.
Sjiek gek, zou iemand dat echt zeggen via de telepwnage ?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Misschien zei ze wel dat m3rcury beter kan slippen als maikuuul, en dat ze (oa daarom) van m3rcury houdt.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef brainster het volgende:
[..]
te laatquote:Op donderdag 29 september 2005 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjiek gek, zou iemand dat echt zeggen via de telepwnage ?
Vooral die reactie van Nathalie, ze meent het ook nog.quote:
omdat ik in greppelkutteveen woon hebben wij altijd zon voorlichting in leeuwarden waar allemaal standjes komen. Utrecht is in de boze buitenwereldquote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben een paar jar geleden ook op die studiebeurs in Utrecht geweest. De school betaald.
De enigste nuttige dingen waren de grote hoeveelheid gratis pennen die je overal meekreeg.
Wat zei Nat dan ? Ik hoorde alleen dat Ralph zei dat ze nog niet uit zijn hart verdwenen wasquote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vooral die reactie van Nathalie, ze meent het ook nog.
Toen Ralph in die studio zat lieten ze de reactie van Nathalie zien dat ze aan het janken was en rondlopen bla bla bla. Ze heeft elke keer op Ralph gestemd verdimme...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat zei Nat dan ? Ik hoorde alleen dat Ralph zei dat ze nog niet uit zijn hart verdwenen washerkenbaar
![]()
Yeah hijs wel leukquote:Op donderdag 29 september 2005 22:08 schreef M3rcury het volgende:
Mijn avatar is stoernet ff gemaakt in fotosoep
ben er niet zo goed in maar ik vind hem wel redelijk gelukt
Waarschijnlijk omdat ze bang was dat ze toch weer iets zouden doen, Ralph wilde iig welquote:Op donderdag 29 september 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Toen Ralph in die studio zat lieten ze de reactie van Nathalie zien dat ze aan het janken was en rondlopen bla bla bla. Ze heeft elke keer op Ralph gestemd verdimme...![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef M3rcury het volgende:
[..]
je zou een kusje krijgen als je een meisje was![]()
Ik vind het een nogal schijnheilige reactie van haar hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze bang was dat ze toch weer iets zouden doen, Ralph wilde iig wel. Jammer dat dat niet is gelukt
Roel is iig mijn favo en die moest blijvenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind het een nogal schijnheilige reactie van haar hoor.![]()
Zou ik het doen.. dan doek gelijk ff me avatar erbij als dat magquote:Op donderdag 29 september 2005 22:13 schreef Boeman het volgende:
wie opent de nieuwe?
Dat zij je de vorige keer ookquote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open de nieuwe wel
En ja dit word een normale titeloke ?
Dat mag *quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zou ik het doen.. dan doek gelijk ff me avatar erbij als dat mag![]()
is ook goed..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open de nieuwe wel
Jaa.. dat doe ik.. maar maikuuul opent hem al..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef taart het volgende:
[..]
Dat mag *
*=als je bereid bent hier vaker te posten.![]()
Dat heb ik vaker gehoord. Doe even preview voordat je hem post aangezien het plaatje ook vaak bij je mist..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open de nieuwe wel
Doe jij dan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef Boeman het volgende:
wie doetum nou?
Ik niet geloof ik.. ook al wil ik hem wel doen.. maarjaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef Boeman het volgende:
wie doetum nou?
doek die van mij wel wegquote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb hem al klaarstaan !
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb hem al klaarstaan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |